Nathalie Jensen
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 13 Läs vad Nathalie Jensen

• Aziz S sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-02

Kungsholmen/Hornsbergs Strand
    Superproffsig mäklare och enkel att kommunicera med Läs mer
  • Hampus H
    Hampus H sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-01

Kungsholmen/kristineberg
    Nathalie är mycket trevlig och hjälpsam, samt var bra på att driva igenom vår bostadsaffär även under knepigt marknadsförhållande. Läs mer
  • Therese L sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-13

Kungsholmen/Hornsbergs Strand
    Sålde min lägenhet på Kungsholmen, Hornsberg skickligt. Fick både mig som säljare och köparen att känna att vi gjort en bra affär. Mycket kommunikativ och tillgänglig och lyhörd. Med ett tydligt driv och positiv energi. Läs mer
    2020-03-22 Nathalie J svarar Therese L
    Vad glad jag blir av att läsa dina fina ord Therese, stort tack! Så glad att få hjälpa dig i din bostadsaffär och glad att vi fick ihop en så snabb och smidig affär :)

Vi ses och hörs snart igen!
    Nathalie J gillar detta
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-05

Kungsholmen/Thorildsplan
    Nathalie hjälpte oss sälja vår 3:a på Kungsholmen. Hon är positiv, hårt jobbande och var verkligen lyhörd och professionell genom hela processen. Jag kan verkligen rekommendera Nathalie, hon är en stor del i att vi kunde nå vårat mål i denna försäljning. Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-03-10 Nathalie J svarar Fredrik S
    TACK Fredrik för en så himla fin rekommendation! Vi jobbade i ett grymt team och resultatet blev ju verkligen magiskt. Vi hörs och ses snart igen :)
    Nathalie J gillar detta
  • Stephanie W sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-05

Kungsholmen/Thorildsplan
    Nathalie sålde vår lägenhet och tog oss med storm! Underbar att ha och göra med, svarar snabbt och jobbar hårt. Läs mer
    2020-03-10 Nathalie J svarar Stephanie W
    Tusen tack Stephanie, det har varit underbart att ha att göra med er också och det värmer verkligen att ni är nöjda. Vi hörs snart igen, kramar!
    Nathalie J gillar detta
  • Ida H sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-03

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Jag sålde en liten etta på Kungsholmen. Nathalie har från start varit superproffsig hela vägen igenom. Strukturerad, trevlig och förtroendeingivande - toppen att ha och göra med på alla vis! Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och fick det jag ville ha för lägenheten + lite till. Läs mer
    2020-03-05 Nathalie J svarar Ida H
    Ida! Stort tack för så fina ord och för din rekommendation :) Så härligt att vi fick till ett riktigt bra samarbete och en smidig process!.

Ha en fortsatt fin vecka så hörs och ses vi snart igen. Kram!
  • Tommy M
    Tommy M sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-27

Kungsholmen/Hornsbergs Strand
    Vi sålde nyss vår bostadrätt i BRF Västermalmsterrassen.
    Vår mäklare Nathalie Jensen var som en frisk stormvind. Dessutom 100% professionell, possitiv, förstående och oerhört effektiv.
    Rekomenderar henne starkt.
    Hon överträffade helt klart våra förväntningar i alla avseenden, min fru känner likadant.
    Nathalie fick försäljningen att gå fullständigt smärtfritt och jobbade på ett sätt som passade oss som handen i handsken.

Tusen tack Nathalie! Läs mer
    2020-02-27 Nathalie J svarar Tommy M
    TUSEN tack för era fina ord och er rekommendation, det värmer verkligen mitt hjärta!
    Det har varit ett nöje att samarbeta tillsammans med er! :)
    Nathalie J gillar detta
  • Daniel D sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-16

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Mycket nöjd med Nathalies insatser vid försäljningen av min lägenhet. Professionell, tillgänglig och med stort engagemang. En trygghet att ha sådan lots genom försäljningsprocessen. Särskilt uppskattade jag hennes lyhördhet och servicekänsla. Läs mer
    2020-01-16 Nathalie J svarar Daniel D
    Tusen tack Daniel för dina ord och din rekommendation, det värmer verkligen varmt! Det har varit ett nöje att samarbeta tillsammans med dig och är jätteglad att höra att du är nöjd.

Vi hörs och ses snart igen!

Vänligen, Nathalie Jensen
    Nathalie J gillar detta
  • Michael M köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-15

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Underbar bemötande av Natalie snäll och pratglad och allt gick jätte bra. Bättre än förväntat 😎😎 Läs mer
    2020-01-16 Nathalie J svarar Michael M
    Stort tack Michael för dina fina ord och din rekommendation! Ser fram emot att få komma förbi hos dig när du kommit i ordning ordentligt i lägenheten :) Vi hörs och ses snart igen!

Vänligen, Nathalie Jensen
    Nathalie J gillar detta
  • Per J köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-15

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Köpte lägenhet på Kungsholmen. Proffsigt och bra bemötande trots en lång säljprocess. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand