Petter Nilsson

Petter Nilsson

Petter Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Petter Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Petter Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.6. Petter Nilsson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

183 omdömen om Petter Nilsson

Sedan starten hos Reco 2014
Marko J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
Gångsätra

He has been really helpful so far, always available and ready to assist with whatever help is needed.

Robin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
Bodal

Har använt Petter flera gånger nu vid försäljning och alltid varit lika nöjda. Vi gillar hans ärlighet till skillnad mot många andra mäklare. Han har ett bra engangemang och lyckats sälja våra boenden innan visning flera gånger.

Anna L
Bodal

Petter är väldigt korrekt och trevlig och lagom inställsam. Han håller sig i bakgunden initialt vilket gör att kunden själv får tid att känna in objektet. Själva köpförfarandet kändes tryggt och så forcerat som parterna kände sig trygga med. Slutlikvid och tillträde har ej skett men iniatialt är jag nöjd.

Kristina B

Bra och trevligt på alla sätt!! Vi är jättenöjda! Hälsning Kristina o Ulf

Berit S
Larsberg

Trevligt och professionellt bemötande av både mäklaren Petter Nilsson och annan personal som vi träffade på mäklarkontoret. Det förelåg inga förväntningar i förväg. Efter att säljarna och vi köpare var överens gick affären fort, från en dag till en annan, tack vare att Petter Nilsson tog intresse i vårt "ärende" och gjorde allt han kunde för att snabbt få fram information och lösning till både säljarna och oss köpare. Vi är väldigt nöjda med både bemötandet vi fick och handläggningen från Petter Nilssons sida.

Gudrun S
Larsberg

Väldigt nöjd med bemötandet och hans information

Rikard S

Trevlog professionell. Mänsklig.

Christoffer R
Larsberg

Mycket duktig och kompetent mäklare med bra kännedom om marknadsläget & enskilda området. Kan varmt rekommendera Petter!

Maria B
Torsvik

Petter var väldigt engagerad och hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet för ett ganska bra pris under svåra tider.

Eddie B
Herserud

Proffsig och trevlig. Nöjd med hela processen.