Natalie Strand

Natalie Strand

Natalie Strand är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Natalie Strand har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 314 omdömen med ett betyg på 4.8. Natalie Strand har haft 33 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

314 omdömen om Natalie Strand

Sedan starten hos Reco 2014
Hedyeh H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fredhäll

Jag kan varmt rekommendera Natalie Strand vid försäljning. Hon är en professionell, trevlig och strukturerad mäklare. Jag var uppdaterad under hela försäljningsprocessen, hon var alltid tillgänglig och la verkligen sin själ i sitt jobb. Hon är bäst!!

Johannes D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Hornsbergs Strand

Natalie var professionell, vänlig och trevlig. Hon kändes lugn och trygg i sin roll. Vi var genomgående nöjda med kontakten.

August K
Lindhagen

Proffsigt från början till slut!

Joel G
Nedre Kungsholmen

Trevligt bemötande, hjälpsam och saklig. Professionell hantering från visning till köp.

Calle H
Nedre Kungsholmen

Natalie har ett stort nätverk av köpare för att snabbt komma igång och avsluta affär. Hon är träffsäker med snabb i återkoppling, stöd och rådgivning.

Emma L
Nedre Kungsholmen

Vi har använt Natalie vid flera försäljningar. Hon är proffsig och ger alltid 100%. Dessutom är hon bra på att återkoppla så att man som säljare alltid vet status. Rekommenderar henne varmt!

Arya V
Lindhagen

Natalie är väldigt pålitlig och transparent i sitt arbete. Rekommenderas från flera vänner också.

Erik J
Fridhemsplan

Som förstagångs-säljare med många frågor och funderingar om processen har Natalie varit ett förträffligt stöd, från första möte och genom hela processen. Professionellt kunnig, tydlig i kommunikation och återkoppling, ödmjuk och lugn. Inger trygghet för både säljare och köpare.

Maria W
Marieberg

Natalie Strand har varit mycket proffsig och tillgänglig från start till mål. Hon är lyhörd och bemöter kunnigt frågeställningar och önskemål. Mycket nöjd.

Peter L
Fredhäll

Natalie har hanterat processen med försäljning av vår lägenhet förträffligt. Från vårt första möte och genom hela processen, så har hon visat de kvaliteter som jag tycker att en bra mäklare ska ha. Professionellt kunnig, tydlig i kommunikation och återkoppling, ödmjuk och lugn. Natalie inger trygghet för såväl köpare som säljare och då blir det bra för alla.