Augin Aksoy
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 156 Läs vad Augin Aksoy

• Adam E sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-21

VALLA
    Tydlig, inget jidder. Läs mer
  • Andreas J köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-03

CENTRALT
    Fick ett ganska tråkigt första intryck av Augin. Upplevde att han inte såg mig som en trovärdig köpare av lägenheten. Han blev dock trevligare och betydligt mer hjälpsam ju längre vi kom i processen. Läs mer
  • Efat S
    Efat S köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-03

BERGA
    Hej
    Vi köpte en lägenhet, bemötandet var utmärkt.
    Han lyssnade, gav information som vi ville.
    Mycket positiv person. Läs mer
  • Sajjad H köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-26

SKÄGGETORP
    Jag köpte en bostadsrätt från er. Augin Aksoy var väldigt bra och trevlig mäklare tycker jag. Han som hjälpte mej att köpa den lägenhet och tog mej sig mycket ansvar för att kunna köpa den.
    Jag tackar till honom och Swedbank med. Läs mer
  • Joshua C köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-24

VALLA
    Har köpt en 2-rumslägenhet. Jag och min partner har blivit dåligt bemötta sedan första träffen med mäklaren. Okunnig och oprofessionell i sin roll.

Det var inte alls till den hjälp som man kan förvänta sig av en mäklare. Vi bemöttes av nedlåtande kommentarer och nonchalant beteende.

Vi anser även att Augin Aksoy har med avsikt döljt och gömt uppenbara fel/skador i lägenheten.

Vi rekommenderar starkt till andra att inte anlita Augin Aksoy som mäklare. Läs mer
  • Henry J sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-19

MALMSLÄTT
    Augin har varit till full belåtenhet vid min försäljning av lägenheten på Kärna centrum 12 Läs mer
  • Anette N sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-10

SKÄGGETORP
    Sålt en bostadsrätt i Skäggetorp. Jag har haft mycket bra kontakt med Augin som hela tiden varit tillgänglig för kontakt och svarat på mina frågor. Han har hela tiden återkopplat och hållit mig väl underrättad om vad som hänt under processen. Läs mer
  • Angelika K köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-03

JOHANNELUND
    Köpte en bostadsrätt i Hsb. Mycket nöjd med mäklarens hjälp och service när det krånglade för oss med banken vi valt. Han tog tag i det och fick ordning på det. Serviceinriktad kille som gör allt för sina kunder och fick oss som förstagångsköpare att känns oss trygga. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Emil L sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-27

MALMSLÄTT/TOKARP
    Augin var väldigt hjälpsam och kunnig. Han hjälpte oss att snabbt komma igång med våran försäljning. Vi sålde ett radhus på 83 kvm, Augin hjälpte oss att se saker som enkelt kunde åtgärdas för att objektet skulle bli intressantare.

Mycket bra upplevelse att sälja med Augin. Läs mer
  • Hans K
    Hans K sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-21

ÅBYLUND
    Augin har underlättat försäljningen av vår bostadsrätt då han hade en klient redan inledningsvis, vilket innebar att vi kunde skippa visningar och budgivning. Affären genomfördes på mindre än en vecka. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors