Tobias Svärd
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 95 Läs vad Tobias Svärd

• Robert J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-30

RIMFORSA
    Köpt villa och sålt parhus.
    Bra bemötande, engagerad och seriös. Vi fick en snabb och och smidig försäljning precis som vi ville ha. Läs mer
  • Josefine J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-18

RIMFORSA
    Tobias sålde mitt hus och har varit mycket nöjd med både bemötande och feedback från honom. Inget att klaga på. Läs mer
  • Martin Kristian S sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-18

LINGHEM
    Har sålt en bostad med Tobis hjälp. Tobias har trevligt bemötande och servicemind. Han är lyhörd och hittade snabbt rätt process för oss. Läs mer
  • Elaheh S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-06

vi köpte ett hus, vi super nöjda med Tobias svärds jobb. Läs mer
  • Per S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-05

Vallastaden
    Vi har just köpt radhus i Vallastaden och vår mäklare har funnits som utmärkt stöd under hela processen. Läs mer
  • Arne Lars-olov E sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-04

Tobias har hjälpt mig att sälja mitt hus. Han har bemött mig trevlig och visat professionalitet. All oro som jag kände inför försäljningen tog Tobias på allvar och såg till att frågetecknen rätades ut. Jag är nöjd men omtumlad nu när försäljningen verkar gå mot ett avslut. Läs mer
  • Bo Gunnar F sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-28

KISA
    Vi sålde vårt livsprojekt under 45 år – ett underbart hus i kindabygden. Tobias har under hela processen varit professionell och engagerad. Han har varit lätt att nå och motsvarar med råge våra högt ställda förväntningar. Detta gäller även hans medarbetare som vi haft kontakt med. Läs mer
  • Sofia Kristina F sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-23

KISA
    Mycket bra mäklare, vi sålde vårt hus. Läs mer
  • Daniel K köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-21

Vallastaden
    Har under en längre period haft en mycket bra konsultativ dialog med Tobias angående våra framtida husdrömmar.
    Tillslut hittade vi huset som var rätt för oss.

Tobias är kunnig, tillgänglig, flexibel och mycket bra på att förstå vad vi önskade oss.
    Vi kan i högsta grad rekommendera Tobias

Med vänlig hälsning

Daniel & Lena Läs mer
  • Riadh Issa Tallo T sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-03

NYKIL
    En erfaren och duktig mäklare som tillgodoser klients behöv. Rekommenderar starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Augin Aksoy