Lars Johansson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett varierande jobb där jag träffar många trevliga människor och där ingen dag är den andra lik. Jag lär mig tex nya saker dagligen trots över 25 års erfarenhet av yrket.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Rättvis. Jag eftersträvar att inte bara få ut högsta möjliga pris för säljaren utan även rätt köpare till bostaden. Jag tar mig tid och lyssnar på människor. Jag har hög tillgänglighet och pratar helre i telefon än mailar och SMS:ar.

Vilket är ditt bästa minne som mäklare?
Jag hoppas inte jag upplevt det ännu, det är många bra ögonblick jag varit med om. Varje gång en affär blir klar och det blir dags att skriva kontrakt känns som det bästa minnet! Läs mer

Läs vad 107 Läs vad Lars Johansson

• Pär K köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-25

Köpt en villa.
    Lars är kunnig, trevlig, insatt och engagerad. Blev mycket bra bemött från visning till överlämning. Läs mer
  • Henrik P sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-02

Duktig säljare
    Kunnig trevlig Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Martin K köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-04-30

Vinninga
    Köpt hus, trevligt bemötande och mycket lösningsorienterat.

Löste alla problem och gjorde så vi fick till en snabb affär. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Helene A sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-04-30

Nya Staden
    Gällande försäljning av villa. Bemötande av Lars på bästa sätt. Imponerad av Lars kunnande och hans sätt att styra affären i rätt riktning på ett mycket bra och proffisionellt sätt. Förväntade mig inte som säljare att det kunna finns så mycket fallgropar längs vägen men känner mig trygg och mycket nöjda med affären som Lars stöttat oss med. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Bengt J sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-04-20

Sålt privatbostad

Mycket trevligt och professionellt bemött

Mäklaren presenterade sakkunnigt och lättfattligt alla åtgärder som krävdes för en god handläggning

Våra förväntningar infriades till fullo och vi är mycket nöjda med affären Läs mer
  • Thobias J sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-04-07

Lidköping Söder - Landsbygd
    Sålt en villa/fastighet. Blev utmärkt bemött och samt ett fantastiskt jobb med allt det innefattar. Både personligt och på telefon positivt bemötande. Alla våra förväntningar blev bemötta med positiva utgåenden. En riktigt bra affär blev det från början till slut. Läs mer
  • Ulf B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-02-11

3:a
    Vi har köpt en bostadsrätt/fritidsboende.
    Lars Johansson på Fastighetsbyrån LKP var mycket jordnära och kompetent.
    Vi fick också en rundvisning i närområdet vilket uppskattades. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-02-02

Nya Staden
    Jag har tillsammans med mina syskon sålt en villa.

Jag fick förtroende för Lars från första mötet - han är erfaren lugn och trygg. Han förklarade hela säljprocessen och vilka steg vi skulle ta oss igenom. Det rullade på enl den planering Lars förklarat. Jag upplever att Lars är en person som tar mäklaruppdraget 100 procent seriöst för både säljare och köpare. Med vänlig hälsning, Anders Svensson Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Annica H sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-10-29

3:a
    Kålland - Kållandsö
    Vi har sålt vår bostadsrätt på Kållandsö. Kontakten med Lars har varit jättebra från början till slut. Proffsigt och välplanerat både vad gäller visningar, broschyrer, kontraktskrivning m.m. Ett särskilt plus också till fotografen som tog bilderna inför försäljningen. Otroligt fina bilder och ett väldigt trevligt bemötande även där! Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Lars K köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-10-18

Vinninga
    Proffsigt och bra bemötande av Lars under hela processen gjorde att detta gick snabbt och smärtfritt att genomföra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg