Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Lerum Gustav Hansson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 46 kunder tycker om Gustav Hansson

• Monica S sålde sin bostad med hjälp av Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Gustav har sålt min bostadsrätt på Gottfridsväg i Floda. Han har visat ett fint o proffsigt bemötande. Jag har känt mig trygg i att han har tagit han om min försäljning av bostadsrätten. Med vänlig hälsning, Monica Segerberg. Läs mer
  • Elin H sålde sin bostad med hjälp av Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi upplevde att Gustav var kompetent, ärlig och lätt att komma i kontakt med vid behov.
    Bara + Läs mer
  • Jadwiga K sålde sin bostad med hjälp av Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Trevlig, engagerad, hjälpsam. Gustav är mycket proffsigt, välklädd. Väldigt duktig på sitt jobb. Vi hade god kommunikation under hela försälningsperioden. Vi är supernöjda och rekommenderar Gustav. Läs mer
  • Annika N skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Gustav har varit tillmötesgående när det gäller att titta på objekt utanför ordinarie visning. Läs mer
  • Jan K skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt bostadsrätt. Utmärkt bemött- Väldigt nöjd, Läs mer
  • Per O skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt bostadsrätt i Gråbo.
    Köpet fungerade bra, helt utan anmärkning.
    Bemötandet var mycket positivt.
    Vi har ju inte flyttad in, men än så länge känns affären mycket bra. Läs mer
  • Alexander A skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Gustav är trevlig, proffsig och kundfokuserad. Vi kände att vi var i behov av mycket feedback och snabb hjälp och Hustav levererade varje gång. Läs mer
  • Andreas h skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag köpte en bostadsrätt efter en längre tids letande (ca 4 mån), under hela tiden hördes jag och Gustav av och till om potentiella objekt. Han kontaktade sedan mig ang mitt nu köpta objekt då han visste min situation/behov och ombesörjde sedan köp på ett bra sätt. Känner att jag betalade ett skäligt pris i ett tryggt köp.

Jag upplever Gustav som en proffessionell och lyhörd mäklare, kunnig och service-orienterad. Skulle absolut rekommendera honom till någon som behöver mäklartjänster. Läs mer
  • Sebastian P
    Sebastian P sålde sin bostad med hjälp av Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde min bostadsrätt, en tvåa vindsvåning i Lerums Kommun.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. För mig som förstagångssäljare, så redde Gustav ut eventuella oklarheter kring försäljningen på nolltid.

Hade inga orealistiskt höga förväntningar, då marknaden hade dippat en aning och få likvärdiga bostadsrätter låg ute på annons där jag bodde. De jag hade infriades dock och överträffades med råge.

Har bara gott att säga. Som sagt mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bra och snabb kontakt via telefon och mail. Läs mer
  • Joacim E köpte sin bostad med hjälp av Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    *Lägenhet

*Väldigt trevligt och serviceinriktat bemötande av Gustav, han är väldigt duktig på sitt Jobb.

*Detta var mitt första bostadsköp så jag visste inte riktigt vad för förväntningar jag skulle ha på min mäklare, men som sagt är jag väldigt nöjd med resultatet av Gustavs jobb.

*Extremt nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum