Alla kategorier Mäklare Örebro Lindesberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora

Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 314 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora

• Lars G
    Lars G skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Sara har ett trevligt och affärsmässigt bemötande, mot såväl köpare som säljare. Hon har god kännedom om marknaden och aktuella priser. Hon är mycket duktig på återkoppla och rapportera viktig information. Sara besitter också den, för försäljningsarbete, viktigaste egenskapen; Hon kan och vet när det är dags att knyta ihop säcken.

Med vänlig hälsning/Lasse
  • Asbjörn A
    Asbjörn A skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Bemötandet när vi väl träffades var mycket bra. Det som kan göras bättre var responsen innan kontraktet var klart. Det var alltid vi som fick söka Sara. Sara ringde bara tillbaka 1 gång.
  • Kent N
    Kent N skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Vår erfarenhet av Linn Sander är positiv. Vi fick ett personligt bemötande och Linn kändes erfaren och positiv. I ockmed att huset såldes relativt fort så levde mäklaren upp till våra förväntningar.
  • Mathias D
    Mathias D skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Lätt att få kontakt med och svarar snabbt och utförligt på frågor. Smidig affär och trevligt och proffesionellt bemötande. Välskrivet avtal. Jättebra!
  • Trijntje W
    Trijntje W skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Hon var bra och väldigt professionellt.
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Bra och trevligt bemötande. Gick väldigt smidigt och tog inte så lång tid
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Sara Nilsson är en mycket bra mäklare, den bästa jag har haft. Supertrvlig glad tjej som är mycket hjälpsam och som vet vad hon gör.

Hon får toppenbetyg av mej :)
  • Inga L
    Inga L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Linn var trevlig och kunnig och kan varmt rekommenderas.
  • Per E
    Per E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Mycket bra bemötande och kunnande. Jobbar proffessionellt.
  • Anders A
    Anders A skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Man blir glad av att få hjälp av Sara, som verkligen får en att må bra som kund. Det var en fröjd att få hennes hjälp och stöd med försäljningen. Alltid glad och positiv!!👍👍👍. Ingen förklaring till ringarna nedan. Högsta betyg!!!!
  • Benny M
    Benny M skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Linn Sander förmedlade en underbar stuga till oss och när vi tyvärr ska sälja den. Så vim anlitar man? Jo Linn Sander
  • Dirk B
    Dirk B skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Mrs. Linn Sander has support us in all our questions and the whole purchase procedure was very good organized and high professional so that we have no interruptions/stop or other problems.
  • Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Linn var behjälplig vid köp av fritidshus. Jag är nöjd med henne som mäklare vid köpet.
  • Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Sara är väldigt trevlig, bemötande, professionell och noggrann. Hon ger bra och tydlig information om det som berör försäljning/köp av fastighet. Hon hör av sig enligt överenskommelse och finns alltid tillgänglig för svar på frågor, annat. Jag är väldigt nöjd med henne som fastighetsmäklare.
  • Fia L
    Fia L skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Kan inte ha haft en bättre mäklare än Sara. Är nöjd med allt! Trevligt bemötande, snabba svar och en härlig energi!
  • Eva-karin E
    Eva-karin E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Glad å lyssnar tar reda på saker direkt om hon inte vet.
  • Ove K
    Ove K skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Från första gången vi kom i kontakt med Linn Sander så fick vi det största förtroende som går att få. Allt som vi har behövt till hjälp har vi fått. Vi ger henne det bästa betyg som går att ge.
    Med vänlig hälsning. Ove o Siv
  • Malin L
    Malin L skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Min bostadsaffär gick jättebra & snabbt tack vare Sara.. en super trevlig mäklare som gör allt för kunden. Glad, trevlig & gullig tjej!!
  • Madelene R
    Madelene R skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Har bara bra erfarenheter av Linn. Hon skötte försäljningen av huset vi köpte. Trevlig och proffsig.
  • Jonny K
    Jonny K skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Ett trevligt och proffesionellt bemötande av en mäklare som kan sitt jobb.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Affären fungerade bra och sköttes som jag hade förväntningar att den skulle göras.
  • Kennet B
    Kennet B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Kunnig och trevlig och hjälpsam.
  • Gittan L
    Gittan L skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Sara gjorde ett väldigt starkt intryck. Fanns tillgänglig när så behövdes, kunnig, trevlig i sitt bemötande och hade en härlig energi. Är tacksam att just Sara var min mäklare.
  • Carina K
    Carina K skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Var väldigt nöjd med Linn sander fast jag tycker att det är väldigt dyrt att anlita mäklare men blev av med huset iallafall mvh /Carina
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Mycket positivt. Linn fanns alltid tillgänglig och svarade snabbt på mail/telefon. Vi hade en mycket bra dialog där hon lyssnade på våra önskemål och förslag, samtidigt som vi fick svar på de frågor och funderingar vi hade.
    En mycket bra och seriös mäklare.
  • Pia O
    Pia O skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Mycket bra bemötande och ett professionellt förhållningssätt. Affären gick smidigt och vi kände oss väl omhändertagna. Sara är en trygg, glad och trevlig tjej
  • Sara D
    Sara D skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Duktig och engagerad mäklare som verkligen levde upp till alla förväntningar
  • Lolita E
    Lolita E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Sara var väldigt proffsig och mycket engagerad i vår lyckade försäljning .
    Hon har en härlig vänlig personlighet och fick både säljare och köpare att känna sig trygga. Kan verkligen rekommendera henne.
  • Sami S
    Sami S skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Snabb och trevlig mäklare, jobbade för att genomföra köpet smidigt och snabbt.
  • Carl H
    Carl H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Linn var punktlig, professionell, och effektiv i sitt åtagande att sälja min fastighet. Jag skulle rekommendera alla som vill genomföra en fastighetstransaktion att ta kontakt med Linn.
  • Stefan Å
    Stefan Å skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Hon gjorde så vi kunde genomföra affären på ett Snabbt och smidigt sätt. Väldigt flexibel för att hitta en lösning som passar alla inblandade.
    Rak och ärlig
  • Marina S
    Marina S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Proffsigt och trevligt! Snabb affär som motsvarade våra förväntningar.
  • Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Linn är proffsig, tillmötesgående och rolig :-)
  • Mia U
    Mia U skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    En mycket duktig och kunnig mäklare. Alltid trevlig med ett glatt humör! Svarar snabbt när man har några frågor så det känns tryggt att göra affärer med henne som mäklare😊! Rekommenderar henne varmt👍🏻
  • Siv S
    Siv S skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Effektiv, snabb handläggning, inget krångel.
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Mäklaren var dåligt informerad om huset, visste inte var tomtgränsen gick, var inte särskilt intresserad av oss som intressenter, svävande angående servitut och ägarförhållande.
    Vi var tvugna att kontakta henne då hon inte hört av sig. Hon ursäktade sig med att först påstå att vi lämnat fel nr därefter att hon ringt men vi inte svarat och tillslut att hon kanske skrivit upp fel nr.
    På hela taget verkade hon inte kunnig och vi fick känslan att hon inte var seriös.
    2017-07-11 Sarah E svarar Karin Z
    Hej Karin! Jag är ledsen att du upplevde det så. Då jag inte hittat tomtpinnarna så kunde jag tyvärr inte svara exakt på vart tomtgränsen gick. Vid visningar med fler spekulanter än väntat är det svårt att hitta egen tid för varje spekulant och dess frågor, även om jag verkligen försökte. Att jag inte fick tag på er dagen efter visningen ber jag om ursäkt för, då du ringde mig höll jag på att ringa igenom listan och hade jag inte fått tag på er då hade jag sedan gjort lite mer efterforskningar på numret för att se så det tillhörde er eller om det blivit fel.

Jag är mycket ledsen för din upplevelse.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Mycket bra ! Snabb återkoppling och ett proffsigt bemötande på alla sätt.
  • Philip N
    Philip N skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Bemöttes väl. Har inga klagomål. Har inte mött många mäklare så har inte mycket att jämföra med dock.
  • Maria S
    Maria S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Väldigt fint och professionellt bemötande
  • Elisabet P
    Elisabet P skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Trevligt bemötande. Hjälpsam. Var väldigt snabb att svara på mail eller SMS, vilket känns bra när man är i slutskedet. Seriös.
  • Samuel Z
    Samuel Z skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Enkel att samarbeta med och intresserad av att underlätta köpet.
    Tog sig tid att förklara begrepp och processer när oklarheter uppstod.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Vår erfarenhet av Linn är bara positivt. En trevlig, rak och rättfram tjej. Alltid snabb med svar på frågor.
  • Helena R
    Helena R skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Duktig och professionell! Som säljare stort förtroende för Sara!
  • Pia O
    Pia O skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Linn är trygg, stabil och har ett professionellt förhållningssätt. Hon är trevlig och glad, rak och mycket tydlig.
  • Linda B
    Linda B skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Linn var trevlig i telefon och när vi kikade på huset.
  • Patricia J
    Patricia J skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Jag har bara bra att säga om Sara, bra bemötande, alltid glad och trevlig. Tillmötesgående och serviceinriktad.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Totalupplevelsen mycket bra, aningen för högt arvode annars värt ett toppbetyg
  • Anna H
    Anna H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Tydlig, rak, ärlig, gav bra råd gällande "snabbfix" inför visning. Erfaren.
  • Björn E
    Björn E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Jag tycker sara var väldigt tydlig och säker med information om mitt köp.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg & Nora
    Naturlig , trevlig och hjälpsam !
    Svarade snabbt och effektivt på våra frågor !

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg