Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Gunilla Berthagen
Gunilla Berthagen
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet både från bank och som fastighetsmäklare. Jag bor i Glumslöv och känner väl till villamarknaden i hela kommunen. Jag brinner för att skapa bra affärer och för att göra både säljare och köpare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en drivande, proffsig och positiv mäklare med god social förmåga.

Vad gör du helst på fritiden?

Då umgås jag med familj och vänner, jobbar i trädgården, cyklar, sportar och läser deckare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en entusiastisk bridgespelare. Läs mer

Läs vad 60 kunder tycker om Gunilla Berthagen

• Marigona H sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-02-12

4:a
    104m²
    Landskrona
    Gunilla är en mäklare med lång erfarenhet och kunskap inom branschen och det märks tydligt när man anlitar henne till försäljning. Hon ser till att alla blir nöjda och servicen är av hög nivå. Vi har både sålt och köpt av Gunilla och är så nöjda med bemötandet båda gångerna, därför ger vi Gunilla ett välförtjänt högsta betyg! Marigona Hoti Läs mer
  • Rebecka C köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-01-25

181m²
    Hade turen att Gunilla svarade när jag ringde för att söka en bostad i en speciell situation. Hon sökte, fann o hanterade säljaren bra och professionellt! Läs mer
  • Katherine R köpte sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-12-19

Vi köpte en villa i lanskrona. Gunilla har varit kunnig och vänlig genom hela processen.
    Det var vårt första köp med mäklare och vi har inget att jämföra med men upplever att våra förväntnkngar möttes.
    Sammanfattningsvis har vi haft en positiv upplevelse! Läs mer
  • Lilian W sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-12-17

Har sålt ett enfamiljshus i Landskrona.
    Mycket korrekt bemött av mäklaren och god vilja att informera om arbetets gång.
    Räknade med en längre tid för visningar och budgivning.
    Blev förvånad över att försäljningen gick så snabbt.
    Så långt är jag mycket belåten över hennes arbete. Läs mer
  • Bengt Håkan B sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-22

Gunilla har varit lyhörd för mina önskemål, samtidigt realistisk och lagt fram sina egna förslag om upplägget. Hon har inte dragit sig för att genomföra många visningar, vilket tyvärr blev nödvändigt.

Priset blev en besvikelse men det tillmäter jag inte mäklaren någon skuld för. Läs mer
  • Mari W sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-21

Jag har sålt mitt hus i Asmundtorp. Gunilla var jätte trevlig informerade bra om hela processen . Hon var jätte duktig och hela försäljningen kändes väldigt tryggt och bra med henne. Läs mer
  • Torsten L sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-20

Sålt villa i Häljarp.
    Gunilla gjorde en bra bedömning av möjligheterna för en positiv och relativt snabbaffär.
    Förväntade oss ett bättre pris än snittet för området, vilket hon infriade.

Gunilla är mycket vänlig och tillmötesgående och väl insatt och kunnig inom sitt yrke. Läs mer
  • Richard L sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-19

Gunilla har ett trevligt och professionellt bemötande, hon är lätt att få tag på återkommer alltid när vi sökt henne. Läs mer

2018-11-19

Sålt villa. Bra förarbete och en kontinuerlig kontakt trots att det tog drygt ett år innan bostaden lades ut till försäljning. Varit väldigt tillgänglig och snabb i kommunikationen. Vi har varit extremt nöjda med Gunillas arbete! Läs mer
  • Christer T sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-16

Gunilla har på ett mycket trevligt sätt varit oss behjälpliga i vår försäljning av vårt hus.
    Det har alltid gått att nå henne om vi har haft några frågor i ärendet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf