Fastighetsbyrån Ljusdal

Fastighetsbyrån Ljusdal

• BadgeEightYears

Välkommen till Fastighetsbyrån i Ljusdal och Järvsö! Vi jobbar alltid med starkt engagemang och stor kunskap om bostadsmarknaden i området kring Ljusdal och tack vare vårt samarbete med Swedbank kan vi erbjuda dig en trygg och bra affär som ska vara förmånlig för både köpare och säljare. Funderar du på att sälja en bostad...

314 omdömen om Fastighetsbyrån Ljusdal

Sedan starten hos Reco 2013

Leif Jörgen Valdemar K
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Anna var mycket hjälpsam och motsvarade alla förväntningar som jag hade på en mäklare.

Delta D
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Mycket tillmötesgående och flexibel Mäklare som har genomfört hela köp-processen på ett mycket smidigt och tryggt sätt. Kan varmt rekommendera Anna Eriksson som Mäklare och kommer säkerligen anlita henne vid framtida projekt. Bästa hälsningar/ D.D

Emelie V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Bra bemötande och stöd under processen.

Martinus Gijsbertus Johannes B
Färila

Anna told us everything about the house and she was very patient with us. We had to wait for the bank to make a decision. She communicated very well between us and the owners.

Margareta S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Jag är mycket nöjd med Anna och kan rekommendera henne väl till andra. Trevligt bemötande o ch praktisk under genomgång av avtal. Hon levde upp till mina förväntningar. Hade skrivit fem cirklar, men då skulle hon ju inte haft något alls att förbättra o h det vill man ju. Jättenöjd!

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Margareta. Lycka till i ditt nya fina boende.

Kjell J
Ljusdal

Anna är exakt en sån person man vill träffa. Lugn och saklig och kan lyssna på en kund. Väldigt lyhörd och tog reda på saker som inte fanns att finna i materialet. Jag kan varmt rekommendera henne som god kontaktperson och någon att lita på.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Vad fint att höra! Tusen tack.

Marianne D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Har blivit mycket väl bemött och har fått bra hjälp i samband med försäljningen. Hon har tagit mig igenom detta steg för steg och det har känts tryggt.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack för fina ord och för förtroendet Marianne

Cecilia D
Ljusdal

Blev helt underbart bemött! Mycket härlig och glad mäklare! Intresserad, mycket hjälpsam och kan verkligen sitt yrke!

Svar från Anna Eriksson Hylander

Men tack snälla du :) Det var fint att höra.

Moa D
Ljusdal

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Påläst och kunnig, gav tydlig information om lägenheten och alla steg i processen.

Tack för det. Snart tillträde :) Ses då

Anna J
Ljusdal

Mycket bra och trevligt bemötande. God service och alltid tillgänglig.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Anna, och stort lycka till på er nya plats.

Ramin M
Ljusdal

bra bemötande lösningsfokuserad när det gäller övergångsdatum och övriga möten

Margareta A
Ljusdal

Väldigt hjälpsam och lätt att ha att göra med. Alltid lätt tillgänglig när man hade frågor och funderingar. Trevlig och hjälpsam människa som inger ett gott förtroende.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Margareta för trevligt samarbete.

Håkan C
Ljusdal

Jonas är saklig, påläst, engagerad och ger ett rakt igenom proffesionellt intryck. Vår försäljning har hanterats mycket bra och vi har haft ett bra bollplank att sälja i en turbulent och svårtolkad marknad.

Klo Ma Ner K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
Ljusdal

Har bra bemötande och trevlig.

Karin H

Toppenmäklare👍 Trevlig och proffesionellt bemötande! Är nöjd med Anna

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Karin, det var ett nöje.

Rickard V

Väldigt bra mäklare Bra service

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Rickard hoppas flytten går bra!

Ann-Sofie G
Färila

Jättebra och tydlig information av Anna. Öppen och glad med visat intresse för oss som köpare. Hon verkar ha bra simultanförmåga samt att kunna ha många bollar i luften. Kändes toppenbra med henne.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack så mycket. Va fint ni kommer få i Yg. Hörs till våren igen.

Per Erik Staffan N
Ljusdal

Allmänt trevligt och känns trygg 😞

Anton V
Färila

Trevlig, seriös och förtroendeingivande mäklare. Rekommenderas!

Klaes Emil M
Färila

bra kund bemötande och otroligt duktig! snabb och smidig försäljning

Lars W
Färila

Jonas mötte mig med värme och trygghet. Jag kände mig helt lugn med att Jonas kan sin sak. Vi har haft bra kontakt och Jonas har varit hjälpsam med frågor som uppstått . Jag känner mig glad och nöjd med utfallet från min försäljning. Med vänlig hälsning,, Siv Olsson

Tommy H
Järvsö

Trygg.pålitligt intryck, oerhört bra bemötande och mycket informativ under hela prosesen Allt översteg våra förändringar.

Elisabeth F
Järvsö

Trevligt och professionellt bemötande i alla delar från visning till kontrakt. Tryggt med erfaren mäklare

Anton J
Ljusdal

Hjälpsam under hela processen. Snabb med att svara på frågor.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Anton hoppas flytten gått bra och att du ska trivas!

Raiemond Alexander Å
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

Trevlig och kunnig fastighetsmäklare. Bra på att lyssna på våra synpunkter, förslag. Svarade snabbt på frågor från oss.

Johan H

Mycket trevlig och proffsig. Anna var också transparent i processen och kommunikativ!

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack för fina ord. Där kommer ni att trivas!

Sven Bertil J

Anna är en helt fantastisk person och en mycket skicklig mäklare. Vår försäljning på Svartvallsvägen 76 gick hur smidigt som helst.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack snälla ni! Önskar er allt gott!

Tony B
Ljusdal

Trevlgt bemötande kunnig Jag hade lagom höga förväntningar Anna gjorde så att mina förväntningar blev högre Bra och trevligt bemötande

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Tony. Jag hoppas du kommer trivas fint i stugan!

Maria B
Ljusdal

Lugn, Inger förtroende, påläst och kunnig

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Maria! Hoppas ni ska trivas. Nu kör vi vidare :)

Birgitta Anna Ö
Ljusdal

Jag tycker så mycket om Anna för hon är positiv, glad, påläst och ej stressad och lyssnar m.m. Vi är så nöjda. Birgitta Öbom

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack så mycket, så roligt att få lärt känna er.

Bengt Svante Göran Ö
Ljusdal

Vi blev bemötta på ett otroligt bra sätt. Ingen panik eller hets, arbetade på ett lugnt och proffsigt sätt. Höll oss uppdaterade löpande. Vi är mycket nöjda med resultatet och upplever att även köparen är nöjd. Kan rekommendera Anna Eriksson Hylander helhjärtat.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Bengt och Birgitta hoppas vi ses snart igen.

Erik S
Järvsö

Positiv och ger ett tryggt intryck.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Erik och grattis till ert fina hus, där kommer ni få det bra!

Emma B
Järvsö

Jag är supernöjd med min kontakt med Anna. Hon är professionell, trevlig och personlig. Anna besvarar både dumma och smartare frågor på samma fina och genuina sätt.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Emma vad fint att höra. Hoppas ni ska trivas i ert nya.

Alexander A
Färila

Super trevligt bemötande, lättillgänglig och mycket hjälpsam. Hela affären kändes trygg.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Alexander. Ses inom kort på tillträdet.

Anders Göran A
Järvsö

Vår erfarenhet av Jonas är att han engagerade sig väldigt mycket och höll kontakt med oss under hela tiden från att vi tog kontakt första gången tills köpet var klart Vi är mycket nöjda.

Kristina B
Ljusdal

Mycket bra och hjälpsam . Både sålt och köpt fastighet genom henne nu. Pålitlig och bra service.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack för fina ord Kristina! Jag hoppas och tror att ni ska trivas i ert nya fina hus.

Linn B
Järvsö

Trevlig och professionell genom alla steg i processen.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Grattis till ett superfint hus Linn! Och tack för fin rekommendation.

Efva E
Järvsö

Anna är en mkt engagerad mäklare samt har en underbar mjuk framtoning. Inlyssnande och ger ett lugnt o kvalificerat intryck. Hjälpsam Ger henne högsta betyg.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Efva det har varit ett nöje att vara delaktig i denna förmedling.

Simon F
Järvsö

Topp betyg på alla punkter 🏚☀️

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tusen tack Simon. Hoppas ni ska trivas i Skästra.

Susanne B
Ljusdal

Anna är en mycket tillmötesgående, trevlig, lugn och förtroendeingivande mäklare. Dessutom positiv och ser hela tiden lösningar.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Susanne för fin rekommendation, det är alltid ett nöje att samarbeta med dig.

K G  E
Färila

Saklig och trevlig. Blev rekommenderad att ta Anna som mäklare och jag kommer att rekommendera henne om jag blir tillfrågad efter en mäklare. En sak till! Anna ska ni vara rädd om Fastighetsbyrån!

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack snälla du! Det har varit mitt nöje att få hjälpa er i denna försäljning.

Åsa Å
Ljusdal

Proffsig, tillgänglig, påläst och serviceminded

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Åsa. Nu ser vi fram emot tillträdet. Välkommen till Ljusdal!

Christian G
Ljusdal

Anna är väldigt kunnig, professionell, trevlig och lätt att prata med. Har alltid varit tillgänglig och har hjälpt oss på ett bra sätt genom detta husköp. Vi rekommenderar henne varmt!

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack Christian för fina ord. Det har varit ett trevligt samarbete. Lycka till i er nya bostad.

Marianne Ö
Ljusdal

Hade först kontakt med Robert.Han slutade sin anställning 28 feb.Har därför träffat Jonas bara 2 ggr men fått ett positivt intryck och ett proffsigt bemötande.

Robin S
Ljusdal

Anna var bra att ha att göra med och hon upplevdes engagerad i försäljningen. Tillgänglig och återkopplade snabbt om det var något. Hjälpsam, lättsam och trevlig. Vi skulle varmt rekomendera henne till andra. /Anna och Robin

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack så mycket Robin. Det har varit roligt att få vara med i denna förmedling. Önskar er lycka till i ert nya.

Olaf B
Färila

Vi är mycket nöjda med Jonas Eriksson,han är en bra och hjälpsam mäklare.

Minh T
Ljusdal

De va ett bra bemötande. Och de va ett trevligt samtal. Kändes seriöst. Och tryggt.

Svar från Anna Eriksson Hylander

Tack så mycket, jag hoppas du ska trivas i ditt nya fina boende.

Elin N
Köpte en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

Jonas är trevlig, proffsig och genuin i sitt sätt. Med honom fick vi en trygg och smidig fastighetsaffär.

Per Erik Staffan N
Ljusdal

Jag kan sammanfatta det hela med att jag känner mig trygg med Jonas som mäklare. Glad och trevlig är han också 🙂

Kanishka S
Ljusdal

Han är bra och duktig på sitt job