Läs vad 105 Läs vad Gunilla Berthagen

• 2020-12-25
    Vi har sålt en villa och Gunilla har varit engagerad från första till sista dagen. Gett oss råd och svarat på alla våra frågor. En mycket uppskattad mäklare
    Siv J
    • 135.0 m²
    • Härslöv
    sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-11-24
    Mycket bra. Kunnig, ärlig och trevlig och hjälpte oss till en bra affär. Vi är 100% nöjda.
    Marie S
    • 167.0 m²
    • Asmundtorp
  • 2020-11-16
    Anlitade Gunilla för att sälja vårt radhus på Stora Strandgatan i Landskrona.
    Träffade 5 mäklare innan vi betämde oss för Gunilla och vi har inte ångrat det bestlutet.
    Hon är lugn, samlad, och ser till att hålla en väl informerad längst försäljningsprocessen. Ett riktigt proffs.
    Conny H
    • 116.0 m²
    • Landskrona
    Hej och tack för ditt fina omdöme.

• 2020-11-04
    Jag har köpt ett radhus. Jag upplever att jag har blivit mycket professionellt bemött, men också varmt och genuint bemött. Det är mitt första husköp och jag har känt mig trygg under hela processen.
    Jag hade inga speciella förväntningar utöver ett professionellt bedmötande, så jag anser att mäklaren levde upp till det och mer därtill.
    Fredrik S
    • 125.0 m²
    • Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hej o tack för din fina rekommendation, stort lycka till med huset!

• 2020-10-05
    Vi har köpt bostad.
    Gunilla bemötte oss alltid mycket trevligt. vänlig, positiv och kunnig. Väldigt serviceminded.

Jag förväntar mig att bli kunnigt och professionellt bemött samt att mäklaren uppträder engagerat. Detta gjorde Gunilla.
    Tinna B
    • 97.0 m²
    Tack för fint omdöme och lycka till med huset!

• 2020-10-02
    Jag har sålt Sålundavägen 12 Saxtorp
    Gunilla levde upp till förväntningar som jag hade.
    Jag vill gärna rekommendera Gunnilla till andra.
    Bente J
    • 150.0 m²
    • Saxtorpsskogen
    Hej och tack för din fina rekommendation!

• 2020-09-24
    Vi har sålt en villa.
    Gunilla har varit engagerad, mån om att vi ska känna oss informerade om allt, och hjälpsam på alla sätt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Kerstin Rystedt
    Marita G
    Marita G
    • 143.0 m²
  • 2020-08-31
    Gunilla, som fastighetsmäklare är helt outstanding.
    Vi har sålt vårt fastighet och köpt en ny fastighet. Resan har varit en berg- och dalbana med olika (onödiga) hinder på vägen. Tack vare Gunillas helhjärtade engagemang, sinnesnärvaro och stöd har vi lyckats med båda affärerna. Vi är nöjda och tacksamma.
    Maria L
    • 188.0 m²
    • Landskrona
  • 2020-07-24
    Proffesionellt hantering av vår husförsäljning
    Ulf W
    • 234.0 m²
    • Häljarp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte