Tobias Svärd
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 27 kunder tycker om Tobias Svärd

• Camilla E köpte sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-29

Vi har köpt en villa och fick ett utmärkt bemötande av mäklaren. Affären gick snabbt och smidigt igenom. Läs mer
  • Erik G sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-28

7:a
    147m²
    LINGHEM
    sålt . mycket trevlig och proffsig . lite för stora förväntningar.
    bra mycket bra . Läs mer
  • Frida J
    Frida J köpte sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-14

Köpte villa av Tobias. Tobias var hjälpsam och effektiv genom köpet men kunde möjligtvis informerat mer om vad som anses vara byggnadstillbehör och inte. Trevlig mäklare! Läs mer
  • Julia K köpte sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-14

Bra bemötande från Tobias Svärd som var mycket tillmötesgående och duktig på att återkoppla vid frågor om bostadsaffären. Läs mer
  • Rickard E köpte sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-21

Köpt en enplansvilla i ljungsbro. Blev väldigt proffsigt bemött av Tobias. Ordentligt påläst om fastigheten och hade svar på mina, som det ibland kändes "dumma" frågor. Han besvarade dom på ett mycket bra sätt.
    Kan kort och gott säga att jag har mycket stort förtroende för Tobias. Läs mer
  • Henry Michael L sålde sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-07

Professionell
    Tillgänglig
    Smidig
    Alltid vänlig Läs mer
  • Joakim N sålde sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-04

Sålde en bostad.

Den bästa mäklaren vi har haft med att göra. Läs mer
    2018-12-07 Tobias Svärd svarar Joakim N
    Stort tack Joakim, lycka till med ny bostad.
  • Bo Charlie H sålde sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-22

Sålt hus. Väl bemött och införstådd på mig som säljare. Har haft dålig erfarenhet av tidigare mäklare, var därför skönt att få erfara en duktig mäklare. Var alltid professionell i sin roll. Löste det särskilt bra då samarbete saknas mellan mig och mitt ex. Skötte kontakter bra, höll oss informerade och hörde av sig vid frågor. Läs mer
    2018-12-07 Tobias Svärd svarar Bo Charlie H
    Tack Charlie, lycka till med allt!
  • Eddie N sålde sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-21

Mycket proffsig, smidig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-12-07 Tobias Svärd svarar Eddie N
    Tack Eddie, hoppas ni kommer trivas i nytt boende.
  • Veronica A köpte sin bostad med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-16

Trevlig och sympatisk. Processen blev väldigt stressad och vi uppfattade att köpet var klart innan det var så. Tror att en större tydlighet mot både köpare och säljare hade varit bra. I övrigt upplevde vi Tobias som mycket professionell och skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-12-07 Tobias Svärd svarar Veronica A
    Tack, spännande med att bygga nytt hus. Lycka till.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors