6 rekommendationer

Elin Breithold
en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais

Avenida Saboia 538
113 25 monte estoril — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Elin Breithold

• Torkel G
    Torkel G skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin agerade mycket professionellt. Hon visade hus och, vill jag minnas, även lägenheter i Estoril/Cascais-området och gav intryck av att klok och insatt i problemen.
    Hon var samtidigt vänlig och trevlig. Jag fick alltså ett mycket gott intryck av henne.
    Det hus som jag köpte visades av Elin men även av en annan mäklare. På grund av omständigheter som jag inte rådde över blev huset köpt genom den andra mäklaren. Jag har beklagat att Elins ansträngningar inte ledde till ett praktiskt resultat.
    Torkel Gregow
  • Eva O
    Eva O skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Mycket bra bemötande. Elin är mycket trevlig, omtänksam, alert, och snabb. Den bästa mäklare vi haft.
  • Erik B
    Erik B skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    När jag började googla runt på fastigheter i området dök Fastighetsbyrån upp på flera intressanta objekt. Jag fick tidigt bra kontakt med Elin på Cascais-kontoret, som snabbt och effektivt skickade över allt jag behövde veta om området, samt vilka objekt som skulle kunna passa. Ingen annan mäklare i regionen tog sig så mkt tid som Fastighetsbyrån. Det gjorde valet av mäklare väldigt enkelt.

Elin har hjälpt mig med allt; advokater, hemförsäkringar, öppna bankkonto, skriva elavtal, allt administrativt som är både tråkigt och tidskrävande, men absolut nödvändigt för att köpupplevelsen ska bli positiv. Jag hade inte lyckats köpa min drömbostad utan Elin på Fastighetsbyrån.
  • Peter H
    Peter H skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin är bästa mäklare jag anlitat. Personlig men samtidigt professionell. Högsta betyg!
  • Claudia L
    Claudia L skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Elin! Serviceinriktat, personligt och intresserat av oss och våra behov och önskemål!
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Elin Breithold en del av Fastighetsbyrån Lisboa/Cascais
    Elin tar hand om alla processer i köpet och säkerställer ett högkvalitativt köp. Kan starkt rekomenderas.
Anna Vilaca
Elin Breithold