Natalie Strand
Registrerad mäklare sedan 2010-09-09
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-08
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet. Läs mer

Läs vad 215 Läs vad Natalie Strand

• Pontus M köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-08-14

Marieberg
    Köpt en lägenhet på Kungsholmen. Natalie är väldigt hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • Robin N köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-08

Fredhäll
    En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare, inte för "på" utan känner av situationen utmärkt.
    Kommer definitivt anlita Natalie när det kommer till försäljning. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Evelina S köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-06

Fredhäll
    Trevlig och tillmötesgående. Uppskattar hennes tydlighet kring processen. Tack! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Max A köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-06

3:a
    Hornsbergs Strand
    Vi Köpte en fin och barnvänlig lägenhet vid Hornsberg Strand. Natalie har varit väldigt proffesionell, vänlig och hjälpsam genom hela processen, även efter köpet. Rekommenderas starkt :) Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Philip S sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-01

Fridhemsplan
    Natalie har varit uppriktig och ärlig under hela processen. Duktig mäklare som kan sin grej. Alltid tillgänglig och super trevlig. Läs mer
  • Mia D
    Mia D köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-08

Kungsholmstorg
    Natalie guidade oss hela vägen till ett lyckat bostadsköp på Kungsholmen! Jag är så nöjd med hennes arbete och hjälp.
    Blev en supersmidig affär! Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Emil P sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-07

Fredhäll
    Otroligt engagerad mäklare som sätter säljaren i fokus. Alltid anträffbar och väldigt trevlig :) Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Riikka H sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-06

3:a
    Hornsbergs Strand
    Vi köpte denna lägenhet 2015. Dåvarande mäklare var Natalie :) Nu, 5 år senare, gjorde vi ett försök med en annan mäklare, blev besvikna och sålde inte, Natalie som stöd hela tiden. Till slut fick Natalie ta hand om försäljningen och lägnheten var såld en månad efter vår "första" kontakt. En dag efter visningen. Stort tack till Natalie, hon är världens bäst <3 Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Katarina T köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-05

Fridhemsplan
    Vi har köpt en lägenhet på Kungsholmen. Mycket kunnig och trevlig. Läs mer
    Natalie S gillar detta
  • Christian M sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-04

Marieberg
    Bästa mäklaren! Både köpt och sålt lägenhet med samma mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand