Helena Prahl
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 14 kunder tycker om Helena Prahl

• Håkan S sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-20

54.5m²
    Torsvik
    Helena Prahl är engagerad, kunnig, saklig och anträffbar.
    Det man önskar av en mäklare.
    Jag sålde en bostadsrätt och är jättenöjd med samarbetet från början till slut av affären.

//Håkan Sandelius Läs mer
  • Mikaela G sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-18

75m²
    Näset
    Helena hjälpte oss sälja våran bostadsrätt i ett läge där marknaden har varit osäker. Vi hade höga förväntningar på tillgänglighet, bemötande och engagemang och blev inte besvikna på något av det. Hon skötte allt smidigt, trevligt och proffsigt! Dessutom såldes lägenheten till ett pris som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
  • Inger V sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-12

4:a
    93.4m²
    Torsvik/Herserud
    Sålt en fyra i Torsvik på Lidingö. Tycker att Helena Prahl har gjort ett bra jobb, varit nåbar och tydlig. Vi var i ett oklart läge kring att sälja till lite lägre pris och vinna i tid alt vänta och ev få ut något mer. Jag är rätt trygg i att Helena gav mig det rätta rådet och med tydliga och kunniga argument. Läs mer
  • Christina W
    Christina W köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-01-28

4:a
    78m²
    Köpt en fyra av Helena. Mycket snabb tevlig smidig och tillmötesgående :) Läs mer
  • Maria R köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-01-21

78m²
    Skärsätra
    Sålt en etta och köpt en trea. Allt har gått smidigt och har fått bra hjälp. Har varit tillmötesgående och svarat på bra sätt på de frågor jag haft. Mina förväntningar var att få hjälp med allt rörande bostaden och tycker hon levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Henric A sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-01-17

Jag har både köpt och sålt med hjälp av Helena.
    Helena var fantastiskt hjälpsam genom hela processen. Helena är kunnig och mån om en säker och smidig process för både säljare och köpare.

Jag kan varmt rekommendera Helena som mäklare!

/Henric Läs mer
  • My L sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-01-16

Jag sålde en tvåa i en riktigt seg marknad men fick bud och lägenheten blev såld på en vecka efter visning. Helena var väldigt bra att ha att göra med och all kontakt sköttes smidigt och snabbt. Läs mer
  • Mona M köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-12-13

77m²
    Baggeby
    Jag upplevde Helena väldigt hög kvalificerad för sitt jobb som mäklare , jag kan rekommendera henne till mina vänner . Läs mer
  • Albert L sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-11-18

Helena helped us to sell a flat during a very difficult situation in the housing market.
    from the very beginning, that is the valuation of the apartment, she approached the matter very professionally and led us through the whole sale process. the price for which we sold exceeded our expectations.
    We will recommend her for anyone who will need a really good real estate agent! Läs mer
  • Björn E
    Björn E sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-11-18

Vi sålde våran lägenhet i Skärsätra på Lidingö.
    Vi kontakta fastighetsbyrån och fick prata med Helena. Hon bokad in ett möte väldigt snabb. När vi fick träffa henne va hon super trevlig och proffsig. Hon gjorde snabbt upp en plan och bokade in en fotograf.
    Helena hade väldigt bra kolla på området och hittade snabbt en köpare som va väldigt intresserad. Hon lyckades även med att få fram det pris som vi ville ha för lägenheten. Trotts att är lite sämre försäljnings tider.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt. 3 dagar efter att lägenheten hade kommit upp på hemnet så va den såld.
    Helena hjälpte även till med att ta fram ett underlag till oss för deklarationen.
    Vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån och framför allt Helenas jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petter Nilsson