en del av Fastighetsbyrån Linköping

5.0 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Ronja Westh

• Carina F
    Carina F skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja Westh är verkligen en mäklare man vill rekommendera !
    Hela hennes bemötande och utstrålning inger ett tryggt och seriöst intryck. Hon är lyhörd och intresserad av kunden och hon lyssnar noga och ger goda råd ! Som kund sa jag många gånger till Ronja " vad allt flyter på hela vägen" det var ingen motgång nångång under hela försäljningen . Så smidigt ! Ronja har många goda egenskaper som mäklare. Etik , Moral ,Trovärdighet ,Seriositet , Artighet ,Lyhördhet och framförallt ett rikt Förtroendekapital som Ronja bygger upp mellan kunden och mäklaren. Hon är en stor tillgång för sin bransch . En mäklare man kan vara stolt över ! Jag är en mycket nöjd kund ! Carina Franzen
    2017-02-09 Ronja W svarar Carina F
    Tack snälla Carina för dina fina ord! Det var ett nöje att arbeta för och med dig. Du är alltid välkommen åter!

Med vänlig hälsning. Ronja, Fastighetsbyrån
  • David A
    David A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Hon är trevlig och engagerad mäklare. Har utfört sitt arbete på ett bra sätt och vi fick hjälp med allt vi behövde. Vi är nöjda med hennes insats!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Gav ett gott första intryck vilket följde under hela tiden vi hade kontakt.
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Duktig å effektiv. Rekomenderas varmt
  • Erika D
    Erika D skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja har varit otroligt lättsam och sålde lägenheten samma dag annonsen kom ut på hemnet (före visning) vilket gjorde både mig och köparen nöjd. Hon har varit lätt att få tag på och alltid haft ett trevligt bemötande mot oss som säljare. Kan verkligen rekommendera Ronja!
    2017-02-01 Ronja W svarar Erika D
    Tack snälla Erika, dina ord betyder mycket! :-)

Med vänlig hälsning. Ronja, Fastighetsbyrån
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Skriver under Marias svar
    30tecken30tecken
  • Maria R
    Maria R skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lugn och metodisk. Vi träffade en annan mäklare innan henne som vi upplevde som alltför "gåpåig" och hetsig. När vi träffade Ronja så tyckte vi att vi hittat mera rätt för vi tyckte hon bättre passade dels oss och dels den kundgrupp vi upplevde att vi främst vände oss till. Mycket nöjda med hur försäljningen hanterades.
    2017-02-01 Ronja W svarar Maria R
    Tack snälla, det glädjer mig att höra! Det var mycket trevligt att samarbeta med er. Hoppas ni trivs i huset!

Mvh. Ronja Westh, Fastighetsbyrån
  • Monica U
    Monica U skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har fått ett mycket bra och proffsigt bemötande från Ronja Westh. Hon är mycket service minded och jag känner stort förtroende för det uppdrag hon har genomfört åt mig.
  • Josef H
    Josef H skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi var förstagångsköpare och har varit helt nöjda med Ronja! Hon har varit tydlig och hjälpsam genom hela processen! Hon skötte kontakten med banken och gav oss information om vad vi behövde göra samt när.
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och lätt att komma i kontakt med under hela köpprocessen.
Sofia Ramsfors
Augin Aksoy