Helena Prahl
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 6 kunder tycker om Helena Prahl

• Albert L sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena helped us to sell a flat during a very difficult situation in the housing market.
    from the very beginning, that is the valuation of the apartment, she approached the matter very professionally and led us through the whole sale process. the price for which we sold exceeded our expectations.
    We will recommend her for anyone who will need a really good real estate agent! Läs mer
  • Björn E
    Björn E sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde våran lägenhet i Skärsätra på Lidingö.
    Vi kontakta fastighetsbyrån och fick prata med Helena. Hon bokad in ett möte väldigt snabb. När vi fick träffa henne va hon super trevlig och proffsig. Hon gjorde snabbt upp en plan och bokade in en fotograf.
    Helena hade väldigt bra kolla på området och hittade snabbt en köpare som va väldigt intresserad. Hon lyckades även med att få fram det pris som vi ville ha för lägenheten. Trotts att är lite sämre försäljnings tider.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt. 3 dagar efter att lägenheten hade kommit upp på hemnet så va den såld.
    Helena hjälpte även till med att ta fram ett underlag till oss för deklarationen.
    Vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån och framför allt Helenas jobb. Läs mer
  • Edvard D köpte sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har köpt lägenhet på lidingö. Känns kanon. Helena är ett proffs utan tvekan och det könns som båda parter gjort en bra affär. Helena gav bra tips och råd på hur man potentiellt kan inreda vilket jag uppskattade mycket. Det känns tryggt att ha gjort köpet. Läs mer
  • Madeleine M
    Madeleine M sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig, snabb, professionell. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anna-Lena B sålde sin bostad med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är en inkännande, initiativrik och driven mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Cecila c skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Strukturerad, trevlig och proffsig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petter Nilsson