Ida Yakoub Olevid

Ida Yakoub Olevid

Ida Yakoub Olevid är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Ida Yakoub Olevid har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Ida Yakoub Olevid har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Yakoub Olevid har haft 57 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 47 Läs vad Ida Yakoub Olevid

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Hejdegården
    2021-07-24
    Mycket trevlig, tillmötesgående och snabb på att svara vid frågor!
    • Skäggetorp
    2021-07-21
    Grymt bra mäklare! Bra bemötande och smidig affär. 5/5 stjärnor!
    Ett stort tack Jonatan för så fin rekommendation! Vi ses snart på tillträdet :) Varma hälsningar, Ida Ida Yakoub Olevid
    • Skäggetorp
    2021-07-04
    Ida har varit helt fantastik och extremt hjälpsam. Det finns inget dåligt man säga om Ida som mäklare.
    Ett stort tack Kevin för så fin rekommendation! Vi ses snart på tillträdet :) Varma hälsningar, Ida Ida Yakoub Olevid
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Södra Ekkällan
    2021-07-01
    Duktig, hjälpsam, trevlig och trygg! Vi hade en bra kontakt ock jag fick hjälp o svar på alla mina frågor!
    Ett stort tack Anette för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa dig:) Trevlig sommar. Stort tack, vi hörs framöver, Varma hälsningar, Ida Ida Yakoub Olevid
    • Övre Vasastaden
    2021-06-29
    Flexibel, trevlig och lätt tillgänglig!
    Tack snälla för rekommendation! Varma hälsningar, Ida Yakoub Olevid Ida Yakoub Olevid
    • Johannelund
    2021-06-28
    Vi upplever Ida som en mycket bra mäklare som alltid har ett trevligt bemötande.

Hon ser våra behov och kommer alltid med svaret på våra frågor.

Vi kommer absolut vilja ha Ida som mäklare i framtida försäljningar.

MVH Martin & Rebecca
    Ett stort tack Martin & Rebecca för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av eran fina bostad. Är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa er:) Stort tack, trevlig sommar vi hörs framöver, Varma hälsningar, Ida Ida Yakoub Olevid
    • Centralt
    2021-06-28
    Blev proffesionellt bemött
    Att lägenheten skulle säljas. Såldes innan visning
    Mycket bra
    Ett stort tack Agneta för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa dig:) Stort tack, vi hörs framöver, trevlig sommar. Varma hälsningar, Ida Ida Yakoub Olevid
    • GOTTFRIDSBERG/TORNHAGEN
    2021-06-22
    Bra bemötande. Mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda.
    Naturligt trevlig.
    Tack snälla för så fin rekommendation! Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar, Ida Yakoub Olevid Ida Yakoub Olevid
    • Valla
    2021-06-15
    Jag fick ett positivt bemötande av Ida. Hon är mycket sympatisk och professionell. Hon levde upp till mina förväntningar av en ung och engagerad mäklare. Gällande den sammanfattade upplevelsen smolkades bägaren rejält när vi överhörde Idas konversation med hennes kollegor där deras, observera inte Idas, attityd var väldigt arrogant och nedlåtande mot oss som köpare. Rent felaktig fakta uttalades som en sanning.
    Hej Elisabet, tack för din fina rekommendation om mig. Tråkigt att ni upplevde detta, min kollega missuppfattade det hela. Allt löst sig bra till slut, vi ses på tillträdet. Önskar er en fin sommar. Varma hälsningar, Ida Yakoub Olevid Ida Yakoub Olevid
  • Koche Bil
    • Centralt
    2021-06-11
    Mycket trevlig och pålitlig mäklare.