Frida Johansson

Frida Johansson

Frida Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Löttorp

Frida Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Frida Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.5. Frida Johansson har haft 1 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 11 Läs vad Frida Johansson

• sålde sitt hus med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    2022-09-23 Verifierad kund
    Blev mycket fint bemōtt hela vägen, och kände oss mycket väl ihändetagen. Upplever Frida som dedikerad, skötsam och interesserad så at salet blev genomförd på et perfekt sätt!
    Vi är mycket tacksama för hur Frida tog hand om oss båda på et toppen profesjionält sätt och inte minst på et mänsklig sätt..Kunde inte varit gjort bätre! Hon rekomanderas varmt!
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jag var inte den som hade kontakt med Frida, det var min man. Så jag återger bara det jag hörde av honom och så som jag uppfattade det hela.
    Det började med missförstånd. Min man trodde sig ha anmält sig till visning men väl på plats så skulle han tydligen ha konfirmerat sin anmälan också. Ingen mäklare på plats men säljarna, som efter en fundering valde att låta min man och hans bror gå runt och titta.
    När vi väl var igång med budgivning så låg vi på högsta bud. Det avstannade. Hände inget. Helt plötsligt såg vår dotter att ny visning var utlagd. Inget samtal från mäklare om vad som var på gång. Vi försökte få kontakt men ingen återkoppling. Vi tyckte det kändes märkligt.
    Kontakten för kontraktskrivning har fungerat bra.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Återkoppling under budgivning kunde varit bättre, därefter har vi fått god handledning.
  • sålde en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Grankullavik
    2021-07-08 Verifierad kund
    Bra bemötande ordning och reda,
  • sålde en tomt med hjälp av Frida Johansson en del av Fastighetsbyrån Löttorp
    • Böda
    2021-06-14 Verifierad kund
    Frida är social käck och trevlig, mycket aktiv.Sammantaget har Frida gjort ett bra jobb. Mvh Bengt
    • Löttorp
    2021-06-10 Verifierad kund
    Fick hela tiden ett proffsigt bemötande från första kontakt till fullgjord affär.
    Var hela tiden behjälplig med frågor och var helt klart mån om att göra en så smidig affär som möjligt för både säljare och köpare.
    • Löttorp
    2021-06-10 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Frida Johansson, från början till slut har det känts tryggt med husköpet.
    2021-04-05 Verifierad kund
    Vi köpte vårt första fritidshus :). Mycket hög service, Frida var snabb på att återkoppla och tydlig med besked och svar på våra frågor. En trygg och bra affär.
    2021-03-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och professionell. Tog reda på saker som normalt ligger utanför det ”vanliga” för en mäklare. Kan varmt rekommendera Frida!!
    2020-10-14 Verifierad kund
    Toppen! Professionellt stöd genom hela prscessen.