Sofia Ramsfors
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 173 Läs vad Sofia Ramsfors

• Gith W sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-02

STUREFORS
    Bra, tydlig och hjälpsam.

Tog till sig våra tips som säljare och var lätt att nå och samarbeta med. Läs mer
  • Martin R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-22

EKHOLMEN
    Sofia är trevlig och professionell i sitt bemötande, hon anpassar sig efter vad säljaren/köparen förväntar sig och försöker täppa till de kunskapsluckor som kan finnas.

Vid försäljningen av vår bostadsrätt förväntade vi oss ärlighet, raka besked och en tät kontakt i samband med visningarna. Sofia uppfyllde alla våra förväntningar och hanterade hela processen bra. Läs mer
  • Henrik F köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-03-03

VASASTADEN
    Sofia var proffsig och hade ordning på processen fullt ut. Skapade förtroende. Var dock en nervig väntan på slutet om huruvida säljaren skulle ta vårt bud eller ej. Läs mer
  • Lennart G sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

HJULSBRO
    Försäljning av kedjehus köp av marklägenhet.
    Väldigt bra och trevligt bemötande, kunnig, lätt att ha att göra med, proffsig och ett väldigt trevligt uppträdande.

Sofia rekommenderas på det varmaste! Läs mer
  • Leif J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

JOHANNELUND
    Sålt bostadsrätt.

Mycket bra bemött alla gånger.

Det blev bra pris och allt gick smidigt och fort.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Hans A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

CENTRALT
    Bostadsrätt. Jag blev alldeles utmärkt bemött, och förväntningarna levdes upp. Läs mer
  • Ann-Christin G
    Ann-Christin G sålde sitt hus med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

HJULSBRO
    Vi har både köpt en lägenhet via Sofia och sålt vårt kedjehus via henne. Sofia har väldigt hög social kompetens. Alla våra möten har varit mycket bra och trevliga. Sofia har även bjudit på sig själv som person på ett utmärkt sätt. Vi har fått bra information hela tiden så vi visste vad som var på gång. Vi rekommenderar henne till alla som vill ha ett råd om vilken mäklare de ska anlita. Läs mer
  • Gunnar B köpte sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-10

Intresserad men inte påträngande. Kunnig Läs mer
  • Birgitta S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-14

BLÄSTAD
    Sålt vår lägenhet i stan efter att vi köpt en annan lägenhet. Tryggt att ha Sofia som mäklare vid både köp och sälj. Läs mer
  • Karin K
    Karin K sålde sin bostad med hjälp av Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-09

Har sålt en bostadsrätt. Det har varit ett bra samarbete med Sofia under hela processen. Hon har bemött mig på ett bra och trevlig sätt och återkopplar hela tiden. 😊
    En mäklare som jag varmt kan rekommenderar till andra. 😊 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors