Frida Johansson

Frida Johansson

Frida Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Frida Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Frida Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.7. Frida Johansson har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Frida Johansson

Nilla K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland
Byxelkrok

Mycket bra och trevligt bemötande redan i telefon. Vid personligt möte lika så. Proffsig och lyhörd av det vi Funderat på & bestämt. Vi är supernöjda . En snabb & smidig försäljning. Ett plus också för fina bilder. Tack.

Gunnar Lennart E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland
Byxelkrok

Vi är som köpare mycket nöjda med den service, kunskap, återkoppling och social förmåga som Frida Johansson besitter ! Vi kan varmt rekommendera henne som kontaktperson vad gäller köp av bostad !! 😊😊 Gunnar Evaldsson och Katharina Standar Evaldsson

Luca N
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland

Trevlig, smidig och engagerad. Effektiv. Kan svara på alla frågor. Mycket bra!

Ulruka L
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland

Trevligt bemötande, hjälpsam, tar reda på saker man undrar. Svarar snabbt.

Viveka E
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland
Böda

Hon har alltid haft ett professionelt och vänligt bemötande,alltid tillgänglig och påläst.

Magnus F
Sålde en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland

Mycket proffsigt bemötande. Hon fick vår tomt såld snabbt och enkelt.

Johanna H
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland

Toppenbra!! Raka tydliga besked och viljan att göra alla parter nöjda. 5/5!

Mats M
Böda

Mycket bra bemötande och trevlig smidig seriös och ställde upp på ej bokade visningar vid flera tillfällen då vi letat sommarstuga på Öland under lång tid noggrann man kände sig trygg och i goda händer högsta möjliga betyg för vänliga mysiga Frida 👍👏👏👏

Susanne M
Böda

Frida har verkligen varit trevlig och hjälpsam på alla sätt. Eftersom vi träffat henne vid flera visningar så har vi känt att hon har koll på sina kunder MVH Susanne Milesson .

Sara G
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Öland
Böda

Vi är jättenöjda! Allt har gått så lätt och smidigt, från första kontakt till kontraktsskrivningen. Frida är kunnig, professionell och jordnära!