Lars Johansson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 95 Läs vad Lars Johansson

• Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-06-18

Sparlösa
    Tydlig, informativ och kunnig. Han vet vad han sysslar med och kan förmedla detta på ett bra sätt till mig som kund. Kanske lite väl många bollar i luften ibland så risk att det blir lång svarstid ibland. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Christer B köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-05-22

Kålland - Kållandsö
    Jag köpte ett fritidshus. Lars bemötte oss på ett trevligt och sakligt sätt. Jag förväntade mig information om objektet och ett trevligt bemötande. Detta fick jag av Lars både vid visning och vid övriga möten. Ett stort tack till Lars för en väl genomförd affär. Läs mer
  • Emma N
    Emma N sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-05-13

Sparlösa
    Hej!
    Jag kan varmt rekommendera Lars som mäklare! Sålde min mammas fastighet (en mindre gårdsfastighet) precis. Han lyssnar in kunden, är saklig och har bra känsla för lantställen och lyfter fram objektets potential. Tummen upp! Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Christina A sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-05-03

Silverbyn
    Bemötandet har varit mycket bra, men om han verkligen arbetat för att v i skulle kunna få ut högst möjliga pris kan man diskutera...

Att betala för att ligga etta på Hemnet är ju rena båget, kanske bra i storstäder, men här bara ett sätt att få oss att betala, har ni provision?

Känner att vi valde fel mäklare, vi skulle aldrig gjort besktning under dessa förutsättningarna. Läs mer
    2019-05-03 Lars J svarar Christina A
    Hej Christina. Tack för dina synpunkter. Jag kan garantera att jag jobbat för er och gjort allt jag kan för att det skall bli en så bra affär för er som möjligt, inte minst med att få ut högsta möjliga pris, men även en bra affär för den som köper.

Jag beklagar att Ni känner att Ni valde fel mäklare och att Ni inte tycket min rekommendation att besiktiga huset och teckna en dolda felförsäkring var ett bra råd. Det är ändå viktigt både för hussäljare och för blivande ägare att det finns en besiktning från en opartisk besiktningsman så man vet vilket skick huset hade när affären gjordes. Nu ligger den även till grund för en dolda felförsäkring som jag hoppas gör att Ni som säljare, och även köparen skall känna sig trygga med efter affären.
  • Henric T sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-04-23

Kålland - Kållandsö
    Jag har med hjälp av Lars sålt ett fritidshus och fått hjälp genom hela processen.
    Det som framför allt varit värdefullt för mig som haft lite tid att som ett alternativ hantera en försäljning på egen hand, har varit det pappersarbete som en fastighetsförsäljning för med sig. Här har Lars varit mycket bra att ha som stöd.
    Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Lars Johansson på Fastighetsbyrån i Lidköping. Läs mer
  • Maud A köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-04-23

Gamla Staden
    Svarar snabbt .alltid anträffbar .Inger ett förtroende som mäklare. Läs mer
  • Anna-Carin K köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-03-04

Majåker
    Jag har köpt en fastighet av Lars. Mkt bra mäklare: Glad trevlig och framförallt hjälpsam med utförlig och bra information om fastigheten. Mycket bra tycker jag.
    Han levde verkligen upp till förväntningarna Läs mer
  • Eric T sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-17

Nya Staden
    Lars är en skicklig mäklare med gott bemötande. Han gör det som är bäst för både säljare och köpare. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Peter N sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-12

Nya Staden
    Lägenhet
    Allt funkade bra det gick snabbt och smidigt som jag villa Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Vera G köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-11

Mellby
    Vi har varit väldigt nöjda med all kontakt och fått mycket fint stöd i vårt första husköp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg