Gunilla Berthagen

Gunilla Berthagen

Gunilla Berthagen är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Gunilla Berthagen har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Gunilla Berthagen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.7. Gunilla Berthagen har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet både från bank och som fastighetsmäklare. Jag bor i Glumslöv och känner väl till villamarknaden i hela kommunen. Jag brinner för att skapa bra affärer och för att göra både säljare och köpare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en drivande, proffsig och positiv mäklare med god social förmåga.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner, jobbar i trädgården, cyklar, sportar och läser deckare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en entusiastisk bridgespelare.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 120 Läs vad Gunilla Berthagen

• sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Landskrona
    2021-07-30
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Gunilla var positiv, kunnig och tog väl hand om oss i vår försäljning.
    Jag kan med varm hand rekommendera Gunilla.
    Hej och tack för din fina bedömning :) Gunilla Berthagen
  • köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Landskrona
    2021-07-30
    Meget behagelig og kompetent person. Kan svare på alle spørgsmål Godt lokal kendskab.
    I kan være stolte af at have Gunilla i jeres firma.
    Hej och tack för din fina bedömning :) Gunilla Berthagen
    2021-06-21
    Funka jätte bra. Hon är gammal i geamet
    O kan sina saker
    Väldigt bra bemötande.
    Kunnig och väldigt lyhörd. Engagerar sig både för säljare och köpare, svarar oerhört snabbt på frågor och tar reda på fakta när frågor dyker upp i köpprocessen.

Bra kontaktnät för att ge värdefulla tips om andra företag man behöver anlita vid fastighetsaffär/flytt.

Känns helt enkelt väldigt trygg och seriös.
    2021-06-21
    Kunnig, påläst, noggrann och snabb!
    • Asmundtorp
    2021-06-14
    Hon är en tålmodigt och snäll person
    2021-06-14
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare som är med dig igenom hela processen med stöd och råd. Väldigt nöjd.
    2021-06-12
    Professionellt bemötande , lugn och sansad, bra och saklig information.
    2021-05-26
    Vi har köpt en koloni på Citadellet och Gunilla är den som sålt till oss.
    Vi har bara positiva saker att säga om Gunilla. Hon är både påläst och oerhört hjälpsam.
    Vi har fått både en personlig och en professionell kontakt och känner att i framtiden använda den igen.
    Tack för fint omdöme, bästa hälsningar Gunilla Gunilla Berthagen
    2021-05-25
    Jag har både köpt ett nytt hus och sålt det gamla med Gunilla Berthagen som mäklare våren 2021. Gunillas professionella sätt att hantera processerna har gjort att jag känt mig trygg och väl omhändertagen. För mig handlar det om stora belopp och då vill jag kunna lita på att min mäklare är transparent och kunnig. Gunilla har återkopplat och uppdaterat mig när det behövts.

Jag kan varmt rekommendera Gunilla som mäklare och använder gärna henne tjänster igen om det skulle behövas!