Maria Hall
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 82 kunder tycker om Maria Hall

• Stina R sålde sin bostad med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har i samband med försäljningen av min 2:a haft ett välldigt bra sammarbete med Maria. Jag har kunnat vända mig till henne med frågor och fått bra råd och stöd i samband med försäljningen. Mycket nöjd Läs mer
  • Eva M skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Okey. Blivit lite besviken då motsvarande lgh sålts för 200’ mer... Läs mer
  • Åsa H skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Linköping.
    Trevligt och kompetent bemött och mäklaren levde definitivt upp till förväntningarna.
    Det kändes bra och tryggt vid köpet. Läs mer
  • Tindomerel B skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mäklaren var mycket positiv och hjälpsam. Jag upplevde henne som förstående och initiativtagande vad gäller lösningar på problem som uppstod. Jag tyckte mycket om henne. Läs mer
  • Claes J skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Ett positivt bemötande, kunnig, påläst, homogent intryck.
    Var min första kontakt m Fastighetsbyrån, förväntningarna var att jag kommer att träffa en mäklare, som kan sitt område, o möter upp på ett positivt sätt , vilket stämde, vilket genererade i att vi sålde vår bostadsrätt via Fastighetsbyrån (Sofia Ramfors), som även den affären sköttes på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Robin A skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Maria visade på stor proffessionalitet, lyhördhet och kunskap när hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi kan inte vara mer nöjda än vad vi är och skulle rekommendera Maria alla dagar i veckan. Läs mer
  • Sefedin H
    Sefedin H skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jätte kunnig, mycket angasherad och trevlig tjej Läs mer
  • Gerd L skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Bemötandet vid visning av lägenheten och vid första besöket med säljaren var mycket bra. Dock svår att nå på telefon innan köpet var aktuellt och ringer ej upp då hon blivit ombedd att göra det. Var på semester när köpet genomfördes och företräddes av Ronja W. Läs mer
  • Rikard K skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, lättillgänglig. kompetent mäklare som levde upp till samtliga förväntningar genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Victor S skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Maria mäklade vår lägenhetsförsäljning på ett utmärkt sett. Vi är super nöjda både med service och engagemang. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors