en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

4.6 / 5 i betyg — 84 rekommendationer

Läs vad 84 användare tycker om Natalie Strand

• Carl E
    Carl E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, tydliga svar på frågor och väl skött affär från vårt håll.
    2016-12-07 Natalie S svarar Carl E
    Tusen tack för det fina omdömet Carl! / Natalie
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Återkopplar alltid snabbt, engagerad.
    2016-12-07 Natalie S svarar Sandra N
    Tack Sandra för ditt fina omdöme, hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet :)
  • Arielle S
    Arielle S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    natalie gjorde en spännande jobb
    2016-12-07 Natalie S svarar Arielle S
    Tack så mycket Arielle för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, tack också för hjälpen med styrelsen / Natalie
  • Markus C
    Markus C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra. .
    2016-12-07 Natalie S svarar Markus C
    Tack Markus för att du tog dig tid att gå in och lämna en rekommendation!
  • Nina S
    Nina S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är engagerad, förtroendeingivande och serviceinriktad. Jag är mycket nöjd.
    2016-12-07 Natalie S svarar Nina S
    Tack så mycket Nina för dina fina ord!
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt professionell och noggrann. En riktigt bra mäklare!
    2016-12-07 Natalie S svarar Johanna G
    Tack Johanna, så kul att få hjälpa till med både köp och sälj. Vi ses imorgon för frånträdet!
  • Per-johan Ö
    Per-johan Ö skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra, fick den information o hjälp jag behövde
    2016-12-07 Natalie S svarar Per-johan Ö
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd! Hoppas att ni får en fin jul!
  • Reza R
    Reza R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie värderade min lägenhet för 2,5 år sedan på uppdrag av banken. Sen dess har hon halvårsvis hört av sig för att uppdatera om marknadsläget, förväntat pris på lägenheten och efterhöra om jag haft några tankar om ev. försäljning. Alltid på ett ledigt, sakligt och trevligt sätt.

När det väl var dags för försäljning föll det sig naturligt att anlita henne. Under hela säljprocessen var hon tillgänglig på mail/sms/telefon, nästintill dygnet runt och hade en imponerande kort svarstid, även vid ickeakuta frågor.
    Vid försäljningen lyckades hon dessutom lugna oss som var nära nervöst sammanbrott, och i slutändan lyckades hon uppnå det pris hon lovat och som vi hoppats på.
    Rekommenderas varmt!
    2016-12-07 Natalie S svarar Reza R
    Tusen, tusen tack Reza! Dina ord får mitt mäklarhjärta att klappa lite extra. Blir så glad av att höra att ni kände er lugna, för visst är det stressande att sälja sin lägenhet. Nu hoppas jag att ni ska stortrivas i er nya bostad, men ni är alltid välkomna tillbaka till Kungsholmen :)
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var ett självklart val för mig när jag skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen efter att ha stött på henne på visning tidigare. Hon är den perfekta blandningen mellan personlig och professionell och hon gjorde försäljning både enkel och väldigt lyckad. Kommer ringa henne igen när det är dags att köpa/sälja lägenhet nästa gång!
    2016-12-07 Natalie S svarar Susanna P
    Tack så jättemycket Susanna för ditt fina omdöme! Hoppas det sista med renoveringen blir klart snart så ni kan flytta in och fira jul. Vi syns på Kungsholmen framöver!
  • Bo L
    Bo L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon ger ett kompetent intryck. Hon är effektiv och drivande.
    2016-10-11 Natalie S svarar Bo L
    Stort tack Bo för att du tog dig tid att svara, och tack för det fina omdömet!
  • Emma L
    Emma L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är jättenöjda med Natalie och skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta!
    2016-10-11 Natalie S svarar Emma L
    Tusen tack Emma för era fina ord, vad glad jag blir - vi ses snart när det närmar sig frånträdet!
  • Lisa V
    Lisa V skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig, noggrann och en grym säljare. Fick ett slutpris som var över förväntan. Rekommenderade Natalie vidare till en vän som blev lika nöjd som jag.
    2016-10-11 Natalie S svarar Lisa V
    Tack så otroligt mycket för dina ord Lisa, värmer mitt mäklarhjärta :) Tack också för den fina rekommendationen till Emma. Vi ses när det är dags att lämna nycklarna till din köpare!
  • Mats E
    Mats E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Glad, trevlig, kunnig, oförarglig
    2016-10-11 Natalie S svarar Mats E
    Många tack Mats, det betyder mycket för mig att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Du ska också ha tack för dina rekommendationer i huset.
  • Petter W
    Petter W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Gott och professionellt bemötande när väl budgivningen var avslutad. Möjligen lite fladdrigt under själva budgivningen, som kanske inte tog den fart som säljarna/mäklaren önskat.
    2016-10-10 Natalie S svarar Petter W
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Petter, jag tar till mig av dina ord! Hoppas du ska trivas i den nya lägenheten.
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är en mycket trevlig mäklare, gjorde ett mycket gott jobb och det kändes väldigt säkert att ha Natalie som mäklare.
    Hon är mycket noggrann person som förklarade och gick igenom hela processen punkt för punkt så även en annan förstår.
    2016-10-10 Natalie S svarar Jonathan S
    Tusen tack Jonathan för dina fina ord, vad glad jag blir. Nu är det inte långt kvar till tillträdet så vi ses inom kort! :)
  • Monica A
    Monica A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande.
    Kunnig och serviceminded.
    På det hela taget en mycket bra mälare.
    2016-10-10 Natalie S svarar Monica A
    Tack så otroligt mycket, dina ord värmer. Ta hand om varandra så kanske vi ses framöver.
  • Andres T
    Andres T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig, trevlig och lyhörd.
    Man fick en god känsla att hon tog uppdraget på stort allvar.
    2016-10-10 Natalie S svarar Andres T
    Tack så jättemycket, jag tar alltid mina uppdrag på fullaste allvar - stora som små! Hoppas vi ses här framöver.
  • Monika J
    Monika J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra bemötande!! Kan varmt rekommendera Natalie! Kunnig och trevlig utan att vara på för mycket.
    2016-10-11 Natalie S svarar Monika J
    Tack så väldigt mycket Monika och tack för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning, vi ses här på Kungsholmens gator framöver :)
  • Christer K
    Christer K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie Strand uppfyllde och överträffade alla förväntningar. Hon är mycket positiv, mycket engagerad, mycket hjälpsam, snabb, verkar mycket erfaren och agerar med stort självförtroende. Hon gav en fantastisk support också under vår köpprocess - hjälpte oss med förväntade slutpriser, bedömningar av föreningar, budgivningsstrategier, etc. Planlade och genomförde vår försäljning på ett grundligt men snabbt och effektivt sätt med fin hjälp och support beträffande åtgärder inför visningen. Hela hennes agerande gjorde att vi kunde genomföra försäljningen utan att någon gång känna oss osäkra eller oroliga.
    2016-05-30 Natalie S svarar Christer K
    Tack Christer, era ord värmer verkligen. Jag vill också passa på att tacka för förtroendet, att få ta hand om er försäljning - det betyder oerhört mycket för mig. Vi ses säkert på Kungsholmens gator här framöver och så hoppas jag att ni ska trivas i er nya fina lägenhet nu när sommaren är på gång.. Hälsa Berit så gott. Bästa hälsningar Natalie
  • Tobias C
    Tobias C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt ok, men inget extra som jag upplevde det
    2016-05-30 Natalie S svarar Tobias C
    Tack för att du tog dig tid Tobias, jag hoppas ni ska trivas fint i er bostad!
  • Petter E
    Petter E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet. Natalie är seriös, ambitiös och förtroendeingivande. Hon gjorde ett bra jobb och jag kommer att rekommendera henne!
    2016-05-30 Natalie S svarar Petter E
    Varmt tack Petter för ditt omdöme, jag hoppas ni får en underbar sommar!
  • Claudia R
    Claudia R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande och mycket professionellt!
    2016-05-30 Natalie S svarar Claudia R
    Tack Claudia för dina fina ord, det värmer. Hoppas du ska trivas, vi syns säkert här i området framöver. Önskar er en härlig sommar
  • Maria E
    Maria E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En genuint intresserad och engagerad mäklare med glöd!
    2016-05-30 Natalie S svarar Maria E
    Tack Maria och tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Hoppas nya lägenheten känns minst lika bra och att köket är den drömmen som ni hade hoppats på :)
  • Anders I
    Anders I skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nathalie är rar, gullig och väldigt proffsig. Hon känns nog trygg för både säljare och köpare.
    2016-05-30 Natalie S svarar Anders I
    Underbara du! Tack för era fina ord, hoppas att allt har gått bra med den nya lägenheten och att renoveringen har blivit sådär bra som ni (och jag) hade hoppats på. Hoppas vi hörs här framöver. Bästa hälsningar Natalie
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt proffsigt och bra genomförande av hela min köpprocess. Kan verkligen rekommendera Natalie Strand vid försäljning av bostadsrätt.
    2016-05-30 Natalie S svarar Oskar J
    Stort tack Oskar, det betyder mycket att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas du får en härlig sommar!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Problem med lgh efter tillträdet skett, fick rek. att kontakta kundombudsman då hennes försäkring löpt ut. Förmedlar man en vara/produkt/tjänst och problem uppstår är det enligt mig viktigt att slutföra affären korrekt.
    2015-12-14 Natalie S svarar Mattias H
    Hej Mattias, då vår roll som fastighetsmäklare är att stå opartiska i en bostadsaffär så är vi skyldiga att lämna över till våra kundombudsmän när det uppstår problem - just för att ni ska få den hjälpen ni är berättigade till. Detta är nu gjort och jag hoppas du får hjälp med att få "igång" lägenheten så snart som möjligt. Du vet vart jag finns om några frågor skulle uppstå kring detta, samtidigt vill jag passa på att önska dig en god jul och en härlig start på det nya året. Bästa hälsningar Natalie
  • Ewalena N
    Ewalena N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell och trevlig. Trevligt bemötande och jobbade hårt för att hjälpa oss med försäljningen. Vi är väldigt nöjda.
    2016-05-30 Natalie S svarar Ewalena N
    Tack Ewalena för ert fina omdöme. Jag hoppas ni har det fint i er nya bostad även om den ligger på "andra sidan bron". Hälsa Bengt så gott från mig och så hoppas jag att ni får en härlig sommar!
  • Elin F
    Elin F skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie har varit tillgänglig och bra att ha att göra med under hela försäljning. Riktigt bra service!
    2016-05-30 Natalie S svarar Elin F
    Tusen tack Elin, vad snällt att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Bästa hälsningar Natalie
  • Ylva R
    Ylva R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Positiv, driven och lättsam! Resultat går före ego.
    2016-05-30 Natalie S svarar Ylva R
    Ylva, vilket omdöme! Många tack för dina fina ord, hoppas du trivs alldeles ypperligt i din nya (helt fantastiska) lägenhet.
  • Elina A
    Elina A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har varit väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen från offert till färdigt försäljningskontrakt. Speciellt eftersom att detta var vår första lgh vi sålde så behövde vi mer stöd, och Natalie förstod detta och guidade oss igenom allt på ett lugnt och tryggt sätt.
    2015-11-26 Natalie S svarar Elina A
    Vilket fint omdöme Elina, tack för att du tog dig tid och skriva några rader. Det glädjer mig att ni kände er trygga i er affär :)
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt trevligt bemötande, ringde upp snabbt och återkopplade väldigt fort. Kändes ärlig. Trevlig och snäll! Ville både säljarens och köparens bästa.
    2015-11-26 Natalie S svarar Ellen A
    Tack så jättemycket Ellen, vad glad jag blir! Vi ses när det börjar bli dags för ditt tillträde.
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte vår första lägenhet genom Natalie och jag kunde inte ha varit nöjdare! Natalie var mycket tillmötesgående och gjorde verkligen det lilla extra för oss. Trots att själva köpet gick väldigt snabbt från visning till kontraktskrivning lyckades hon hålla oss lugna och fick hela processen att kännas rolig. Tusen tack för all hjälp, före, under och efter köpet! :)
    2016-05-30 Natalie S svarar Kalle S
    Tack Kalle, vad glad jag blir att ni kände er trygga - precis som det ska vara att köpa en lägenhet. Ibland går det snabbt, men vad kul det är när man får så glada köpare. Förmodar att balkongen används flitigt nu när sommaren är på ingång. Hälsa Petra så gott!
  • Per N
    Per N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är en noggrann, lättsam mäklare som verkligen anstränger sig för både säljare och köpare. Natalie hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag skulle varmt rekommendera henne för andra. Jag har stort kontrollbehov och Natalie lyckades hela tiden hålla en bra balans mellan att låta mig få uttrycka mina åsikter och synpunkter men samtidigt leda i en bra riktning.

Natalie uppfyllde vad jag anser är huvudsyftet med en mäklare - en person som inte bara tar hand om detaljerna och helheten angående din försäljning utan också tar hand om dig.
    2016-05-30 Natalie S svarar Per N
    Tack Per, dina ord värmer mitt mäklarhjärta. Det var en fröjd att få hjälpa dig med din försäljning, en helt fantastisk lägenhet där du tog fram det absolut bästa! Hoppas såklart att ni stortrivs i er nya bostad!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett bra bemötande på visning samt i den efterföljande budgivningen. Kontraktsskrivningen var tydlig och smidig där hon gick igenom de viktigaste delarna på ett bra sätt.

Efter kontraktsskrivningen har hon svarat på de frågor vi ställt och varit lätt att nå. Levde upp till vår förväntan och gav ett professionellt intryck.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket seriös och engagerad mäklare!
  • Marita T
    Marita T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag och min sambo sålde vi vår lägenhet på Kungsholmen och vi anlitade Natalie. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne.
  • Hannes J
    Hannes J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt proffsig genom hela processen. Inga klagomål!
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mäklaren gav ett seriöst och väldigt kunnigt intryck. Bra bemötande och kändes inte för säljig. Kunnig om objektet vi köpte.
    2016-05-30 Natalie S svarar Sofie H
    Stort tack Sofie, vad glad jag blir att ni upplevde er köpprocess som positiv. Hoppas ni trivs gott i den nya lägenheten!
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag vill varmt rekommendera Natalie om du söker en verkligt bra mäklare, som brinner för sitt arbete. Hon tar sig tid, återkopplar alltid som hon har lovat. Hon är mäklaren som verkligen bryr sig. Lyssnar, kommer med goda råd, men låter alltid dig få bestämma.
    Stort tack Natalie! /Lena Åsbrink
    2015-09-17 Natalie S svarar Lena Å
    Tack flera gånger om Lena för dina fina ord!
    Blir så otroligt glad av att höra att du har upplevt din försäljning precis så som jag vill att det ska vara.
    Vi ses när det är dags för frånträdet :)
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag kan varmt rekommendera Natalie Strand. Hon överträffade min förväntan och jag upplevde att säljaren samt vi som köpare var mer än nöjda då hon lyssnade och tillfredsställde bådas behov. Hon gjorde själv en uppoffring och jobbade för vår skull trots semester vilket jag inte tror många hade gjort. Kommer absolut rekommendera henne för vänner.
    2015-09-17 Natalie S svarar Sandra A
    Tack så jättemycket för era fina ord, nu hoppas jag att ni ska trivas här på Kungsholmen och i er fina lägenhet. Vi syns säkert här omkring på vår ö!
  • Ghazal S
    Ghazal S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell, tillmötesgående och mycket trevlig
    2015-08-25 Natalie S svarar Ghazal S
    Tack Ghazal! Vi ses snart när det är dags för dig att få nycklar till din lägenhet, hälsningar Natalie
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ordningsam och beskrivande med professionellt uppförande.
    2015-08-25 Natalie S svarar Jonathan S
    Tack så mycket Jonathan, hoppas du ska trivas i din nya bostad och tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning.
  • Oskar P
    Oskar P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevlig, tillmötesgående och kunnig mäklare.
    2015-08-25 Natalie S svarar Oskar P
    Tusen tack Oskar, vad glad jag blir! Vi ses snart när det är dags för tillträde.
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Som köpare fick vi ett jättebra intryck av Natalie, från första kontakt till avslutad affär. Trevlig, tillmötesgående och förtroendeingivande.
    2015-08-06 Natalie S svarar Sebastian R
    Tusen tack för era fina ord, jag hoppas ni får en fin sommar och får njuta av lite värme så ses vi när det är dags att flytta in
  • Anna-carin K
    Anna-carin K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mkt bra. Snabb återkoppling hela tiden. Och det är ju så viktigt
    2015-06-30 Natalie S svarar Anna-carin K
    Tusen tack för dina fina ord, jag hoppas du trivs bra uppe på höjden!
  • Ann-louise B
    Ann-louise B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra. Ödmjuk, vänlig och förtroende ingivande.
    2015-08-06 Natalie S svarar Ann-louise B
    Tack så väldigt mycket för din rekommendation, det värmer ett mäklarhjärta. Jag hoppas vi syns lägre fram här på Kungsholmen!
  • Björn B
    Björn B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie har överträffat förväntan på alla plan. Levererat en bra försäljning, smidig process, visat committment och engagemang för försäljning och skött allt snyggt.
    2015-04-29 Natalie S svarar Björn B
    Tusen tack Björn, vad glad jag blir över din rekommendation! Vi ses när det är dags för frånträde.
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag skulle inte rekommendera Natalie. Hon vill avsluta affären snabbt oavsett pris.
    Dessutom la hon andra objekt i händerna på "mina" spekulanter så att jag förlorade dom. Hon sålde min grannes lägenhet före min på grund utav detta och dessutom till dom som la det högsta budet på min lgh, bara det gick snabbt.
    Min grannes lght var inte ute till försäljning vid detta tillfälle utan det var en kommande, ändå tipsade natalie "mina" budgivare om denna och jag fick nöja mig med ett lägre bud då dom istället köpte grannens lght.
    Som köpare är det säkert bra att köpa utav Natalie då hon vill avsluta snabbt men sälj inte med henne.
    2015-02-17 Natalie S svarar Mikaela N
    Hej Mikaela, först ska du ha ett stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme - det är viktigt att alla får framföra sina synpunkter.

Precis som jag skrivit till dig tidigare så är jag ledsen över att du känner dig besviken. Men då det stod klart att budgivarna av din bostad inte kunde gå vidare med din lägenhet p.g.a. tillträdestiden så tog de bort sitt bud. Och valde att gå vidare med en annan lägenhet som jag hade i huset. Jag har säkerställt att jag har arbetat enligt god fastighetsmäklarsed och som mäklare måste jag stå som opartisk mellan köpare och säljare. Jag säljer bara på Kungsholmen vilket gör att man ibland har fler än en bostad till salu i området som passar en köpare. Men jag förstår och tar till mig dina synpunkter. Precis som jag nämnde förut är du välkommen att kontakta mig om du önskar diskutera detta vidare.
  • Anna H
    Anna H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Engagerad men verkade vara mer fokuserad på att stänga affären snabt än till ett så högt pris som möjligt.
    2015-02-05 Natalie S svarar Anna H
    Hej Anna, tack för att du tog dig tid att svara. Hoppas du trivs bra i er nya bostad!
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie hjälpte mig och min sambo när vi sålde en bostadsrätt i Kristineberg dec -14. Vi var jättenöjda med Natalie hela vägen - från första mötet till dess att kontraktet var skrivet. Natalie är förtroendeingivande, rak, kunnig, ärlig och lätt att samarbeta med! Hon ger det där lilla extra som banar för en lyckosam försäljning och är således värd varenda krona! Vi som säljare kände oss trygga och välinformerade genom processen och vet med oss att köparna kände detsamma. Natalie får därför våra varmaste rekommendationer! /Johanna och Mikael
    2015-02-05 Natalie S svarar Johanna W
    Tusen tack Johanna och Mikael! Det var riktigt kul att få hjälpa er med er försäljning, en av de finaste i er förening :) Lite synd att jag var bortrest under tillträdet, men kanske vi ses på Kungsholmen igen.
Malin Siekkinen
Anna Bengtsson