Anna Byman

Anna Byman

Anna Byman är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Anna Byman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Anna Byman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 181 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Byman har haft 41 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 181 Läs vad Anna Byman

2022-11-14 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande. Anna har förmågan att vara personlig på ett professionellt sätt.
    Tyvärr har vi inte kunnat träffas personligen och jag var pga utlandsvistelse tvungen att genomföra hela köpprocessen digitalt.
    Hon har modererat förhandlingsprocessen mellan mig och säljaren på ett sakligt, korrekt och förtroendeingivande sätt.
    Dessutom; lättillgänglig, snabb och tydlig.
    Kort sagt: Professionell och förtroendeingivande och en mycket god representant för Fastighetsbyrån.
    Tack snälla Charlotte för fina ord, det gör mig så glad! Stort grattis också till er nya fina bostad! Mvh Anna Anna Byman
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Anna som mäklare.
    Anna har alltid ett trevligt och ödmjukt bemötande och en fingertoppskänsla som är fantastiskt.
    Vi skulle gärna anlita Anna igen.
    Tusen tack Alexander! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Mvh Anna Anna Byman
    • Gångsätra
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket snabb, inlyssnande , proffsig och trevligt bemötande. Gick alltid att få kontakt
    Stort tack Hardy! Det har varit ett nöje att få sälja er fina lägenhet! Vi hörs och ses! Mvh Anna Anna Byman
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Vi har anlitat Anna flera gånger för försäljningar.
    Stort tack Jonas, så roligt att få jobba med er igen! Mvh Anna Anna Byman
    2022-10-28 Verifierad kund
    Anna sköter allt åt en och är alltid tillgänglig. Andra gången jag använt mig av Anna för jag är så nöjd med henne som mäklare.
    Tusen tack för fina ord :) Superroligt att få jobba med dig igen, alltid lika trevligt! Vi hörs och ses! Mvh Anna Anna Byman
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevlig och service inriktad. Bra mellan hand och tydlig.
    Stort tack Mirsad! Och stort grattis till nya, fina lägenheten! Mvh Anna Anna Byman
    • Näset
    2022-09-12 Verifierad kund
    Väl bemött. Uppfyllde mina förväntningar.
    Stort tack Peter, jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Anna Byman
    • Näset
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande samt hög nivå på servicen. Rekommenderas varmt
    Stort tack Katja så roligt att höra! Grattis också till er nya mysiga lägenhet! Anna Byman
    2022-06-13 Verifierad kund
    Oengagerad, ville mest få till en affär än något annat.
    Lågt engagemang under visning, kändes frånvarande.
    Aningen otydlig kommunikation vid kontraktsskrivningsprocessen.
    Oj så tråkigt att höra Adam. Jag känner inte riktigt igen mig i det du skriver men är självklart ledsen över att du upplevt det så. Hoppas att du skall trivas bra i din fina lägenhet! Vi ses vid tillträdet! Anna Byman
  • Cecilia S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2022-05-17 Verifierad kund
    Anna var mycket professionell, trevlig och hjälpsam, och jag vill lämna mina bästa rekommendationer och mitt varmaste tack för en väl utförd bostadsaffär.
    Stort tack Cecilia, så glad för din skull och är övertygad om att du kommer stortrivas i den fina lägenheten! Vi ses snart vid tillträdet! :) Mvh Anna Anna Byman