Fastighetsbyrån Löttorp

Fastighetsbyrån Löttorp

Här i vackra Löttorp är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande. Vi är verksamma på Ölands norra del och förmedlar många kustnära bostäder, allt från lägenheter till villor, fritidshus eller jordbruksfastigheter. Genom trygghet och kunskap garanterar vi dig en smidig bostadsaffär, oss kan du fråga om det mesta.

Vi har ett brett kontaktnät och kan hjälpa dig med alla steg i processen, från värdering till köp, försäljning och kontrakt. Vänd dig till oss när du funderar på ett bostadsbyte - vi hjälper så gärna till!

Läs vad 122 kunder tycker om Fastighetsbyrån Löttorp 2

• sålde sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-10-24
    På ett suveränt sätt togs vi emot hela tiden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-10-22
    Bemött på ett väldigt bra sätt och kunnig om projektet.

Proffsigt skött.
    2021-08-27
    Utomordentligt trevligt,sakkunnigt och naturligt bemötande.Hon överträffade med råge alla våra förväntningar.Skulle vi i framtiden ställas inför en liknande situation är Erika den vi skulle vilja anlita.
    2021-08-26
    Mycket bra bemött god kunskap och lyhörd
    2021-08-24
    Erica är trevlig, tillmötesgående och proffsig. På ett mycket effektivt sätt fick vi hjälp att slutföra vårt köp - vi är väldigt nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Sandvik
    2021-08-04
    Jag blev bemött mkt bra. En glad o kunnig mäklare som fick mig att känna mig sedd. Har en förmåga att läsa av kunden vilket är guld värd för både kund och mäklare. Var mkt tillmötesgående när jag vacklande i köpet och hade lösningar som gjorde att allt blev till det bästa. Rätt kvinna på rätt plats!
    2021-08-04
    Erika har visat oss ett antal objekt under våren/sommaren hon har alltid varit på läst och lämnat ett gott intryck. Vid köpet hade hon kreativa lösningar då problem upp kom. Vi kände oss väldigt trygga när vi skrev kontrakt.
    2021-07-28
    Vänlig trevlig saklig kunnig. Precis vad man önskar sig. /:ks
    2021-07-23
    Bättre bemötande kan man inte få och hon motsvarade våra förväntningar med råge. Och resultatet blev också över våra förväntningar. Toppen!
    2021-07-23
    Professionellt
    Vänligt
    Personligt
    Förtroendeingivande
    Lyckosamt
    Från början till slutet precis vad vi förväntade oss.
    Allt igenom högsta betyg!
    2021-07-21
    Allt har fungerat bra, trevlig mäklare!!😊👍
    2021-07-20
    Bra och proffsigt jobbat av Erica. Vi är mycket nöjda!
    • Kesnäs
    2021-07-12
    bra informativt.......................................................
    • Kesnäs
    2021-07-11
    Jag blev mycket trevligt bemött och försäljningen har gått mycket smärtfritt tillsvidare. Mina förväntningar har uppfyllts till 100%!

Erica är mycket professionell och inger trygghet under hela processen.
    2021-07-10
    Proffesionellt agerande som på ett strukturerat sätt jobbar sig fram i processen . Skulle med all sannolikhet välja att göra affär med henne som mäklare igen.
  • sålde en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Grankullavik
    2021-07-08
    Bra bemötande ordning och reda,
    2021-06-14
    Vi är nöjda med servicen som Erica gav. Positivt bemötande och bra yrkes kunskap.
    • Byrum-Sandvik
    2021-06-14
    Bra bemötande och snabba svar på alla mina frågor.
  • sålde en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-06-14
    Frida är social käck och trevlig, mycket aktiv.Sammantaget har Frida gjort ett bra jobb. Mvh Bengt
    2021-06-13
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffesionellt och trevligt sätt. Erica lade annat åt sidan och prioriterade våra behov och hjälpte oss genomföra vårt köp med kontraktskrivning och extra visning under 24 timmar mellan lördag och söndag på när vi hade kort om tid på oss när vi besökte Öland.
    2021-06-11
    Hej
    tyvärr lite svårt att uttala sig då hon aldrig hörde av sig :)
    men jag vet att hon är kunnig o trevlig, tror också de finns en förklaring varför hon inte hörde av sig.

kan var så enkelt att detta omdöme berör enbart köpet av tomten Grankullavägen 83, jag har nämligen mejlat henne i ett annat ärende. som inte berör grankullavägen 83. :)

MVH
    Tomas
    • Löttorp
    2021-06-10
    Fick hela tiden ett proffsigt bemötande från första kontakt till fullgjord affär.
    Var hela tiden behjälplig med frågor och var helt klart mån om att göra en så smidig affär som möjligt för både säljare och köpare.
    • Löttorp
    2021-06-10
    Jag kan varmt rekommendera Frida Johansson, från början till slut har det känts tryggt med husköpet.
    2021-06-10
    Erika Bertilsson är en UTMÄRKT Mäklare då hon förenar sin kunskap om marknaden, social färdighet och kommunikation på ett behagligt sätt, med humor👍

Erica uppgift blev att sälja 3 tomter i fil, som ägts av vår släkt sedan 1970 talet.
    VARJE Tomt krävde sitt ställningstagande: vilken ordning, vilka fördelar har just denna tomt, skall alla tomter säljas samtidigt, eller..

Att då få en allsidig redogörelse för hur en Mäklare värderar sitt uppdrag:
    Hur bra hon tog tilvara både Köparens och mig som Säljares intressen, och jämkade dessa, kändes proffsigt..

Jag skojade att det var som att spela Monopol i "verkligheten"👍

Erica erbjöd Alltid ett svar o ringde upp, när något var oklart för mig.
    Alla Handlingar flöt mellan oss, utan att det blev några fördröjningar.

Ändå fann hon tid att småprata om vårt gemensamma intresse runt djur och natur: hund vård, hästar och fågelskyddsområde.

En Utmärkt Mäklare och en Vänlig Själ,
    Välkomnade
    Vänlig
    Enkel och rak
    Förtroendeingivande
    Skulle välja henne igen ”alla dar i veckan”
    2021-06-10
    Påläst, kunnig och återkopplade som överenskommet. Trevlig.
    2021-06-10
    Både köpt och sålt av samma mäklare. Enkelt att få kontakt med och väldigt hjälpsam
    2021-06-10
    Erica är mycket duktig och engagerad
    2021-06-07
    Vi tycker Erica har varit en väldigt till.ötesgående och professionell mäklare, alltid tillgänglig och duktig, tack!
    2021-06-07
    Erika har varit bra, tillgänglig, effektiv, vänlig informativ och gett oss bra förslag på det en och det andra. Rekommenderas!
    2021-05-30
    Under köpprocessen av fritidsbostaden lämnade Erica den info som efterfrågades samt lite till och agerade mycket professionellt, tog även notis om köparens önskemål. För mig som köpare kändes det mycket tryggt och att Erica agerade för att få till en bra fastighetsaffär som både säljare och köpare är nöjda med.
    2021-05-27
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi fick ett mycket vänligt och till mötesgående mottagande vid visningen och under processen.
    2021-05-27
    Jag har köpt ett sommarhus.
    Jag har blivit vänligt och professionellt bemött av Erica. Jag hade inga specifika förväntningar men är i lite småskraj för mäklare i största allmänhet;) Jag kände mig väl behandlad och trygg med Ericas hjälp.
    Jag skulle rekommendera Erica om någon skulle fråga mig om en mäklarkontakt.

vänligen A
    2021-05-21
    Köpt fritidshus.Trevlig och hjälpsam mäklare.
  • Martina U
    sålde sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-05-18
    Proffsig. Glad. Pigg. Ser alltid möjligheter. Effektiv. Påläst. Väldigt bra ambassadör för sin yrkeskår. Smidig. Duktig. Gör så att både säljare och köpare känner sig sedda. Engagerad. Stor lokalkännedom.
  • Bengt-olof G
    sålde sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Hornsjön
    2021-05-17
    Erica var väldigt proffsig i sitt sätt att värdera min stuga. Jag kände direkt förtroende för henne, För mej själv kände jag mej trygg när hon fick uppdraget och hon värderade stugan i en bra nivå, och affären gick väldigt snabbt. 1000 poäng till Erika. Hej
    2021-05-17
    Mycket bra stöd under hela resan när vi sålde vårt fritidshus/villa.
    Positivt och intresserat bemötande, utmärkt kommunikation, och relevanta frågor.

Vi förväntade oss att behöva vara mer inblandade i försäljningen men slapp helt den intressestorm som kom då fastigheten lades ut på Internet, väldigt skönt!

Anlitar gärna Erica och Fastighetsbyrån i framtiden!
    2021-04-05
    Vi köpte vårt första fritidshus :). Mycket hög service, Frida var snabb på att återkoppla och tydlig med besked och svar på våra frågor. En trygg och bra affär.
    2021-03-29
    Efter att i ganska många år tittat efter sommarhus eller tomt fick vi möjlighet att köpa ett hus våren 2020. Vi har haft kontakt med Erika hela den perioden och alltid blivit så väl och proffesionellt bemötta. Vi har upplevt att Erika lyssnat in våra behov och önskemål och hjälpt oss hitta passande objekt. När det väl blev läge guidade Erika oss på ett tryggt sätt genom hela processen. Vi fick möjlighet att förverkliga en dröm och vi är så tacksamma för det och för en väldigt trevlig process med Erika vid rodret!
    2021-03-28
    Köpt sommarhus. Mycket bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med hur allt sköttes av Erica.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-03-19
    Proffsig, engagerad och även personlig på ett sätt som uppskattades väldigt mycket. Vi skulle sälja en sommarbostad som inte var i det bästa skick men på en tomt som var helt underbar. Mäklaren lyckades väldigt bra med att få fram just det bästa med objektet, på ett sätt som överträffade våra förväntningar.
    2021-03-18
    Everything was okay. No Problems.
    2021-03-18
    Sammanfattningsvis har allt som har med husförsäljning att göra fungerat jättebra.
    2021-03-17
    Vi rekommenderar gärna Erica till övriga köp/sälj kunder. Hon är mycket kunnig i sitt yrke och har ett trevligt bemötande. Man känner sig trygg och väl omhändertagen av en mäklare som engagerar sig i sitt uppdrag.
    2021-03-17
    Sålt jordbruksfastighet. Mäklaren agerade proffsigt och hade god kännedom om marknaden och om området. Snabbt och effektivt jobbat.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med mäklaren.
  • Martin L
    skrev om Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2021-03-17
    Professionellt, trevligt bemötande, bra och personlig service
    2021-03-16
    Fritidshus helt fantastiskt o trygg mäklare som Erica rekommenderar henne till alla jag känner. Hon var duktig trevlig kunnig. Se till att hon träffar säljare o köpare så blir det en bra affär.
    2021-03-16
    Proffsig, kunnig, trygg. Sålde min sommarstuga, allt före-under-och efter försäljningen sköttes mycket smidigt.
    2021-03-14
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och professionell. Tog reda på saker som normalt ligger utanför det ”vanliga” för en mäklare. Kan varmt rekommendera Frida!!
    2021-03-12
    Sålde min fritidsbostad på Öland.
    Har erfarenhet av Erica både som köpare och säljare. Hon utförde båda affärerna på ett proffsigt och korrekt sätt.
    Trevlig och lätt att tala med och erbjöd god service då vi inte kunde komma till Öland pga. Coronan.
    Rekommenderar henne varmt.

Vänligen Marianne Jutblad