Gunilla Berthagen
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet både från bank och som fastighetsmäklare. Jag bor i Glumslöv och känner väl till villamarknaden i hela kommunen. Jag brinner för att skapa bra affärer och för att göra både säljare och köpare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en drivande, proffsig och positiv mäklare med god social förmåga.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner, jobbar i trädgården, cyklar, sportar och läser deckare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en entusiastisk bridgespelare. Läs mer

Läs vad 88 Läs vad Gunilla Berthagen

• Melker B köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-01-20

Asmundtorp
    Hej,
    En kanonmäklare på alla sätt. Läs mer
  • Annica N köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-12-16

Landskrona
    Lätt för oss som köpare att nå per telefon.
    Flexibel med visningstid av objekt.
    Trevligt bemötande varje gång. Läs mer
  • Mustafa A köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-12-15

Landskrona
    Gunilla är mycket duktig mäklare, har bra kunskap och mycket trevligt attityd. Hon har även en bra lokalkännedom och informationen var mycket tydligt om vad som skedde under de olika faserna av bostadsköpet. Jag är därmed mycket nöjd med mitt bostadsköp. Läs mer
  • Rhea B köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-12-11

Asmundtorp
    Vi köpte en vila.
    Mäklaren Gunilla tillsammans med sin praktikant bemött oss på ett mycket trevligt sätt. Gunilla har besvarat allt vi har ställt. Med andra ord Gunilla är en mycket bra och trevlig Mäklare.

Mvh.
    Rhea och Tobbe
    Köparen Läs mer
  • Andreas S köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-12-05

Kan varmt rekommendera Gunilla. Läs mer
  • Amanda C köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-11-25

Köpt villa.
    Mycket bra bemött, svarat på frågor och väglett genom hela processen. Kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • SARA E
    SARA E köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-11-25

Landskrona
    Köpte ett hus av Gunilla och blev proffsigt och kunnigt bemött. Hon svarade alltid på våra samtal och återkopplade snabbt. Hon lotsade oss igenom köpet på ett mycket behagligt och professionellt sätt och vi är oerhört nöjda med både huset och henne. Jag vill verkligen varmt rekommendera Gunilla! Läs mer
  • Niklas B köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-11-20

Köpt i Landskrona, lätt och enkel kommunikation med Gunilla. Läs mer
  • Sven G S sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-11-11

Landskrona
    Vi h ar sålt en fastighet på Säbyholm
    Vi blev väldigt fint bemötta
    Vi hade väl inga speciella förväntningar
    Vi tycker att Gunilla hade ett väldigt fint omdöme är mycket proffsig i sitt arbete som mäklare det märks att hon har en väldig erfarenhet Läs mer
  • Bitte P
    Bitte P sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-10-27

Landskrona
    Vi säljer och har fått ett mycket bra bemötande och hjälp. Då vi hade många frågor, ang försäljningen, var/är Gunilla ett stort stöd och kan svara på våra frågor och funderingar. Nu hoppas vi bara att försäljningen fortlöper som planerat. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf