Paulina Liffner
Registrerad mäklare sedan 2019-02-20
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 18 Läs vad Paulina Liffner

• Ali O sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-05

4:a
    CENTRUM/T1
    Köpt och sålt en bostad. Väl bemöta. Hon sköts sig jättebra. Mycket nöjd Läs mer
  • JOSEFIN L skrev om Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-12

Köpt bostad med Paulina som mäklare. Hon ingav direkt ett professionellt intryck och kunde svara på alla våra frågor vid både visning och under köpesprocessen. Vi är mycket nöjda med vår nyinköpta bostad och Paulina som mäklare! Läs mer
  • Lucas S sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-09

Vallastaden
    Fick hjälp att sälja min bostad under svårare omständigheter än normalt.

En duktig mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Mitsue K köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-25

CENTRALT
    Jag hittade annonsen i corren och träffade Paulina. Hon är en trevlig person och är rakt med sina åsikter, vilket gör kunder lita på henne.
    Paulina är tålamod även vår kommunikation är lite svår pga språk hinder.
    Hon vill gärna hjälpa till på många saker. Läs mer
  • Conny J sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-05

ÅBYLUND
    Sålde en Bostadsrätt i Linköping
    Jag blev mycket trevligt bemött.
    Min förväntning var nog att få lägenheten såld trots Corona-tider.
    Men det blev en ganska konstig budgivning.
    Folk vill ta genvägar , och aldrig ge några fler chansen att bjuda.
    På det hela taget är jag väldigt nöjd, tror jag.
    Har ej ännu fått hand-penningen.
    Med vänlig hälsning.Conny Johansson. Läs mer
  • Alexander B sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-28

CENTRUM/T1
    - Sålde en nyrenoverad trerumslägenhet.
    - Initiala kontakten gjordes as av Paulina då hon erbjöd sig att komma på en kostnadsfri lägenhetsvärdering. Från första stund var det ett professionellt men avslappnat bemötande som höll i sig genom hela säljprocessen. Förväntningen på slutpris uppnåddes jag gick ifrån försäljningen väldigt nöjd. Läs mer
  • Emil F sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-20

EKHOLMEN
    Paulina hjälpte mig att på ett tryggt och professionellt sätt, sälja min bostadsrätt på 3 rum och kök. Läs mer
  • Fredrik M köpte sitt hus med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-12-31

TORNHAGEN
    Paulina mötte de förväntningar vi hade när vi skulle köpa vår bostadsrätt Läs mer
    2020-05-19 Paulina L svarar Fredrik M
    Stort tack Fredrik för din rekommendation. Lycka till i er nya bostad! Med vänliga hälsningar, Paulina, Fastighetsbyrån
  • Tuan P sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-14

CENTRALT
    Paulina Liffner has helped me to sell my apartment in a professional way that met my expectations. I was very pleased with the process and paper work from the beginning until the end of the sale handled by Paulina. She clearly explained to me the details and promptly provided useful responses to my questions over the phone, making the sale not only successful but also stress-free. I had great confidence in Paulina. She is a very pleasant agent to communicate with. I highly recommend Paulina Liffner to those who need a competent, reliable and respectful broker. Läs mer
    2019-11-18 Paulina L svarar Tuan P
    Thank you very much for your recommendation Tuan! It means a lot to me to hear that you are happy with the sale and my service. I wish you all the best! :-) Best regards, Paulina
    Paulina L gillar detta
  • Carl P sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-09

EKHOLMEN
    Sålt bostadsrätt och mäklaren var tydlig och informativ i sin kommunikation. Läs mer
    2019-11-18 Paulina L svarar Carl P
    Tack Carl för din rekommendation! Önskar er lycka till med allt i framtiden :-) Med vänliga hälsningar, Paulina
    Paulina L gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping