Läs vad 13 Läs vad Ida Yakoub Olevid

• 2021-01-11
    Bra och ärlig mäklare. Vi köpte en lägenhet som Ida förmedlade och vi har blivit välunderrättade och mycket bra bemötta av Ida.
    Anna E
    • 104.0 m²
    • Valla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
  • 2021-01-04
    Hej,
    Jag tycker Ida var jättebra
    Hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt.
    Vi känner oss nöjda.
    Tack
    Elisabeth G
    • 61.0 m²
    • INNERSTADEN
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tack snälla Elisabeth, trevlig helg!

• 2020-12-26
    Har sålt min bostadsrätt en stor fyra med hjälpa av Ida. Då timingen inte var helt rätt blev det lite svårare än förväntat. Ida gav sig dock inte utan arbetade ihärdigt vidare och höll mitt humör uppe med sin positiva outtröttliga attityd. Jag är så tacksam att jag valde just Ida som mäklare och kan mycket varmt rekommendera henne.
    Carola N
    • 113.0 m²
    • Södra Ekkällan
    Tack snälla Carola för så fina ord. Tack för förtroendet , har varit kul att få hjälpa dig med försäljeningen. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

• 2020-12-10
    Försäljning av bostadsrätt i Linköping

Ida är initiativrik, engagerad, målinriktad och mycket trevlig. Hon arbetar snabbt och håller hela tiden mig som säljare informerad.
    Mycket positivt.
    Inger Kristina B
    • 109.1 m²
    • CENTRUM/KANBERGET
    Tack snälla för så fina ord. Tack för förtroendet , har varit kul att få hjälpa er med försäljeningen. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

• 2020-12-03
    Vi sålde vår lgh med hjälp av Ida som varit mycket proffsig genom hela processen.
    Ida är engagerad och full av energi, hon har prickat våra förväntningar och är en jättebra mäklare.
    Karin E
    • 138.0 m²
    • Hagaberg
    Tack snälla Karin för så fina ord. Tack för förtroendet , har varit kul att få hjälpa er med försäljeningen. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

• 2020-11-21
    Anlitade Ida vid försäljning av min bostadsrätt. Blev bemött på bästa sätt. Otroligt kunnig, engagerad, positiv och trevlig mäklare! Kände stort förtroende genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera henne!
    Susanna P
    • 96.0 m²
    • LINGHEM
    sålde sitt hus med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tusen tack Susanna för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Varma hälsningar, Ida

• 2020-10-12
    Vi har sålt en lägenhet.

Hon var mycket duktigt och vi upplevde henne som professionell och som kunde sin sak. Vi kände förtroende till henne och hennes kunskap.

Vi hade förväntningar att hon skulle vara drivande och hjälpa oss vilket vi tyckte att hon levde upp till.

Jättebra upplevelse, vi är mycket nöjda!
    Sukru S
    • 67.5 m²
    • Skäggetorp
    Stort tack Sukru, tack för förtroendet. Det blev lyckad försäljning! Ha det gott! :D

• 2020-10-08
    Sålt bostad på djurgårdsgatan

Blev bemött mycket bra och hon var engagerad för att sälja lägenheten. Hon la verkligen ner sin tid
    Alexander S
    • 53.5 m²
    Stort tack Alexander, det blev en lyckad försäljning! Ha det gott!

• 2020-09-16
    Ida hjälpte oss med att sälja vår lägenhet. Vi fick från början ett väldigt bra bemötande. Hon uppfyllde alla förväntningar som tillgänglighet och engagemang. Kan varmt rekommendera Ida på fastighetsbyrån.
    Malin S
    • 100.0 m²
    • VIDINGSJÖ
    Tusen tack Malin, Eric! Det blev en lyckad försäljning. Ha det gott!

• 2020-07-13
    Lite snabb till avslut försäljning 2:a
    Trevligt bemötande
    Bert P
    • 50.0 m²
    • VALLA

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte