107 rekommendationer

Natalie Strand
en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27
112 21 Stockholm — Visa karta

Vad tror Natalie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 107 kunder tycker om Natalie Strand

• Daniel W
    Daniel W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kunnig, tydlig och professionell mäklare.
  • Elvira T
    Elvira T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var en fantastiskt duktig mäklare som jobbade snabbt och noggrant under hela processen. Natalie är dessutom väldigt trevlig och vi fick ett superfint bemötande.
  • Göran K
    Göran K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trygg och aktiv genom hela processen.
  • Lars W
    Seriös
    Positiv
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trygg och trevlig! Hon tog väl vara på både säljare och köpare.
  • Ulrik Q
    Ulrik Q skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mkt nöjd från start till mål.
    Proffsig,trevlig o lätt att nå.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nathalie is a fabulous estate agent. She looked after both parties in our transaction. Her communication was prompt and professional and she was extremely approachable. I recommend her highly.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig, kunnig med ett ödmjukt och förtroendeingivande förhållningssätt.
  • Kåre J
    Kåre J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt bra. Natalie var väldigt trevlig, kunnig och ambitiös, vilket landade i en försäljning som jag var riktigt nöjd med.
  • Vera J
    Vera J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har träffat Natalie vid flera olika tillfällen när vi sålde och köpte vår nya lägenhet. Från första stunden har vi upplevt Natalie som en mycket kunnig person inom sitt yrkesområde. Hon tillhör den lilla gruppen av människor som man omedelbart känner ett stort förtroende för. Dessutom är Natalie en mycket sympatisk person som utstrålar stor glädje. Hennes sätt att bemöta människor, att lyssna noga och kunna besvara alla frågor, att föra en professionell diskussion är något som man verkligen behöver när man gör stora affärer i livet. Vi önskar Natalie allt gott i fortsättningen och framgångar inom sitt yrke. Om vi i framtiden behöver liknande hjälp som vi har fått från henne kommer vi att kontakta Natalie. Vi kommer även rekommendera henne för våra vänner och bekanta
  • Corinne A
    Corinne A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är proffsig och jag är genomgående nöjd med den hjälp jag fått.
  • Mats L
    Mats L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi upplevde Natalie som en väldigt professionell och förtroendeingivande mäklare. Hon gjorde ett jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie skötte sig strålande genom hela affären!
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fick direkt en väldigt bra bild av Natalie och hon kändes helt rätt som mäklare för vår försäljning.
  • Eric L
    Eric L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vädligt nöjd med Natalie, kunnig, trevlig och lätt att jobba med.
  • Elise T
    Elise T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Efter att sprungit på alldeles för många visningar och träffat alldeles för många mäklare måste jag verkligen säga att Natalie sticker ut. Hennes bemötande är otroligt varmt och proffsigt och man känner att hon är väldigt mån om både köpare och säljare. Jag kan varmt rekommendera henne vidare, hon kommer göra er affär till ett rent nöje. Tack Natalie
    2017-08-17 Natalie S svarar Elise T
    Tusen tusen tack Elise för ditt fina omdöme, nu är det bara att räkna dagarna tills du får flytta in!
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag ar mycket nojd med Natalie. Hon var tillganglig, hjalpsam och kunnig. Jag skulle absolut rekommendera henne till andra saljare!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionellt och bra bemötande. NS var alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad om processen.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag upplevde Natalie som en trevlig, tydlig och hjälpsam person.
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi var väldigt nöjda med Natalie. Hon var professionell, trevlig, mycket lättillgänglig och väldigt mån om att vi skulle bli nöjda. Slutpriset blev tyvärr inte lika högt som hennes värdering, men ändå mer än vad vi väntat oss från början. Toppenbra!
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Natalie de senaste två åren och det har alltid fungerat hur smidigt som helst både vid köp och sälj. Flexibel och engagerad, känns väldigt pålitlig. Rekommenderar varmt!
    2017-01-30 Natalie S svarar Hanna R
    Tack Hanna & Linus, det har varit så otroligt härligt att få hjälpa er ännu en gång med ert boende. Kul också att ni väljer att bo kvar här på Kungsholmen. Vi ses med största sannolikhet här framöver. Stor kram!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag fick intrycket av en otroligt seriös mäklare i Natalie. Hon skötte budgivningen på ett snyggt sätt och gjorde tidigt klart förutsättningarn för hur budgivningen och försäljningen skulle gå till.
    2017-01-19 Natalie S svarar Hanna H
    Tack Hanna, vad glad jag blir! Hoppas att du ska trivas i din pärla till lägenhet - för det är precis vad den är :) Vi syns på Kungsholmens gator!
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Påläst , hungrig , service , glimten i ögat
    2017-01-18 Natalie S svarar Kristoffer K
    Tack så jättemycket Kristoffer! Vad glad jag blir för din fina rekommendation :)
  • Carl E
    Carl E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, tydliga svar på frågor och väl skött affär från vårt håll.
    2016-12-07 Natalie S svarar Carl E
    Tusen tack för det fina omdömet Carl! / Natalie
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Återkopplar alltid snabbt, engagerad.
    2016-12-07 Natalie S svarar Sandra N
    Tack Sandra för ditt fina omdöme, hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet :)
  • Arielle S
    Arielle S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    natalie gjorde en spännande jobb
    2016-12-07 Natalie S svarar Arielle S
    Tack så mycket Arielle för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, tack också för hjälpen med styrelsen / Natalie
  • Markus C
    Markus C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra. .
    2016-12-07 Natalie S svarar Markus C
    Tack Markus för att du tog dig tid att gå in och lämna en rekommendation!
  • Nina S
    Nina S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är engagerad, förtroendeingivande och serviceinriktad. Jag är mycket nöjd.
    2016-12-07 Natalie S svarar Nina S
    Tack så mycket Nina för dina fina ord!
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt professionell och noggrann. En riktigt bra mäklare!
    2016-12-07 Natalie S svarar Johanna G
    Tack Johanna, så kul att få hjälpa till med både köp och sälj. Vi ses imorgon för frånträdet!
  • Per-johan Ö
    Per-johan Ö skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra, fick den information o hjälp jag behövde
    2016-12-07 Natalie S svarar Per-johan Ö
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd! Hoppas att ni får en fin jul!
  • Reza R
    Reza R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie värderade min lägenhet för 2,5 år sedan på uppdrag av banken. Sen dess har hon halvårsvis hört av sig för att uppdatera om marknadsläget, förväntat pris på lägenheten och efterhöra om jag haft några tankar om ev. försäljning. Alltid på ett ledigt, sakligt och trevligt sätt.

När det väl var dags för försäljning föll det sig naturligt att anlita henne. Under hela säljprocessen var hon tillgänglig på mail/sms/telefon, nästintill dygnet runt och hade en imponerande kort svarstid, även vid ickeakuta frågor.
    Vid försäljningen lyckades hon dessutom lugna oss som var nära nervöst sammanbrott, och i slutändan lyckades hon uppnå det pris hon lovat och som vi hoppats på.
    Rekommenderas varmt!
    2016-12-07 Natalie S svarar Reza R
    Tusen, tusen tack Reza! Dina ord får mitt mäklarhjärta att klappa lite extra. Blir så glad av att höra att ni kände er lugna, för visst är det stressande att sälja sin lägenhet. Nu hoppas jag att ni ska stortrivas i er nya bostad, men ni är alltid välkomna tillbaka till Kungsholmen :)
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var ett självklart val för mig när jag skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen efter att ha stött på henne på visning tidigare. Hon är den perfekta blandningen mellan personlig och professionell och hon gjorde försäljning både enkel och väldigt lyckad. Kommer ringa henne igen när det är dags att köpa/sälja lägenhet nästa gång!
    2016-12-07 Natalie S svarar Susanna P
    Tack så jättemycket Susanna för ditt fina omdöme! Hoppas det sista med renoveringen blir klart snart så ni kan flytta in och fira jul. Vi syns på Kungsholmen framöver!
  • Bo L
    Bo L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon ger ett kompetent intryck. Hon är effektiv och drivande.
    2016-10-11 Natalie S svarar Bo L
    Stort tack Bo för att du tog dig tid att svara, och tack för det fina omdömet!
  • Emma L
    Emma L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är jättenöjda med Natalie och skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta!
    2016-10-11 Natalie S svarar Emma L
    Tusen tack Emma för era fina ord, vad glad jag blir - vi ses snart när det närmar sig frånträdet!
  • Lisa V
    Lisa V skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig, noggrann och en grym säljare. Fick ett slutpris som var över förväntan. Rekommenderade Natalie vidare till en vän som blev lika nöjd som jag.
    2016-10-11 Natalie S svarar Lisa V
    Tack så otroligt mycket för dina ord Lisa, värmer mitt mäklarhjärta :) Tack också för den fina rekommendationen till Emma. Vi ses när det är dags att lämna nycklarna till din köpare!
  • Mats E
    Mats E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Glad, trevlig, kunnig, oförarglig
    2016-10-11 Natalie S svarar Mats E
    Många tack Mats, det betyder mycket för mig att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Du ska också ha tack för dina rekommendationer i huset.
  • Petter W
    Petter W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Gott och professionellt bemötande när väl budgivningen var avslutad. Möjligen lite fladdrigt under själva budgivningen, som kanske inte tog den fart som säljarna/mäklaren önskat.
    2016-10-10 Natalie S svarar Petter W
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Petter, jag tar till mig av dina ord! Hoppas du ska trivas i den nya lägenheten.
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är en mycket trevlig mäklare, gjorde ett mycket gott jobb och det kändes väldigt säkert att ha Natalie som mäklare.
    Hon är mycket noggrann person som förklarade och gick igenom hela processen punkt för punkt så även en annan förstår.
    2016-10-10 Natalie S svarar Jonathan S
    Tusen tack Jonathan för dina fina ord, vad glad jag blir. Nu är det inte långt kvar till tillträdet så vi ses inom kort! :)
  • Monica A
    Monica A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande.
    Kunnig och serviceminded.
    På det hela taget en mycket bra mälare.
    2016-10-10 Natalie S svarar Monica A
    Tack så otroligt mycket, dina ord värmer. Ta hand om varandra så kanske vi ses framöver.
  • Andres T
    Andres T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig, trevlig och lyhörd.
    Man fick en god känsla att hon tog uppdraget på stort allvar.
    2016-10-10 Natalie S svarar Andres T
    Tack så jättemycket, jag tar alltid mina uppdrag på fullaste allvar - stora som små! Hoppas vi ses här framöver.
  • Monika J
    Monika J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra bemötande!! Kan varmt rekommendera Natalie! Kunnig och trevlig utan att vara på för mycket.
    2016-10-11 Natalie S svarar Monika J
    Tack så väldigt mycket Monika och tack för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning, vi ses här på Kungsholmens gator framöver :)
  • Christer K
    Christer K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie Strand uppfyllde och överträffade alla förväntningar. Hon är mycket positiv, mycket engagerad, mycket hjälpsam, snabb, verkar mycket erfaren och agerar med stort självförtroende. Hon gav en fantastisk support också under vår köpprocess - hjälpte oss med förväntade slutpriser, bedömningar av föreningar, budgivningsstrategier, etc. Planlade och genomförde vår försäljning på ett grundligt men snabbt och effektivt sätt med fin hjälp och support beträffande åtgärder inför visningen. Hela hennes agerande gjorde att vi kunde genomföra försäljningen utan att någon gång känna oss osäkra eller oroliga.
    2016-05-30 Natalie S svarar Christer K
    Tack Christer, era ord värmer verkligen. Jag vill också passa på att tacka för förtroendet, att få ta hand om er försäljning - det betyder oerhört mycket för mig. Vi ses säkert på Kungsholmens gator här framöver och så hoppas jag att ni ska trivas i er nya fina lägenhet nu när sommaren är på gång.. Hälsa Berit så gott. Bästa hälsningar Natalie
  • Tobias C
    Tobias C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt ok, men inget extra som jag upplevde det
    2016-05-30 Natalie S svarar Tobias C
    Tack för att du tog dig tid Tobias, jag hoppas ni ska trivas fint i er bostad!
  • Petter E
    Petter E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet. Natalie är seriös, ambitiös och förtroendeingivande. Hon gjorde ett bra jobb och jag kommer att rekommendera henne!
    2016-05-30 Natalie S svarar Petter E
    Varmt tack Petter för ditt omdöme, jag hoppas ni får en underbar sommar!
  • Claudia R
    Claudia R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande och mycket professionellt!
    2016-05-30 Natalie S svarar Claudia R
    Tack Claudia för dina fina ord, det värmer. Hoppas du ska trivas, vi syns säkert här i området framöver. Önskar er en härlig sommar
  • Maria E
    Maria E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En genuint intresserad och engagerad mäklare med glöd!
    2016-05-30 Natalie S svarar Maria E
    Tack Maria och tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Hoppas nya lägenheten känns minst lika bra och att köket är den drömmen som ni hade hoppats på :)
  • Anders I
    Anders I skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nathalie är rar, gullig och väldigt proffsig. Hon känns nog trygg för både säljare och köpare.
    2016-05-30 Natalie S svarar Anders I
    Underbara du! Tack för era fina ord, hoppas att allt har gått bra med den nya lägenheten och att renoveringen har blivit sådär bra som ni (och jag) hade hoppats på. Hoppas vi hörs här framöver. Bästa hälsningar Natalie
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt proffsigt och bra genomförande av hela min köpprocess. Kan verkligen rekommendera Natalie Strand vid försäljning av bostadsrätt.
    2016-05-30 Natalie S svarar Oskar J
    Stort tack Oskar, det betyder mycket att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas du får en härlig sommar!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Problem med lgh efter tillträdet skett, fick rek. att kontakta kundombudsman då hennes försäkring löpt ut. Förmedlar man en vara/produkt/tjänst och problem uppstår är det enligt mig viktigt att slutföra affären korrekt.
    2015-12-14 Natalie S svarar Mattias H
    Hej Mattias, då vår roll som fastighetsmäklare är att stå opartiska i en bostadsaffär så är vi skyldiga att lämna över till våra kundombudsmän när det uppstår problem - just för att ni ska få den hjälpen ni är berättigade till. Detta är nu gjort och jag hoppas du får hjälp med att få "igång" lägenheten så snart som möjligt. Du vet vart jag finns om några frågor skulle uppstå kring detta, samtidigt vill jag passa på att önska dig en god jul och en härlig start på det nya året. Bästa hälsningar Natalie
  • Ewalena N
    Ewalena N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell och trevlig. Trevligt bemötande och jobbade hårt för att hjälpa oss med försäljningen. Vi är väldigt nöjda.
    2016-05-30 Natalie S svarar Ewalena N
    Tack Ewalena för ert fina omdöme. Jag hoppas ni har det fint i er nya bostad även om den ligger på "andra sidan bron". Hälsa Bengt så gott från mig och så hoppas jag att ni får en härlig sommar!
Natalie Strand
Malin Siekkinen