Ronja Westh
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 71 kunder tycker om Ronja Westh

• Andreas B sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en bostadsrätt. Blev proffsigt bemött och med ett stort engagemang hela vägen. Läs mer
    2018-11-21 Ronja W svarar Andreas B
    Tack själv, roligt att få hjälpa er! ☺️
  • Bo Göran A sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket hjälpsam och omtänksam. Löste det mesta Läs mer
    2018-11-19 Ronja W svarar Bo Göran A
    Roligt att ni uppskattat min hjälp, det har varit så roligt att få hjälpa er. Nu är det bara att ladda inför flytten, vi hörs inom kort igen!
  • Åsa K sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En lugn och harmonisk ung framåt och driven tjej som sålt min bostadsrätt. Kändes tryggt o trevligt rakt igenom. Höll mig bra informerad. Läs mer
    2018-11-19 Ronja W svarar Åsa K
    Så fint omdöme, det tar jag till mig :-). Roligt att få hjälpa dig Åsa!
  • Linnea H köpte sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte lägenhet. Allt har gått smidigt, haft en bra dialog som köpare med mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Ronja W svarar Linnea H
    Hej Linnéa! Roligt att höra att du känner dig nöjd. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten :-). Varmt välkommen när du önskar nyvärdering.

Med vänlig hälsning. Ronja, Fastighetsbyrån
  • Eivor J sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har för Eivors räkning sålt en bostadsrätt i Berga. Jag är mycket nöjd med Ronja. Alltid lika trevlig och tillmötesgående.
    Förväntningarna var att sälja till ett bra pris och det lyckades hon med. Rekommenderar gärna henne och fastighetsbyrån om någon frågar om råd.

Louice Eskilsson Läs mer
    2018-11-08 Ronja W svarar Eivor J
    Tack ska du ha för ett trevligt omdöme och för varma rekommendationer. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Victoria A
    Victoria A köpte sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en bostadsrätt blivit bra bemöt av mäklaren. Fått svar på frågor etc Läs mer
    Ronja W gillar detta
  • Arne W sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket trevlig, kompetent och engagerad vid försäljningen av vår bostadsrätt.
    Försäljningen gick mycket snabbt och resultatet var över förväntat.
    Hon ställde upp på kvällen långt efter ordinarie arbetstid för avsluta affären och skriva köpeavtal.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-10-31 Ronja W svarar Arne W
    Tack snälla för det fina omdömet och för vidare rekommendation. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Önskar er en trevlig höst!
  • Peter S köpte sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sammanfattar i två ord, smidigt och professionellt. Läs mer
    2018-10-29 Ronja W svarar Peter S
    Tackar ödmjukast! Hoppas att Marcus ska trivas. Välkommen åter! ☺️
  • Heléne L sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja är mycket duktig mäklare. Hon säger vad som är bra eller dåligt och förklarar varför hon tycker så. Hon sålde min bostadsrätt och satte inget högt utgångspris vilket jag är tacksam för. Då blev budgivningen högre och slutpriset högt över förväntan. Läs mer
    2018-10-16 Ronja W svarar Heléne L
    Hej, tack för det fina omdömet :-)
  • Maide S köpte sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köp en lägenhet, väldig trevlig och hjälpsam. Förväntade mig inte någonting, men hon är riktigt duktig på sitt jobb och är alltid tillgäng för sina kunder. Jag kommer absolut höra av mig igen till henne i framtiden. Läs mer
    2018-10-11 Ronja W svarar Maide S
    Tack snälla för det fina omdömet, du är välkommen att ringa mig när än du behöver min hjälp :-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors