Natalie Strand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet. Läs mer

Läs vad 200 Läs vad Natalie Strand

• Ju C sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-30

Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med Natalies insats att sälja min lägenhet på parkgatan 12.
    Hon har bra kännedom om Kungsholmen och är både engagerad och målinriktad. Dessutom är hon tillgänglig och har ett trevligt bemötande, vilket uppskattas.
    Kan därför varmt rekommendera Natalie. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Sonja N sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-13

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Jag sålde nyligen min lägenhet på Kungsholmen genom Natalie och har inget annat än bra saker att säga. Det var en lång process där Natalie var ett fantastiskt stöd och fick mig som säljare att känna mig trygg i varje steg av försäljningen. Det märks att hon har stor erfarenhet av sitt yrke och av området. Hon är snabb, tydlig och tillgänglig i sin kommunikation och lyhörd, tålmodig och professionell i sitt bemötande.

Jag kan varmt rekommendera Natalie som mäklare om du går i säljtankar! Läs mer
  • Linnea G
    Linnea G sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-12

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Väldigt smidig och över förväntan försäljning av min lägenheten på 37 kvm! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Michael C sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-10

Kungsholmen/norr Mälarstrand
    Natalie was very pro-active - full of good suggestions to help us sell. She was very patient with us. She was always available via SMS or phone.I could not rate her any higher. I thought selling our apartment may be quite tough, but Natalie achieved the price we wanted without an official viewing - kudos to Natalie. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • David K köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-29

Kungsholmen/Kronobergsparken
    Snabb, enkel, förstående och supertrevlig. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • magnus l köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-17

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Förutom att Natalie är väldigt trevlig och sympatisk som person så är hon framför allt mycket duktig som mäklare.
    Vi är väldigt nöjda med hennes arbete under vårt köp av en bostadsrätt, en 4-rummare på Kungsholmen i Stockholms innerstad i november 2019.

Redan på visningen var hon påläst och kunnig om lägenheten och föreningen.
    Vidare under budgivningen var Natalie lättillgänglig, "serviceminded" och kommunikativ om vad som hände i varje steg.
    Slutligen under köpet och tillträdet var Natalie fullt närvarande och hjälpte tillsammans med mäklarassistenten Julia till med alla våra frågor och önskemål.

Vi rekommenderar Natalie om ni önskar en trevlig, kompetent och effektiv mäklare på Kungsholmen. Läs mer
  • Maya H
    Maya H sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-13

Kungsholmen/Rådhusparken
    Jag har både köpt och sålt av Natalie, och är jättenöjd, hon är trevlig, ambitiös och proffsig! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Michel W sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-12

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi sålde vår 2 rummare på 40kvm vid Fridhemsplan med hjälp av Natalie som gjorde ett otroligt bra jobb!

Kan inget annat än verkligen rekommendera Natalie som mäklare, kommer definitivt ta in henne igen när det är dags för nästa försäljning. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Mattias E sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-04

Kungsholmen/Lindhagen
    Kompetent, lyhörd och lugn. Jag var stressad över allt som hade med försäljningen att göra. Men det försvann när Natalie kom in.

Kan verkligen rekommendera Natalie! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Ian B sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-22

Kungsholmen/Kristineberg
    Proffessionellt bemötande hela vägen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand