Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Gunilla Berthagen
Gunilla Berthagen
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet både från bank och som fastighetsmäklare. Jag bor i Glumslöv och känner väl till villamarknaden i hela kommunen. Jag brinner för att skapa bra affärer och för att göra både säljare och köpare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en drivande, proffsig och positiv mäklare med god social förmåga.

Vad gör du helst på fritiden?

Då umgås jag med familj och vänner, jobbar i trädgården, cyklar, sportar och läser deckare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en entusiastisk bridgespelare. Läs mer

Läs vad 56 kunder tycker om Gunilla Berthagen

• Bengt Håkan B sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har varit lyhörd för mina önskemål, samtidigt realistisk och lagt fram sina egna förslag om upplägget. Hon har inte dragit sig för att genomföra många visningar, vilket tyvärr blev nödvändigt.

Priset blev en besvikelse men det tillmäter jag inte mäklaren någon skuld för. Läs mer
  • Mari W sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt mitt hus i Asmundtorp. Gunilla var jätte trevlig informerade bra om hela processen . Hon var jätte duktig och hela försäljningen kändes väldigt tryggt och bra med henne. Läs mer
  • Torsten L sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa i Häljarp.
    Gunilla gjorde en bra bedömning av möjligheterna för en positiv och relativt snabbaffär.
    Förväntade oss ett bättre pris än snittet för området, vilket hon infriade.

Gunilla är mycket vänlig och tillmötesgående och väl insatt och kunnig inom sitt yrke. Läs mer
  • Richard L sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har ett trevligt och professionellt bemötande, hon är lätt att få tag på återkommer alltid när vi sökt henne. Läs mer
    Sålt villa. Bra förarbete och en kontinuerlig kontakt trots att det tog drygt ett år innan bostaden lades ut till försäljning. Varit väldigt tillgänglig och snabb i kommunikationen. Vi har varit extremt nöjda med Gunillas arbete! Läs mer
  • Christer T sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har på ett mycket trevligt sätt varit oss behjälpliga i vår försäljning av vårt hus.
    Det har alltid gått att nå henne om vi har haft några frågor i ärendet. Läs mer
  • Solweig T sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa samt fått hjälp med köp av bostadsrätt i annan kommun. Lugn, trygg och mycket saklig. Kunnig, påläst och erfaren. Läs mer
  • Richard U köpte sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag och min sambo köpte oss en villa. Vi båda två upplever att Gunilla Berthagen agerade professionellt och bra! Vi är mycket nöjda med de bemötande vi fick och vi fick alltid svar på de frågor vi ställde. Läs mer
  • Max F sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    1.Sålt hus
    2.Väldigt bra bemött av mäklaren
    3.Energisk med fart o fläkt och saker blev gjorda med en positiv energi
    4En fartfylld resa som tog knappt 1,5 vecka så var huset sålt,mycket positivt
    Allt gick på räls. Läs mer
  • Rosemarie F sålde sin bostad med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ordning och reda. Full koll på allt och hjälper till med allt man behöver hjälp med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf