Ronja Westh
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 75 kunder tycker om Ronja Westh

• Ingemar B sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-23

3:a
    85.3m²
    VALLA
    Sålt bostadsrätt;
    Ronja uppträdde väldigt professionellt rakt igenom hela processen. Var väldigt tydlig med att vi skulle förstå varje process-steg och vem som styrde i respektive steg.
    Lyckades sälja lägenheten på kort tid och med viss vinst, vilket gladde oss.
    Vi kan verkligen rekommendera Ronja till alla de som skall sälja sin bostad framöver! Läs mer
    2019-01-23 Ronja W svarar Ingemar B
    Det värmer att höra, det har varit så roligt att få presentera er fina bostad. Vi ses i April igen!
  • Gunilla N sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-22

2:a
    66.6m²
    CENTRALT/ RAMSHÄLL
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Ronja bemötte oss på ett trevligt och professionellt sätt. Alltid serviceinriktad. Läs mer
    2019-01-22 Ronja W svarar Gunilla N
    Tack, det har varit ett rent nöje att hjälpa er. Så roligt med en så fin matchning säljare och köpare emellan. Vi ses inom kort!
  • Elin T sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-14

Jag sålde min tvåa med hjälp av Ronja och jag är supernöjd! Ronja motsvarade alla förväntningar och lite till, hon har varit otroligt hjälpsam och närvarande under hela processen. Vid nästa bostadsförsäljning är Ronja ett självklart val. Läs mer
    2019-01-15 Ronja W svarar Elin T
    Vad glad jag blir när jag läser ditt härliga omdöme. Det är jag som ska tacka som fick förtroendet att sälja din otroligt fina lägenhet. Du är alltid välkommen åter! ☺️
  • Berit V
    Berit V sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-04

Sålt min tvårummare. Vänlig, glad o proffsig mäklare. Ville sälja så fort som möjligt till ett rimligt pris o så blev det verkligen. Hon var pålitlig, informerade vad som pågick o gav vägledning när det behövdes. Jag är Jättenöjd. Läs mer
    2019-01-04 Ronja W svarar Berit V
    Tack snälla du för ditt fina omdöme. Det var ett nöje att hjälps dig med affären.
  • Andreas B sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-21

Har sålt en bostadsrätt. Blev proffsigt bemött och med ett stort engagemang hela vägen. Läs mer
    2018-11-21 Ronja W svarar Andreas B
    Tack själv, roligt att få hjälpa er! ☺️
  • Bo Göran A sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-19

Mycket hjälpsam och omtänksam. Löste det mesta Läs mer
    2018-11-19 Ronja W svarar Bo Göran A
    Roligt att ni uppskattat min hjälp, det har varit så roligt att få hjälpa er. Nu är det bara att ladda inför flytten, vi hörs inom kort igen!
  • Åsa K sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-19

En lugn och harmonisk ung framåt och driven tjej som sålt min bostadsrätt. Kändes tryggt o trevligt rakt igenom. Höll mig bra informerad. Läs mer
    2018-11-19 Ronja W svarar Åsa K
    Så fint omdöme, det tar jag till mig :-). Roligt att få hjälpa dig Åsa!
  • Linnea H köpte sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-12

Köpte lägenhet. Allt har gått smidigt, haft en bra dialog som köpare med mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Ronja W svarar Linnea H
    Hej Linnéa! Roligt att höra att du känner dig nöjd. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten :-). Varmt välkommen när du önskar nyvärdering.

Med vänlig hälsning. Ronja, Fastighetsbyrån
  • Eivor J sålde sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-08

Jag har för Eivors räkning sålt en bostadsrätt i Berga. Jag är mycket nöjd med Ronja. Alltid lika trevlig och tillmötesgående.
    Förväntningarna var att sälja till ett bra pris och det lyckades hon med. Rekommenderar gärna henne och fastighetsbyrån om någon frågar om råd.

Louice Eskilsson Läs mer
    2018-11-08 Ronja W svarar Eivor J
    Tack ska du ha för ett trevligt omdöme och för varma rekommendationer. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Victoria A
    Victoria A köpte sin bostad med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-05

Köpt en bostadsrätt blivit bra bemöt av mäklaren. Fått svar på frågor etc Läs mer
    Ronja W gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping