Natalie Strand

Natalie Strand

Natalie Strand är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Natalie Strand har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 299 omdömen med ett betyg på 4.8. Natalie Strand har haft 34 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

299 omdömen om Natalie Strand

Sedan starten hos Reco 2014
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2023-03-06 Verifierad kund
    I believe Natalie is the best broker I have ever encountered. She is really professional and forthright. She assists in planning the viewings as well. She responded immediately to my questions as a buyer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2023-03-03 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande med rak, tydlig, och löpande kommunikation genom hela processen. Lyssnade på och uppfyllde mina förväntningar. Rekommenderar.
    2023-02-16 Verifierad kund
    Kompetent, serviceminded och trevligt bemötande! Kan absolut rekommendera Natalie.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra strategi för försäljningen. Sedan hade vi lite tur också.
    • Hornsbergs Strand
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vänlig, flexibel och trevlig!
    Jobbade på med visningar av vår lägenhet, tills dagen vi fick den såld. Återkopplade snabbt och alltid med en positiv energi.
    Vi var mycket nöjda med Natalie!
    2022-11-09 Verifierad kund
    "Natalie är helt klart en favorit hos mig!!
    Jag har både köpt och sålt med Natalie under min tid i Kungsholmen. Hon presserar exceptional oberoende på bostadsmarkanden utmaningar.

Hon mycket vänligt, Lyhörd, extremt engagerad och professionel.
    Man känner sig i god händer även som säljare och köpare.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Ett gott bemötande där situationen krävde en snabb kommunikation och en flexibel lösning från Natalie vilket hon gjorde med bravur.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Vi har haft Natalie som mäklare två gånger. Vi är väldigt nöjda då hon har varit väldigt engagerad och skicklig på att sälja lägenheter.

Vi upplever Natalie som väldigt seriös och samtidigt lugn i försäljningsprocessen där man som säljare såväl som köpare kan vara ganska stressad. Det har alltid varit lätt att få tag på Natalie och hon är väldigt grundlig i att ta fram information om lägenheter och föreningar.

Sammanfattningsvis rekommenderar vi verkligen Natalie som mäklare!
  • Bengt F
    2022-09-12 Verifierad kund
    Natalie hanterade lägenhetsförsäljningen på ett professionellt och vänligt sätt
    • Rådhusparken
    2022-06-21 Verifierad kund
    Professionellt och informerat bemötande. Natalie levde upp till våra förväntningar när det gäller lokalkännedom och kunskap vilket gjorde vårt köpet smidigt och oss som köpare helnöjda med vårt val.