Nicole Åman

Nicole Åman

Nicole Åman är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Nicole Åman har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Nicole Åman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.9. Nicole Åman har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

228 omdömen om Nicole Åman

Tanja S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fredhäll

Nicole är mycket professionell och supertrevlig, tydlig och vänlig på visningen och inte för "påträngande", varken under eller efter visning. Alltid tillgänglig och bra på att vägleda under bostadsköpet, tydligt att hon ser till att beakta både säljarens och köparens intressen. En toppen erfarenhet!

Svar från Nicole Åman

Stort tack Tanja för din fina rekommendation. Vad glad jag blir av att läsa hur du upplever mig som mäklare. Vi ses igen på tillträdet av den pärla du just köpt!

Othilia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fredhäll

Nicole har varit väldigt närvarande och driven i vår bostadsförsäljning, vi är jättenöjda!

Svar från Nicole Åman

Åh taaaack så mycket för rekommendationen Othilia! Så glad jag blir att ni är nöjda!

Alice N
Nedre Kungsholmen

Nicole hade ett proffsigt och bra bemötande. Hon va ärlig med va hon tyckte hela tiden och jobbade för att hjälpa oss med allt vi behövde och ta reda på den info vi behövde.

Svar från Nicole Åman

Varmt tack igen Alice för att ni gav ert förtroende till mig! Hoppas att vi kan hitta något fint ni kan köpa snart också.

Frida L
Nedre Kungsholmen

Bra engagemang, trevlig och professionell. Vi är jättenöjda och försäljningen gick väldigt smidigt!

Svar från Nicole Åman

Tack för rekommendationen Frida! Så roligt att vi lyckades sälja lägenheten så smidigt via På gång. Hör av er om jag kan hjälpa er i husletandet när ni går på visningar!

Siri J
Nedre Kungsholmen

Nicole är en jättebra mäklare, hon är snabb och effektiv, pro-aktiv med prospekt och duktig på att hitta rätt känsla. Hon förutstpår vad köpare eventuellt kommer att fråga och har svar på de frågorna innan annons och visning.

Svar från Nicole Åman

Tack Siri för din rekommendation! Uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att skriva några rader om mig.

Viktoria W
Nedre Kungsholmen

Vi är så glada att vi valde Nicole som mäklare till försäljningen av vår lägenhet! Driven, engagerad och jobbade hårt för att säkra rätt köpare och det bästa möjliga priset för vår lägenhet. Nicole höll oss bra uppdaterade och vi kände hela tiden att försäljningen var i trygga händer. Rekommenderar varmt Nicole till alla som ska sälja eller köpa på Kungsholmen!

Svar från Nicole Åman

Tack snälla Viktoria för att jag fick förtroendet att få förmedla er pärla till lägenhet! Ser fram emot att fortsätta samarbeta med er även framöver. Kram!

Sanna S
Fridhemsplan

Jag är är väldigt nöjd med Nicole! Hon levde upp till alla förväntningar, fick till priset jag hade tänkt mig och skötte hela affären väldigt smidigt från början till slut. Nicole är väldigt trevlig, lyhörd och professionell. Kan rekommendera henne till alla som söker mäklare på Kungsholmen!

Svar från Nicole Åman

Åh tack snälla Sanna för att du tagit dig tid att rekommendera mig! Så roligt att lyckas förmedla din lägenhet så snabbt och smidigt via På gång!

Linnéa S
Kristineberg

Nicole var supertrevlig, tillmötesgående och flexibel under hela köpprocessen. Kände mig väldigt trygg med henne då hon var så hjälpsam och sympatisk. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Nicole Åman

Varmt tack Linnéa för din fina rekommendation! Så glad att många upplever mig som sympatisk och känner trygghet i en så stor affär. Ses snart igen!

Rebecca K
Nedre Kungsholmen

Mycket hjälpsam i processen med att köpa lägenhet. Kändes verkligen som att hon gjorde allt för att vi skulle kunna köpa vår drömlägenhet på ett snabbt och smidigt sätt! Rekommenderar.

Svar från Nicole Åman

Tack sååå mycket Rebecca för att ni tagit er tiden att rekommendera mig. Alltid lika roligt att få förmedla drömlägenheter till er köpare! Säljarna är minst lika glada att det blev ni som köpare som uppskattar den stora renovering de gjort. Ses om ett tag igen!

Maximilian T
Fredhäll

Var hur smidigt som helst med Nicole och lyckades med en snabb affär. Väldigt professionell och trevlig. Tack återigen!

Svar från Nicole Åman

Tack tack tack Maximilian för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Så roligt att få förmedla den här pärlan till dig! Tror att det kommer bli kanon för dig. Ses snart igen!