Alla kategorier Mäklare Kalmar Borgholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Löttorp

Fastighetsbyrån Löttorp

Löttorpsvägen 57, 387 72 Löttorp — Visa karta

Här i vackra Löttorp är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande. Vi är verksamma på Ölands norra del och förmedlar många kustnära bostäder, allt från lägenheter till villor, fritidshus eller jordbruksfastigheter. Genom trygghet och kunskap garanterar vi dig en smidig bostadsaffär, oss kan du fråga om det mesta.

Vi har ett brett kontaktnät och kan hjälpa dig med alla steg i processen, från värdering till köp, försäljning och kontrakt. Vänd dig till oss när du funderar på ett bostadsbyte - vi hjälper så gärna till!

Läs vad 8 kunder tycker om Fastighetsbyrån Löttorp

• Curt  S
    Curt S skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Bra bemötande med information om försäljning av fastighet och turerna däromkring, allt har varit bra.
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Sammantaget om vår mäklarkontakt på Fastighetsbyrån i Löttorp: Professionellt bemötande, lyhördhet inför kundens önskemål, drivande i sitt arbetssätt och - mycket viktigt - gav snabb och direkt återkoppling! Rekommenderas!
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    mycket bra försäljning av hus på oland
  • Jan M
    Jan M skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Engagerat, bra bemötande och god service. Normalt värde på tjänsten.
  • Anna-Kerstin D
    Anna-Kerstin D skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Mäklaren på fastighetsbyrån i Löttorp var mycket sympatisk och gjorde ett bra jobb .
  • Madelene Eva Maria P
    Madelene Eva Maria P skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Mycket seriös mäklare som såg nya möjligheter och presenterade detta för köparen. Bra info vid budgivningen.
    Mycket bra kontakt med fastighetsbyrån angående frågor som vi
    hade som säljare.
  • Eva Maria S
    Eva Maria S skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån, Borgholm -Löttorp. Mycket kunnig, snabb,professionell,Erica Bertilsson. Varmt tack.
    Eva-Mia seger
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Rekomenderar fastighetsbyrån i Löttorp på Norra Öland som skött vår försäljning till stor belåtenhet. Elisabeth

Löttorpsvägen 57, 387 72 Löttorp