Augin Aksoy
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 137 kunder tycker om Augin Aksoy

• Elias H sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande och professionellt förhållningssätt. När jag köpte min bostadsrätt var Augin mäklaren som sålde och det var ett lätt beslut att ge honom chansen igen när det var min tur att sälja. Läs mer
  • Åse L sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lätt att ha att göra med. Verkade ärlig och genuint intresserad av att få ut bästa pris för vår lägenhet. Läs mer
  • Victoria C sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt via Augin i centrala Linköping. Trots uppförsbacke på marknaden så fick vi den tillslut såld efter många försök. Augin kämpade på och hade många privatvisningar, och mötte mina krav och förväntningar på hur en mäklare ska hjälpa till vid en bostadsförsäljning. Läs mer
  • Bo P
    Bo P sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljningen fungerade utmärkt och vi hölls informerade hela tiden. Läs mer
  • Patrik J sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Augin sålde min lägenhet på ett bra och smidigt sätt, han är bra på att prata och kan nog lugna oroliga köpare Läs mer
  • Rasol N
    Rasol N sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Såld bostadsrätt i Linköping city.

Augin fanns där från början till slut!

Han var insatt i objektet, återkopplade kontinuerligt och var noga med uppföljningar och avstämningar!

Har både sålt och köpt bostad av Augin. Lika smidigt varje gång!

Årets mäklare enligt mig!
    Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • Nejla Y
    Nejla Y sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt min bostadsrätt på tre rum och kök
    Blev mycket proffsigt bemött och respekterad för mina önskemål gällande försäljningen
    Min förväntning var att få den såld och det tog ett tag
    Mycket nöjd/ glad över mitt sålda lght. Tack Läs mer
  • Rose-Marie J skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Aktiv och engagerad både vid köp och försäljning
    Personlig och intresserad av våra behov och använde sig av sina kontakter så att vi kunde få en bra känsla vid försäljningen av vår bostad. Snabba beslut, bra resultat. Läs mer
  • Hans H köpte sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lägenhet. Bra bemötande. Tycker det fungerade som förväntat, kort om tid för att fundera men det är väl så det fungerar när man köper/säljer. Total har det fungerat bra. Läs mer
  • Irena D sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Professionell. Ger goda råd och har ett mycket trevligt bemötande. Jag är nöjd med samarbetet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors