Ronja Westh
Registrerad mäklare sedan 2016-05-23
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 150 Läs vad Ronja Westh

• Jenny N sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-01

4:a
    MALMSLÄTT
    Jag har sålt en bostadsrätt. Det va jag som kontaktade Ronja när jag skulle sälja hade träffat henne på en visning förut. Ronja är helt toppen. Så bra möten och har verkligen gett allt för mig. Är super nöjd. Läs mer
    2020-07-04 Ronja W svarar Jenny N
    Tack så mycket, det har flutit på bra oss emellan och jag hoppas vårt trevliga köparpar ska trivas bra i din bostad. Trevlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Ingrid A köpte sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-24

LJUNGSBRO
    Köpt lägenheten i Ljungsbro. Välinformerad, påläst, positivt bemötande. Bra återkoppling. Jag rekommenderar varmt Ronja. 😍 Läs mer
    2020-06-24 Ronja W svarar Ingrid A
    Tack Ingrid, jag hoppas du ska trivas bra i ett av Ljungsbros trevligaste kvarter. Lycka till med flytten och önskar dig en fin sommar! :-)
  • Elin S köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-23

T1
    En otroligt trevlig, kundnära och tillgänglig mäklare. Jag har tyckt väldigt mycket om att ha henne som mäklare från den första visningen jag var på. Jag har köpt en tvåa och har som köpare ett gott intryck av henne, vilket även har givit mig ett gott intryck av Fastighetsbyrån i Linköping. Läs mer
    2020-06-23 Ronja W svarar Elin S
    Så roligt att höra, jag känner likadant, är otroligt glad att du köpte via mig då vi träffats på flera visningar. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten och du är alltid välkommen åter för en fri värdering. Trevlig sommar! :-)
  • Therese F sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-23

CENTRALT
    Jag har sålt en tvåa i centrala Linköping. Ronja har ett trevligt och förtroendegivande bemötande. Jag upplever Ronja som rak, tydlig och lyhörd i sin kommunikation. Hon lever verkligen upp till förväntningarna och arbetar hårt för att komma till avslut. Jag ger henne högsta möjliga betyg. Läs mer
    2020-06-23 Ronja W svarar Therese F
    Tack snälla du för ett fantastiskt härligt omdöme, och framförallt samarbete! Syns inom kort :-)
  • Frida W köpte sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-19

LINGHEM
    Radhus i linghem, professionell mäklare som kunde svara på frågor eller ge snabb återkoppling om svar saknade. Läs mer
    2020-06-23 Ronja W svarar Frida W
    Tack snälla och hoppas ni ska trivas i ert nya hus :-)
  • Anders B köpte sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-31

MALMSLÄTT/TOKARP
    Vi köpte en bostadsrätt, Ronja var genom hela processen hjälpsam och proffsig som man förväntar sig att en (bra) mäklare är. Läs mer
    2020-06-01 Ronja W svarar Anders B
    Tusen tack, denna förmedling har varit trevlig alltigenom och jag hoppas att ni ska trivas bra i nya huset! :-)
  • Emil S köpte sitt hus med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-22

VIDINGSJÖ
    Bra, snabb och professionell. Läs mer
    2020-05-26 Ronja W svarar Emil S
    Tack ska ni ha, hoppas ni kommer trivas bra i bostaden och i området :-)
  • Ziad Y sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-20

3:a
    SKÄGGETORP
    Hej
    Jag sålde bostadsrätt jag kontakta mäklare via hemsidan till Fastighetsbyr ,hon är jätte bra och duktig hjälpte mig mycket att sälja min bostad på rätt sätt
    Ziad younes Läs mer
    2020-05-20 Ronja W svarar Ziad Y
    Tusen tack, det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs inom kort! :-)
  • Diana A köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-17

Ekkällan
    Bra bemötande, personinriktad och påläst. Svarade snabbt på frågor eller återkom snabbt med information. Tydlig och engagerad på mötena. Läs mer
    2020-05-20 Ronja W svarar Diana A
    Tack för ett trevligt omdöme, hoppas ni ska trivas bra i lägenheten :-)
  • Linda K köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-17

LAMBOHOV
    Ronja var flexibel och anpassade visning efter mitt schema. Var högst tillmötesgående. Var hjälpsam och personlig vilket gav en god kontakt. Läs mer
    2020-05-17 Ronja W svarar Linda K
    Tack snälla du, hoppas du ska trivas i Linköping! Välkommen hit ☺️