Natalie Strand

Natalie Strand

Natalie Strand är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Natalie Strand har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 291 omdömen med ett betyg på 4.8. Natalie Strand har haft 45 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad mäklare med många år i branschen. Majoriteten av mina kunder består av mina tidigare säljare och köpare och jag får väldigt många rekommendationer. Jag är lugn, trygg och arbetar väldigt strategiskt och målfokuserat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familj och vänner samt letar efter det perfekta fritidsboendet.

Hur ser din drömbostad ut?
En luftig etagelägenhet med stora ytor att umgås på. Terrass i sydvästläge med utsikt över vattnet.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 291 Läs vad Natalie Strand

• Bengt F
    • Fridhemsplan
    2022-09-12 Verifierad kund
    Natalie hanterade lägenhetsförsäljningen på ett professionellt och vänligt sätt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Rådhusparken
    2022-06-21 Verifierad kund
    Professionellt och informerat bemötande. Natalie levde upp till våra förväntningar när det gäller lokalkännedom och kunskap vilket gjorde vårt köpet smidigt och oss som köpare helnöjda med vårt val.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Hornsbergs Strand
    2022-06-17 Verifierad kund
    Har känt mig trygg med Natalie hela tiden. Hon är tillgänglig när det behövs.
    Det har väl inte varit helt lätt för någon sälja i dessa tider, men hon rodde det hela i land, så tacksam för det.

/ Rosita
  • köpte sitt hus med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-06-17 Verifierad kund
    Det går dock inte att beskriva med ord vilken fin individ hon är. En sådan grymt framåtriktad, hjälpsam med strålande service.
    Väldigt kvalificerad fastighetsmäklare, rekommenderar starkt!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Natalie Strand har hjälpt oss mycket. Blev väldigt bra bemött av henne, hon är en superduktig mäklare och vi kommer absolut att kontakta henne i framtiden om så behövs:)
    • Rådhusparken
    2022-04-29 Verifierad kund
    Nathalie är professionell och duktig. Har varit på båda sidor och Nathalie ger ett lugnt och tryggt intryck för både säljare och köpare.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Natalie är väldigt lyhörd, kommunikativ och tydlig vilket gör henne till en fantastisk partner i försäljningen. Hon vilar tryggt på sin erfarenhet och är redo att jobba hårt för det bästa priset. Hon var en stor hjälp i att förbereda lägenheten inför försäljningen, höll flera extravisningar och förde många samtal med olika köpare för att ro hem en bra affär!
    • Fredhäll
    2022-04-02 Verifierad kund
    Natalie är en fantastisk mäklare som hjälpte mig att köpa min drömlägenhet! Med Natalie kan man känna sig lugn och trygg i sitt bostadsköp. Tack Natalie!
    • Fredhäll
    2022-03-31 Verifierad kund
    Natalie gjorde ett bra intryck från dag ett, och har varit en klippa genom hela processen. Professionell, energisk och entusiastisk! Jag har verkligen inget att klaga på.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Natalie är otroligt proffsig och ger en fantastisk känsla av trygghet. Vi har sålt två lägenheter med Natalie och kommer absolut fråga henne igen vid eventuell ny försäljning. Vi kunde inte önska oss en bättre mäklare!