Augin Aksoy
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 192 Läs vad Augin Aksoy

• Olle L köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-25

Övre Vasastaden
    Augin skötte detta mycket snyggt. Snabb och rak kommunikation, mycket bra! Läs mer
  • Sofia Hammarstedt R köpte sitt hus med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-19

MALMSLÄTT/BJÖRKLIDEN
    Positiv, hjälpsam och flexibel. Läs mer
  • Mersad H sålde sitt hus med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-16

STUREFORS
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Augin. Han hjälpte oss att sälja vårt hus. Gick snabbt och smidigt, lyssnade på våra behov och planerade försäljnig. Läs mer
  • Thomas R köpte sitt hus med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-06

MALMSLÄTT/BJÖRKLIDEN
    Augin är en genuint trevlig person och en riktigt bra mäklare pga nämnda anledning. Bra bemötande och hela vägen till tillträde kände vi ett lugn tack vare Augin. Läs mer
  • Daniel K sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-03

CENTRUM/VASASTADEN
    Mycket duktig och tålmodig, lyssnar på kundens önskning men kommer även med råd när det behövs. Läs mer
  • Amanda N sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-29

SKÄGGETORP
    Engagerad mäklare och lätt att få kontakt med. Hjälpsam och duktig. Skulle rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Ratchaya S sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-25

MALMSLÄTT
    Vi har sålt.
    Han är bara ok Läs mer
  • Gustav S sålde sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-23

Tydlig, ärlig, rak! . Läs mer
  • Anna J sålde sitt hus med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-19

STUREFORS
    Har både sålt och köpt bostad genom Augin och varit mycket nöjd. Rak, ärlig och alltid lätt att få tag på oavsett vad det gäller.
    En mycket seriös och bra mäklare! Läs mer
  • Gunilla R köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-17

JOHANNELUND
    Mäklaren var väldigt forcerad. Det gjorde att jag själv blev väldigt forcerad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Augin Aksoy