Frida Casparsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är helt klart pulsen, kundkontakten och det stora ansvaret man får i bostadsaffärerna.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som verkligen brinner för att göra affärer och för att komma till bra avslut på ett tryggt och lyhört sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en förtroendeingivande, tillgänglig, effektiv och driftig mäklare. Egenskaper som passar bra för yrket! Läs mer

Läs vad 92 kunder tycker om Frida Casparsson

• Kristian Joakim W sålde sin bostad med hjälp av Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt ett radhus med hjälp av Fastighetsbyrån och Frida. Frida har från första kontakt varit mycket närvarande och engagerad i vår affär. Då tid var en viktig faktor för oss så var förberedelse viktigt vilket vi tycker Frida skött på ett mycket bra sätt. Hon har under hela processen haft en god tillgänglighet och återkopplat mycket snabbt på våra löpande frågor. Det finns ingenting som vi upplevt som negativt utan en snabb, smidig och god affär för oss. Läs mer
  • Rosanna M köpte sin bostad med hjälp av Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Gick igenom varenda liten punkt så att allt kom med och inget missades! Läs mer
  • Helena K
    Helena K sålde sin bostad med hjälp av Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Kan varmt rekommendera Frida som mäklare för er villaförsäljning. Frida höll en personlig och professionell kontakt med oss både inför annonseringen, under försäljningsprocessen och nu efter genomförd försäljning kan vi fortfarande ta hjälp av Frida, i div ärenden. Hon har varit till stor hjälp i kommunikationen mellan oss och köparna. Läs mer
  • Sara Ingeborg M sålde sin bostad med hjälp av Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en villa, och Frida gjorde helt enkelt ett toppenjobb. Läs mer
  • Kristina A skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt ett radhus i ett centralt läge i Linköping. Vi har fått bra information av mäklaren, hjälp med det praktiska med försäljningen och ett bra pris för vår bostad Läs mer
  • Frida sålde vårt hus och var väldigt engengerad från start. Hon var alltid tillgänglig och lyssnade på våra önskemål samt kom med egna idéer och inputs.
    Vi är mer än nöjda och rekommenderar absolut Frida Casparsson Läs mer
  • Henric H skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida sålde vårar hus.
    Jättenöjd! Proffsig, tillgänglig och ett fantastiskt sätt.
    Skulle rekommendera Frida alla dagar i veckan. Läs mer
  • Annika S skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vårt hus nu i vår med Fridas hjälp och jag måste säga att jag är jätte nöjd! Förutom att hon alltid var så glad och trevlig, så var hon väldigt proffsig i sin framtoning och det märktes hur seriöst hon tog sitt uppdrag!

Hon fanns alltid till hands att svara på frågor vi hade och hon lotsade oss genom försäljningsprocessen på bästa sätt!

I och med detta, så har jag fått ett väldigt fint intryck av hela Fastighetsbyrån i Linköping, så utan tvekan skulle jag vända mig till dom igen...och Frida i synnerhet förstås! :-) Läs mer
  • Marianne L skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida hjälpte oss att sälja vårat radhus med stor omtanke och mycket engagemang. Hon var tillgänglig,hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • Jennie M skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte ett radhus!
    Utmärkt bemötande, trevlig och naturlig.
    Väldigt informativ och verkar noggrann på alla sätt.
    Mina förväntningar var att det skulle flyta på bra och att alla inblandade gör det de ska och som förväntas och så blev det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors