Läs vad 69 Läs vad Helena Prahl

• 2020-12-23
    Min sambo och jag köpte ett hus av Helena och vi är väldigt nöjda med hela processen.

Som köpare var det viktigt för oss med tillgänglighet, tydlighet och bra kommunikation. Helena fanns tillgänglig från start till slut för att svara på frågor och vara behjälplig, allting gick väldigt smidigt och frågor och oklarheter löstes väldigt snabbt. Helena är dessutom väldigt trevlig och varm som person, vi kan verkligen rekommendera henne!

Bettina & Mikael
    Mikael S
    Mikael S
    • Islinge
    köpte sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-12-18
    Väldigt positivt intryck. Den första lägenheten missade jag vid budgivning. Då hittade Helena en ännu bättre som jag nu bor i. Tack!
    Kristina O
    • 44.0 m²
    • Larsberg
  • 2020-12-08
    Helena var tillgänglig och min bostadsaffärer sköttes på ett proffsigt sätt
    Ann S
    • 53.7 m²
    • Torsvik
  • 2020-12-06
    Många mäklare är bra på att snacka, Helena är otroligt kunnig och proffsig hon snackar inte hon levererar istället. Jag kan varmt rekommendera Helena Prahl.
    Henrik A
    • Stockby
    köpte sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-12-02
    Sålde min 1a på Lidingö. Helena bemötte mig trevligt och professionellt. Tyckte först att det var lite dyrt, men det visade sig vara värt varenda krona. Helena hade koll genom hela affären och hennes tips och guidning kändes ärliga och som om hon hade
    Mitt intresse främst.
    Asger H
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Gångsätra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-10-25
    Helena is super professional and helpful! Great insights to the market and can be trusted! We are very happy about her service. Highly recommended!
    Xinglong M
    • 4:a
    • 78.0 m²
    • Skärsätra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-10-21
    Helena har varit proffsig, kunnig och tillgänglig. Vi har uppskattat det arbete och bemötande vi fått av Helena. Jag skulle gärna anlita henne igen.
    Erika U
    • Stockby
  • 2020-10-19
    Helena är duktig, förtroendeingivande, glad, vänlig och tydlig. Personlig och professionell på samma gång. Om jag skulle sälja lägenheten hon sålde till mig, skulle jag utan tvekan välja henne igen.
    CECILIA S
    • 52.9 m²
    • Torsvik
  • 2020-10-16
    Superproffsig och gjorde allt det där lilla extra genom hela processen!
    Caroline W
    • 120.0 m²
    • Brevik
  • 2020-10-16
    Engagerad och proffsig.. Ordning och reda..
    Johan H
    • 120.0 m²
    • Brevik
    sålde sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte