Ronja Westh

Ronja Westh

Ronja Westh är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Ronja Westh har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Ronja Westh har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 325 omdömen med ett betyg på 4.8. Ronja Westh har haft 97 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 325 Läs vad Ronja Westh

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-07-22 Verifierad kund
    Har inte pratat med henne personligen enbart via sms och Mail men det har fungerat bra. Snabba svar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-07-21 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Tillgänglig. Lyssnade på våra synpunkter och svarade på alla våra frågor.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande i alla lägen. Effektiv och noggrann. Lätt att nå och svarat bra på alla frågor vi ställt under säljprocessen.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Väl bemött av mäklaren, hon var tydlig och hade bra koll under ärendet. Hon hade väldigt bra kundkontakt och meddelade om alla steg i processen väldigt tydligt. Höll mig uppdaterad hela tiden vilket kändes tryggt. Utmärkt!
    Tack snälla och välkommen till Linköping och din nya fina lägenhet inom kort! 😃 Ronja Westh
    • Övre Johannelund
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Ronja som mäklare. Hon var ett bra stöd inför och under försäljningen. Kontakten med Ronja har känts trygg och personlig. Vi rekommenderar Ronja som mäklare.
    • Ljungsbro
    2022-07-14 Verifierad kund
    Blivit bemött på ett väldigt bra och tryggt sätt.
    Vi är första gångs köpare och hade nog inte så mycket förväntningar, men blev väldigt positivt överraskade utav all hjälp och tid hon la ner på att hjälpa och få oss förstå varje steg i processen.
    Vi har bara gått en super bra upplevelse, som sagt när vi skrev papperna förklarade hon varje steg noggrant och i våran takt.
    Super nöjda med all hjälp vi fick!
    Tack snälla för ett utförligt och fint omdöme. Så roligt att ni äntligen fick det boende ni önskat! :-) Ronja Westh
    • Ljungsbro
    2022-07-11 Verifierad kund
    Rekommenderas, snabb, positiv.
    Tack snälla Gunvor, önskar dig en fortsatt fin sommar! Ronja Westh
    • Vidingsjö
    2022-07-07 Verifierad kund
    Lite seg budgivning måhända , men Ronja väntade med tålamod in ev ytterligare bud.
    Tack för ett uppriktigt omdöme, syns på nytt igen i september! Trevlig sommar! Ronja Westh
    • Vidingsjö
    2022-07-07 Verifierad kund
    Otroligt bra, trevlig och engagerad i sitt arbete. Är mycket nöjd och tacksam för hennes hjälp vid försäljningen. Skulle varmt rekommenderar henne till vänner och bekanta.
    Tusen tack, det har varit en ära att få hjälpa dig, du har bemött mig trevligt hela vägen 😊 Ronja Westh
    • Ekholmen
    2022-06-24 Verifierad kund
    Ronja är väldigt snäll, helt klart. Hon är redo att hjälpa till.
    Tack vad fint skrivet av dig. Önskar er en fortsatt trevlig sommar! Ronja Westh