Robert Danhard-Rundquist

Robert Danhard-Rundquist

Robert Danhard-Rundquist är mäklare på Fastighetsbyrån Ljusdal

Robert Danhard-Rundquist har varit registrerad mäklare sedan 2015-08. Robert Danhard-Rundquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.6. Robert Danhard-Rundquist har haft 49 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 82 Läs vad Robert Danhard-Rundquist

• Lana B
    2021-06-12
    Trevlig, snäll, ger tydliga svar på frågor, professionell, strukturerad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-10
    Mycket trevlig mäklare som tog tid och var vänlig.
    Tog kontakt och ställde alltid upp, vill verkligen rekommendera honom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-10
    trevlig, informerade bra om hur en försäljning går till.
    svarade på alla frågor. tillmötesgående. jag är mycket nöjd med hjälpen jag fått.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-10
    Har bara haft mailkontakt och även det har varit otroligt segt, dåligt med återkoppling. Verkar inte ha full kunskap inom IT teknik och vilka hjälpmedel som finns att tillgå för att sköta dokument mellan köpare och säljare elektroniskt.

Annonsen togs bort direkt, innan köparen erlagt handpenningen viket vi tyckte va lite konstigt men skyltarna satt kvar vid stugan så dom fick vi plocka ner själva, inte bra ur inbrottssynpunkt.

Överhuvud taget väldigt trögt trots en väldigt hög provision. Skulle inte rekommendera denna mäklare.
  • MALIN J
    2021-05-10
    Vi köpte en mindre gård och jag har varit så nöjd med bemötande av mäklaren! Proffsigt förklarat av allt man behöver veta och vi kommer garanterat välja Robert om vi i framtiden vill sälja!
    Tusen tack Malin för de fina orden. Lycka till med renoveringarna och hoppas ni ska trivas länge i er nya bostad! mvh Robert Danhard-Rundquist Robert Danhard-Rundquist
    2020-11-28
    Jag har sålt en lägenhet på ett rum med kokvrå och är helnöjd med jobbet som Robert gjort.!
    Tack så mycket Margareta. Sköt om dig! Robert Danhard-Rundquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-11-24
    Vi köpte ett fritidshus i Ljusdal.
    Kändes bra genom hela köpet.
    Kunde anpassa sig efter våra behov
    på visningstid mm.
    Lugn trevlig och seriös.
    Tack Peter, hoppas ni ska trivas länge i ert nya fritidshus. Önskar er en fin vinter! Robert Danhard-Rundquist
    2020-11-12
    Såld Villa med Robert som mäklare. Trevlig och lugn, med ett jättebra bemötande. Jag hade förväntningar om att få hjälp och stöd i försäljningen, något vi fick ännu mer än förväntad! Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Robert
    Tack så mycket Isabell och lycka till med ert nya boende. :D Robert Danhard-Rundquist
    2020-10-21
    Smidig och en trevlig snubbe som förstår både köpare och säljare.
    Tack Roger, önskar dig en skön höst! Robert Danhard-Rundquist
    2020-10-15
    Jag har sålt både en villa och en sommarstuga i Järvsö med omnejd och mäklaren jag har är superbra och han har svarat på alla frågor som jag har haft.
    Han har varit lätt att få kontakt med och väldigt snabb på återkoppling vid olika funderingar och mail.
    Mäklaren höll kontakta med mig hela tiden under försäljningarna.
    Han är alltid glad,trevlig och tillmötesgående.
    Försäljningarna gick smidigt och bra, jag har inte avslutat samarbetet än men jag skulle gärna rekommendera honom vidare.
    Jag är väldigt nöjda med båda affärerna.