Matilda Icho

Matilda Icho

Matilda Icho är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Matilda Icho har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Matilda Icho har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Matilda Icho har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Matilda Icho

Sedan starten hos Reco 2021
Jimmy J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Icho en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Väldigt trevlig och serviceinriktad tjej!

Susanne S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Icho en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Vi är mycket nöjda, effektiv och flexibel.

Ulf R
Nya Staden

Mathilda är snabb, effektiv, alltid glad och trevlig. Vi har fått snabb relevant information under hela försäljningen.

Elin L
Nya Staden

Jättetrevlig och duktig. Hon kunde sin sak och gjorde att jag kände mig trygg.

Fredrik B

En trevlig, framåt och tillmötesgående fastighetsmäklare som fick igenom processen helt gallant!

Eva S

Lätt och väldigt smidigt Hjälpsam person

Adam W

Matilda var mån att köpet skall kännas rätt för mig som köpare. Hon var dessutom noggrann med att gå igenom kontraktet innan signering. Hon är mycket serviceinriktad och har ett fint kundbemötande.

Magnus N

Matilda har varit tydlig, snabb. Visat fler alternativ. Även medverkat till ett snabbt tillträde vilket jag efterfrågade.

KEVIN J
Grästorps Tätort

Jag tyckte försäljningen gick utmärkt.

Cathrine F
Grästorps Tätort

Hjälpsam & bra svar på frågor.