Jonas Eriksson

Jonas Eriksson

Jonas Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Ljusdal

Jonas Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Jonas Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.6. Jonas Eriksson har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

118 omdömen om Jonas Eriksson

Sedan starten hos Reco 2015
Emelie V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Bra bemötande och stöd under processen.

Ramin M
Ljusdal

bra bemötande lösningsfokuserad när det gäller övergångsdatum och övriga möten

Håkan C
Ljusdal

Jonas är saklig, påläst, engagerad och ger ett rakt igenom proffesionellt intryck. Vår försäljning har hanterats mycket bra och vi har haft ett bra bollplank att sälja i en turbulent och svårtolkad marknad.

Klo Ma Ner K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Har bra bemötande och trevlig.

Per Erik Staffan N
Ljusdal

Allmänt trevligt och känns trygg 😞

Anton V
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Färila

Trevlig, seriös och förtroendeingivande mäklare. Rekommenderas!

Klaes Emil M
Färila

bra kund bemötande och otroligt duktig! snabb och smidig försäljning

Lars W
Färila

Jonas mötte mig med värme och trygghet. Jag kände mig helt lugn med att Jonas kan sin sak. Vi har haft bra kontakt och Jonas har varit hjälpsam med frågor som uppstått . Jag känner mig glad och nöjd med utfallet från min försäljning. Med vänlig hälsning,, Siv Olsson

Tommy H
Järvsö

Trygg.pålitligt intryck, oerhört bra bemötande och mycket informativ under hela prosesen Allt översteg våra förändringar.

Elisabeth F
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Järvsö

Trevligt och professionellt bemötande i alla delar från visning till kontrakt. Tryggt med erfaren mäklare