Gunilla Berthagen
Registrerad mäklare sedan 2016-07-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-29
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet både från bank och som fastighetsmäklare. Jag bor i Glumslöv och känner väl till villamarknaden i hela kommunen. Jag brinner för att skapa bra affärer och för att göra både säljare och köpare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en drivande, proffsig och positiv mäklare med god social förmåga.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner, jobbar i trädgården, cyklar, sportar och läser deckare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en entusiastisk bridgespelare. Läs mer

Läs vad 96 Läs vad Gunilla Berthagen

• Ulf W sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-07-24

Häljarp
    Proffesionellt hantering av vår husförsäljning Läs mer
  • Kerstin K
    Kerstin K sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-07-21

Landskrona
    Sålt radhus i östra Landskrona
    Mina förväntningar är ett professionellt bemötande vilket Gunnilla Berghagen väl levde upp till!
    Gunilla verifierade besöksdatum kom på utsatt tid gick igenom huset och sattes sig och gick igenom kommande steg som utgångspris, ev besiktning före visning , kostnaderna för besiktning, dolda fel försäkring, annonsering på gement och mäklarkostnad. Efter offert förfarande och förhandling tog och uppdraget och snabbt fick jag tider för fotografering & besiktning.
    Huset såldes samma dag som besiktningen professionellt och dagen efter skrevs kontrakt. Hela familjen var väldigt nöjda på det sakliga och professionella sätt hela affären genomfördes på. Läs mer
  • Karin C sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-29

Kvarntorget
    Gunilla är effektiv och framför allt väldigt hjälpsam
    Jag är verkligen nöjd Läs mer
  • Petter S sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-11

Ven
    Försäljning av småhus. Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren! J Läs mer
  • Lillis H sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-06

Glumslöv
    Tänker inte skriva något av vikt här! Läs mer
  • Anneli Vuokko B sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-06

Häljarp
    Det har varit tryggt att ha en Mäklare som Gunilla , när jag skulle sälja min villa . Gunilla har en stor kunskap och var lätt att nå , med trevligt bemötande
    MVH Anneli Bengtsson Läs mer
  • Ella Viola Irene O sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-05-03

Sålde ett hus med hjälp av Gunilla och blev proffsigt, kunnigt och vänligt bemött. Gunilla var duktig på att hela tiden hålla mig uppdaterad. Kan varmt rekommendera Gunilla Läs mer
  • Kent O sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-04-18

Sålt ett hus
    Bra bemötande
    Jag är nöjd
    Allt har gått väldigt bra och Gunilla väldigt engagerad och rutinerad Läs mer
  • Melker B köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-01-20

Asmundtorp
    Hej,
    En kanonmäklare på alla sätt. Läs mer
  • Annica N köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-12-16

Landskrona
    Lätt för oss som köpare att nå per telefon.
    Flexibel med visningstid av objekt.
    Trevligt bemötande varje gång. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf