Läs vad 235 Läs vad Natalie Strand

• 2020-12-27
    Köpte en lägenhet. Mäklaren hade bristfällig information om bostaden även gav fel information om föreningen. Hon var otrevlig i sin attityd och lät upprörd när vi ställde frågor under och efter processen. Hon var även ingen förmedlare då hon vägrade ta vårt bud till säljaren förens vi höjde budet fast vi var de enda budgivarna.
    Behnaz A
    • Fridhemsplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hej Behnaz, blir uppriktigt ledsen av att läsa er upplevelse av mig i samband med köpet av er nya bostad. Vad jag förstod det som på kontraktet var ni väldigt glada och nöjda. De faktiska bud ni framfört har jag delgett säljaren, dessa finns med i den budhistorik ni fick på tillträdet. Dessvärre förstår jag inte vilken felaktig information som framkommit av föreningen, då varken du eller din sambo har nämnt något om detta innan. Jag har varit väldigt tydlig till er att min telefon alltid är på och att jag alltid svarar på de frågor jag har svar på - allt annat vill jag kontrollera innan. Mina svar grundar sig på föreningens information till mig samt deras årsredovisning och hemsida. Så jag ber naturligtvis om ursäkt om det blivit en kommunikationsmiss och hoppas att ni båda får ett fint avslut på detta år. Samt att ni trots denna tråkiga och negativa upplevelse kommer trivas i er fina nya bostad. Ta hand om er!

Visa svar
  • 2020-12-25
    Initialt trevlig. Inte så väldigt god lyssnare och inte särskilt tålmodig. Själva affären gick helt ok.
    Payam F
    • Fridhemsplan
    Hej Payam, så tråkigt att höra att ni upplevde mig som en dålig lyssnare eller otålig. Jag hoppas dock att ni förstår att jag gjorde allt för att ni skulle få köpa lägenheten då säljarens plan annars var att avvakta med sin försäljning - då gäller det ibland att vara snabb. Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad. God jul och gott nytt år till er båda två.

Visa svar
  • 2020-12-17
    Med Nathalie känner man sig trygg! Alltid ärlig och raka svar utan frågetecken. Sålde min första lägenhet med henne och är supernöjd över hur hon skötte försäljningen!
    Angelique A
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Fridhemsplan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2020-12-11
    Natalie visade mycket god problemlösningsförmåga- och vilja i samband med bostadsköp där säljaren representerades av en myndighet.
    Emro A
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Norr Mälarstrand
  • 2020-12-05
    Väldigt trevligt bemötande
    Ordning och reda
    Alltid snabba svar
    Duktig på att brygga förväntningar mellan säljare/köpare
    Louise H
    • 3:a
    • 71.0 m²
  • 2020-11-23
    Professionellt och samtidigt personligt bemötande.
    Philip J
    • 69.0 m²
    • Rådhusparken
  • 2020-11-19
    Natalie var enkel att nå och vi hade en bra dialog under hela processen av försäljningen av min bostad.
    Johan M
    • 40.0 m²
  • 2020-11-07
    Kunnig, trevlig och drivande, snabbt avslut
    Eva-lotta B
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Marieberg
  • 2020-10-21
    Natalie is a very responsive broker, giving regular updates when needed.
    She also adapted to the market conditions to be able to meet my target price.
    I would recommend Natalie for selling you apartment.
    Olivier T
  • 2020-10-21
    Vi köpte en 2:a på Kungsholms Strand. Vi har varit väldigt nöjda med bemötande mm. Det har varit enkelt att komma i kontakt med Natalie och vi har fått svar på alla frågor som dykt upp under processen.
    Sara R
    • 48.0 m²
    • Fridhemsplan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte