Eleonor Andersson Lööf

Eleonor Andersson Lööf

Eleonor Andersson Lööf är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf har varit registrerad mäklare sedan 1999-09. Eleonor Andersson Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 382 omdömen med ett betyg på 4.8. Eleonor Andersson Lööf har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

382 omdömen om Eleonor Andersson Lööf

Sedan starten hos Reco 2014
Charlotte P
Köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Kunnig, professionell och intresserad av kunden.

Roger S
Sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

En super mäklare som aldrig ger upp o gör allt i sin makt för säljaren ❤️

Gunnar V

För att rätta till det så är jag hans fru.Men...men ...Ellinor är exceptionell För att: har ett otroligt engagemang har mycket kontakter samtidigt vilket Gagnar både säljare och köpare har mycket stor erfarenhet är generös och bjuder på sig själv ja jag skulle kunna göra. listan lång ... Mvh Eva Wikström

Inga Greta H

Mycket erfarenhet och god kännedom fantastisk person kännedom trevlig

Morgan P

Väldigt bra bemötande. tuff tid att sälja, men till sist lyckades försäljningen. Bra hantering inför försäljning med styling, fotografering, besiktning mm.

Nina P

Kompetent, effektiv och trevlig i alla sammanhang. Ger alltid klara besked och tydliga svar. Har inget att anmärka på.

Yvonne A

Var mycket vänlig och allt gick smärtfritt

Maria-Pia S

Social, kunnig och trevlig. Väldigt hjälpsam

Janet N

Stor erfarenhet med mycket kunskap. Bra förtroende för henne.

Lars H

Hej Jag har haft tidigare erfarenheter och affärer med er och Eleonor. Det var en stor del av att jag valde er och henne igen. Det finns ett bra engagemang och känner att hon tar både säljares och köpares intressen på bra sätt. Det känns tryggt med henne. Stor kunskap och hjälper till vid olika val under resans gång. Nu är inte hela affären i lås, men jag är övertygad om att Eleonor stänger säcken denna gången också.