Robert Danhard-Rundquist

Robert Danhard-Rundquist

4.6 i betyg av 73 omdömen

Robert Danhard-Rundquist är mäklare på Fastighetsbyrån Ljusdal

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Robert Danhard-Rundquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 73 omdömen sedan 2016-05-26. Robert Danhard-Rundquist har haft 48 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 73 Läs vad Robert Danhard-Rundquist

• Jag har sålt både en villa och en sommarstuga i Järvsö med omnejd och mäklaren jag har är superbra och han har svarat på alla frågor som jag har haft. Han har varit lätt att få kontakt med och väldigt snabb på återkoppling vid olika funderingar och mail. Mäklaren höll kontakta med mig hela tiden under försäljningarna. Han är alltid glad,trevlig och tillmötesgående. Försäljningarna gick smidigt och bra, jag har inte avslutat samarbetet än men jag skulle gärna rekommendera honom vidare. Jag är väldigt nöjda med båda affärerna.
    Maria F sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-10-15
    • 30.0 m²
    2020-10-15
  • Snabba svar, bra info och inga konstigheter! Toppen.
    Jerry O sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-09-23
    • 2:a
    • 56.5 m²
    2020-09-23
    Tack Jerry och lycka till med nya bostaden! :D

Visa svar
  • Köpt fritidshus Mycket trevligt bemötande, snabb och okomplicerad kommunikation. Överträffade mina förväntningar på mäklare. Trevlig OCH kunnig! Tips- mycket trevligt med bukett i present. Men som ny stugägare har man knappast en vas som passar den buketten....☺️
    Karin B köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-09-08
    • 80.0 m²
    2020-09-08
    Tack själv Karin och trevligt att träffa er med. Stort lycka till med ert fritidshus och hoppas buketten överlevde tills den fick en vas :-D

Visa svar
  • Trevlig, servicevänlig,duktig på att förklara.
    Rolf H
    Rolf H köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-07-31
    • 36.0 m²
    2020-07-31
    Tack för det Rolf, önskar er en härlig tid i er nya stuga!

Visa svar
  • Fritidshus Mycket trevlig bemötande Vi ville ha ett bra pris och genom Robert engagemang kom vi överens om ett mycket bra pris med säljaren. I det stora hela mycket bra
    Daniel M köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-07-07
    • 50.0 m²
    2020-07-07
    Tack Daniel, önskar dig en fin sommar i stugan!

Visa svar
  • Sålt villa i Hälsingland Tydligt, trevligt och effektivt bemötande Då det krävs mycket renovering på objektet så var mina förväntningar begränsade men hoppades på en effektiv och snabb deal. Mäklaren överträffade dessa förväntningar. Sammanfattningsvis var det en snabb, stabil och bra upplevelse att anlita denna mäklare.
    Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-06-23
    • 50.0 m²
    2020-06-23
    Tack själv för det fina samarbetet och dem utförliga svaren på mina frågor som jag alltid fick snabbt och precist! Lycka till med familjelivet och ha en fin sommar! mvh Robert

Visa svar
  • Jag har sålt min villa på 5 rum och kök i Korskrogen och haft en jättebra upplevelse av mäklaren då det känns tryggt och bra från början till slut.
    Nina B
    Nina B sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-06-17
    • 132.0 m²
    2020-06-17
    Tack så mycket Nina. Lycka till med ditt nya boende! :-)

Visa svar
  • Under rådande omständigheter har vårt köp löpt på bra.
    Mona I köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-06-04
    • 120.0 m²
    2020-06-04
  • Sålde bostadsrätt åt mig ! Alltid bra bemötande och svar på frågor. Tack snälla Robert !
    Merith B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-05-08
    • 2:a
    • 69.6 m²
    2020-05-08
    Tusen tack själv Merith för ditt fina vitsord. Lycka till med det nya boendet! :)

Visa svar
  • Vi har sålt vår bostad. Men en bra känsla och ett bra och professionellt bemötande.
    Emelie Anna Charlotte G sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-04-29
    • 109.0 m²
    2020-04-29
    Tusen tack för det fina omdömet. Och lycka till med ert nya hus! :D