Ronja Westh är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Ronja Westh har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 166 omdömen sedan 2016-10-20. Ronja Westh har haft 90 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 166 Läs vad Ronja Westh

• Trevlig, snabb att svara och skötte allt, vad vi kan bedöma, på ett mycket bra sätt.
    Tomas K köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • VALLA
    2020-10-22
    Tusen tack för ett trevligt bemötande! Lycka till med allt! :-)

Visa svar
  • Sålt bostadsrätt, snabb smidig affär.
    Matilda K sålde sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • 105.0 m²
    • VIDINGSJÖ
    2020-10-22
    Tack snälla, syns igen på nytt på andra sidan året! :-)

Visa svar
  • Köpt en fin 3:a på Ryddalsgatan. Ronja var jätte trevlig och kunde väldigt mycket om allting, man märkte att hon var rutinerad och hon var väldigt hjälpsam under hela affären.
    Theo K köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-10-19
    • VALLA
    2020-10-19
    Hej, tack för ett trevligt omdöme. Hoppas du ska trivas i lägenheten, och se till att njuta av den trevliga balkongen ordentligt :-)

Visa svar
  • Ronja är både trevlig snabb och effektiv🤗
    Lise-lott L sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-10-14
    • 54.0 m²
    • JOHANNELUND
    2020-10-14
    Tack rara du, vi hörs av vidare :-)

Visa svar
  • Har ingen att jämföra med men Ronja gjorde ett proffsigt jobb. Bättre kan man inte önska. Chrille
    Krister L köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-10-09
    • 62.9 m²
    • LAMBOHOV
    2020-10-09
    Tack snälla för det omdömet :-)

Visa svar
  • En engagerad och lyhörd mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt/radhus. Glad och med ett trevligt bemötande. Vi kände oss omhändertagna och trygga i vårt val av mäklare, inför försäljning och kring alla delar gällande detta.
    Anna P sålde sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-09-16
    • 96.0 m²
    • LJUNGSBRO
    2020-09-16
    Tack snälla för det, hoppas ni trivs bra i nya huset! Fortsatt härlig höst :-)

Visa svar
  • Trevlig, glad, lugn och proffsig. Känner stort förtroende för Ronja.
    Kristin D köpte sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-09-05
    • 96.0 m²
    • LJUNGSBRO
    2020-09-05
    Lycka till nu, hoppas verkligen att du ska trivas på din nya adress :-)

Visa svar
  • Mycket trevligt och öppenhjärtigt möte med Ronja . Hon såg verkligen till att fina vad jag sökte . Svårare att sälja min lgh . Men det berodde inte på Ronja utan marknaden var svår
    Anne H sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-09-02
    • 51.5 m²
    • CENTRALT
    2020-09-02
    Hej Anne, tack själv! Det har verkligen varit ett sant nöje att få hjälpa dig i både köpes- och försäljningsprocessen. Vi ses på nytt inom kort! Kram på dig! :-)

Visa svar
  • Ronja utförde alla punkter i vårt avtal snabbt, effektivt och bättre än plan. Ronja anpassade också sitt avtal i förhållande till utmaningen att sälja just vår lägenhet vilket passade oss väldigt bra. Allt har fungerat smidigt och enkelt.
    May Elsa Linnea R sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-08-26
    • JOHANNELUND
    2020-08-26
    Tack så mycket! Ses inom kort! :-)

Visa svar
  • Köpt lägenhet, proffsigt bemötande.
    Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2020-08-25
    • 54.5 m²
    • Övre Johannelund
    2020-08-25
    Tack så mycket, hoppas Max ska trivas bra!