10 rekommendationer

Elin Breithold
en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais

Avenida Saboia 538
113 25 monte estoril — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Elin Breithold

• Magnus F
    Magnus F skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Jag köpte en lght utanför Lissabon. Jag är nöjd med köpet och är mycket nöjd och tacksam för all hjälp med själva processen. Elin Breithold o Fastighetsbyrån har varit väldigt professionella och mycket hjälpsamma, både före själva köpet och efter. Jag kan varmt rekommendera Elin och Fastighetsbyrån vad det gäller fastighetsförvärv i Portugal. Läs mer
  • Marek F
    Marek F skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Väl bemötande , aktiv och trevligt verkar mycket pålitligt Läs mer
  • Pär E
    Pär E skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Hej
    För ungefär 2 år sedan när vi hade tittat efter ett hus/lägenhet i Portugal med syfte att flytta från Sverige vid pensioneringen tog vi kontakt med Fastighetsbyrån. Elin blev vår kontaktperson och efter ett antal visningar i Lissabon området och Ericeira kom Praia do Sal projektet upp. Det mynnade ut i att vi beslutade oss för att investera i PdS.

Under hela denna process har Elin på ett helt fantastiskt sätt backat upp oss med support, svarat på våra många gånger säkert konstiga frågor och när hon inte haft svar direkt tagit reda på det och återkopplat med oss.
    Till en grad som vi tycker är exceptionell med den långa erfarenhet som vi i vårt yrkesliv haft av customer relations. Långt över vad man faktiskt kan begära.

Elin måste i våra ögon vara en enorm resurs för FB och för vilken arbetsgivare som helst i den branschen.
    Vi kan inte annat än gratulera FB till den värvningen och önskar Elin all framtida lycka i hennes karriär. För oss har hon varit ovärderlig och förutom det affärsmässiga också enorm kul att lära känna tjejen som hjälpt oss, alltid glad och med fin humor och glimten i ögat, under en period då Elin dessutom också blivit förstagångsmamma.
    Vi är så impade av henne.

Vänliga hälsningar,

Camilla och Pär Enmarc
    Nu inflyttade i vårt nya ställe Praia do Sal. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin är en mycket varm och tillmötesgående person som alltid anstränger sig för att göra sitt bästa. Vår upplevelse är mycket positivt. Det bör dock tilläggas att när vi ursprungligen fick kontakt med henne för ca 11/2 år sedan hade hon lite kunskapsluckor som vi tror berodde på bristande erfarenhet. Idag tror vi dock att hon täppt igen sådana luckor. Läs mer
  • Torkel G
    Torkel G skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin agerade mycket professionellt. Hon visade hus och, vill jag minnas, även lägenheter i Estoril/Cascais-området och gav intryck av att klok och insatt i problemen.
    Hon var samtidigt vänlig och trevlig. Jag fick alltså ett mycket gott intryck av henne.
    Det hus som jag köpte visades av Elin men även av en annan mäklare. På grund av omständigheter som jag inte rådde över blev huset köpt genom den andra mäklaren. Jag har beklagat att Elins ansträngningar inte ledde till ett praktiskt resultat.
    Torkel Gregow Läs mer
  • Eva O
    Eva O skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Mycket bra bemötande. Elin är mycket trevlig, omtänksam, alert, och snabb. Den bästa mäklare vi haft. Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    När jag började googla runt på fastigheter i området dök Fastighetsbyrån upp på flera intressanta objekt. Jag fick tidigt bra kontakt med Elin på Cascais-kontoret, som snabbt och effektivt skickade över allt jag behövde veta om området, samt vilka objekt som skulle kunna passa. Ingen annan mäklare i regionen tog sig så mkt tid som Fastighetsbyrån. Det gjorde valet av mäklare väldigt enkelt.

Elin har hjälpt mig med allt; advokater, hemförsäkringar, öppna bankkonto, skriva elavtal, allt administrativt som är både tråkigt och tidskrävande, men absolut nödvändigt för att köpupplevelsen ska bli positiv. Jag hade inte lyckats köpa min drömbostad utan Elin på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin är bästa mäklare jag anlitat. Personlig men samtidigt professionell. Högsta betyg! Läs mer
  • Claudia L
    Claudia L skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Elin! Serviceinriktat, personligt och intresserat av oss och våra behov och önskemål! Läs mer
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin tar hand om alla processer i köpet och säkerställer ett högkvalitativt köp. Kan starkt rekomenderas. Läs mer
Anna Vilaca
Elin Breithold