Madeleine Hjul

Madeleine Hjul

Madeleine Hjul är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Madeleine Hjul har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Madeleine Hjul har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Hjul har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

219 omdömen om Madeleine Hjul

Sedan starten hos Reco 2018
Mats B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Effektiv, lyhörd och tillmötesgående. Proffsig.

Jonathan P
Nora

Madeleine har ett proffesionellt och serviceinriktat bemötande. Jag är mycket nöjd över hela upplevelsen och har känt mig trygg och informerad under hela processen.

Erika Juliette Rebecka S
Sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Madeleine har varit supertrevlig genom hela processen. Hon är snabb på att svara och väldigt hjälpsam och jag har hela tiden haft känslan av att hon är väldigt mån om att jag ska känna mig nöjd.

Annette M
Köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Madeleine är oerhört hjälpsam och tar sig verkligen tid för sina kunder. Hon svarar på alla frågor man kan tänkas ha på ett proffsigt sätt. Hon tar sig även tid att lära känna en så hon på bästa sätt kan guida dig i ditt husletande och köp. Jag kollade på flera hus både med Madeleine mäklare och från andra byråer. Jag är så glad att det blev just ett hus som Madeleine var mäklare på som jag köpte. Hon är toppen!

Katarina W
Nora - Hitorp

Väldigt trevlig! Enkel och tydlig! Märks att hon gillar sitt jobb och mötet med människor. Vi är jättenöjda 💯😊

Lennart Sigvard H
Dalkarlsberg

Madde är en utomordentlig mäklare. Engagerad. Kunnig. Snabb. Det har varit ett nöje att få ta del av hennes stöd och vägledning under hela processen.

Dan J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora - Hitorp

Glad o trevlig, återkopplar snabbt

John Harry H
Nora

Madeleine är i bemötandet positiv, glad och inkännande. Hon är lätt att nå, hon återkopplar snabbt det som händer i processen och stämmer hela tiden av läget och mina funderingar. Jag upplever att hon vid försäljningen har haft god kontakt med intresserade spekulanter/köpare och varit mån om att både de och jag har fått bra information.

Karolina V
Nora

Trevlig, kunnig och engagerad.

Jari S
Hällefors

Bra bemötande och enkel affär på husköpet