Tobias Landin

Tobias Landin

Tobias Landin är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Tobias Landin har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Tobias Landin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Landin har haft 4 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-09

Läs vad 10 Läs vad Tobias Landin

• Berg
    2021-10-13
    Det var väldigt bra med allt.Jag uppskattar att detta var utmärkt
    • Bankekind
    2021-10-12
    Tobias har agerat otroligt bra både i sin roll men också som en bra medmänniska för att få en av mina livs stora händelser bli en bra upplevelse. Alltid saklig , kommunikativ och uppmuntrande samt ett jättebra bollplank för beslut och vägval.
    Bra jobbat😄
    • Berg
    2021-10-06
    Hej! Vi tycker att vi har blev bra bemöt och vi har fått allt förväntningar som vi hade för väntat oss. Vi uppleve bra känsla fån honom och han var bra för informera allt tydligt samt lätt att prata med honom. Det var inget som var oklart utan tvärtom. Bra mäklare
    2021-10-04
    Engagerad, duktig och trevlig mäklare, snabb med att svara på alla frågor som man kunde ha som köpare. Opartisk och rättvis på ett personligt sätt.
    2021-10-04
    Vi har blivit bemötta av Tobias på ett professionellt och vänligt sätt.
    Tobias visade runt huset och berättade detaljerat om husets fördelar, renoveringar och nybyggda delar. Han svarade på alla frågor på ett sakligt sätt och lät oss tänka och ställa frågor medan vi var på visningen.
    Mäklaren var engagerad i det han gjorde och lyhörd samtidigt betedde sig på ett naturligt sätt. Hela processen tog en kort tid (från visningen till vårt beslut att köpa huset) och Tobias stödde oss hela vägen. Vi hade en bra känsla och är väldigt nöjda med Tobias kompetens och insats!
    2021-10-04
    Very professional and timely! Good contacts with the buyers
    2021-10-03
    Sympatiskt och trevligt bemötande.Mina beräkningar och förväntningar stämde med Tobias från början. Resultatet slutade med affär helt i linje med vår samsyn.Tobias lotsade skickligt under hela säljprocessen.
    2021-10-01
    Trevlig och lugnt bemötande. Tydlig och bra information genom hela processen.
  • Henrik K
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Landin en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Hjulsbro
    2021-09-30
    Tobias är väldigt professionell i sitt bemötande. Han är lugn, trygg och saklig vilket jag gillar och fick mig att känna trygghet. Tobias tog sig alltid tid och fanns tillgänglig under säljprocessen.
    När det blir dags för mig att sälja nästa hus så kommer jag definitivt kontakta Tobias igen då han är i särklass den bästa mäklaren jag anlitat genom åren.
  • skrev om Tobias Landin en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2021-09-05
    Tobias bemötte oss på ett väldigt bra sätt. Han var välinformerad både när det kom till fastigheten och området och kunde besvara de flesta av våra frågor. Som köpare, så levde Tobias upp till dom förväntningar som vi har på en mäklare. På det stora hela så var hela upplevelsen positiv och Tobias agerade väldigt professionellt och engagerande under hela processen.