Tobias Svärd
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 72 Läs vad Tobias Svärd

• Adam M köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-08

KISA
    Köpte!
    Trevlig person, bra bemötande, ger bra tips och råd! Läs mer
  • Sven Mattias K sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-06

ÅLERYD
    Tobias har varit fantastisk! Professionell och snabb. Kunnig och gett bra råd i hela säljprocessen.
    Vi sålde vårat radhus i Ånestad Linköping snabbt och enkelt, och slutpriset blev enligt våra förväntningar.
    Tobias var alltid tillgänglig för frågor, och vi kände att han var engagerad.
    Rekommenderas!
    Mathias & Annelie Läs mer
  • Eva Maria G köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-06

LJUNGSBRO
    Jag har köpt en villa. Allt var till belåtenhet.
    /Eva Gustafsson Läs mer
  • Laila S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-01

Jag har köpt ett äldre hus i Kölefors och eftersom jag aldrig köpt hus förut blev det många frågor som Tobias fick av mig. Han svarade alltid så fort han kunde och var alltid tillmötesgående och serviceinriktad.
    Han förklarade noggrant vad alla handlingar var som jag skulle skriva på.
    Jag tycker att han är en bra, engagerad och trevlig mäklare som har hjälpt mig när jag behövt det. Läs mer
  • Anna Marija Katarina M sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-15

TANNEFORS/CENTRALT
    Han ger ett seriöst och tryggt intryck. Lugn och tydlig är också något som beskriver honom bra. Läs mer
  • Elisabet G sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-09

KISA
    Vi har sålt vårat hus på landet för att flytta till lägenhet i Linköping. Vårat första möte med Tobias blev liten stressig och kort han var försenad på grund av trafikstörningar. Vi upplevde att han inte var så närvarande vid besöket. Han förde inte några anteckningar vid besöket vilket gjorde att det blev mycket upprepningar i frågor angående tidigare frågor. Men sedan har allt rullat på bra. Tobias är väldigt trevlig och lättsam.Så nu ser vi fram mot att avsluta vår husförsäljning med Tobias så vi kan flytta till lägenheten i Linköping. Läs mer
  • Lina H köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-08

VIKINGSTAD
    Vi köpte en liten gård i Rappestad och jag är jättenöjd med all service. Läs mer
  • Antonio S sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-01

STUREFORS
    Det har varit lätt att få kontakt med Tobias och han har haft ett bra bemötande. Han har fått jobba hårt för att få våran sommarstuga såld. Det ända negativa var att en bättre skyltning hade underlätta för de som ville komma titta på objektet. (grannarna fick många besök). Läs mer
  • Karl Ejnar S
    Karl Ejnar S sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-26

LINGHEM
    Försäljning av ett småhus i Linghem. Tobias rekommenderas varmt då han är trovärdig och lättsam i perfekt kombination.Härlig personlighet, som klippt och skuren för sitt arbete!

Ordning och reda, förtroendeingivande, samt visar genuint intresse och energi inför uppdraget. Jordnära, inget typiskt "säljarsnack" och noga med att förklara olika termer så att man som säljare/köpare verkligen förstår vad de innebär. Även noga med att höra av sig till oss med jämna mellanrum under visning/budgivning. Mycket trevlig och tillmötesgående.

En mäklare som levererat högt över våra förväntningar! Läs mer
  • Ann-Kristin K sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-24

VALLA
    Tobias har hjälpt oss sälja vår Koloni och vi har fått all den hjälp som vi förväntade oss plus att vi fick ett pris på kolonin som vi önskade.

Tobias bemötte oss lugnt och på ett mycket vänligt sätt förklarade hur försäljningen skulle gå till väga.

Vi kan verkligen rekommendera Tobias till vänner och bekanta. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors