Fastighetsbyrån Lindesberg

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 119
Ring 0581-140 00 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora! I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns. Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och...

1119 omdömen om Fastighetsbyrån Lindesberg

Sedan starten hos Reco 2013

Ulrika Christina F
Frövi

Patrik är extremt tillgänglig, kunnig och han säger vad han tycker och menar. Det är viktiga egenskaper hos en mäklare anser vi. Hela processen har varit trygg och öppen, och vi kommer lätt tipsa fler att anlita Patrik.

Lina L
Lindesberg

Trevligt bemötande vid första visningen, sedan ett dåligt arrangemang när det kom till att förmedla frågor mellan köparen och säljaren. Fick aldrig någon återkoppling utan fick kontakta säljaren på egenhand.

Anders T
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Tryggt och bra. Helt enkelt suveränt.

Eva P
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Har svarat direkt på mina frågor oavsett dag och tid

Mari E
Frövi

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Hjälpte till att genomföra en smidig husaffär.

Mats B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Effektiv, lyhörd och tillmötesgående. Proffsig.

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg

Mycket positiv. Goda råd, informativ och genuin. Tack!

My H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg

Trevlig och stöttande mäklare. Lätt att hålla kontakt med och som följt våra önskemål.

Christian L
Storå

Tyckte att allt fungerade bra med Sara. Hon är trevlig och lätt att ha och göra med.

Anna V
Fellingsbro

Bra bemötande, snabbt affär, bra kommunikation

Hilma C
Lindesberg

Jag blev väldigt bra bemött direkt och Patrik va mycket hjälpsam under hela processen. Mina förväntningar va bra och det va något som Patrik levde upp till exemplariskt. Det va ett bra bemötande redan vid första kontakt och som sen var väldigt hjälpsam under visningen. Sedan va allt väldigt smidigt och Patrik va alltid till hjälp om jag så behövde det. Sen vid själva kontraktsskrivningen så va allt smidigt, tydligt och enkelt! Samtidigt va Patrik en väldigt bra mäklare och jag blev glad att det va han!

Leo V
Stråssa

Effektiv, kompetent, trygg, säker, proffsigt bemötande

Tarlan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg - Hagaberg

Hon är trevlig , hjälpsamma och expert på sitt jobb.

Felicie S
Lindesberg

Sara är otroligt vänlig, kunnig & service inriktad. Hon är engagerad och återkopplar alltid snabbt oavsett tid på dygnet. Vi kunde inte vara nöjdare med vårt val av mäklare!

Monica Ingegerd Elisabet V
Lindesberg

Bra bemötande, Patrik fixa alla våra förväntningar Försäljningen har varit snabbt och smidigt. Allt är mycket bra. 💚

Anders K
Lindesberg

Väldigt saklig kompetent ock trevlig.

Jonathan P
Nora

Madeleine har ett proffesionellt och serviceinriktat bemötande. Jag är mycket nöjd över hela upplevelsen och har känt mig trygg och informerad under hela processen.

Erika Juliette Rebecka S
Sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Madeleine har varit supertrevlig genom hela processen. Hon är snabb på att svara och väldigt hjälpsam och jag har hela tiden haft känslan av att hon är väldigt mån om att jag ska känna mig nöjd.

Annette M
Köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Madeleine är oerhört hjälpsam och tar sig verkligen tid för sina kunder. Hon svarar på alla frågor man kan tänkas ha på ett proffsigt sätt. Hon tar sig även tid att lära känna en så hon på bästa sätt kan guida dig i ditt husletande och köp. Jag kollade på flera hus både med Madeleine mäklare och från andra byråer. Jag är så glad att det blev just ett hus som Madeleine var mäklare på som jag köpte. Hon är toppen!

Carin E
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Jag vill verkligen rekommendera Sara Nilsson som mäklare. Hon har alltid varit tillgänglig när jag behövt hjälp och kunnat svarat snabbt på alla mina frågor. Tack vare Sara Nilsson har jag känt mig trygg och välinformerad under hela processen.

Katarina W
Nora - Hitorp

Väldigt trevlig! Enkel och tydlig! Märks att hon gillar sitt jobb och mötet med människor. Vi är jättenöjda 💯😊

Ivan B
Vedevåg

Snabb och proffisionell återkoppling. Kunnig och engagerad i kund och säljare, Stark som fan.

Lennart Sigvard H
Dalkarlsberg

Madde är en utomordentlig mäklare. Engagerad. Kunnig. Snabb. Det har varit ett nöje att få ta del av hennes stöd och vägledning under hela processen.

Dan J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora - Hitorp

Glad o trevlig, återkopplar snabbt

Tommy S
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Enkel tydlig förklarade bra trevlig i sitt bemötande

Daniela C
Kopparberg

Hon är väldigt snäll och professionell. Hon är även otroligt hjälpsam!

Sven-Åke B
Nora

Vid vårt köp av en bostadsrätt i Nora skötte Ann-Sofie affären helt perfekt.

Anette Ingegerd T
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Tycker att hon är en super trevlig och bra mäklare. Vi har haft väldigt bra kontakt under hela försäljningen. Hon har hört av sig och berättat hur det går, svarat på mina frågor. Har varit super nöjd med henne, så kommer rekommendera henne. En toppen mäklare.

Irene E
Lindesberg - Hagaberg

Snabb att återkoppla och alltid vänlig och trevlig.

Merja Hannele L

Förtroendegivande och proffitionell

Yvonne A
Lindesberg

Vänlig tillmötesgående. Svarar fort när man kontaktar honom…

Fredrik A
Lindesberg

Bra information och toppen bemötande:) Fina bilder och bra info på hemsidan

Stefan Rolf L
Lindesberg

Patrik är en engagerad o proffsionell mäklare.

Ulrika A
Lindesberg

Sara är väldigt lyhörd och ger säljaren ett bra stöd i sin husförsäljning. Hon är väldigt serviceminded och återkopplar snabbt när man har frågor och funderingar.

John Harry H
Nora

Madeleine är i bemötandet positiv, glad och inkännande. Hon är lätt att nå, hon återkopplar snabbt det som händer i processen och stämmer hela tiden av läget och mina funderingar. Jag upplever att hon vid försäljningen har haft god kontakt med intresserade spekulanter/köpare och varit mån om att både de och jag har fått bra information.

Karolina V
Nora

Trevlig, kunnig och engagerad.

Jari S
Hällefors

Bra bemötande och enkel affär på husköpet

Susanne Marie L
Gyttorp

Min erfarenhet av Madde är att hon är väldigt engagerad, glad, positiv och ställer alltid upp. Vi kunde inte haft en bättre mäklare.

Irene E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg - Hagaberg

Trevligt bemötande och hon återkommer snabbt.

Leif E
Kopparberg

Mycket bra bemötande, trots sjukdom. Erfaren. Mötte de förväntningar vi hade i form av sakkunskap, information etc.

Camilla E
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Ställdalen

Jobbar snabbt och gör det lilla extra för att sälja din bostad

Tord Gösta T
Nora - Hitorp

Alltid lätt att få kontakt med under dygnets alla tider. Positivt bemötande och svar på våra frågor. Hon kan inte beläggas för att marknaden är lite trög för tillfället. Nöjda.

Elin S
Nora - Hitorp

Mycket lyhörd, varm och hjälpsam mäklare. Snabb återkoppling för oss som köpare. Vi är jättenöjda med vår kontakt med Madeleine!

Mattias R
Hällefors

Vår upplevelse av Madeleine är att hon är alltid glad och trevlig, hon hör alltid av sig i den tid som bestämts. Väldigt kunnig och påläst om objekten som skall säljas. Hon kan även förklara saker och ting på ett bra och lättförståeligt sätt. Hon är allt man kan begära av en mäklare. Mattias & Helena

Abdulhakim Zamel R
Ställberg

Riktig kunnig mäklare gjorde allt för att hjälpa oss.

Krystian B
Ställberg

Nice and pleasant cooperation with the broker, I received all the necessary information and help with my questions. The entire security transaction went well and successfully. Thank you

Jan D
Fellingsbro

De verkoper had deze makelaar geregeld. Deze heeft ons zeer goed geholpen bij de aankoop van de vrijetijdswoning. Ook heeft hij ons advies en tips gegeven met betrekking op het huis

Saskia V
Hällefors

Madeleine är en fin och underbar människa och mäklare som man kan lita på. Man känner sig verkligen omhändertagen.

Lars E
Sålde en tomt med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Trevlig, positiv, korrekt - var tydlig med sin roll att vara ombud för både säljare och köpare.

Marek Z
Ramsberg

Sara Nilsson är underbart. Hon har mycket tålamod,är hjälpsam, speciellt i mitt fall, eftersom jag kan inte så bra svenska. Hon förklarar allt ,svarar på alla frågor och försöker hjälpa med allt . Hon är bäst!