Robert Danhard-Rundquist

Robert Danhard-Rundquist

Robert Danhard-Rundquist är mäklare på Fastighetsbyrån Ljusdal

Robert Danhard-Rundquist har varit registrerad mäklare sedan 2015-08. Robert Danhard-Rundquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.6. Robert Danhard-Rundquist har haft 29 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 94 Läs vad Robert Danhard-Rundquist

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-07-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och professionell hantering av bostadsaffären. 👍
    Tack för det Isak. Hoppas du ska trivas i lägenheten. Ha det gott! Robert Danhard-Rundquist
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och direkt ett förtroende och tillit.
    Förklarade bra olika frågor för oss, eftersom det är inte varje dag man säljer ett hus. Var tydligt objektiv och gjorde att vi fick tänka till på vårt sätt och kunde komma med följdfrågor.
    Ingen stress utan tog sig alltid tid och var fokuserad

Inga förväntningar direkt men tillgänglig och kunde kommunicera och förklara olika alternativ och det har Robert visat.

Vi är två som säljer, har alltid återkopplat till oss båda kring frågor , händelser, information och det har varit suveränt att hela tiden få informationen båda säljare.
    Ett lugnt och tillitsfullt bemötande och det har känts tryggt hela processen kring försäljningen.
    Första mötet är viktigaste för oss och även här var tydlig och opartiskt, visade inte med full kraft att han ville ha vårt uppdrag. Detta gjorde att han gav det seriösaste intrycket och det har fortsatt genom hela försäljningen.
    mvh
    Margith Hanslin och Ingrid Jonsson
    Tusen tack för de fina orden och vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag önskar er en fortsatt fin sommar. Sköt om er! Robert Danhard-Rundquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-07-18 Verifierad kund
    Ambitiös, trevlig och intresserad.
    Tack så mycket Johannes och för att du tar dig tid att svara på detta. Härligt att ni nu också kommer närme era vänner. Önskar er en skön sommar och ett lycka till med renvoring och ev utbyggnad.Ha det gott! Robert Danhard-Rundquist
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, påläst och hjälpsam!
    Tack så mycket Eva, hoppas du ska trivas i lägenheten. Önskar en fortsatt skön sommar! Robert Danhard-Rundquist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-07-13 Verifierad kund
    Verkligen jätte nöjd med Robert. Otroligt gott bemötande. Kände att jag hade koll under hela processen. Från att knäppa kort till budgivningen.
    Tack så mycket för förtroendet Sofie och lycka till med det nya huset! :) Robert Danhard-Rundquist
    2022-06-02 Verifierad kund
    Han är trevlig och snäll. Han hjälper till och förklara allt som jag har funderat eller inte förstått.
  • Anna L
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av Robert, sympatisk, trevlig och professionell. Är snabb i återkoppling och hög tillgänglighet.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Everything was really good. We felt comfortable and we felt all the information was given to us
    Thank you Daniel for your review. I hope you and your family will enjoy your new home. Robert Danhard-Rundquist
    2022-01-23 Verifierad kund
    Riktigt trevlig och alltid utmärkt bemötande
    Tack så mycket Jon, hoppas du ska trivas i ditt alldeles egna hus! Robert Danhard-Rundquist
    • Färila
    2021-11-01 Verifierad kund
    Robert is a fantastic broker, extremely good at his job, he gave us so much valuable information and is by far the best broker we have met in Sweden. We've looked at so many properties to buy and Robert is the best! He's very quick to communicate and has helped us with all our enquiries.