Sara Nilsson

Sara Nilsson

Sara Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Sara Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Sara Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 189 omdömen med ett betyg på 4.7. Sara Nilsson har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

189 omdömen om Sara Nilsson

Christian L
Storå

Tyckte att allt fungerade bra med Sara. Hon är trevlig och lätt att ha och göra med.

Tarlan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg - Hagaberg

Hon är trevlig , hjälpsamma och expert på sitt jobb.

Felicie S
Lindesberg

Sara är otroligt vänlig, kunnig & service inriktad. Hon är engagerad och återkopplar alltid snabbt oavsett tid på dygnet. Vi kunde inte vara nöjdare med vårt val av mäklare!

Carin E
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Jag vill verkligen rekommendera Sara Nilsson som mäklare. Hon har alltid varit tillgänglig när jag behövt hjälp och kunnat svarat snabbt på alla mina frågor. Tack vare Sara Nilsson har jag känt mig trygg och välinformerad under hela processen.

Irene E
Lindesberg - Hagaberg

Snabb att återkoppla och alltid vänlig och trevlig.

Fredrik A
Lindesberg

Bra information och toppen bemötande:) Fina bilder och bra info på hemsidan

Ulrika A
Lindesberg

Sara är väldigt lyhörd och ger säljaren ett bra stöd i sin husförsäljning. Hon är väldigt serviceminded och återkopplar snabbt när man har frågor och funderingar.

Irene E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg - Hagaberg

Trevligt bemötande och hon återkommer snabbt.

Abdulhakim Zamel R
Ställberg

Riktig kunnig mäklare gjorde allt för att hjälpa oss.

Krystian B
Ställberg

Nice and pleasant cooperation with the broker, I received all the necessary information and help with my questions. The entire security transaction went well and successfully. Thank you