Natalie Strand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet. Läs mer

Läs vad 154 kunder tycker om Natalie Strand

• Matilda M köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-02-12

2:a
    47m²
    Kungsholmen
    Köpte bostad via Natalie. Upplevde att det saknades transparens och förståelse för oss som köpare under processen. Läs mer
    2019-02-12 Natalie S svarar Matilda M
    Hej Matilda, vad tråkigt att du upplevde att det saknades transparens och förståelse då jag som mäklare ska vara opartisk mellan säljare och köpare och tar den rollen på stort allvar. Har svårt att förstå vilken affär detta var annars hade jag naturligtvis ringt dig för att prata om saken. Du får gärna ringa mig om du vill, du når mig på 0730 66 02 70.
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-02-12

1:a
    37m²
    Kungsholmen/Thorildsplan
    Hon gör ett trevligt, proffsigt och effektiv intryck. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Lena d köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-02-04

2:a
    26m²
    Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Mycket angenämt bemötande, professionellt och prestigelöst. Stort tack för snabb och smidig affär! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Frida H sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-01-29

1:a
    28m²
    Kungsholmen/Fridhemsplan
    Natalie är en stjärna! Så extremt öppen och guidar en rädd och nervös säljare i varje steg av processen. Hon faciliterade försäljningen av min pärla på Kungsholmen och hon gjorde det mer bravur. Då det här var första gången jag har sålt en lägenhet var det väldigt tryggt att få ha Natalie vid min sida. Natalie är proffsig, seriös och en väldigt duktig säljare som är ärlig och ödmjuk rakt igenom. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Lisen B sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-01-17

Natalie är proffsig och trygg, vi är så himla glada att ha valt henne som mäklare. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Agnes G köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-01-13

Köpt en 1,5 på Kungsholmen. Väldigt proffitionioellt och bra bemötande. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Rickard A köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-12-12

Bara bra rakt igenom. Snabb och proffsigt genomförd affär. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Anna L sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-12-10

Jag är supernöjd med Natalie. Hon är professionell, förtroendeingivande, trevlig och vet vad hon håller på med helt enkelt. Kan rekommendera henne till alla som vill sälja på Kungsholmen. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Linn B köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-30

Mycket trevlig och motsatsen till ”jobbigt säljig”, utan istället kompetent och rättvis. Läs mer
  • Felicia L
    Felicia L köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-26

Jag köpte min bostad genom Natalie och är så nöjd med allt. Natalie är kunnig, hjälpsam och proffsig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand