Tobias Svärd
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 56 Läs vad Tobias Svärd

• Marita L sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-12

Jag sålde en liten kolonistuga
    Blev mycket trevligt, respektfullt och hjälpsamt bemött.
    Fick snabbt svar på mina frågor via sms, mail eller telefon. Smidig och stöttande.
    Lika proffsigt skött som om det varit en lyxvilla som skulle säljas!
    Känner mig jättenöjd på alla sätt🤗 Läs mer
  • Petra Anna Maria S sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-12

BESTORP
    Vi upplevde Tobias som trevlig och kunnig. Han är lätt att få tag i och svarar tålmodigt på frågor och funderingar.
    Sålde vår sommarstuga snabbt och enkelt. Läs mer
  • Timmy P sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-10

KISA
    Sålt villan, blev väl bemött utav mäklaren.
    Hade som förväntningar att huset skulle bli sålt till en viss peng, vilket Tobias ordnade galant.

En mycket bra upplevelse och vi kommer garanterat att anlita Tobias vid nästa försäljning. Läs mer
  • Emma B köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-09

KISA
    Vi har köpt ett kedjehus, suturäng. Jag tyckte att mäklaren gav ett riktigt bra första intryck, han kunde berätta det vi ville veta om huset o saker runt omkring. Fick en bra känsla, han kändes väldigt ärlig. Vi fick tillit för honom direkt. Läs mer
  • Sahira Kadum M köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-02

KISA
    på jättebra sätt blev jag bemött av tobias Läs mer
  • Ann-Charlotte Maria S sålde sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-01

KISA
    Sålt min mors hus på Gammelgårdsgatan 30 i Kisa, uppleve det som allt fungerade mkt bra , Mvh Mia Schneider Läs mer
  • Caroline G köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-27

BERG/VRETA KLOSTER
    Tobias Svärd uppfyllde alla mina förväntningar på en mäklare till fullo i samband med försäljning av vårt radhus.
    Pålitlig, tydlig, flexibel, tillgänglig, kunnig med ett mycket trevligt och professionellt bemötande och gav det där extra när oförutsedda händelser inträffade före försäljningen.
    Han var en stor trygghet för mig som kund när jag behövde bolla idéer och ta snabba beslut i samband med försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera Tobias som mäklare! Läs mer
  • Ingela L köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-24

HORN
    Bra bemötande, snabb återkoppling och väldigt förtroendeingivande. Läs mer
  • Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-23

LJUNGSBRO
    Tobias har hjälpt oss vid både köp och försäljning av en fastighet (villa) i Ljungsbro, Linköpings kommun.
    Tobias har under hela processen varit hjälpsam, tydlig och skyndsam i sitt bemötande. Kunnig och förstående. Läs mer
  • Marie Louise E skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-06-21

Vi har blivit bemötta på ett ypperligt sätt, och hjälpta på alla sätt och vis både dag som i princip natt vid försäljning av villor Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors