Natalie Strand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet. Läs mer

Läs vad 175 Läs vad Natalie Strand

• Camilla J sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-20

Kungsholmen/Hornsbergs Strand
    Natalie levererar på alla plan, mycket kunnig, påläst, lugn och professionell i sin mäklarroll samt en fantastisk coach i både sälj/köp stadie. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Martina P sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-09

Kungsholmen/Fredhäll
    Jag har sålt min bostad i Fredhäll på 34 kvadrat. Natalie var redan påläst inför vårt första möte och hon fortsatte kännas väldigt trygg och kunnig genom hela processen. Hon fick mig som säljare att känna mig trygg genom hela försäljningen och det var alltid trevligt att prata med henne. En glad och positiv person som jag ville att mina eventuella köpare skulle mötas av :)

Mina förväntnignar var just att hon skulle var kunnig och tillgänglig för frågor, vilket hon var genom hela försäljningen.

Sammanfattningsvis så är jag väldigt nöjd med Natalie och skulle rekommendera henne till alla mina vänner :) Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Melissa R sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-05

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi sålde vår lägenhet tillsammans med Natalie och hade höga förväntningar som verkligen uppfylldes! Snabb återkoppling, ett gott bemötande och ett väl utfört jobb med ett öga för detaljer. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Jonas L sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-26

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Sålt en lägenhet med Natalie, har varit toppen från start till mål. Mycket bra och kunnigt bemötande och hantering av försäljningen! Läs mer
  • Louise B
    Louise B köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-11

Kungsholmen
    Köpte en sekelskiftesetta på Kungsholmen, så himla fin! Har bara bra saker att säga om Nathalie, proffsigt bemötande, alltid trevlig, inte hetsig utan behaglig i bemötandet och så serviceinriktad. Kan bara ge mina bästa rekommendationer! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Staffan B köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-07

Kungsholmen
    Natalie framstod som seriös och trovärdig i en roll som ska balansera mellan säljaren och köparen. Jag var köpare Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Ludvig P köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-07-09

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Köpt tvåa på Kungsholmen. Nathalie har under hela processen varit professionell, trevlig, tålmodig men också ytterst snabbfotad när det väl hettade till. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Andreas R sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-14

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Sålde vår lägenhet på Kungsholmen med Nathalie och vi är jättenöjda. Ärlig, tydlig och rak. Försäljningen gick bättre än vi trodde och vi uppskattade att N värderade lägenheten realistiskt vilket gav en härlig känsla när vi sålde och fick mer än jämförbara objekt. Tack Nathalie för ett riktigt bra jobb. A & E Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Nadim P köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-09

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi köpte en bostadsrätt. Natalie var mycket vänlig och tillmötesgående från början, och guidade oss och gav oss bra stöd genom hela processen. Vi kunde inte förvänta oss mer. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Hamed H köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-16

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi köpte en lägenhet i Fridhemsplan och Natalie hjälpte oss mycket att passera alla steg så smidigt.
    hon är en super centrerad person och varm att prata med. Hon hjälpte också till att hitta finansinstitut med bättre service.
    natalie inspirerade oss att göra vår nya ännu vackrare och användbar med en mini renovering! Nu har vi en trevlig vän i Kungsholmen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand