Augin Aksoy
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 141 kunder tycker om Augin Aksoy

• Ulf E köpte sin lägenhet med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-23

2:a
    42.9m²
    CENTRUM/VASASTADEN
    Köpt en lägenhet.
    Klart tydligt och professionellt bemötande.
    Förklarar bra. Läs mer
  • Niklas F sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-18

Proffsig, trevlig och tillmötesgående. Rak kommunikation och snabb återkoppling!

Kan starkt rekommendera Augin. Läs mer
  • Jan sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-16

Rak och tydlig kommunikation. Bra service och kontakt. Rekommenderas! Läs mer
  • Lennart T köpte sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-16

Omdöme vid köp av lägenhet i Linköping.
    Bra kontakt och information från mäklaren. Han var noga med att ingen information skulle hamna "mellan stolarna". Augin har uppfyllt våra förväntningar vid köpet av lägenheten. Läs mer
  • Elias H sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-10

Trevligt bemötande och professionellt förhållningssätt. När jag köpte min bostadsrätt var Augin mäklaren som sålde och det var ett lätt beslut att ge honom chansen igen när det var min tur att sälja. Läs mer
  • Åse L sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-10

Lätt att ha att göra med. Verkade ärlig och genuint intresserad av att få ut bästa pris för vår lägenhet. Läs mer
  • Victoria C sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-03

Jag har sålt en bostadsrätt via Augin i centrala Linköping. Trots uppförsbacke på marknaden så fick vi den tillslut såld efter många försök. Augin kämpade på och hade många privatvisningar, och mötte mina krav och förväntningar på hur en mäklare ska hjälpa till vid en bostadsförsäljning. Läs mer
  • Bo P
    Bo P sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-23

Försäljningen fungerade utmärkt och vi hölls informerade hela tiden. Läs mer
  • Patrik J sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-23

Augin sålde min lägenhet på ett bra och smidigt sätt, han är bra på att prata och kan nog lugna oroliga köpare Läs mer
  • Rasol N
    Rasol N sålde sin bostad med hjälp av Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-23

Såld bostadsrätt i Linköping city.

Augin fanns där från början till slut!

Han var insatt i objektet, återkopplade kontinuerligt och var noga med uppföljningar och avstämningar!

Har både sålt och köpt bostad av Augin. Lika smidigt varje gång!

Årets mäklare enligt mig!
    Väldigt nöjd kund! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping