Josefine Nelén
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 14 Läs vad Josefine Nelén

• Marianne K
    Marianne K sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-30

SKÄGGETORP
    Sålt bostadsrätt med Josefines hjälp. Har fått löpande information om försäljningens fortskridande under hela processen Läs mer
    Josefine Nelén gillar detta
  • Ann M sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-10

EKHOLMEN
    Josefine är en mäklare som lägger mycket energi på att köpare/säljare ska vara nöjd. Har både köpt och sålt bostadsrätt med Josefines hjälp. En glad och trevlig mäklare som lyssnar på ens önskemål. Läs mer
    Josefine Nelén gillar detta
  • Viktor H sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-10

DUVKULLEN/JOHANNELUND
    Försäljningen av bostadsrätten gick väldigt smidigt. Fanns inget vi som säljare behövde tänka på utan Josefine fixade allt. Läs mer
  • Elin A köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-25

VALLASTADEN
    Jag köpte en lägenhet och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Gunvor L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-07

LAMBOHOV/MJÄRDEVI
    Köpte en bostadsrätt, knölig budgivning som jag inte kände mig bekväm med och ångrar att jag inte tog upp det då. Men resten av köpet har varit ok. Läs mer
  • Olov J sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-03

TALLBODA
    Trevlig, driven och proffsig. B Läs mer
  • Mari N sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-02-28

VALLASTADEN
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Josefine Nelén. Josefine har genom hela affären varit kunnig, vänlig och intresserad och hon har ett proffsigt bemötande och ett sätt som inger förtroende vilket jag som kund också haft för henne genom hela affären. Jag upplever att hon tillvaratagit mina intressen. Läs mer
  • Carina L sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-02-27

JOHANNELUND
    Sålde en bostadsrätt.
    Kontakten med mäklaren fungerade alldeles utmärkt. Proffsigt skött, smidigt och snabbt blev affären klar. Läs mer
  • Gabi E köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-02-04

EKHOLMEN
    Jätte nöjd tack för all hjälp är jätte nöjd Läs mer
  • Emma B sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-31

CENTRALT/ RAMSHÄLL
    Josefine hjälpte mig med att sälja min lägenhet på 2 rok. Hennes stora engagemang, kompetens och härliga personlighet tvekade jag aldrig på hennes kunskaper skulle hjälpa mig med min försäljning. Jag skulle absolut kunna tänka mig att använda mig av Josefine vid framtida försäljningar! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors