Lars Johansson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 88 kunder tycker om Lars Johansson

• Eric T sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-17

3:a
    77m²
    Nya Staden
    Lars är en skicklig mäklare med gott bemötande. Han gör det som är bäst för både säljare och köpare. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Peter N sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-12

3:a
    68m²
    Nya Staden
    Lägenhet
    Allt funkade bra det gick snabbt och smidigt som jag villa Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Vera G köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-11

7:a
    182m²
    Mellby
    Vi har varit väldigt nöjda med all kontakt och fått mycket fint stöd i vårt första husköp. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • Erik C köpte sin bostad med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-01-20

Köpt bostad. Lars var kunnig, trevlig och lättillgänglig. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G sålde sin bostad med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-01-17

Jag och min sambo sålde en tomt.
    Våra förväntningar var att få tillbaka det vi investerat. Det fick vi!
    Lars levererade en tjänst där han höll i alla trådar, och meddelade när något var av intresse.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Hans S sålde sin bostad med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-12-19

Lars har sålt vårt hus.Blivit väl bemötta och det har fungerat bra med allt runtomkring. Mvh Mailis o Hans Läs mer
  • Maria N
    Maria N sålde sin bostad med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-16

Jag har sålt en bostadsrätt som också var min sommarbostad och som betydde mycket för mig. Jag har under samtliga moment med planering, marknadsföring och försäljning av bostaden fått mycket god och professionell service. Jag har uppskattat mäklarens erfarenhet och förmåga att se sälönskemål Läs mer
  • Sofia C sålde sin bostad med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-15

Bra bemötande och ger ett proffsigt intryck. Inga problem! Läs mer
  • Gun S köpte sin bostad med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-10-13

Bra intryck. Ärlig. Bra bemötande och snabbt. Läs mer
  • Fredrik H köpte sin bostad med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-10-01

Vi har köpt ett litet torp. Lars var extremt lyhörd för våra behov före under och efter affären. Vi kände oss trygga i hanteringen av affären. Vi anlitar gärna Lars i framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg