Helena Prahl
Registrerad mäklare sedan 2018-02-28
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 51 Läs vad Helena Prahl

• Hanwen Z köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-08-01

Näset
    Helena helped me to buy an apartment. She did everything passionately in this transaction. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Elizabeth L sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-07-20

Bodal/baggeby
    Jag har sålt en lägenhet. Helena var en av två mäklare som var ansvariga. Eftersom Helena gick på semester avslutade hon inte affären så det blir betyg för den första delen . Bra bemötande, och en eloge dessutom till fotografen. Petter avslutade försäljningen och det är väl egentligen han som ska betygsättas ! Helena får fyra och Petter får femma ! Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Alexander A sålde sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-07-14

Rudboda
    Helena är professionell i alla situationer och överträffade vårt gemensamt uppsatta mål! Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-07-13

Gångsätra
    Vi fick hjälp med att sälja vår bostadsrätt. Helena är positiv, trevlig, proffsig och tillgänglig. Gillade också den digitaliserade tjänsten som Fastighetsbyrån tillhandahåller för att hålla reda på alla steg i processen. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Yeelen L sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-07-13

Torsvik
    Jag och min sambo är så himla nöjda med Helena!! Att jobba med henne har varit som en dröm vi inte kunnat föreställa oss.
    För att kunna ha råd att köpa vårt nya hus på storholmen behövde vi sälja vår lgh på Lidingö för ett visst pris. Hon mötte våra förväntningar och verkligen kämpade för att kunna möjliggöra köpet för oss.
    Nu är vi stolta husägare! 🤩 Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Johanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-07-10

Hersby
    Helena hjälpte mig att sälja min 2a på Lidingö och gjorde ett jättefint jobb. Proffsigt bemötande och gjorde hela processen enkel och smidig för mig som säljaren Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Renee L sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-06-24

Näset
    We sold our 3 room apartment. We took pictures of our apartment early knowing that it might take a while before we were ready to sell. Helena checked in with us regularly but was never pushy about getting us to sell. When we were finally ready to sell she was prepared and helpful and got us the price we were satisfied with quickly and without much stress or hassle (only one showing!) Helena was honest and straightforward and realistic about the market and our expectations. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Rolf T sålde sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-06-14

Sålt radhus på Lidingö.

Mycket positivt genom hela processen, trots det trul som var med:
    - vinnaren i budgivningen som hoppade av … orsak oklar
    - budgivare nr 2 som inte stod för sitt bud och sedan bara strulade och ändrade sig ...
    - potentiell köpare som anlitade Helena som mäklare för försäljning av sin egen lägenhet men där mamman (till köparen) inte accepterade att sitt barn köpte radhuset om man inte fick friskrivningsklausul då man inte sålt sin egen lägenhet …

Hela processen har varit en berg- och dalbana, försäljningsbeloppet blev nog lägre än det kunde ha blivit men det berodde nog främst på att budgivaren som vann och sedan hopade av.

Sammantaget är dock nöjd att försäljningen har gått i lås, då blir semestern betydligt skönare. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Jane Evelyn Nissen L sålde sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-06-02

Islinge
    Vi anlitade Helena när vi skulle sälja våran villa. Helena har varit tillmötesgående och professionell, alltid med medkänsla och ett trevligt bemötande. En flytt är aldrig lätt men Helenas insats gjorde det till en smidig affär som vi blev nöjda med. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Kim K sålde sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-28

Rudboda
    Sålt bostaden med Helenas hjälp. Proffsigt och smidigt i hela processen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström