Tobias Svärd
Registrerad mäklare sedan 2018-02-27
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 116 Läs vad Tobias Svärd

• Bo A sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-14

KISA
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Tobias. Han är mycket professionell och är enkel och trevlig att ha med att göra. Läs mer
  • Linn D
    Linn D sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-13

ÅTVIDABERG
    Tobias sålde vårat hus i Åtvidaberg. En professionell, trevlig och omhändertagande mäklare som tar väl hand om försäljningen från " start till mål" . Rekommenderas starkt!  Läs mer
  • Johan G köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-12

LINGHEM
    Lätt att få kontakt med, kunnig samt bra bemötande. Läs mer
  • David B sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-07

BESTORP
    Professionellt bemötande och en stort kunnande som märks i processen. Läs mer
  • Patric V köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-04

Köpt hus,
    Snabba återkoppling och beslut. Tydlig med upplägget, både med processen och pappersarbetet Läs mer
  • Agneta D sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-03

Gott bemötande och bra återkoppling. Bra dialog vid försäljningen. Läs mer
  • Gustav S sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-30

KISA
    Sålt fritidsfastighet och Tobias är både kunnig och engagerad. Bra jobbat och trevligt bemötande! Läs mer
    Mathilda Annie Charlotte S gillar detta
  • Hans T köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-25

HJULSBRO
    Tobias är väldigt proffsig och serviceinriktad.
    Han svarar på alla frågor och väldigt snabb på att återkoppla.
    Trevlig Läs mer
  • Rolf Jan-erik L sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-22

RIMFORSA
    Jag vill inte uttala mig om min belåtenhet med mäklaren. Jag har inget att jämföra med och känner inte till vilka förväntningar man kan ha vid försäljning av en relativt dyr fastighet. Läs mer
  • Tanya L sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-20

RIMFORSA
    Tobias är väldigt trevlig människa och vi har fått vårt hus såld till slut. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Philip Stråkander