Ronja Westh

Ronja Westh

Ronja Westh är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Ronja Westh har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Ronja Westh har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.8. Ronja Westh har haft 112 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 228 Läs vad Ronja Westh

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • MALMSLÄTT
    2021-07-28
    Ronja fick förtroendet att sälja min bostadsrätt.
    Förutom ett skickligt och erfaret hantverk i mäklaruppdraget så uppskattade jag också tillgängligheten och den trevliga och proffsiga dialogen hon hade runt hela försäljningen.
    Jag kan varmt rekommendera Ronja.
    / Ricard
    • Centralt
    2021-07-27
    Vi tycker att allt har skötts utomordentligt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Övre Vasastaden
    2021-07-19
    Ronja är en fantastisk engagerad och hjälpsam mäklare. Hon går verkligen ett extra steg för att allt skall gå bra och smidigt under köpprocessen. Behaglig och trevlig dessutom. Våra varmaste rekommendationer
    • Ekholmen
    2021-07-02
    Mäklaren var mycket trevlig och väldigt kompetent.
    Jag fick rätt info i rätt tid och köpet var jätte smidig .
    • Skäggetorp
    2021-06-24
    Ronja Weths är en av få som man inte glömmer efter man slutade sitt ärende med.
    Hon har hela tiden stor leende trotts allt stress som man upplever som mäklare.
    Hon har bra svar på alla frågor man ställer.
    Slutligen säger jag att hon har en viktig sak som är att hon brinner för sitt jobb.
    Med vänliga hälsningar .
    Morris Mousa.
    Tusen tack! Med det omdömet går jag på semester med ett ännu större leende! Trevlig sommar till dig, mamma och pappa :-) Ronja Westh
    • Centralt
    2021-06-24
    Jag har vart i kontakt med Ronja i ca 2 år. Hon har ett trevligt och proffesionellt bemötande. Pålitlig och gav en trygghetskänsla. Jag upplever att vi hade god kontakt hela vägen och hon var lyhörd för önskemål.
    • Johannelund
    2021-06-21
    Mäklaren var erfaren och duktig. Var tydlig med alla punkter Om fick det att leda till en smidig och bekväm affär.
    • Ljungsbro
    2021-06-16
    Mycket bra och trygg. Lätt att kommunicera med.
    • Berga
    Mycket proffesionellt bemötande.
    Ronja har varit oerhört hjälpsam under hela processen.
    Snabb och smidig affär.
    • Ljungsbro
    2021-06-16
    Blev mycket vänligt bemött och hon levde upp till våra förväntningar och skötte köpet av vårat köp alldeles utmärkt