2 rekommendationer

Björn Jacobsen
en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais

Avenida Saboia 538
113 25 monte estoril — Visa karta

Vad tror Björn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 2 kunder tycker om Björn Jacobsen

• Claes-urban D
    Claes-urban D skrev om Björn Jacobsen en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Jag tycker Björn har varit väldigt professionel och stödjande i vårt köp av lägenhet. Att köpa utomlands är mera komplicerat än att köpa hemma och det behövs därför mera bollplank för att få saker att fungera rätt. Jag kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån som mäklare Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Björn Jacobsen en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Letade lägenhet i Lissabon utanför de områden som normalt nordbor bosätter sig i. Björn visade dock redan från början ett stort engagemang och intresse trots att det inte var i det område de normalt jobbar i. Han stöttade mig genom hela köpprocessen och hjälpte även till med kontakter runt denna. Hela tiden var han fokuserad och engagerad, detta engagemang var utöver vad man normalt sett kan förvänta sig. Efter köpet var klart hjälpte Annis mig med det praktiska. Samma sak där, ett oerhört engagemang för att hjälpa mig att få till de praktiska. Allt detta stöd sammantaget är oerhört värdefullt när man kommer till ett nytt land, så betyget gäller för både Björn och Annis. Nu har familjen tillbringat tre veckor på plats och stormtrivs och vill inte åka hem. När vi framöver förhoppningsvis flyttar hit permanent och ska köpa hus tvekar jag inte över vart jag ska vända mig. Läs mer
    Annis R gillar detta
Anna Vilaca