Paulina Liffner är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Paulina Liffner har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 20 omdömen sedan 2019-07-02. Paulina Liffner har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 70% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 20 Läs vad Paulina Liffner

• Hon har varit väldigt trevlig och har skött det väldigt bra
    Bo S sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-09-06
    • 72.0 m²
    • RIMFORSA
    2020-09-06
    Stort tack för din rekommendation Bo! Det gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd med min hjälp. Vi ses på tillträdet! :-) Med vänliga hälsningar, Paulina, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Positiv till vår lilla lgh. men också realistisk i diskussioner kring pris och försäljning-vi hade tre olika mäklare på besök innan vi bestämde oss och Paulina var klart bäst! Effektiv, snabb, trevlig och tillmötesgående. Det blev dessutom en snabb och väldigt smidig affär!
    Helena I sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-07-28
    • 1:a
    • 47.0 m²
    • VALLA
    2020-07-28
    Tusen tack Helena för ditt fina omdöme, det värmer att höra! Vill även tack för förtroendet att fått hjälpa er vidare. Lycka till med allt framåt! :-) Varma hälsningar, Paulina

• Köpt och sålt en bostad. Väl bemöta. Hon sköts sig jättebra. Mycket nöjd
    Ali O sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-07-05
    • 4:a
    • 114.0 m²
    • CENTRUM/T1
    2020-07-05
    Tack Ali för din rekommendation! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Önskar er all lycka i ert nya boende! :-) Med vänliga hälsningar, Paulina, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Köpt bostad med Paulina som mäklare. Hon ingav direkt ett professionellt intryck och kunde svara på alla våra frågor vid både visning och under köpesprocessen. Vi är mycket nöjda med vår nyinköpta bostad och Paulina som mäklare!
    2020-06-12
  • Fick hjälp att sälja min bostad under svårare omständigheter än normalt. En duktig mäklare som jag kan rekommendera.
    Lucas S sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-06-09
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Vallastaden
    2020-06-09
  • Jag hittade annonsen i corren och träffade Paulina. Hon är en trevlig person och är rakt med sina åsikter, vilket gör kunder lita på henne. Paulina är tålamod även vår kommunikation är lite svår pga språk hinder. Hon vill gärna hjälpa till på många saker.
    Mitsue K köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-05-25
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • CENTRALT
    2020-05-25
  • Sålde en Bostadsrätt i Linköping Jag blev mycket trevligt bemött. Min förväntning var nog att få lägenheten såld trots Corona-tider. Men det blev en ganska konstig budgivning. Folk vill ta genvägar , och aldrig ge några fler chansen att bjuda. På det hela taget är jag väldigt nöjd, tror jag. Har ej ännu fått hand-penningen. Med vänlig hälsning.Conny Johansson.
    Conny J sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-05-05
    • 66.0 m²
    • ÅBYLUND
    2020-05-05
  • - Sålde en nyrenoverad trerumslägenhet. - Initiala kontakten gjordes as av Paulina då hon erbjöd sig att komma på en kostnadsfri lägenhetsvärdering. Från första stund var det ett professionellt men avslappnat bemötande som höll i sig genom hela säljprocessen. Förväntningen på slutpris uppnåddes jag gick ifrån försäljningen väldigt nöjd.
    Alexander B sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-03-28
    • 78.0 m²
    • CENTRUM/T1
    2020-03-28
    Tusen tack för din rekommendation Alexander! Glad att det blev en lyckad försäljning och att du blev nöjd med min hjälp. Lycka till med allt framåt! :-) Med vänliga hälsningar, Paulina, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Paulina hjälpte mig att på ett tryggt och professionellt sätt, sälja min bostadsrätt på 3 rum och kök.
    Emil F sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-01-20
    • 71.5 m²
    • EKHOLMEN
    2020-01-20
    Stort tack för din rekommendation Emil! Det gör mig glad att höra att du blev nöjd med min hjälp! :-) Med vänliga hälsningar, Paulina, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Paulina mötte de förväntningar vi hade när vi skulle köpa vår bostadsrätt
    Fredrik M köpte sitt hus med hjälp av Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2019-12-31
    • 124.0 m²
    • TORNHAGEN
    2019-12-31
    Stort tack Fredrik för din rekommendation. Lycka till i er nya bostad! Med vänliga hälsningar, Paulina, Fastighetsbyrån