Maria Hall
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 92 Läs vad Maria Hall

• Johan H sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-24

LJUNGSBRO
    Vi har sålt vår villa via Maria och har ett mycket bra intryck av hennes arbete. Hon är lyhörd och har gjort ett kanonjobb med försäljning och allt runt omkring husförsäljningen. Läs mer
  • Magnus J köpte sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-07

HACKEFORS/HJULSBRO
    Vårgårdsvägen 3. Trevlig, positiv, hjälpsam. Ville få till ett avslut på affären vilket vi uppskattade. Kändes generellt som att hon hade koll på läget och var också behjälplig med kontakter till besiktningsman etc. Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-07

Väldigt Positiv Glad Korrekt bemötande allt sköttes perfekt. Vi rekommenderar Maria för alla uppdrag. Läs mer
  • Damir S köpte sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-31

MALMSLÄTT/TOKARP
    Köpte en villa där Maria Hall var ansvarig mäklare. Maria gjorde ett proffsigt intryck, ordna fram samtliga dokument vi efterfråga. De få tillfällen hon inte hade svar på frågor direkt såg hon till att ta reda på svaret och återkoppla snarast. Maria var lättillgänglig och såg till att kontakta oss ofta för att informera och stämma av vad som pågick under budgivningsprocessen. Saklig och tydlig under kontraktskrivning ect. Maria är en trevlig och bra mäklare att ha att göra med och vi som köpare är jättenöjda med hennes insats. Läs mer
  • Tom S sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-23

HACKEFORS/HJULSBRO
    Maria Hall är fokuserad och proffisionell genom hela försljningsprocessen. Läs mer
  • Brit A sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-12-02

HACKEFORS/HJULSBRO
    Vi upplever att Maria Hall har varit väldigt proffsig och tillmötesgående. Vi har uppskattat att ha henne som mäklare! Läs mer
  • Jonas S sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-14

BROKIND
    Maria har sålt min villa.
    Hon har utfört uppdraget på ett mycket bra sätt helt enl eller bättre än mina önskemål och förväntningar. Jag uppskattar hennes engagemang och att hon kontinuerligt uppdaterar läget oavsett läget.
    Maria är alltid glad och positiv men även rak och ärlig vilket jag uppskattat.
    Jag kan verkligen rekommendera Maria Hall som mäklare. Läs mer
  • Bo Jan-erik H sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-12

EKHOLMEN
    Trevlig och en mäklare som inger förtroende, sedan att just våran bostad visade sig vara mycket lättsåld och från första kontakten så var huset sålt på under tre veckor. Läs mer
  • Laila H sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-10

EKHOLMEN
    Vi sålde vårt radhus och Maria kändes som ett stort stöd. Eftersom man saknar erfarenhet av fastighetsaffärer kändes det tryggt att ha hjälp av Maria. Läs mer
  • Rolf G sålde sitt hus med hjälp av Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-21

MALMSLÄTT/TOKARP
    Träffat Maria på tidigare visningar och fick ett bra bemötande
    Så nu när jag skulle sälja huset så var det Maria jag vände mig till
    Förklarade på ett bra sätt hur det går till, återkoppling under budgivning
    Jag är mycket nöjd,
    Hennes utstrålning är ett stort plus

Rolf G Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping