Kristian Zadenius

Kristian Zadenius

Kristian Zadenius är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Kristian Zadenius har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Kristian Zadenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.1. Kristian Zadenius har haft 10 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 11 Läs vad Kristian Zadenius

• sålde sitt hus med hjälp av Kristian Zadenius en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket duktig och erfaren mäklare. Det var en bra och pålitlig kontakt under hela försäljningen.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag upplevde Kristian som kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Han visade en förmåga att pricka in att bra pris som vi sedan sålde för. Han hade också en känsla för att tidigt bedöma köpare om de var seriösa eller inte. På det hela tagen kändes det tryggt att ha honom mellan oss och köparna och jag hade inte tvekat att anlita honom igen.
    • Kvarntorget
    2022-05-09 Verifierad kund
    Helt nöjda med uppdraget. Skrev kontrakt 2 veckor efter visning och fick 4% över begärt pris. Vi kan inte vara mer än nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Zadenius en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Hjälpsam
    • Asmundtorp
    2021-08-09 Verifierad kund
    En bra och avslappnad mäklare. Tillmötesgående och flexibel med tider
    • Asmundtorp
    2021-08-05 Verifierad kund
    På det hela taget väldigt bra, utrymme för förbättring i kommunikationen! Han levde upp till förväntningarna som mäklare och hade en rak kommunikation men den kunde varit mer utförlig och kontinuerlig!
    2021-07-29 Verifierad kund
    Vi hade vår favorit Ellinor Andersson Lööf som mäklare, men försäljningen drog ut på tiden och gick in på sommaren så Ellinor gick på semester och Kristian Z gick in som vikarie. Vårt första möte blev att han skulle komma ut och titta på huset så han visste vad det var för något objekt han skulle ta. Han tyckte att han kunde komma ut en kvart innan första visningen och titta lite runt. Det tyckte jag var oprofessionellt och jag fick nästan tvinga till mig en tid någon dag innan.Ska man sälja ett hus så bör man titta på huset utan någon tidspress om man nu är mäklare.
    När Kristian sedan skulle ha sin första visning så sa jag att jag kommer att närvara och sitta och jobba lite och sortera lite i uterummet, om de har några funderingar eller undringar så kunde jag vara till hjälp. Jag tyckte att jag hade mer kunskap och vetskap om huset än vad Kristian hade.
    Men här var han väldigt bestämd och sa att de skulle jag INTE vara !!! De var varken bra för honom, eller för kunden, eller för mig. Så de var inte bra att jag skulle vara hemma utan det var bättre att jag lämnade och att jag återkom efter visningen.
    Efter visningen när jag kommer hem och går runt och tittar så står vår garagedörr på vid gavel, fritt fram för inbrottstjuvar att gå in och plocka i garaget.
    Går man som mäklare inte en runda och kollar så att man har stängt och låsat överallt !!! Eller man är så stressad att man kör så fort sista kund har lämnat.
    2021-07-27 Verifierad kund
    Arrogant, överlägsen, stod inte för det han sa, exempel: vid signering av köpekontraktet sa han att vi kunde signera vid olika tillfällen (vi och köparna) vilket vi emotsa oss ändå försökte han boka oss på olika tidpunkter, kollade inte av att tiden han bokade med oss var ok med köparna, återkom i sista stund och sa att det kört ihop sig men det visade sig att han inte kontaktat köparna ang tiden, vilket är väldigt oprofessionellt. Vid visning ville min sambo närvara men det sa Kristian nej till på ett väldigt otrevligt sätt. Kände inte att han var till vår fördel vid budgivning. Har sålt och köpt hus samt lägenheter tidigare och har då alltid känt förtroende för mäklaren, men kände/känner inget förtroende för Kristian. Absolut ingen jag skulle rekommendera. Han har lite att jobba på. Det är ju ändå vi som betalar för hans tjänster.
    2021-07-27 Verifierad kund
    Bra bemötande och tillgänglighet alla timmar på dygnet.
    • Egnahemsområdet
    2020-12-16 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjda med försäljning av vårt hus tack vare Kristian som gjorde att allt gick så smidigt. Han levde upp till våra förväntningar. Upplevelsen med hela processen blev helt fantastisk!