Ronja Westh
2018-07 - 2019-06

Läs vad 98 Läs vad Ronja Westh

• Sara H skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-05

Ronja fick vår bostad på Klostergatan såld innan visning och vi är otroligt nöjda! Tack vare sitt breda kontaktnät, engagemang och proffisionella bemötande gick affären i lås. Här känner man verkligen att man kommer till en person som genuint tar sig an kunden med en ambition om att göra det bästa för sin säljare och köpare. Vi vill varmt rekommendera Ronja Westh på Fastighetsbyrån som mäklare. Läs mer
    2019-07-05 Ronja W svarar Sara H
    Tusen tack för ett varmt och ärligt omdöme! Håller tummarna för att ni nu ska hitta drömhuset där julgranen har sin givna plats ☺️. Ha en fin sommar!
  • Sofie A köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-30

ÖVRE JOHANNELUND
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi fick ett väldigt gott bemötande och kände oss sedda som kunder. Vi hade nog egentligen inga särskilda förväntningar men har fått ett mycket gott intryck av Fastighetsbyrån, i synnerhet Ronja som känns väldigt professionell och tar sitt uppdrag på fullaste allvar. Vi har tidigare haft några kontakter med andra fastighetsfirmor som inte får lika högt betyg. Sammanfattningsvis rekommenderas Ronja West 👍👍👍 Läs mer
    2019-07-01 Ronja W svarar Sofie A
    Tack snälla ni för ett fint betyg! Det värmer :-). Ni är alltid välkommen åter till mig och oss på Fastighetsbyrån. Önskar er en riktigt trevlig sommar! :-)
  • Elin D köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-16

SÖDRA EKKÄLLAN
    Köpte lägenhet. Fick mycket hjälp & snabbt svar på mina frågor. Alltid positivt bemötande. Hjälpsam.
    Sammanfattningsvis är jag mkt nöjd & tacksam för all hjälp jag fått. Läs mer
    2019-06-17 Ronja W svarar Elin D
    Hej Elin, tack för det! Det glädjer mig att din köpesupplevelse varit bra :-). Hoppas verkligen att du ska trivas i din fina lägenhet. Ha en fin sommar!
  • Emil B sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-14

VALLA
    Sålde vår lägenhet. Oerhört genuin, personlig och trevlig. Proffsig och tålmodig. Mycket nöjda! Läs mer
    2019-06-14 Ronja W svarar Emil B
    Tack Emil för ett varmt och fint omdöme, nu kan jag ta helg med en härlig känsla! :-)
  • Johan F sålde sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-24

MALMSLÄTT
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av Ronja. En positiv tjej som lyssnade på oss och som man kunde resonera på ett bra sätt med.
    Hade ingen direkt förvarning innan men fick en positiv känsla efter affären. Läs mer
  • Marie-Louise E köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-19

HAGABERG
    Köpt bostadsrätt
    Ronja var från dag 1 , trevlig, tillmötesgående och hjälpsam mot mig. Skapade även kontakt med villamäklare då jag även skulle sälja min villa
    Varit proffsig vid möten Läs mer
    2019-05-20 Ronja W svarar Marie-Louise E
    Tack för ett trevlig omdöme, jag hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten! Lycka till med försäljningen! :-)
  • Birgitta E köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-07

VASASTADEN
    Köpt bostad. Pigg o glad, ger proffsigt intryck. Läs mer
    2019-05-07 Ronja W svarar Birgitta E
    Tack för det, hoppas ni ska trivas i er fina lägenhet! :-)
  • Patrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-13

LJUNGSBRO
    Hon hjälpte till med att sälja min bostadsrätt snabbt och smidigt.

Mycket bra och trevligt bemötande.

Rekomenderar Ronja med sin kunskap och positiva attityd. Läs mer
    2019-04-13 Ronja W svarar Patrik E
    Tackar ödmjukast för de fina orden! Lycka till med nya lägenheten, det kommer bli toppen! ☺️
  • Marie D köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-10

VALLA
    Vi har köpt en bostadsrätt och vi blev sedda och väl mötta av Ronja. Hon återkopplade ofta och tog sig tid att prata vilket vi upplevde mkt bra. Hon anpassade sig till oss köpare, var noga med att informera om köpets gång. Vår upplevelse blev mkt positiv och vi är nöjda. Läs mer
    2019-04-10 Ronja W svarar Marie D
    Vad roligt att ni känner er nöjda, tack för ett fint betyg. Hoppas flytten har gått bra och att ni får njuta av balkongen till sommaren och en varm go’ brasa till vintern. Ha det så gott! ☺️
  • Roger D köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-10

VALLA
    Köpt en bostadsrätt . Ronja trevlig , helt nöjd med hennes arbete med bostadsaffärer . Läs mer
    2019-04-10 Ronja W svarar Roger D
    Tack Roger, ni är som klippta och skurna för den lägenheten och jag hoppas att ni ska trivas som fisken i vattnet! :-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors