Natalie Strand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet. Läs mer

Läs vad 148 kunder tycker om Natalie Strand

• Rickard A köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bara bra rakt igenom. Snabb och proffsigt genomförd affär. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Anna L sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är supernöjd med Natalie. Hon är professionell, förtroendeingivande, trevlig och vet vad hon håller på med helt enkelt. Kan rekommendera henne till alla som vill sälja på Kungsholmen. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Linn B köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevlig och motsatsen till ”jobbigt säljig”, utan istället kompetent och rättvis. Läs mer
  • Felicia L
    Felicia L köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag köpte min bostad genom Natalie och är så nöjd med allt. Natalie är kunnig, hjälpsam och proffsig! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Yvonne T köpte sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    sålt liten tvåa köpt stor etta
    Mkt sakligt kunnigt bemötande
    lovade bara vad hon kunde hålla Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Kerstin S sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie har alltid varit tillgänglig när man sökt henne. Hon peppar och behåller alltid sitt lugn. Trygg och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Per B sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Korrekt, trevlig och service minded Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Guillaume L sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt proffsig och effektiv. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Benita E sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag har sålt min lägenhet. Jag blev rekommenderad Natalie Strand och kände stort förtroende för henne direkt när vi träffades.
    Hon kändes kunnig och engagerad, samtidigt som hon lotsade mig genom min första lägenhetsaffär så att jag kände mig trygg.
    Jag kan verkligen rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Maja M sålde sin bostad med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag har inte ångrat en sekund att jag inför min försäljning av en 1,5rok vid Fridhemsplan i Stockholm la ned väldigt mycket tid och omsorg på att hitta den allra bästa mäklaren. Genom sökningar på vilka mäklare som mitt område säljer till bästa kvadratmeterpris och tidigare omdömen hittade jag snabbt till Natalie Strand och redan vid första telefonkontakten hade jag bestämt mig.

Det som utmärker Natalie som mäklare är att hon har förmågan att vara mycket lyhörd samtidigt som hon vågar vara tydlig. Som mäklare är hon mycket närvarande och engagerad - hon deltog t.ex. personligen under fotograferingen av lägenheten för att se till att bilderna blev så bra som möjligt och tack vare hennes personliga kontakter med spekulanter tog budgivningen fart. Det bör nämnas att samtliga av dem som var med under budgivningens slutskede inte hade sett lägenheten via Hemnet primärt utan kontaktats av Natalie själv. Jag är därför mycket glad för att jag valde en mäklare med ett stort kontaktnät.

Som säljare kände jag mig under hela processen mycket trygg i att Natalie skötte processen på allra bästa sätt och jag kunde därför luta mig tillbaka. I efterhand kan jag inte vara annat än mycket nöjd m. På bara ett par veckors tid från mitt första möte med Natalie var nämligen lägenheten såld till ett mycket bra pris. Jag kan därför bara varmt rekommendera andra att anlita Natalie - ni kommer inte ångra er! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand