Läs vad 118 Läs vad Lars Johansson

• 2020-12-17
    Toppen, jobbar rationellt och effektivt. Bra med info och feedback, vänlig och kunnig
    Pernilla K
    • 124.0 m²
  • 2020-12-17
    Allt var fantastiskt och solen sken.
    Johan T
    • 124.0 m²
  • 2020-12-17
    En jätte trevlig mäklare som kan jag rekommendera 😁.
    Samir K
    Samir K
    • 145.0 m²
    • Råda
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
  • 2020-11-11
    en enplansvilla i järpås

ett bra bemötande samt hjälp och råd inför tillträdet.
    bra samt på läst.
    Bengt A
    • 106.0 m²
    • Järpås Med Omnejd
  • 2020-10-27
    Förtroendeingivande och seriös när vi köpte vår lägenhet, därav valet att anlita honom när vi skulle sälja. Rak och tydlig. Viktigt att lätt kunna få kontakt med under processens gång och bli kontinuerligt uppdaterad på vad som hände, detta stämde väl med Lars. Som helhet mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom till andra.
    Ida R
    • 83.0 m²
    • Gamla Staden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
  • 2020-10-25
    samarbetet har fungerat fint från början till slut mellan mig och Lars Johansson på Fastighetsbyrån.
    Jan-eric S
    • 116.0 m²
    • Lidköping Söder - Landsbygd
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
  • 2020-10-07
    Köpet av Båsgatan i Lidköping har löpt på bra även om budgivningen var trög inledningsvis. Har fått bra information under hela processen av Lars då jag upplevt honom transparent och uppdaterad.
    Även bra hjälp och förberett inför kontrakt och överlåtelse.
    Bra med en rutinerad och erfaren mäklare.
    Tomas K
    • 121.0 m²
    • Majåker - Ljunghed
  • 2020-09-29
    Köpte en bostadsrätt av Fastighetsbyrån Skara som efter renovering värderades och såldes av Lars. Han är mycket kompetent och trevlig.
    Försäljningen gick smidigt och fort vilket vi hoppades på.
    Jag kan rekommendera Lars Johansson.
    Carina J
    • 102.5 m²
    • Skaraberg
  • 2020-09-13
    Köpte en lägenhet i Grästorp och tyckte att jag fick svar på allt ja ville veta så kan inte annat än att rekommendera Lars.
    KEVIN J
    • 78.5 m²
    • Grästorp Tätort
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
  • 2020-08-19
    Vi köpte en villa i Nya Staden. Lars var påläst, ärlig, rak i informationen och mån om att både köpare och säljare skulle bli nöjda.
    Sara Eggelind C
    • 142.0 m²