Alla kategorier Mäklare Kalmar Borgholm Fastighetsbyrån Löttorp

Fastighetsbyrån Löttorp

Löttorpsvägen 57, 387 72 Löttorp — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Löttorp och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 7 kunder tycker om Fastighetsbyrån Löttorp

• Gunnel L
    Gunnel L skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Sammantaget om vår mäklarkontakt på Fastighetsbyrån i Löttorp: Professionellt bemötande, lyhördhet inför kundens önskemål, drivande i sitt arbetssätt och - mycket viktigt - gav snabb och direkt återkoppling! Rekommenderas!
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    mycket bra försäljning av hus på oland
  • Jan M
    Jan M skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Engagerat, bra bemötande och god service. Normalt värde på tjänsten.
  • Anna-Kerstin D
    Anna-Kerstin D skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Mäklaren på fastighetsbyrån i Löttorp var mycket sympatisk och gjorde ett bra jobb .
  • Madelene Eva Maria P
    Madelene Eva Maria P skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Mycket seriös mäklare som såg nya möjligheter och presenterade detta för köparen. Bra info vid budgivningen.
    Mycket bra kontakt med fastighetsbyrån angående frågor som vi
    hade som säljare.
  • Eva Maria S
    Eva Maria S skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån, Borgholm -Löttorp. Mycket kunnig, snabb,professionell,Erica Bertilsson. Varmt tack.
    Eva-Mia seger
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Fastighetsbyrån Löttorp
    Rekomenderar fastighetsbyrån i Löttorp på Norra Öland som skött vår försäljning till stor belåtenhet. Elisabeth

Löttorpsvägen 57, 387 72 Löttorp