en del av Fastighetsbyrån Laholm

4.7 / 5 i betyg — 41 rekommendationer

Läs vad 41 användare tycker om Tobias Lidström

• Linda  B
    Linda B skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias är seriös, realistisk, ärlig och framför allt kompetent. Tobias är effektiv och ligger hela tiden i framkant vilket gör att affären går smidigt igenom alla steg i en försäljning/köp. Tobias är innovativ och finner enkelt lösningar på eventuella hinder som kan dyka upp till fördel för båda parter. // Linda B Jones
    2016-12-02 Tobias L svarar Linda B
    Tusen tack Linda för de vänliga orden!
  • Anja A
    Anja A skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias fick mig som potentiell köpare redan på visningen att känna mig sedd.
    Lyckades sedan skapa ett någorlunda lugn i en hetsig budgivning och ett mycket snabbt förlopp.
    2016-11-29 Tobias L svarar Anja A
    Tack Anja och hoppas ni kommer trivas bra i huset.
  • Anita G
    Anita G skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias var trevlig, hjälpsam och engagerad då han höll mig uppdaterad.
    2016-05-24 Tobias L svarar Anita G
    Tack Anita. Var mycket trevligt att få hjälpa dig med din försäljning och lära känna dig. Vi hörs om k5 blanketten i början av år 2017.
  • Lars-henrik A
    Lars-henrik A skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Utmärkt, engagerad och kunnig.
    2016-05-24 Tobias L svarar Lars-henrik A
    Tack Lars-Henrik. Ett nöje att få hjälpa er!
  • Marlene D
    Marlene D skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Mycket förberedd inför första mötet, verkade genuint intresserad av sitt jobb, förklarade allt väldigt bra. Hade statistik på hur mycket hus i närheten sålts för senaste året, hur mycket vi ville ha för huset, vad vi trodde det var värt mm. Hade träffat ett par mäklare från andra firmor innan men Tobias var den mäklare som både lyssnade på oss och argumenterade för sina åsikter så att försäljningen skulle gå så bra och smidigt som möjligt
    2016-04-21 Tobias L svarar Marlene D
    Tack Marlene för de vänliga orden!
  • Jens J
    Jens J skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Mycket bra mäklare
  • Bengt-åke G
    Bengt-åke G skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias var mycket kunnig och hade ett trevligt bemötande. Han visade även ett intresse för oss som skulle sälja stugan och höll oss välinformerade hela tiden.
  • Jörgen G
    Jörgen G skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Helnöjd med service och bemötande, mkt professionellt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Oj. Svårt. Jag tycker att jag fick ett mycket bra bemötande och har inget ont att säga om Tobias.
  • Helle K
    Helle K skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Bra affär, som tyvärr drog ut på tiden på grund av arrendetomt. Upplevde att mäklaren hade bra kunskaper om tillväga gångssättet vid liknande köp. Banken bidrog till att det tog tid, eftersom han som hade hand om ärendet gick på semester och struntade i att lämna över till en kollega. Som helhet nöjd med affären, men inte top notch. Har tidigare köp hus via två andra mäklare, varav den ena var sämre och den andre bättre. Mera telefonkontakt och mindre mejlande hade varit bra. Även en överlämning av huset på plats hade uppskattats.
  • Stina B
    Stina B skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias är en vänlig och tillmötesgående person/mäklare som försöker göra det bästa av de kontakter han har.
  • Karin A
    Karin A skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias är en mäklare som inger trygghet och ett lugnt intryck. Som köpare så kunde jag inte få en bättre mäklare, tummen upp för Tobias och stort grattis till Fastighetsbyrån som har denna fantastiskt duktiga mäklare i sitt team!
    2015-08-14 Tobias L svarar Karin A
    Tack Karin för de vänliga orden! Uppskattas verkligen!
    Hör gärna av dig om du vill ha en värdering i framtiden.
  • Christel J
    Christel J skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias är väldigt professionell och ödmjuk. Då min mamma är äldre och skulle flytta från ett hus som min pappa och hon bott i många många år, och detta pga pappas bortgång, så var Tobias väldigt bra och tålmodig.
    2015-08-14 Tobias L svarar Christel J
    Tack så mycket Gunilla. Hälsa Christel så gott och tveka aldrig på att höra av er vid funderingar i framtiden.
  • Anna N
    Anna N skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Mycket trevlig, snabb och lätt att kommunicera med på alla sätt. Och kompetent. Känns trygg
    2015-07-08 Tobias L svarar Anna N
    Tack för de vänliga orden. Lycka till med huset/tomten. /Tobias.
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Trevlig, artig, bra bemötande, förstående.
    2015-07-08 Tobias L svarar Madeleine H
    Tack Madeleine. Vi hörs inför deklarationen. /Tobias.
  • Katarina O
    Katarina O skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Vårat hus köp gick smidigt och vi fick den hjälp vi behövde... Tack för allt i samband med vårat första hus köp??
    2015-07-08 Tobias L svarar Katarina O
    Tack själva Katarina och Magnus! /Tobias.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Kanon bra! Trevligt och enkelt att göra affär med Tobias!
    2015-07-08 Tobias L svarar Alexander B
    Man tackar Alexander. Lycka till med renoveringarna/ombyggnaden. Hör av dig sen. /Tobias.
  • Samir B
    Samir B skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Bra och trevligt bemötande som också var professionellt . Man fick svar på frågor snabbt. En mäklare som gjorde sitt jobb väldigt bra. Rekommenderas varmt
    2015-07-08 Tobias L svarar Samir B
    Tack för de vänliga orden Samir. Hoppas ni kommer trivas bra i huset och med Halmstad. /Tobias.
  • Elin L
    Elin L skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Lugn, trygg, kunnig, rak och tydlig. Vi är väldigt nöjda!
