Nathalie Jensen
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 2 Läs vad Nathalie Jensen

• Fredrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-12

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Nathalie är fantastisk på alla sätt. Engagerad, kunnig, professionell, lyhörd och väldigt trevlig.

Hon levde upp till alla förväntningar jag hade angående kunskap, engagemang och bemötande. Läs mer
    2019-06-17 Nathalie J svarar Fredrik H
    Tack så hemskt mycket Fredrik för din rekommendation och de fina orden! Det värmer väldigt mycket att höra och jag är verkligen glad att du är nöjd. STORT lycka till framöver så hörs vi och ses vi! Och dyker det upp några frågor är det bara att slå en signal! :)
    Nathalie J gillar detta
  • HANNA J sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-29

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Nathalie är HELT suverän!!! Kunde inte haft mer tur. Otroligt engagerad, kunnig och proffsig. Sålde min lägenhet på Kungsholmen långt över förväntningarna. Läs mer
    2019-06-17 Nathalie J svarar HANNA J
    Tusen tack Hanna för de fina och värmande orden! Jag är väldigt glad att jag fick äran att hjälpa dig i din bostadsaffär och ser fram emot att få kika in i din nya bostad framöver! :) Kram!
    Nathalie J gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen