Fastighetsbyrån Löttorp

Fastighetsbyrån Löttorp

Här i vackra Löttorp är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande. Vi är verksamma på Ölands norra del och förmedlar många kustnära bostäder, allt från lägenheter till villor, fritidshus eller jordbruksfastigheter. Genom trygghet och kunskap garanterar vi dig en smidig bostadsaffär, oss kan du fråga om det mesta.

Vi har ett brett kontaktnät och kan hjälpa dig med alla steg i processen, från värdering till köp, försäljning och kontrakt. Vänd dig till oss när du funderar på ett bostadsbyte - vi hjälper så gärna till!

Läs vad 145 kunder tycker om Fastighetsbyrån Löttorp 2

• köpte en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2022-10-29 Verifierad kund
    Frida var tillgänglig och väldigt hjälpsam.
    Kunnig och tillmötesgående.
    Jag kände mig väldigt bekväm i mitt tomt köp. Uppskattade särskilt att Frida var snabb att svara på sms och att ringa upp.
    Seriös och proffsig betyder mycket för förtroende i större investeringar.
    Frida har levt upp till mina förväntningar så här långt och jag rekomenderar henne varmt.
    Med vänliga hälsningar
    Pia Luoma
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2022-09-23 Verifierad kund
    Blev mycket fint bemōtt hela vägen, och kände oss mycket väl ihändetagen. Upplever Frida som dedikerad, skötsam och interesserad så at salet blev genomförd på et perfekt sätt!
    Vi är mycket tacksama för hur Frida tog hand om oss båda på et toppen profesjionält sätt och inte minst på et mänsklig sätt..Kunde inte varit gjort bätre! Hon rekomanderas varmt!
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jag var inte den som hade kontakt med Frida, det var min man. Så jag återger bara det jag hörde av honom och så som jag uppfattade det hela.
    Det började med missförstånd. Min man trodde sig ha anmält sig till visning men väl på plats så skulle han tydligen ha konfirmerat sin anmälan också. Ingen mäklare på plats men säljarna, som efter en fundering valde att låta min man och hans bror gå runt och titta.
    När vi väl var igång med budgivning så låg vi på högsta bud. Det avstannade. Hände inget. Helt plötsligt såg vår dotter att ny visning var utlagd. Inget samtal från mäklare om vad som var på gång. Vi försökte få kontakt men ingen återkoppling. Vi tyckte det kändes märkligt.
    Kontakten för kontraktskrivning har fungerat bra.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Återkoppling under budgivning kunde varit bättre, därefter har vi fått god handledning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Källa
    2022-08-31 Verifierad kund
    Kunnig, väldigt bra bemötande, bra information under hela processen och Erica levde upp till mina förväntningar.
    • Södvik
    2022-08-13 Verifierad kund
    Erica har varit väldigt trevlig, proffsig och effektiv rakt igenom hela processen. Hon har gjort ett utmärkt arbete och vi är enormt nöjda och rekommenderar henne gärna till andra säljare på ön.
    • Södvik
    2022-08-11 Verifierad kund
    Erica är saklig och realist. Hon har en mycket ödmjuk och trevlig framtoning. Erica har skött försäljning mycket professionellt och korrekt. Jag är väldigt nöjd med hennes insats.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Tillmötesgående i frågor under budgivning!
  • köpte sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mkt proffesionellt bemötande. Ärlig o uppriktig. Lugn och positiv.
    Allt har skötts mkt bra!
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevlig, klar och tydlig, vil litade på henne fullt ut.
    Vi kommer rekommendera Erika om någon vi känner ska köpa eller sälja.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig, kunnig och snabb mäklare! Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Sandvik
    2022-08-02 Verifierad kund
    Glad och positiv, bra påläst, uppriktig, tjänstvillig.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Hej, det händer inget när jag fyller i rutan ovan.
    Erica får högsta betyg av mig.
    Hon har skött sitt uppdrag på ett mycket fint sätt och har också
    varit mycket hjälpsam och positiv.

Vänliga Hälsningar från Ingrid.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Flexibel och anpassar sig efter kunden.
    • Böda Sand
    2022-07-09 Verifierad kund
    Snabb och professionell i sin första kontakt. Effektiv, tillgänglig och tydlig i sin kommunikation.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevlig, lätt att få kontakt med, kunnig
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra sätt och de förväntningarna vi hade uppfylldes eftersom vi hade läst på innan vi kom dit.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Jag är nöjd allt har fungerat bra!
    • Köpingsvik
    2022-05-24 Verifierad kund
    Erica gav både ett proffsigt, personligt och trevligt bemötande och var alltid tillgänglig för frågor. Vi rekommenderar henne starkt!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Gjorde köp av nya och försäljning av gammla. Så bra service. Om alla var så service inriktade som henne så skulle världen se helt annorlunda ut. Tack Erica
    2022-05-05 Verifierad kund
    Snabb och effektiv. Får snabba svar vid frågor.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Gjorde ett kompetent intryck
    2022-03-28 Verifierad kund
    Seriös, bra bemötande, noggrann, positiv, vänlig konstruktiv.
    Kan norra Öland på sina fem fingrar vilket är viktigt när man ska sälja sin fastighet.

Har hyfsad koll på mäklarna i länet och har haft ganska höga förväntningar på Erica vilka hon infriat med råge.
    2021-10-24 Verifierad kund
    På ett suveränt sätt togs vi emot hela tiden.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Bemött på ett väldigt bra sätt och kunnig om projektet.

Proffsigt skött.
    2021-08-27 Verifierad kund
    Utomordentligt trevligt,sakkunnigt och naturligt bemötande.Hon överträffade med råge alla våra förväntningar.Skulle vi i framtiden ställas inför en liknande situation är Erika den vi skulle vilja anlita.
    2021-08-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemött god kunskap och lyhörd
    2021-08-24 Verifierad kund
    Erica är trevlig, tillmötesgående och proffsig. På ett mycket effektivt sätt fick vi hjälp att slutföra vårt köp - vi är väldigt nöjda!
    • Sandvik
    2021-08-04 Verifierad kund
    Jag blev bemött mkt bra. En glad o kunnig mäklare som fick mig att känna mig sedd. Har en förmåga att läsa av kunden vilket är guld värd för både kund och mäklare. Var mkt tillmötesgående när jag vacklande i köpet och hade lösningar som gjorde att allt blev till det bästa. Rätt kvinna på rätt plats!
    2021-08-04 Verifierad kund
    Erika har visat oss ett antal objekt under våren/sommaren hon har alltid varit på läst och lämnat ett gott intryck. Vid köpet hade hon kreativa lösningar då problem upp kom. Vi kände oss väldigt trygga när vi skrev kontrakt.
    2021-07-28 Verifierad kund
    Vänlig trevlig saklig kunnig. Precis vad man önskar sig. /:ks
    2021-07-23 Verifierad kund
    Bättre bemötande kan man inte få och hon motsvarade våra förväntningar med råge. Och resultatet blev också över våra förväntningar. Toppen!
    2021-07-23 Verifierad kund
    Professionellt
    Vänligt
    Personligt
    Förtroendeingivande
    Lyckosamt
    Från början till slutet precis vad vi förväntade oss.
    Allt igenom högsta betyg!
    2021-07-21 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra, trevlig mäklare!!😊👍
    2021-07-20 Verifierad kund
    Bra och proffsigt jobbat av Erica. Vi är mycket nöjda!
    • Kesnäs
    2021-07-12 Verifierad kund
    bra informativt.......................................................
    • Kesnäs
    2021-07-11 Verifierad kund
    Jag blev mycket trevligt bemött och försäljningen har gått mycket smärtfritt tillsvidare. Mina förväntningar har uppfyllts till 100%!

Erica är mycket professionell och inger trygghet under hela processen.
    • Sandbybadet
    2021-07-10 Verifierad kund
    Proffesionellt agerande som på ett strukturerat sätt jobbar sig fram i processen . Skulle med all sannolikhet välja att göra affär med henne som mäklare igen.
  • sålde en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Grankullavik
    2021-07-08 Verifierad kund
    Bra bemötande ordning och reda,
    2021-06-14 Verifierad kund
    Vi är nöjda med servicen som Erica gav. Positivt bemötande och bra yrkes kunskap.
    • Byrum-Sandvik
    2021-06-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabba svar på alla mina frågor.
  • sålde en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-06-14 Verifierad kund
    Frida är social käck och trevlig, mycket aktiv.Sammantaget har Frida gjort ett bra jobb. Mvh Bengt
    2021-06-13 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffesionellt och trevligt sätt. Erica lade annat åt sidan och prioriterade våra behov och hjälpte oss genomföra vårt köp med kontraktskrivning och extra visning under 24 timmar mellan lördag och söndag på när vi hade kort om tid på oss när vi besökte Öland.
    2021-06-11 Verifierad kund
    Hej
    tyvärr lite svårt att uttala sig då hon aldrig hörde av sig :)
    men jag vet att hon är kunnig o trevlig, tror också de finns en förklaring varför hon inte hörde av sig.

kan var så enkelt att detta omdöme berör enbart köpet av tomten Grankullavägen 83, jag har nämligen mejlat henne i ett annat ärende. som inte berör grankullavägen 83. :)

MVH
    Tomas
    2021-06-10 Verifierad kund
    Fick hela tiden ett proffsigt bemötande från första kontakt till fullgjord affär.
    Var hela tiden behjälplig med frågor och var helt klart mån om att göra en så smidig affär som möjligt för både säljare och köpare.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Frida Johansson, från början till slut har det känts tryggt med husköpet.
    • Sandbybadet
    2021-06-10 Verifierad kund
    Erika Bertilsson är en UTMÄRKT Mäklare då hon förenar sin kunskap om marknaden, social färdighet och kommunikation på ett behagligt sätt, med humor👍

Erica uppgift blev att sälja 3 tomter i fil, som ägts av vår släkt sedan 1970 talet.
    VARJE Tomt krävde sitt ställningstagande: vilken ordning, vilka fördelar har just denna tomt, skall alla tomter säljas samtidigt, eller..

Att då få en allsidig redogörelse för hur en Mäklare värderar sitt uppdrag:
    Hur bra hon tog tilvara både Köparens och mig som Säljares intressen, och jämkade dessa, kändes proffsigt..

Jag skojade att det var som att spela Monopol i "verkligheten"👍

Erica erbjöd Alltid ett svar o ringde upp, när något var oklart för mig.
    Alla Handlingar flöt mellan oss, utan att det blev några fördröjningar.

Ändå fann hon tid att småprata om vårt gemensamma intresse runt djur och natur: hund vård, hästar och fågelskyddsområde.

En Utmärkt Mäklare och en Vänlig Själ,
    Välkomnade
    Vänlig
    Enkel och rak
    Förtroendeingivande
    Skulle välja henne igen ”alla dar i veckan”
    2021-06-10 Verifierad kund
    Påläst, kunnig och återkopplade som överenskommet. Trevlig.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Både köpt och sålt av samma mäklare. Enkelt att få kontakt med och väldigt hjälpsam