    2015-07-08 Tobias L svarar Elin L
    Tack Elin. Hoppas ni får en underbar sommar i det nya huset! Hälsa Davi. /Tobias.
  • Musa H
    Musa H skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Mycket bra och hade kundens bästa i fokus. Hjälpsam och serviceminded!
    2015-07-08 Tobias L svarar Musa H
    Tack Musa och Klara! Hör av er om värderingen när ni är färdiga. /Tobias.
  • Gull-britt J
    Gull-britt J skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias skötte allt perfekt. Han var artig, noggrann och professionell i sin yrkesroll.. Alltså ett gott betyg till Tobias. Rekommenderar absolut honom till vänner i min umgängeskrets som ska köpa eller sälja hus.
  • Izabella S
    Izabella S skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias är en mycket proffesionell och trevlig fastighetsmäklare. Vi har alltid fått hjälp och svar på våra frågor. Vår husförsäljning kändes smidig och trygg med Fastighetsbyrån och Tobias. Kanon betyg!
  • Göran L
    Göran L skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    T.L är ytterst professionell och har en mycket god förmåga att "ta folk". Kommunikationsförmågan är mycket god då han tycks lyckas anpassa budskapet väl efter mottagaren : "talar med bönder på bönders språk och med lärde män på latin" E.A.Karlfeldt.
    Kan avslöja att jag själv för 25 år sedan arbetade som mäklare så jag har viss inblick i yrket och dess krav.
  • Roland J
    Roland J skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Suveränt bra och kunnig mäklare .
    Toppbetyg och kan varmt rekommenderas.
  • Christer G
    Christer G skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Har enbart positiv feedback att ge Tobias. Mycket professionell.
  • Igor V
    Igor V skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Mycket bra och trevligt intryck, bra kontakt, mycket engagemang för att göra kunden nöjd om frågor och funderingar. Bra personlig kontakt och förståelse för kunden vilket är mycket viktigt!
  • Lars W
    Lars W skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias Lindström Fastighetsbyrån Halmstad, en pålitlig och erfaren mäklare som med ett säkert sätt med information och uppdateringar med jämna mellan rum. Ger ett betryggande intryck och med en säker hand lotsar fram till en bra affär för båda parter. Kan utan tvekan rekommendera Fastighetsbyrån Halmstad med Tobias i spetsen för en bra affär.
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Vi känner att Tobias visade ett engagemang i försäljningen. Han kändes trygg och säker i sin mäklarroll. Vi känner ett stort förtroende för Tobias.
  • Vesna B
    Vesna B skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Jättetrevlig. Mycket serviceminded
  • Tina J
    Tina J skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    känner oss 100% nöjda med försäljningen av våran bostad.
  • Taru R
    Taru R skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Trevligt artigt bemötande, mån om sina kunder, både säljare och köpare. Har bara lovord om honom och rekommenderar honom starkt.
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Duktig, seriös och reko mäklare. Kan varmt rekommenderas.
  • Sarah F
    Sarah F skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Jag skulle rekommendera att köpa bostad av Tobias. Han ordnade visning speciellt då vi kunde titta, han verkade väldigt öppen och ärlig med försäljningen och allt har gått smidigt hittills med kontraktsskrivande. Han är också kunnig och trevlig.
  • Anders M
    Anders M skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Ska sälja huset vi bor i. Kontaktade Fastighetsbyrån i Halmstad via mail och fick svar tillbaka omgående.Bemötandet har bara varit positivt och vi har blivit väldigt bra informerade vad som gäller och vad som kommer och hända under försäljningens gång. Som kund är vi mycket nöjda med Fastighetsbyrån. Nu är det bara själva försäljningen kvar och det ska nog inte bli några problem.
  • Per S
    Per S skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Kan varmt rekommendera Tobias. Saklig, noggrann, objektiv och anstränger sig lite mer än vad som kanske kan förväntas. Både vid vår försäljning, och i vårt letande efter nytt boende.
    Kommer definitivt att anlita Tobias om och när jag skall sälja nästa gång, och det är väl det bästa betyg en mäklare kan få.........
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Vi köpte ett torp/fritidshus utav Tobias. Uppfattar honom som mkt serviceinriktad och tillmötesgående. Fixade tex en extra visning för oss. Upplevde att han var ärlig och öppen/transparent i budgivningen och i kontakten mellan oss köpare och säljaren.
  • Marcus Sahlman S
    Marcus Sahlman S skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Vi är nöjda med husköpet och allt gick smidigt...
  • Jan Petersson P
    Jan Petersson P skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias har varit snabb, grundlig, påläst, alltid anträffbar och sakligt i alla våra kontakter genom vårt köp av fritidshus i Halmstadtrakten. Fastighetsbyrån har varit ett bra bollplank genom hela processen. Enda missen är ett utdrag från lantmäteriet som en kollega till Tobias skulle fixa, men då han var på semester glömdes det antagligen bort.
    Mycket bra helhetsintryck genom hela affären.
  • Anne-Marie L
    Anne-Marie L skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias Lidström gjorde ett bra jobb även om jag inte var nöjd med slutpriset. Det kanske hade andra orsaker.
  • Johan Fredrik F
    Johan Fredrik F skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Tobias Lidström på Fastighetsbyrån i Halmstad gjorde ett kanonjobb med försäljningen av vårt hus.
  • Elin R
    Elin R skrev om Tobias Lidström en del av Fastighetsbyrån Laholm
    Trevlig, duktig och bra bemötande..

Köpmansgatan 1, 312 30 Laholm