Anki Forsman
en del av Fastighetsbyrån Lomma

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är en otroligt mäktig känsla att få vara en del av de största affärerna människor gör i sitt liv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger alltid enormt mycket av mig själv! Både av min professionella kunskap och av mitt personliga engagemang i mina kunder. Jag anstränger mig alltid för att göra skillnad som både gör intryck och som sätter avtryck.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad och sakkunnig. Det är inte tur som har format mina framgångar utan erfarenhet och hårt arbete.
Seglaregatan 3
211 28 Lomma — Visa karta

Vad tror Anki att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 12 kunder tycker om Anki Forsman

• Christine L
    Christine L skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus via Anki. Anledningen till att jag valde henne som mäklare var att jag under en visning gillade hennes sätt att arbeta på. Hon var vänlig i sitt bemötande, påläst som mäklare och genuint intresserad av alla som kom och tittade på objektet.

De förväntningar jag hade av mäklaren uppnåddes och lite till. Hon har även varit väldigt tillmötesgående i frågor som ställts. Jag har fått all hjälp av henne som jag behövt. En mycket duktig och proffsig mäklare som jag kommer rekommendera vidare. Läs mer
    2018-09-23 Anki F svarar Christine L
    Tack Christine.
    Det har varit ett stort nöje att få samarbeta med er. Alltid glad, positiv och sprider energi.
    Kul!!
  • Kaj J
    Kaj J skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt dödsbos bostadsrätt.

Professionell hantering som lede till en bra affär.
    Alla förväntningar blev uppfyllda med råge. Läs mer
    2018-09-24 Anki F svarar Kaj J
    Tack Kaj,
    Ett gott samarbete och så kul när alla parter blir så nöjda.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Vi köpte ett hus och kände ett stort stöd från Anki. Hon var kunnig och professionell och tog sig tid att svara på alla möjliga frågor. Läs mer
  • Janet W
    Janet W skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Köpt en bostadsrättslägenhet. Fantastisk hjälp före, under och efter köpet. Hon är mycket professionell och seriös! Läs mer
    2018-09-19 Anki F svarar Janet W
    Tack Janet.
    Det var bara trevligt att samarbeta med dig. Hoppas att du kommer trivas och att vi ses.
  • Baba P
    Baba P skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Det ska kanske utformas någon garanti för plötsliga marknadssvängnimgar etc. Vårt hus var t.ex. Värderat skriftligt till till 5,7 miljoner +/-200 k för säkerhetsskull såsom hon uttryckte fet ochgav oss rejäljtmed hopp att det blir en budgivninhg och att vi an vänta oss omkring 6,5 milj. Men marknaden blev pötsligt en "tystnad" och ingenious bud ladies på! Vi fick sedan 5,2 ochsom en "tröst" 2,5 % foÖr skillnaden mellan z5,5 och. 5,2 som verkligen bar som en tröst! Detblev en förlust för oss pga. Mycket dyrt material som vi hade använt oss vidrenoveringen! OBS! Inget av detta är Ankis fel och därför pratar jag om EM.n försäkring! Sedan tycker jag att Anki skulle ha lagt. Fram alla uppgifter om vad som vi var vungna tillsatt lämna från oss, kostnader för "dold fel" försäkringen etc.ganska tidigt in i processen. Läs mer
  • Clas Inge S
    Clas Inge S skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    - Sålt hus i Lomma
    - Positiv och engagerad
    - Inga speciella förväntningar utan allt funkade bra
    - Vi var ute efter att köpa lägenhet och detta engagerade andra på kontoret i Lomma. Positiva personer alla. Läs mer
    2018-09-18 Anki F svarar Clas Inge S
    Tack Clas.
    Det var kul att samarbeta med er. Hoppas ni trivs i er lgh och att vi ses framöver.
    Mvh Anki
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Inte någon större erfarenhet av mäklare eftersom vi bott i samma hus i 30år.
    Hennes roll i detta var ju att ta tillvara säljarens intresse och se till att de fick ut så mycket som möjligt för lägenheten vi köpte.
    Tycker att hon skötte vårt köp på ett kunnigt och professionellt sätt. Snabba återkopplingar. Läs mer
    2018-05-10 Anki F svarar Lisa J
    Tack Lisa.
    Nu håller jag tummarna för att ni ska få riktigt bra betalt också.
  • Rolf Och Ann-margret L
    Rolf Och Ann-margret L skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Sjögatan 5.
    Bra och professionell.
    Förväntningar var att försöka sälja den undertiden låg som pågång på er egen sida. Vilket infriades.

Kommunikativ och positiv genom processen. Läs mer
    2018-05-10 Anki F svarar Rolf Och Ann-margret L
    Tack för förtroendet. Det var riktigt trevligt rakt igenom.
  • Jenni E
    Jenni E skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Bra men lite hetsigt ibland :) Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Anki har varit mycket behjälpsam, då hon har haft efter-visning av bostadsobjektet. Budgivningen fungerade utan problem. Anki har snabbt återkopplat på de frågor vi haft och verkar ha bra bostads kännedom. Så här långt fram, så är vi mycket nöjda Läs mer
  • Ann D
    Ann D skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Fantastisk! Allert, possitiv och proffesionell. Trevligt bemötande. Väldigt bra mäklare Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Anki har gjort ett bra bra jobb och skött vårt lägenhetsköp på ett professionellt sätt. Kommunikationen har varit snabb, tydlig och Anki behåller lugnet även när något hakar upp sig på vägen. Läs mer
Anki Forsman
Johanna Rosdahl