Anna Vilaca
en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais

Avenida Saboia 538
113 25 monte estoril — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Anna Vilaca

• Mats E
    Mats E skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi har köpt en lägenhet där Anna Vilaca var mäklare. Processen har fungerat så smidigt man kan begära. Bemötandet har varit personligt och trevligt. Vi är nöjda. Läs mer
  • Pär H
    Pär H skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi har under ca 2 år letat efter en lägenhet i Portugal. Fastnade tidigt för Ericeira och kom i kontakt med Anna som förstod vilken typ av objekt vi letade efter. Hon har visat olika objekt samt snabbt och alltid svarat på alla frågor. Frågor som löpande dyker upp hela tiden. Vilket är naturligt vid en fastighetsaffär i ett annat land, där vi som köpare inte behärskar språket. Anna har gett oss ett stort stöd i hela köpprocessen och även efter vid de nya kontakter som behövs med bank, advokat mm. Kan varmt rekommendera Anna som er "lots" i Portugal att hitta det rätta huset eller lägenheten. Läs mer
  • Hans-gunnar L
    Hans-gunnar L skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Jag har köpt lgh. i Praia do Sal i Alcochete. Anna verkar inte ha haft koll på vad för objekt hon sålde. Köpet tog över ett halvår att genomföra. Jag fick mer eller mindre styra upp saker själv. Läs mer
  • Tommy K skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Jag och min fru har länge haft en önskan om att hitta en lägenhet i Cascais. I vårt letande, som pågått några år, har Anna oförtrutet stått oss bi. Anna har med största omsorg och med stor yrkesskicklighet och alltid med gott humör hjälpt oss att navigera i marknaden. Tack vare Anna och teamet på Fastighetsbyrån i Cascais har vår dröm om en lägenhet i Cascais gått i uppfyllelse. Jag vill också passa på att ge högsta betyg för den ”after closing” service som Fastighetsbyrån i Cascais erbjuder. Servicepaketet är ovärderligt om man som vi behöver få leveransavtal på plats och få praktiska saker gjorda - allt på distans från Sverige. Sammanfattningsvis har både Anna som mäklare och Annis som ansvarig för ”after closing” service överträffat våra högt ställda förväntningar på god service. Vi är imponerade! Läs mer
  • Per B skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Jag har under åren byggt upp en mängd företag både i Sverige och utomlands. Men efter mina barns födelse var vårt husköp i ett nytt land ( tillika nya hemvist på sikt ) det mest utmanande jag gjort. Vi fick känna på hur det var att känna sig utlämnad i ett stort livsbeslut, finansiellt beslut men även emotionellt beslut. Jag kan inte komma på ett enda moment vi var annat än nöjda med. Sällan sådant uppstår. Sådana saker som de flesta mäklare glömmer är detaljer, små detaljer, eller att vara en hjälpande hand under processen. Kan inte annat än tacka för en otroligt bra erfarenhet och rekomenderar alla svenskar att välja Anna när man genomför ett hus/lägenhetsköp.

Per, Anna, Vendela, Fanny, Alice och Lotta Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Mycket bra och trevligt bemötande. Anna var väldigt lyhörd inför vilket sorts objekt vi letade efter. Hon visade oss fem objekt som passade in bra på de kriterier som vi hade angivet och vi fastnade för ett. Processen gick snabbt och smidigt och vi håller nu på att renovera vårt drömhus i Monte Estoril.

Jag kan varmt rekommendera Anna Vilaca som er mäklare! Läs mer
  • Håkan K skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Mycket trevlig och hjälpsam. Högsta betyg! Läs mer
  • Anders T skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Mycket duktig och profisionell mäklare. Hjälpte oss genom hela processen. Mycket nöjda med Anna och kan verkligen rekommendera hemne Läs mer
  • Erik S skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Anna är engagerad och väldigt snabb på att återkomma med efterfrågade uppgifter.

Anna var ett stort stöd i köpprocessen och har ett väl utvecklat samarbete övriga i processen, bank, advokat ect.

Hon släpper inte taget från allt är på plats, varvid vi kan ge henna våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Väldigt bra bemötande som kund, återkoppling skedde enligt överenskommelse och mäklaren var lyhörd för våra önskemål och funderingar.
    Vi fick också en del strul med dokumenten och mäklaren hjälpte oss otroligt mycket att reda ut säljarnas i det här fallet något bristfälliga dokumentation.
    Vi är supernöjda med Anna på Fastighetsbyrån och med vårt nya hem! Läs mer
  • Kent Lennart N skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Underbar attityd! Service inriktad! Pålitligt! Humor! Gör det lilla extra! Läs mer
  • Mari V skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi blev väl bemötta, visning av objektet vi var intresserade av inom några timmar!
    Vänlig och tillmötesgående stämning på byrån med övriga medarbetare.
    Återkoppling och frågor om hur det går för oss
    Vi är supernöjda med Anna och hela byrån! Läs mer
  • Charlotte T skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Professionellt och vänligt bemötande på alla håll och kanter.
    Jag har och kommer att rekommendera Anna Vilaca till flera personer. Läs mer
  • Jan J skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Anna är kompetent och gav oss alltid snabb återkoppling på våra frågor.

Anna levde upp till våra förväntningar och gav alltid ett positivt intryck.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Pia H skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Personligt bemötande. Kände snabbt av vad vi ville ha (och inte) Inte för pushig utan saklig när hon visar objekten. Bra hjälp vid kontakten med portugisiska myndigheter, vet vad som behövs. Stort plus för att hon kan flytande portugisiska och har bott i området länge. Läs mer
  • Sverker B skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Lyhörd ang önskemål och bra kunskap om området
    Ingen "tryckapå" försäljning Läs mer
  • Carl S skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Profesionel kunnig förstår kundönskemål ambitiös mycket trevlig arbetssam kan marknaden har mycket kontakter Läs mer
  • Johan K skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi är mycket nöjda med Anna . Ett fantastiskt bemötande , väldigt kunnig och hjälpsam.
    Högsta betyg från oss !
    JOHAN / MARI Läs mer
  • Lasse H skrev om Anna Vilaca en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Trevlig, professionell och kunnig.
    Kan varmt rekommendera henne, blir nog svårt att hitta en bättre mäklare. Läs mer
Anna Vilaca
Elin Breithold