Sofia Ramsfors
Registrerad mäklare sedan 2010-02-10
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 187 Läs vad Sofia Ramsfors

• Dina B köpte sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-11

HJULSBRO
    Sofia hjälpte oss att köpa ett skedjehus. Hon var trevlig, hjälpsam och kunde svara på alla våra frågor. Sofia är våran ängel 👼. Läs mer
  • Abbas A
    Abbas A köpte sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-09

HJULSBRO
    Hej!
    Vi köpte ett hus genom fastighetskontoret, Sofia Ramsfors hjälpte oss mycket för att få vårt mål och klargöra även alla punkter som är dolda för oss från lagarna om köp.
    Jag vill tacka henne väldigt mycket.

Abbas Al-Saedi Läs mer
  • Eivor W sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-28

VÄSTERLÖSA
    Sofia: Professionell, hjälpsam, positiv, förtroendeingivande, trevlig, effektiv. Vill verkligen rekommendera Sofia. Sålt villa. Läs mer
  • Åsa L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-22

VIMANSHÄLL
    Vi har sålt en villa och Sofia har på ett föredömligt sätt skött försäljningen. Hon har arbetar med att plocka ut ett antal intressenter som kunde vara aktuella just för vår villa. Lyckats hitta en lagom mäng intressenter och informerat oss löpande vad som skett. Utan att använda Hemnet och en öppen visning har vi fått villan såld till ett bra pris och vad jag förstår även glada köpare. Läs mer
  • Maria E köpte sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-02

LJUNGSBRO
    Jag har köpt en villa och sålt en vilka via samma mäklare.
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Kanske gav hen oss lite för stora förväntningar på prisbilden.
    Sammantaget är vi nöjda med affärerna Läs mer
  • Amer Rasheed A köpte sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-12-07

ÅLERYD
    Jag köpte en bostadsrätt/radhus i Åleryd. Sofia skötte sitt jobb på ett väldigt professionellt sätt och hjälpte båda sidorna att vara nöjda med avtalet. Hon var väldigt trevlig och bemötte båda sidorna av avtalet på ett ödmjukt sätt. Läs mer
  • Lars K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-12-06

LJUNGSBRO
    Sofia har varit professionell, noga med att informera oss om stegen i att sälja vårt hus. Hon har också varit inlyssnande på vad vi har haft för önskemål och förhoppningar inför försäljningen. Vi har känt att hon har avsatt tid för vår försäljning. Mycket nöjda
    således! Läs mer
  • Anders O sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-22

KISA
    Jag har sålt mitt radhus i Kisa. Jag tog hjälp av Fastighets-byrån eftersom jag har alla min bankkonton i Kinda-Ydre sparbank (Swedbank). Jag blev vänligt bemött på en gång av Sofia. Hon kom hem till mig och gjorde ganska snart en bra bedömning av mitt hus och dess värde m.m. Vi höll en fin kontakt med beslut om fotografering, besiktning m.m.

Sedan fick jag snart ett besked från henne om att det fanns en intressent till mitt hus och då till ett pris som låg ganska långt över vårt fastställda utgångspris. Det kändes bra för mig och därför beslöt jag mig för att inte låta huset gå vidare till allmän visning med budgivning.

Jag har haft en mycket fin kontakt med Sofia och fått snabba svar på alla mina frågor. Det känns tryggt att få all hjälp jag behöver innan jag avslutar hela försäljningsprocessen.

Jag kan varmt rekommendera Sofia. Hon är både trevlig och förtroendeingivande. Jag är helnöjd med hennes arbete. Läs mer
  • Kale M köpte sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-10

SKONBERGA / HJULSBRO
    Toppen bra, och proffesionellt skött alltihopa tycker vi! Läs mer
  • Göran J sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-25

VIKINGSTAD
    Radhus vikingstad, bra och trevligt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Philip Stråkander