Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais

Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais

Avenida Saboia 538, 113 25 monte estoril — Visa karta

Söker du efter din egen lilla oas av "svensk sommar året om"? Kanske är det här i Lissabon eller närliggande Cascais du hittar drömstället. Här i Portugals huvudstad vid Atlantkusten är det sommarväder året om, med svalkande vindar på sommarhalvåret och behaglig värme på vintern. Fisk, viner och caféer finns i mängder att utforska och är det snarare lugnare tempo och golfbanor som lockar kan Cascais, 30 minuter från Lissabon, vara det perfekta stället att leta bostad.

Vi på Fastighetsbyrån har god lokalkännedom och vet hur bostadsmarknaden här i Portugal fungerar. Genom att vi finns på plats här kan vi hålla full koll på vilka objekt som finns till salu och kan guida dig rätt efter dina önskemål.

Kontakta oss så kan vi hjälpa dig hitta bästa vägen till ditt nya boende i Lissabon eller Cascais!

Läs vad 18 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais

• Kent Lennart N
    Kent Lennart N skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Underbar attityd! Service inriktad! Pålitligt! Humor! Gör det lilla extra!
  • Mari V
    Mari V skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi blev väl bemötta, visning av objektet vi var intresserade av inom några timmar!
    Vänlig och tillmötesgående stämning på byrån med övriga medarbetare.
    Återkoppling och frågor om hur det går för oss
    Vi är supernöjda med Anna och hela byrån!
  • Peter W
    Peter W skrev om Björn Jacobsen en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Letade lägenhet i Lissabon utanför de områden som normalt nordbor bosätter sig i. Björn visade dock redan från början ett stort engagemang och intresse trots att det inte var i det område de normalt jobbar i. Han stöttade mig genom hela köpprocessen och hjälpte även till med kontakter runt denna. Hela tiden var han fokuserad och engagerad, detta engagemang var utöver vad man normalt sett kan förvänta sig. Efter köpet var klart hjälpte Annis mig med det praktiska. Samma sak där, ett oerhört engagemang för att hjälpa mig att få till de praktiska. Allt detta stöd sammantaget är oerhört värdefullt när man kommer till ett nytt land, så betyget gäller för både Björn och Annis. Nu har familjen tillbringat tre veckor på plats och stormtrivs och vill inte åka hem. När vi framöver förhoppningsvis flyttar hit permanent och ska köpa hus tvekar jag inte över vart jag ska vända mig.
    Annis R gillar detta
  • Torkel G
    Torkel G skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin agerade mycket professionellt. Hon visade hus och, vill jag minnas, även lägenheter i Estoril/Cascais-området och gav intryck av att klok och insatt i problemen.
    Hon var samtidigt vänlig och trevlig. Jag fick alltså ett mycket gott intryck av henne.
    Det hus som jag köpte visades av Elin men även av en annan mäklare. På grund av omständigheter som jag inte rådde över blev huset köpt genom den andra mäklaren. Jag har beklagat att Elins ansträngningar inte ledde till ett praktiskt resultat.
    Torkel Gregow
  • Charlotte T
    Charlotte T skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Professionellt och vänligt bemötande på alla håll och kanter.
    Jag har och kommer att rekommendera Anna Vilaca till flera personer.
  • Peter P
    Peter P skrev om Pernilla Jacobsen en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Allt fungerade bra. Pernilla var hjälpsam och det funkade bra!
    Sedan fick vi mycket hjälp an en Annis Ribeiro med en massa praktiska saker. Det var toppen - även om det kostade en hel del. Hon va guld värd hon också!
  • Jan J
    Jan J skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Anna är kompetent och gav oss alltid snabb återkoppling på våra frågor.

Anna levde upp till våra förväntningar och gav alltid ett positivt intryck.

Vi är mycket nöjda.
  • Eva O
    Eva O skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Mycket bra bemötande. Elin är mycket trevlig, omtänksam, alert, och snabb. Den bästa mäklare vi haft.
  • Erik B
    Erik B skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    När jag började googla runt på fastigheter i området dök Fastighetsbyrån upp på flera intressanta objekt. Jag fick tidigt bra kontakt med Elin på Cascais-kontoret, som snabbt och effektivt skickade över allt jag behövde veta om området, samt vilka objekt som skulle kunna passa. Ingen annan mäklare i regionen tog sig så mkt tid som Fastighetsbyrån. Det gjorde valet av mäklare väldigt enkelt.

Elin har hjälpt mig med allt; advokater, hemförsäkringar, öppna bankkonto, skriva elavtal, allt administrativt som är både tråkigt och tidskrävande, men absolut nödvändigt för att köpupplevelsen ska bli positiv. Jag hade inte lyckats köpa min drömbostad utan Elin på Fastighetsbyrån.
  • Peter H
    Peter H skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin är bästa mäklare jag anlitat. Personlig men samtidigt professionell. Högsta betyg!
  • Pia H
    Pia H skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Personligt bemötande. Kände snabbt av vad vi ville ha (och inte) Inte för pushig utan saklig när hon visar objekten. Bra hjälp vid kontakten med portugisiska myndigheter, vet vad som behövs. Stort plus för att hon kan flytande portugisiska och har bott i området länge.
  • Sverker B
    Sverker B skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Lyhörd ang önskemål och bra kunskap om området
    Ingen "tryckapå" försäljning
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Pernilla Jacobsen en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Pernilla är super bra. Jag fick otroligt mycket hjälp vid mitt köp och är jätte nöjd med allt och framför allt Pernilla.
  • Carl S
    Carl S skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Profesionel kunnig förstår kundönskemål ambitiös mycket trevlig arbetssam kan marknaden har mycket kontakter
  • Claudia L
    Claudia L skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Elin! Serviceinriktat, personligt och intresserat av oss och våra behov och önskemål!
  • Johan K
    Johan K skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi är mycket nöjda med Anna . Ett fantastiskt bemötande , väldigt kunnig och hjälpsam.
    Högsta betyg från oss !
    JOHAN / MARI
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin tar hand om alla processer i köpet och säkerställer ett högkvalitativt köp. Kan starkt rekomenderas.
  • Lasse H
    Lasse H skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Trevlig, professionell och kunnig.
    Kan varmt rekommendera henne, blir nog svårt att hitta en bättre mäklare.
Anna Vilaca
Elin Breithold