Sofia Ramsfors
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 166 kunder tycker om Sofia Ramsfors

• Gunnar B köpte sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-10

Intresserad men inte påträngande. Kunnig Läs mer
  • Birgitta S sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-14

Sålt vår lägenhet i stan efter att vi köpt en annan lägenhet. Tryggt att ha Sofia som mäklare vid både köp och sälj. Läs mer
  • Karin K
    Karin K sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-09

Har sålt en bostadsrätt. Det har varit ett bra samarbete med Sofia under hela processen. Hon har bemött mig på ett bra och trevlig sätt och återkopplar hela tiden. 😊
    En mäklare som jag varmt kan rekommenderar till andra. 😊 Läs mer
  • Git J sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-06

Allt gick väldigt smidigt med vår försäljning av lägenheten.
    Sofia var mycket proffsig och kunnig, kände till marknaden väl, sålde vår lägenhet till ett pris över våra förväntningar. Läs mer
  • Kristian K sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-05

Bostadsrätt i södra Linköping. Bra bemötande, ärlig och noggrann. Läs mer
  • Johanna F sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-13

Vi har sålt en lägenhet. Det vi har uppskattat med vår mäklare är tiden hon lagt på oss, återkopplingen och bollplanket. Vi har verkligen känt oss viktiga ! Hon har dessutom varit behjälplig i en mängd praktiska frågor som inte varit direkt kopplade till försäljningen.
    Våra förväntningar innan var inte så höga. Vi hade inte förväntat oss den tiden mäklaren lade ner på vårt objekt.
    Mycket personligt och proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Claes J sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-10-13

Sålt bodtadrätt. På ett positivt sätt , kunnig o väl insatt i läget o marknaden, trygg. Rekommenderar S till fortsatt framfart inom yrket Läs mer
  • Pierre W sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-10-11

Bostadsrätt såld med Sofias hjälp, visste att hon skulle passa då detta objekt vände sig till dom personer jag tror skulle känna sig trygga med vid ett köp av Sofia

smidigt, bra o enkelt. Läs mer
  • Ida F köpte sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-09-30

Jag tycker att Sofia är en toppenmäklare. Jag köpte min första egna lgh. Fick samtal och trevliga mess under tiden samt även ett mess nu i efterhand om jag trivs i min nya bostad. Jag har bara positiva tankar kring mitt köp och hjälpen och bemötandet av Sofia!! Läs mer
  • Cristina D
    Cristina D köpte sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-09-14

Vi köpte en lägenhet som förmedlades av Sofia, vi fick bra information och kommunikation med henne båda innan visningen, under och genom hela budgivningsprocessen. Även bra uppföljning innan kontraktskrivning. Vi kände oss trygga i vårt bostadsköp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors