Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Gunilla Berthagen
Gunilla Berthagen
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet både från bank och som fastighetsmäklare. Jag bor i Glumslöv och känner väl till villamarknaden i hela kommunen. Jag brinner för att skapa bra affärer och för att göra både säljare och köpare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en drivande, proffsig och positiv mäklare med god social förmåga.

Vad gör du helst på fritiden?

Då umgås jag med familj och vänner, jobbar i trädgården, cyklar, sportar och läser deckare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en entusiastisk bridgespelare. Läs mer

Läs vad 70 Läs vad Gunilla Berthagen

• Cay B sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-06-25

Kvarntorget
    Proffsig, korrekt, resultatinriktad.
    Gunilla har verkligen motsvarat alla våra förväntningar på en bra mäklare!
    Att försäljningen giick raketsnabbt gör inte saken sämre. Läs mer
  • Nina P sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-05-13

Häljarp
    Gunilla har hjälpt mig sälja min villa. Ett stort engagemang har hon. Hjälpsam, råder, tycker, ärlig och rak. Hon är en sympatisk person, och tar sig tid att svara på "dumma" frågor. Jag har träffat henne tidigare på visningar, så förväntningarna var precis de hon gav mig :) Läs mer
  • Roland G sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-04-25

Glumslöv
    Bra jag är nöjd med samarbetet Läs mer
  • Gertrud H sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-04-25

Asmundtorp - Munkebäck
    Mycket kunnig och tillmötesgående när vi skulle sälja vår villa. Rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Per-Magnus W sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-04-11

Asmundtorp
    Gunilla hjälpte oss att sälja vår bostad.
    Alltid nåbar, ärlig och väldigt mån om att både köpare och säljare är lyckliga. Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-04-02

Asmundtorp
    Väldigt yrkeskunnig och viljan att hjälpa fanns där under hela köpet. Kan varmt rekommendera Gunilla om ni funderar på att köpa eller sälja då denna mäklare kan gå den lilla extra biten för att allt ska känna rätt för alla parter. Läs mer
  • Linda B sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-03-28

Asmundtorp
    Sålt villa , Gunilla är alltid tillmötesgående och har tid för oss, hon svarar alltid snabbt på frågor och hon är på det hela taget väldigt effektiv. Det känns tryggt att ha henne som mäklare Läs mer
  • Björn K sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-03-25

Husförsäljning. Supertrevlig och supereffektiv! Läs mer
  • Annika K sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-03-09

Asmundtorp
    Vi har sålt ett hus. Mäklaren var mycket proffsig och tillmötesgående. Hon hade bra koll på marknaden i vårt bostadsområde. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Solweig T sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-02-15

Häljarp
    Sålt villa, fick ett tryggt, proffsigt bemötande hela vägen. Snabba mailsvar på frågor. Kanonjobb av Gunilla. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf