Helena Prahl
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 19 Läs vad Helena Prahl

• Geraldine G sålde sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-07-08

Askrike/Bo
    Professionell, bra PR och omtänksam. Gör sitt yttersta för att få objektet såld. Har gedigen kunskap och erfarenhet - ger ett gott intryck och är pålitlig. Läs mer
  • Berit L sålde sitt hus med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-05-01

Storholmen
    Jag har sålt en fastighet.
    Jag har blivit bra bemött men lite för mycket egna värderingar och tyckande.
    Jag hade förväntat mig mer aktivt säljande.
    Trots det lyckades en köpare nappa på andra visningen dvs inom 14 dagar.
    Sammanfattning: Mer tur än skicklighet. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-04-27

Torsvik/Herserud
    Väldigt effektiv och snabb kommunikation genom hela processen. Trevligt bemötande och jag upplevde inga svårigheter från start till slut.
    Jag är väldigt nöjd med Helenas insats. Läs mer
  • Andersson A köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-03-13

Torsvik
    Köpt liten bostadsrätt på Lidingö!
    Vi blev bemötta på ett mycket fint sätt! Vi kände ett genuint intresse för oss som köpare och ett ärligt tillvägagångssätt som kändes äkta! Fin bra service med snabb återkoppling skulle gärna vända oss till Helena igen om vi ska sälja någon gång :) Tack! Läs mer
  • Johan N köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-27

Skärsätra
    Jag har köpt en 1:a på en bottenvåning.
    Fint renoverad och bra planlösning med uteplats.
    Jag blev bra bemött av mäklaren som gått med på en privat visning pga att jag missat dem två allmänna visningarna.
    Jag hade inga speciella förväntningar förutom en rundtur i bostaden. Jag tycker mäklaren levde upp till dom och mer. Hon visade mig allt och svarade på mina frågor. Gav mig också tips om möblering och sånt.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren och hela köpet via Fastighetsbyrån och Swedbank. Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-20

Torsvik
    Helena Prahl är engagerad, kunnig, saklig och anträffbar.
    Det man önskar av en mäklare.
    Jag sålde en bostadsrätt och är jättenöjd med samarbetet från början till slut av affären.

//Håkan Sandelius Läs mer
  • Mikaela G sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-18

Näset
    Helena hjälpte oss sälja våran bostadsrätt i ett läge där marknaden har varit osäker. Vi hade höga förväntningar på tillgänglighet, bemötande och engagemang och blev inte besvikna på något av det. Hon skötte allt smidigt, trevligt och proffsigt! Dessutom såldes lägenheten till ett pris som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
  • Inger V sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-12

Torsvik/Herserud
    Sålt en fyra i Torsvik på Lidingö. Tycker att Helena Prahl har gjort ett bra jobb, varit nåbar och tydlig. Vi var i ett oklart läge kring att sälja till lite lägre pris och vinna i tid alt vänta och ev få ut något mer. Jag är rätt trygg i att Helena gav mig det rätta rådet och med tydliga och kunniga argument. Läs mer
  • Christina W
    Christina W köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-01-28

Köpt en fyra av Helena. Mycket snabb tevlig smidig och tillmötesgående :) Läs mer
  • Maria R köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-01-21

Skärsätra
    Sålt en etta och köpt en trea. Allt har gått smidigt och har fått bra hjälp. Har varit tillmötesgående och svarat på bra sätt på de frågor jag haft. Mina förväntningar var att få hjälp med allt rörande bostaden och tycker hon levde upp till förväntningarna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström