Natalie Strand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet. Läs mer

Läs vad 168 Läs vad Natalie Strand

• Andreas R sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-14

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Sålde vår lägenhet på Kungsholmen med Nathalie och vi är jättenöjda. Ärlig, tydlig och rak. Försäljningen gick bättre än vi trodde och vi uppskattade att N värderade lägenheten realistiskt vilket gav en härlig känsla när vi sålde och fick mer än jämförbara objekt. Tack Nathalie för ett riktigt bra jobb. A & E Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Nadim P köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-09

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi köpte en bostadsrätt. Natalie var mycket vänlig och tillmötesgående från början, och guidade oss och gav oss bra stöd genom hela processen. Vi kunde inte förvänta oss mer. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Hamed H köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-16

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi köpte en lägenhet i Fridhemsplan och Natalie hjälpte oss mycket att passera alla steg så smidigt.
    hon är en super centrerad person och varm att prata med. Hon hjälpte också till att hitta finansinstitut med bättre service.
    natalie inspirerade oss att göra vår nya ännu vackrare och användbar med en mini renovering! Nu har vi en trevlig vän i Kungsholmen. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Sandra L sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-14

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Jag sålde en etta på kungsholmen i maj 2019. Natalie har varit aktiv från att jag träffade henne första gången med att hört av sig löpande fram tills jag tog beslut att sälja. Säljprocessen gick väldigt smidigt (och snabbt!) och Natalie var ett bra bollplank i de frågor jag hade inför försäljning - allt ifrån hur jag kunde tänka med styling till försäljningstid mm. Det enda jag ev skulle velat ha mer av är guidning i huruvida ett bud var bra eller inte med jag vet samtidigt att Natalie ska vara oberoende säljare och köpare varför jag gissar att det är en svår avvägning.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hela processen och Natalies arbete! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Mana F köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-14

Kungsholmen/Fridhemsplan
    She is a professional hard working broker. I bought an apartment in the area of Kungsholmen through her service. She has been a very good help to going through all the steps and facilitating the process. She provided very useful information, been honest and clear during the process. I found her trustworthy that makes me very confident and happy with my purchase. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-08

Kungsholmen/Rådhusparken
    Natalie levererar en mycket bra och trygg process vid försäljning, vi har sålt med Natalie flera gånger och har alltid varit nöjda med hennes engagemang och resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Patrik M
    Patrik M sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-07

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Natalie Strand hjälpte mig på ett mycket proffsigt och smidigt sätt. Lägenheten blev såld några dagar efter visningarna. Hon skötte allt med styling etc då jag är i Spanien. Det kändes väldigt tryggt att på håll följa processen.
    Väldigt nöjd/ Patrik Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Lina J sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-07

Kungsholmen/Thorildsplan
    Natalie är otroligt trevlig, professionell och ger alltid ett bra och trevligt bemötande. Hon hjälpte mig inte bara att sälja min egen lägenhet utan var även ett bra bollplank vid köpet av min nya bostad. Hon är snabb på att ge återkoppling och var bra påläst om min lägenhet/förening inför försäljningen.

Jag kan varmt rekommendera Natalie till alla som planerar att sälja sin bostad på Kungsholmen. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Alexander E köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-20

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Kanonbra! Väldigt trevlig och allt flöt på som det skulle. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Daniel G köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-20

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Natalie har en hög grad av professionalitet och levererar utöver det förväntade. Det är alltid roligt att ha att göra med professionella med en hög grad av yrkesstolthet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand