Robert Danhard-Rundquist
Registrerad mäklare sedan 2015-08-03
Aktiv på Reco.se sedan 2016-05-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 69 Läs vad Robert Danhard-Rundquist

• Daniel M köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-07-07

Fritidshus
    Mycket trevlig bemötande
    Vi ville ha ett bra pris och genom Robert engagemang kom vi överens om ett mycket bra pris med säljaren.
    I det stora hela mycket bra Läs mer
  • Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-06-23

Sålt villa i Hälsingland
    Tydligt, trevligt och effektivt bemötande
    Då det krävs mycket renovering på objektet så var mina förväntningar begränsade men hoppades på en effektiv och snabb deal. Mäklaren överträffade dessa förväntningar. Sammanfattningsvis var det en snabb, stabil och bra upplevelse att anlita denna mäklare. Läs mer
    2020-06-23 Robert D svarar Alexander B
    Tack själv för det fina samarbetet och dem utförliga svaren på mina frågor som jag alltid fick snabbt och precist! Lycka till med familjelivet och ha en fin sommar!

mvh Robert
  • Nina B
    Nina B sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-06-17

Färila
    Jag har sålt min villa på 5 rum och kök i Korskrogen och haft en jättebra upplevelse av mäklaren då det känns tryggt och bra från början till slut. Läs mer
    2020-06-17 Robert D svarar Nina B
    Tack så mycket Nina. Lycka till med ditt nya boende! :-)
    Robert D gillar detta
  • Mona I köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-06-04

Färila
    Under rådande omständigheter har vårt köp löpt på bra. Läs mer
    Robert D gillar detta
  • Merith B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-05-08

2:a
    Järvsö
    Sålde bostadsrätt åt mig ! Alltid bra bemötande och svar på frågor. Tack snälla Robert ! Läs mer
    2020-05-08 Robert D svarar Merith B
    Tusen tack själv Merith för ditt fina vitsord. Lycka till med det nya boendet! :)
    Robert D gillar detta
  • Emelie Anna Charlotte G sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-04-29

Järvsö
    Vi har sålt vår bostad. Men en bra känsla och ett bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-04-29 Robert D svarar Emelie Anna Charlotte G
    Tusen tack för det fina omdömet. Och lycka till med ert nya hus! :D
    Robert D gillar detta
  • Ingrid K köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-04-19

3:a
    Ljusdal
    Fått hus VÄRDERAT, KÖPT insatslägenhet, Har hus till FÖRSÄLJNING

Ett mycket trevligt bemötande som ingav förtroende

Eftersom jag är en äldre person som inte har erfarenhet av affärer behövde jag mycket hjälp vilket jag också fått.

Mycket bra information om köp/sälj -ningens gång
    Har fått svar på mina frågor samt olika tips.
    Känner att jag är delaktig i affärerna. Läs mer
    2020-04-19 Robert D svarar Ingrid K
    Tack Ingrid för den fina kommentaren och ha det så gott i den nya lägenheten!
    Robert D gillar detta
  • Olov O köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-03-24

Ljusdal
    Har köpt hus, mycket proffsig bemötande. Är mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-24 Robert D svarar Olov O
    Tack desamma Olov och lycka till med huset!
    Robert D gillar detta
  • Sara B köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-02-05

Vi har sålt en villa . Blev trevligt bemött av mäklaren:) Läs mer
    2020-02-05 Robert D svarar Sara B
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa er med denna affär!
    Robert D gillar detta
  • Jonas G sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-02-01

Järvsö
    Vi är jättenöjda med Robert och Fastighetsbyrån. En mycket trygg fastighetsaffär. Läs mer
    2020-02-01 Robert D svarar Jonas G
    Tack så mycket Jonas och Jenny och lycka till med ert nya boende! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ljusdal

Robert Danhard-Rundquist