Helena Prahl
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 37 Läs vad Helena Prahl

• Karin J köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-01

Behagligt och kunnigt bemötande. Snabb återkoppling. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Antonio G sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-20

Skärsätra
    Sålt lägenhet
    Helena skötte det med bravur Läs mer
  • Kim E
    Kim E sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-06

Gångsätra
    Sålde min lägenhet på Lidingö och anlitade Helena, som var mycket professionell, tillgänglig och serviceinriktad.

Hade min lgh ute som "på gång" annons ett antal månader innan visningar och hon stämde av läget regelbundet och kom med förslag på möjliga spekulanter. Hon följde upp intresset bra efter visningar och återkopplade snabbt. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Mohammad K sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-01-23

Brevik
    Hon är riktigt professional med mycket erfarenhet .
    Tack för hjälpen Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Margaretha B köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-01-16

Hersby
    Har köpt en 2-rums lägenhet som HP mäklade. Mycket bra bemötande. Kollade upp och gav svar på de frågor jag hade.
    Mycket trevlig och verkar kompetent. Läs mer
  • Fatemeh K
    Fatemeh K sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-01-16

Brevik
    Helena är en super duktig mäklare med hög kompotens inom sitt yrke. Hon har förgyllat alla våra förväntningar sen dag 1. Lätt att nå och väldigt flexibel. Vi rekommenderar Helena då hon fick vår lägenhet såld 2 dagar efter och vi skrev på kontraktet samma kväll. Hon är trevlig och självsäker. Perfekt säljare med kunden i fokus. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Alexander A köpte sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-05

Rudboda
    Köpte ett radhus som Helena mäklade.

Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande! Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-11-28

Bodal/Baggeby
    *Helena sålde min lilla två på Lidingö. Vi hade en visning, en person budade och la då utgångspris som var lägre än vad jag hade gett för lägenheten. Helena lyckades på väldigt kort tid att få köparen att gå med på det pris jag var villig att släppa lägenheten för. Det var en väldigt snabb och smidig affär.
    *Jag blev mycket väl bemött av Helena, hon är noggrann och förklarar på ett bra sätt så att man förstår vad som ska ske och vad som sker under hela processen.
    *Mina förväntningar var att få min lägenhet såld så fort som möjligt och jag hade blivit väldigt glad om jag slapp ha flera visningar. Allt detta gick i uppfyllelse.
    *Min upplevelse av att ha Helena som mäklare kan jag bara sammanfatta som mycket bra, hon gör ett snabbt och noggrant jobb. Läs mer
    Helena P gillar detta
  • Justus L sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-11-23

Brevik
    Mycket duktig och trevlig mäklare. Lägenheten såld inom två veckor. Rekommenderar varmt Helena! Läs mer
  • Mats B
    Mats B köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-11-19

Rudboda
    Helena gjorde ett väldigt trevligt och ödmjukt intryck och agerade på ett bra och naturligt sätt. Jag har arbetat i över 40 år i bankvärlden och träffat människor i olika roller. Helena är en stark tillgång för Fasighetsbyrån. //Mats Bergstedt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström