Fastighetsbyrån Löttorp

Fastighetsbyrån Löttorp

Här i vackra Löttorp är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande. Vi är verksamma på Ölands norra del och förmedlar många kustnära bostäder, allt från lägenheter till villor, fritidshus eller jordbruksfastigheter. Genom trygghet och kunskap garanterar vi dig en smidig bostadsaffär, oss kan du fråga om det mesta.

Vi har ett brett kontaktnät och kan hjälpa dig med alla steg i processen, från värdering till köp, försäljning och kontrakt. Vänd dig till oss när du funderar på ett bostadsbyte - vi hjälper så gärna till!

Läs vad 85 kunder tycker om Fastighetsbyrån Löttorp 2

• köpte sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-04-05
    Vi köpte vårt första fritidshus :). Mycket hög service, Frida var snabb på att återkoppla och tydlig med besked och svar på våra frågor. En trygg och bra affär.
    2021-03-29
    Efter att i ganska många år tittat efter sommarhus eller tomt fick vi möjlighet att köpa ett hus våren 2020. Vi har haft kontakt med Erika hela den perioden och alltid blivit så väl och proffesionellt bemötta. Vi har upplevt att Erika lyssnat in våra behov och önskemål och hjälpt oss hitta passande objekt. När det väl blev läge guidade Erika oss på ett tryggt sätt genom hela processen. Vi fick möjlighet att förverkliga en dröm och vi är så tacksamma för det och för en väldigt trevlig process med Erika vid rodret!
  • köpte sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-03-28
    Köpt sommarhus. Mycket bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med hur allt sköttes av Erica.
    2021-03-19
    Proffsig, engagerad och även personlig på ett sätt som uppskattades väldigt mycket. Vi skulle sälja en sommarbostad som inte var i det bästa skick men på en tomt som var helt underbar. Mäklaren lyckades väldigt bra med att få fram just det bästa med objektet, på ett sätt som överträffade våra förväntningar.
    2021-03-18
    Everything was okay. No Problems.
    2021-03-18
    Sammanfattningsvis har allt som har med husförsäljning att göra fungerat jättebra.
    2021-03-17
    Vi rekommenderar gärna Erica till övriga köp/sälj kunder. Hon är mycket kunnig i sitt yrke och har ett trevligt bemötande. Man känner sig trygg och väl omhändertagen av en mäklare som engagerar sig i sitt uppdrag.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-03-17
    Sålt jordbruksfastighet. Mäklaren agerade proffsigt och hade god kännedom om marknaden och om området. Snabbt och effektivt jobbat.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med mäklaren.
  • Martin L
    2021-03-17
    Professionellt, trevligt bemötande, bra och personlig service
    2021-03-16
    Fritidshus helt fantastiskt o trygg mäklare som Erica rekommenderar henne till alla jag känner. Hon var duktig trevlig kunnig. Se till att hon träffar säljare o köpare så blir det en bra affär.
    2021-03-16
    Proffsig, kunnig, trygg. Sålde min sommarstuga, allt före-under-och efter försäljningen sköttes mycket smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-03-14
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och professionell. Tog reda på saker som normalt ligger utanför det ”vanliga” för en mäklare. Kan varmt rekommendera Frida!!
    2021-03-12
    Sålde min fritidsbostad på Öland.
    Har erfarenhet av Erica både som köpare och säljare. Hon utförde båda affärerna på ett proffsigt och korrekt sätt.
    Trevlig och lätt att tala med och erbjöd god service då vi inte kunde komma till Öland pga. Coronan.
    Rekommenderar henne varmt.

Vänligen Marianne Jutblad
  • Ulf G
    köpte sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Persnäs Socken
    2021-03-10
    Köpte en sjöbod.Erica hade både kunskapen och erfarenheten för det.Snabb affär,snabbt avslut.Mycket trevligt bemötande.
    2021-03-10
    Vi fick fantastisk hjälp av Erika m kollegor när vi sålde vårat fritidshus i Löttorp. Fanns alltid till hands vid ev frågor etc... Dom uppdaterade oss hela tiden om vad som skedde. Mycket kunniga. Rekommenderar Erica m kollegor varmt.
    2021-03-10
    Erica hjälpte oss att sälja vår gamla gård i Byxelkrok förra året och hon skötte det på ett mycket proffsigt sätt
    2021-02-19
    Sålt en affärsfastighet. Blev bra bemött, seriöst intryck och upplevde att mäklaren arbetade metodiskt och proffsigt. Hon hade stor kännedom om regionen och koll på läget. Mkt nöjd!
  • Anders K
    2020-11-13
    Vi har köpt en tomt. Mäklaren bemötte oss på ett bra och trevligt sätt.
    Mäklaren var professionell och kunnig.
    2020-11-05
    Jag har sålt 3st tomter jag blev väldigt bra bemött
    av mäklaren mina förväntningar uppfyldes över förväntan jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån Hälsningar Sven Bergman
  • skrev om Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2020-10-14
    Toppen! Professionellt stöd genom hela prscessen.
    2020-10-05
    Vi har sålt en villa inne i Löttorp och är supernöjda med bemötandet från våra mäklare, Julia och Erica!
    Det har tydligt framgått att de är mycket kunniga och vi har fått svar på alla de frågor vi haft. De har under hela processen varit lätta att nå och bemötandet har hela tiden varit positivt och proffsigt. Säljcoachen har också varit ett riktigt bra instrument där vi kunnat följa vad som händer och vad som behöver göras.
    Tusen tack Erica och Julia och övriga medarbetare som bidragit!
  • Annette D
    2020-10-04
    Som helhet bra, köpte ett sommarhus
    2020-10-02
    Köpt en gård av Erica på Fastighetsbyrån Löttorp.
    Hon är alltid oerhört proffsig och trevlig.

Kommer absolut ta kontakt med henne igen om det blir fler affärer i framtiden.
    2020-08-18
    Vänlig, kunnig och hjälpsam i vårt köp av tomt
    2020-08-16
    Fin och personlig service. Rekommenderar å det varmaste!
    2020-08-15
    Har köpt fastighet som skall fungera som ateljé och extra boende under hela året. Huset ligger strax söder om Löttorp.

Blev mycket proffsigt och trevligt bemött genom hela processen.

Kunniga och trevliga mäklare och assistenter som gav snabb respons och svarade på alla frågor som kom upp.

Har tidigare sålt och köpt ett antal fastigheter genom olika mäklare och upplever Fastighetsbyrån som absolut på topp - inte minst den i Löttorp.

Kan varmt rekommenderas!!
    2020-08-15
    Kanonbra gäng som var snabba och bra att samarbeta med.
    2020-08-12
    Fritidshus.

Utmärkt och trevligt bemött.

Erica Bertilsson är kunnig och erfaren och mycket vänlig.

Jag hade positiva förväntningar ifrån tidigare möten, och de infriades.

Jag är nöjd.
  • skrev om Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2020-08-09
    Vi har sålt vårt fritidshus på norra Öland.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    Allt fungerade över förväntan.
    Mäklaren var väldigt hjälpsamma bl.a inför
    visningen av fastigheten.
    2020-08-01
    Har sålt ett sommarställe som jag älskade och det var jättejobbigt att lämna. Mäklaren är väldigt personlig och sympatisk och gjorde det lättare. Hon hittade en familj som verkligen fastnade och uppskattade stället och det kändes skönt. Jag är väldigt nöjd med hur allt hanterades av mäklarfirman!
    2020-07-26
    Köpte sommarhus i Byxelkrok. Trevlig mäklare med stort tålamod. Bra bemötande.
    2020-07-12
    Fritidsbostad. Mycket tjänstvillig, effektiv och bemött oss köpare på ett trevligt sätt.
    Alla våra frågor blev besvarade.
    2020-07-09
    Erica Bertilsson är världens bästa mäklare. Hon kan allt om norra Öland.
    2020-07-09
    Erika Bertilsson är bästa mäklaren ever!!!
  • Ann-Margret L
    2020-07-08
    Sålt en tomt och fått mer hjälp än man kunnat förvänta sig
    2020-06-30
    Trevligt, proffsig bemötande. Välorganiserat med resultat. Kunnig personal
    2020-06-07
    Smidig köpprocess med trevlig och hjälpsam mäklare och mäklarassistent.
    2020-05-11
    Köpt och sålt ett fritidshus. Bra, professionellt, lugnt och trevligt.
    De har levt upp till våra krav. De har informerat vid behov, återkommit enligt överenskommelse och tillmötesgående.
    Vi är nöjda!
    2020-05-08
    Tomt köp
    Bar bemötande från mäklare och assistenter.
  • skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    2020-04-21
    Jag fick hjälp av mäklaren Emma Maurin att sälja min lägenhet och det kan vara ett av de bästa beslut jag tagit.

Så proffsigt och bra gjort genom hela säljprocessen. Hon var tillgänglig 24/7 och oerhört ödmjuk med mig som hade rätt dålig koll på hur allt skulle gå till.

Det tog Emma fem dagar att få min lägenhet såld med en prisutveckling på 23% från utgångspriset.

Som ni säkert förstår är jag oerhört nöjd med mitt val av mäklare och känner mig så glad över att jag valde Fastighetsbyrån.

Detta framförallt på grund av Emmas svårslagna service!
    2020-03-25
    #####################

Tummen upp

#####################
  • Stina F
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Löttorp
    2019-12-15
    Köpt fastighet. Bra bemötande, tog tillvara våra intrssen. Inlyssnande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Byrum-Sandvik
    2019-11-22
    Vi har köpt en bostadsrätt och vi tycker mäklaren var tillmötesgående på alla plan.
    Hade det inte vartt för mäklaren, hade vi inte köpt fastigheten helt enkelt.
    2019-11-18
    Hej, Jag och min fru har köpt oss ett fritidshus på Öland.
    Vi möttes av nybryggt kaffe och tända ljus inne på mäklarens kontor, mycket trevligt. Utöver detta så var både mäklare och assistent mycket väl förberedda inför mötet.

Toppklass /
    Anders & Johanna
    2019-11-05
    Köpt sommarstuga i Vedborm. Sökte kontakt via hemsidan och gjorde intresseanmälan på ett par objekt. Blev inte kontaktad direkt utan tog själv kontakt via telefon. Efter det så fungerade kontakten bra via mail, sms och telefon.
    2019-09-24
    Sålt fritidshus
    Fick ett mycket positivt bemötande
    Trodde att försäljningen skulle ta betydligt längre tid, men här blev allt klart från första besöket på 4-5 veckor.
    En bra och skicklig mäklare
    2019-09-19
    Mycket bra och proffsigt bemötande av både mäklaren och mäklaraasistenten
    • Böda
    2019-09-16
    Trevlig och proffesionell mäklare som gav oss trygghet i köpet.
    2019-08-26
    Köpte sommarhus och kontakt och information från mäklaren har vart jätte bra.
    Kan varmt rekommendera fsstighetsbyrån löttorp.
    • Böda
    2019-08-24
    Sålt fritidshus. Mycket lyhörd och positiv mäklare som alltid varit påläst och aktiv i sitt arbete. Lätt att få kontakt med. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar