Ronja Westh
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 129 Läs vad Ronja Westh

• Eva A sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-03

Ekkällan
    Sålt en bostadsrätt.
    En glad trevlig mäklare som har ett professionellt arbetssätt . Kände mig trygg direkt. En bra mäklare helt enkelt. Läs mer
    2020-03-04 Ronja W svarar Eva A
    Tack Eva, kände direkt när jag träffade dig att vi skulle kunna synka försäljningen bra ihop. Tack för förtroendet, ses lite längre fram ☺️
  • Madeleine B sålde sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-01

MALMSLÄTT/TOKARP
    Anlitade Ronja vid försäljning av vår bostadsrätt. Väldigt proffsig och lyhörd mäklare som vi kände fullt förtroende för genom hela processen. Läs mer
    2020-03-17 Ronja W svarar Madeleine B
    Superkul att få hjälpa er, det har känts bra från dag ett. Tusen tack ni! :-)
  • Magdalena K sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-29

TANNEFORS/CENTRALT
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälpa av Ronja på fastighetsbyrån. Jag är otroligt glad att ha haft Ronja som mäklare. Jag kände mig trygg i mina bostadsaffärer, Ronja har gett ett professionellt och förtroendeingivande intryck. Jag kommer rekommendera Ronja Westh och fastighetsbyrån som bostadsförmedlare till alla mina vänner och bekanta! Läs mer
    2020-02-29 Ronja W svarar Magdalena K
    Så glad jag blir att du känner dig nöjd. Tack så mycket för förtroendet! ☺️
  • Oliver S köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-28

BERGA
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande av engagerad mäklare. Svarade på alla våra frågor på två visningar. Läs mer
    2020-03-01 Ronja W svarar Oliver S
    Tack så mycket, hoppas ni ska trivas bra i er fina lägenhet!
  • Lars W sålde sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-26

LJUNGSBRO
    Jag har vid två tillfällen gjort bostadsaffärer med Ronja. Vid första tillfället köpte jag en bostadsrätt genom henne och nu har jag sålt min bostadsrätt och anlitat henne som mäklare. Ronja kan jag varmt rekommendera som mäklare då hon med sitt tillmötesgående och trevliga sätt genomfört dessa affärer på ett mycket proffesionellt sätt.
    Hälsningar Lars Westling Läs mer
    2020-02-28 Ronja W svarar Lars W
    Tack härliga ni! Det har varit så roligt och naturligt att få hjälpa er ytterligare en gång. Vi syns lite längre fram! :-)
  • Josefin J sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-09

CENTRALT
    Vi sålde en lägenhet (3rok) i centrala Linköping. Ronja är verkligen supergullig som person och lätt att känna förtroende för vilket var huvudanledningen till att vi valde henne! Hon var snabb med korr och bokningar och när lägenheten väl var utlagd tog det inte ens en vecka innan Ronja hade hittat rätt spekulanter så att vi kunde sälja innan ordinarie visning. Perfekt för oss då vi köpt hus och ville ha en snabb process. Kan varmt rekommendera Ronja till er andra som ska sälja! Läs mer
    2020-02-09 Ronja W svarar Josefin J
    Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda så långt! Jätteroligt att jag fick förtroendet att hjälpa er ☺️
  • Nouha H köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-02

KVINNEBY
    Trevlig, proffsig i sin roll som mäklare, snabb attåterkoppla. Läs mer
    2020-02-02 Ronja W svarar Nouha H
    Tack snälla, lycka till med renoveringen! ☺️
  • Jan H köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-02

KVINNEBY
    Köpt en bostadsrätt. Blivit alldesles utmärkt bemött av mäklaren som dessutom var kunnig och otroligt serviceminded. Hon levde fullständigt upp till mina förväntningar.
    En toppenmäklare! Läs mer
    2020-02-02 Ronja W svarar Jan H
    Tusen tack, hoppas verkligen att ni ska trivas bra på Kvinnebyvägen. Spännande med renoveringen nu ☺️
  • Anna O sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-01

CENTRALT
    Empatisk säljare, med förmåga att lägga i högre växel när det behövs. Vi är väldigt nöjda med Ronja som mäklare och skulle anlita henne igen. Läs mer
    2020-02-01 Ronja W svarar Anna O
    Tusen tack, har varit så roligt att få hjälpa er! ☺️
  • Tony F sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-26

EKHOLMEN
    Ronja är en mäklare som jag verkligen kan rekommendera, kunnig, lyhörd samt mycket
    drivande. Hade ett stort förtroende för henne när vi sålde vår lägenhet i ekholmen
    Mvh Tony Fagrell Läs mer
    2020-01-26 Ronja W svarar Tony F
    Tacka snälla för de fint skrivna raderna, det har varit ett nöje att hjälp er.

Mvh. Ronja

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping