Daniel Windolf
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 132 Läs vad Daniel Windolf

• Björn D köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-15

CENTRALT
    Kundorienterad och professionell. Fick mitt lägenhetsköp att kännas enkelt och smidigt. Läs mer
  • Mona F sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-15

TALLBODA
    Jag har köpt en lägenhet mer centralt i min hemstad. Jag har sålt en större lägenhet som ligger några kilometer utanför city. Sättet jag blev bemött av Daniel var förträffligt från första början. Klart jag hade förväntningar på att Daniel skulle leverera, men att det skulle bli så bra som det blev var över min förväntan. Daniel agerade direkt när jag tog kontakt med honom, och satte igång säljprocessen direkt. Att det blev så bra och att det gick så fort med försäljningen var jag inte beredd på. Daniel är mycket kunnig och förtroendeingivande i sitt sätt som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Daniel till vänner och bekanta när de går i säljar och köpartankar för sin nästa bostad. De kommer inte att bli beskvikna !! Läs mer
  • Kerstin K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-12

EKHOLMEN
    Vi tycker Daniel är toppen vi har gjort 3 affärer med honom och är supernöjd Läs mer
  • Ulf S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-23

VIDINGSJÖ
    har köpt en bostad en 2:a HSB har haft bra kontakt med Daniel
    Sedan har Daniel sålt min lägenhet jag har blivit bra bemött vi har diskuterat hur vi ska få ut bästa pris för min lägenhet det har fungerat mycket bra Daniel har upplevts som en kompetent mäklare jag är mycket nöjd Läs mer
  • Ingvor B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-14

DUVKULLEN/JOHANNELUND
    Sålt lägenhet trevligt bemötande fick förtroende Läs mer
  • Daniel V köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-13

VIDINGSJÖ
    Bra trevligt bemötande, bra tillgänglighet. Läs mer
  • Markus S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-10

Snabb på att svara. Proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-02

TALLBODA
    Jag har sålt min bostadsrätt. Mäklaren var positiv, men ändå rak o tydlig hur marknaden ser ut nu. Han var mycket tillmötesgående, flexibel, osv. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Helt enkelt proffsig i sitt uppdrag! Läs mer
  • Inga-Lill B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-02-05

HAGABERG
    Har sålt en två rums lägenhet. Blev bemött på ett trevligt sätt.

Försäljningen gick enkelt och snabbt.

Är helt nöjd, Läs mer
  • Katarina W köpte sin bostad med hjälp av Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-21

Allt gick smidigt och bra, lätt att få kontakt och han förklarade allt så man förstår. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors