Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 517

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten. Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid...

1517 omdömen om Fastighetsbyrån Lidingö

Sedan starten hos Reco 2013

Victor B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Affären gick snabbt och smidigt.

Carl-Jakob P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
Herserud

Otroligt proffsig, och kapabel person i Jakob Jahkopson. Jakob vet verkligen hur man säljer! Hela affären gick otroligt snabbt och smidigt, ett väldigt bra pris, samt otroligt bra service och stöd genom hela processen. Det hela gjordes mycket enkelt och förståbart, trots att vi kanske inte hade det lättaste objektet att få sålt. Vi kommer garanterat använda oss av Jakob för vår nästa försäljning, för man kan inte få en bättre och trevligare mäklare. 10/10 från oss! Tack!

Emelie S
Gångsätra

Otroligt hjälpsam genom hela försäljningen och stöttning kring köp/övertagande av nästa bostad. Mycket kunnig och driven mäklare!

Karl H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Proffesionellt och förtroendeingivande bemötande. Upplevde att han var duktig på att hantera förväntningar. Affären gick enligt förväntningar.

Tomas T
Norra Djurgårdsstaden

Trevlig, tydlig och professionell. Lotsade säljare och köpare proffsigt genom hela processen.

Fredrik H
Norra Djurgårdsstaden

Bra koll på området och allmänt vettig att ha att göra med.

Ingrid M
Näset

Mycket bra intryck snabba svar. Tillmötesgående och trevlig.

Ingrid M

Trevligt bemötande. Engagerad. Proffesionell. Kan varmt rekommendera henne

Panteha K
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer som mäklare i Norra Djurgårdsstaden var fantastiskt lyhörd och mån om oss som säljare. Han var snabb på att återkoppla och berätta om läget. Vi är super nöjda över slutpriset.

Karl J
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer är en ödmjuk, genuin och duktig mäklare måste jag säga! Precis köpt av honom och kommer att anlita honom när jag själv ska sälja.

Anna D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
Näset

Kunnig, trygg och lyhörd. Ett lugnt och proffsigt bemötande

Nils B
Hjorthagen

Det är andra gången vi anlitar Christoffer för att sälja en lägenhet. Han har varit trygg och hjälpsam genom hela affären. Christoffer har bra koll på området och har givit oss goda råd som lett till en försäljning som vi varit mycket nöjda med.

Trotte H
Skrev om Christoffer Perenkranz en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fantastisk mäklare på alla sätt och vis! Tillmötesgående, hjälpsam, väldigt kunnig och engagerad. Rekommenderar starkt!

Therese S
Bodal/ Baggeby

Anna var snabb på att läsa och svara på meddelanden och hon var väldigt flexibel, påläst och trevlig.

Anders F

Lyhörd Proffsig Lokalkännedom Aktiv

Julia D
Skrev om Fastighetsbyrån Lidingö

Snabb och smidig process och bra kommunikation! Väldigt nöjd!

Viktor B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

Levererar som alltid!!!!!!!!!!!!!!

Ann R
Skärsätra

Proffsig, tydlig, snabb, kunnig.

Fredrik L
Dalénum

Kunnig om området och bra nätverk som bidrog till ett bra försäljning

Helena B
Näset

Jakob har jobbat snabbt,proffsigt och med stort engagemang. Vi är supernöjda!

Björn A

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Elin A
Norra Djurgårdsstaden

Vi är väldigt nöjda med Christoffers arbete med försäljningen av vår lägenhet och hade gärna anlitat honom igen.

Herman A
Herserud

Trevligt, självsäkert och kunnigt bemötande.

Sanna J
Hjorthagen

Supertrevligt bemötande av Christoffer och var väldigt hjälpsam och flexibel genom hela processen.

Marko J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
Gångsätra

He has been really helpful so far, always available and ready to assist with whatever help is needed.

Emma S
Norra Djurgårdsstaden

Väldigt duktig på sitt yrke, snabb och lättillgänglig samt väldigt trevlig och vänlig! Vi är mer än nöjda.

Petter N
Norra Djurgårdsstaden

Vi har varit på många visningar med Christoffer och han har alltid varit väldigt trevlig och mycket professionell.

Johan C
Dalénum

Mycket proffsigt bemötande. Kan bara ge högsta betyg.

Bengt R

Alltid Trevlig Snabb Ordentlig Fint klädd Toppen mäklare

Jan Philip T
Norra Djurgårdsstaden

Lyhörd, och bra att ha att göra med. Toppen!

Anna H
Norra Djurgårdsstaden

Vi är väldigt nöjda med Christoffer. Vi har uppskattat hans sätt att jobba med oss och vårt objekt. Dels för att han lyssnat in och förstått hur vi helst ville ha processen samtidigt som han väglett oss med sin kunskap och erfarenhet såklart. Allt blev så bra som vi hade hoppats på!!

Magnus I
Norra Djurgårdsstaden

Kunnig, strukturerad, trevlig. Kan verkligen rekommendera Christoffer!

Elin P
Hersby

Detta är 3:e gången jag gör en affär med Jakob och samtliga håller hög kvalité och ett mycket professionellt bemötande. Jakob är en pålitlig och lyhörd mäklare. Han kommer med förslag men jag upplever även att han har lyssnat på oss och tillsammans har vi hittat en bra lösning. Jakob är alltid snabb på att svara och återkopplar alltid. Han vårdar sina relationer väl! Han är också väldigt trevlig som person. En glad mäklare! Jag förväntade mig att Jakob skulle göra oss nöjda och det gjorde han - igen!! Jag har bara gott...

Ola P
Hersby

Snabb återkoppling samt dedikerat arbete. Jag är mycket nöjd med samarbetet och kan starkt rekommendera Jakob.

Claes H
Norra Djurgårdsstaden

Engagerad, snabb,, påläst och tydlig

Robin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
Bodal

Har använt Petter flera gånger nu vid försäljning och alltid varit lika nöjda. Vi gillar hans ärlighet till skillnad mot många andra mäklare. Han har ett bra engangemang och lyckats sälja våra boenden innan visning flera gånger.

Anna L
Bodal

Petter är väldigt korrekt och trevlig och lagom inställsam. Han håller sig i bakgunden initialt vilket gör att kunden själv får tid att känna in objektet. Själva köpförfarandet kändes tryggt och så forcerat som parterna kände sig trygga med. Slutlikvid och tillträde har ej skett men iniatialt är jag nöjd.

Katinka B
Dalénum

Tydlig, transparent och snabb i återkoppling samt flexibel. Jag har både sålt och köpt via Jakob denna gång och är mycket njöjd.

Erik A
Norra Djurgårdsstaden

Smidig och bra process. En mäklare med bra energi och lokalt förankrad med stort spekulant register

Jens G
Hersby

Professionell, snabb och smidig med bra koll på bostadsaffärer

Niclas D
Dalénum

Otroligt saklig och kunnig mäklare.

Yvonne B
Dalénum

Jakob var professionell och snabb med återkoppling vilket ledde till en snabb affär, vilket vi uppskattar.

Daniel M
Skrev om Moa Englund en del av Fastighetsbyrån Lidingö

Trevlig, kunnig och proffesionell. Rekommenderas!

Jens G
Skärsätra

Proffsigt och smidigt agerande med snabba ledtider gjorde processen enkel. Likaså besitts det goda kunskaper om värdet på lägenheter samt hur man på bästa sätt köper och säljer lägenheter. En trygghet att ha med Jacob i denna process helt enkelt.

Erik B
Skärsätra

Seriös och pålitlig. Motsvarade våra förväntningar och hjälpte oss att på ett smidigt sätt få affären i hamn.

Daniel L
Mosstorp

Har använt Jakob vid fler försäljningar och alltid med 100% resultat han är lyhörd för vad jag ber om det går alltid fort att få sålt med goda resultat kan varmt rekommendera honom.

Mikaela L
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer är professionell, lyhörd och gör ett superbra jobb! Kan varmt rekommendera att anlita Christoffer för att få en lyckad bostadsaffär.

Elina S
Gångsätra

Jakob är en mycket skicklig, engagerad och effektiv mäklare. Trevligt och professionellt bemötande. Snabb återkoppling och bra lösningar. Jag är mycket nöjd med en otroligt bra försäljning. Rekommenderar varmt.

Kristina B
Larsberg

Bra och trevligt på alla sätt!! Vi är jättenöjda! Hälsning Kristina o Ulf

Alexander T
Dalénum

kunnig, har utmärkt grepp på marknaden, modig i beslutsfattande