William Bengtsson Sohlman

William Bengtsson Sohlman

William Bengtsson Sohlman är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

William Bengtsson Sohlman har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. William Bengtsson Sohlman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. William Bengtsson Sohlman har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om William Bengtsson Sohlman

Emma Ä
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bengtsson Sohlman en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbydal

Fick ett fint bemötande. William är väldigt trevlig och framåt i sitt yrke. Det här var mitt första lägenhets köp och jag fick ett gott intryck.

Mathias N
Näsbydal

Vänligt bemött och hjälpsam genom hela processen. Fick ett gott intryck av William.

Erik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bengtsson Sohlman en del av Fastighetsbyrån Täby
Grindtorp

Mycket trevlig och lätt att jobba med. Försäljning gick snabbt och smidigt.

Lena H
Grindtorp

Köpte lägenhet i Täby . Han var mycket professionell och jag kände mig trygg med mitt köp

Oscar S
Näsbydal

William har gett ett väldigt proffsigt och serviceinriktat bemötande gentemot mig som köpare genom hela processen!

Lars-Erik K
Näsbypark

William gav ett starkt intryck från första stund. Han såg oss och lyssnade in våra önskningar och önskemål. Det blev en lyckad affär där våra åsikter togs tillvara. Han gav oss intrycket av att det var vi som sålde med hjälp av jhonom. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Monica K
Näsbypark

Mycket trevlig och tillmötesgående utan att vara påträngande. Snabba uppdateringar och lätt att nå.

Per G
Näsbypark

Engagerad, lätt att få tag i, kunnig, bra diskussionspartner

Anne-Charlotte A
Näsbypark

Kompetent, effektiv, trevlig och serviceinriktad. Köpet gick väldigt snabbt så vi hade. Inte jättemycket kontakt med varandra men jag fick svar på alla frågor och känner mig trygg imed köpet!

Per G
Täby Centrum

Tillgänglig, kunnig, serviceminded och påläst