Fastighetsbyrån Ludvika & Smedjebacken

Fastighetsbyrån Ludvika & Smedjebacken

• BadgeSevenYears
Ring 0240-160 66 Dela

Välkommen till Ludvika - en tillväxtkommun i södra Dalarna perfekt för barnfamiljer med närhet till naturen. För dig som älskar att vara ute i naturen har du här både skog, sjöar och trevliga parker runt knuten. Dessutom finns här flera för- och grundskolor samt många idrotts- och kulturevanemang att engagera sig i på fritiden....

644 omdömen om Fastighetsbyrån Ludvika & Smedjebacken

Sedan starten hos Reco 2013

Mari-Louise E
Björsjö

Klockrent! Här finns det kunnigt och engagerat folk. Alltid lika roligt att gå på visning när dessa mäklare är på plats.

Ing-Marie F
Ludvika Gård

Skulle valt en annan mäklare och det här var inget bra vi fick bara en skuld

Anna-Greta S
Björsjö

En mycket trevlig och inkännande mäklare, Olle Löfberg! Kunnig, lugn och har hjälpt mig med hur jag ska tänka i den situationen jag har befunnit mig i!

Lena G
By

Olle är en mycket bra person. /Lena

Urban E
Centrum.

Glad och trevligt bemötande. Inget var problematiskt. Allt gick att fixa.

Marina E
Korsheden Söderbärke

Sara har varit ödmjuk, vänlig, snabb och driftig i vår kontakt. Bra på återkoppling och lyhörd för mina önskemål. Rekommenderas varmt!

Eva M
Korsheden Söderbärke

Mycket trevlig och professionell mäklare Lätt att få kontakt med och bra återkopplingar Uppfyllde förväntningarna med råge Allt har gått smidigt

Marina M
Centrum.

Vi är supernöjda , Olle har med sitt lugna sätt förklarat allt tydligt och klart både för oss säljare och för köparna så vi kan nog tala för alla när vi säger att vi är nöjda 🤗

Virpi N
Centrum

En professionell mäklare som lyssnade in och gav goda tips och råd! Smidig och enkel försäljning. Så nöjd, rekommenderas!

Bridget E
Centrum.

Hej! Denna fastighetsaffär kunde inte ha genomförts på ett bättre sätt. Vi fick ett mycket professionellt bemötande framfört på ett vänligt sätt. Kommunikationen var excellent - snabb och konkret även fast det var helg och som grädde på moset så genomfördes affären på två veckor! Tusen tack Olle Löfberg på Fastighetsbyrån i Smedjebacken. 😊

Gunnar Å
Ludvika - Harnäs

Mäklaren har skött försäljningen väldigt bra, lite mer information om vad som har hänt vid visningarna är väl det som kan bli bättre.

Joel B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Ludvika & Smedjebacken

Både Carl och Emil har varit mycket hjälpsamma och bidragit till en smidig affär.

Linda K
Knutsbo

Jätte bra mäklare. Bra bemötande, hjälpsam, enkel, flexibel och lättillgänglig. Kunde sin sak. Tipsade inför försäljningen som gick galant. Skulle välja samma person vid en ev ytterligare försäljning.

Peter U

Snabbt och smidigt. ######################

Delphine L
Blötberget

How were you treated by the broker? Emil was very nice and understanding of our circumstances (living abroad while searching for a new home). What expectations did you have and how did the broker live up to them? It is the first time I bought a property, so I did not have many expectations. Please summarize your experience with the broker when buying your home at Kogruvevägen 11. It went smoothly.

Per B
Solsidan

Kompetent och trevlig personal. Byrån ligger central med trevliga lokaler.

Maud N
Villastaden

10 poäng av 10 möjliga gäller Fastighetsbyrån Smedjebacken 👍 Till fullo och lite mer👍 Stort förtroende utav honom 🥰

Lisa Å
Knutsbo

Professionellt och vänligt bemötande Lyhörd inför våra önskemål och snabb återkoppling

Adam L
Knutsbo

mycket bra mäklare och smidigt skött.

Ingalill H
Flatenberg

tycker det har fungrat bra trevlig mäklare

Elisabet Ö
Blötberget

Mycket bra, lyhörd mäklare. Kunnig. Behjälplig.

Håkan B
Fredriksberg

Trevligt bemötande och han visade intresse för huset. Det hjälpte till att han hade varit i byggbranchen, han såg förbättringar som man hade gjort mycket bättre än dom två andra mäklarna gjorde som var hos mig och tittade. Saknade dock information efter visningen hade varit, som hur många var där, fanns det några barnfamiljer från byn mm. Kan kännas att affären avslutades för fort, tror att vi kunde ha fått mer för huset. Det var bra att man kunde följa utvecklingen via Hemnets sida. Men som sagt, jag är jättenöjd med mäklaren, han ÄR bra.

Annelie W
By

Det blev en komplicerad historia som han löst på ett bra sätt.

Marie R
Grängesberg

Allt har gått smidigt hittills. Fått all information jag behöver, och fått allt förklarat på ett bra sätt.

Mats B
Furbo

Vi är helnöjda med mäklaren vid vår försäljning och blivit väl bemötta på alla vis.

Eva J
Centrum.

Det var proffsigt o bra bemötande med mäklaren, hade inte några förväntningar innan. Det var ett bra möte när jag köpte lägenheten, inget att klaga på

Axel Göran N
Snöån

Varken bu eller bä , fixade köpare skelv visade fastigheten för köparen! Och sedan ska dom ha 40000kr för jobbet? Bra betalt kan man tycka!!!!

Stefan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Ludvika & Smedjebacken

Emil har varit grym hela vägen och ett bra bollplank under försäljningen men oss i fokus!

Christer S
Nyhammar

Bra bemötande och förtroende från mäklaren

Stefan H
Centrum.

Snabb o smidig affär o mycket trevligt bemötande

Ing-Marie F
Fredriksberg

Väldigt bra bemötande av mäklaren. Vi hade fått hjälp tidigare av samma mäklare och vi är väldigt nöjda. Vi är nöjda av den hjälp vi fick av mäklaren vid försäljningen.

Annika N
Lilla Dagkarlsbo

Toppenmäklare 😊 Jag har inte skrivit på köpebrevet än, det är på väg med posten.

Tony H
Centrum.

1. Mycket bäst 2. Mina förväntningar var höga pga av läget å bilderna av lyan och hon skötte sig exemplariskt 3. Mycket duktig mäklare å tydlig Samt bästa infon via telefon. …

Marko H
Centrum.

Mycket bra fastighetsbranschen tycker jag

Dan A
Grängesberg

Grymt bra mäklare, väldigt kunnig, mest seriösa mäklare jag haft. Gav mig information hela tiden, och otroligt snabbt, jag behövde aldrig ringa och tjata. Har haft andra mäklare genom åren och denna var i toppklass. Gav bra tips inför försäljningen.

Annika N
Hamnen

Proffsigt, vi hade förväntningar och dom infriades. Han var påläst duktig och trevlig

Peter N
Söderbärke

Alltigenom trevligt och professionellt bemötande. övertagande och tillträde ej genomfört hoppas på lika bemötande

Lennart S
Malingsbo

Snabb och hög tillgänglighet. Mycket kompetent. Försäljningen motsvarade mina förväntningar väl.

Tobias H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ludvika & Smedjebacken

Bra i övrigt men utgångspriset för fastigheten var satt orimligt lågt.

Per J
Hamnen

Bemötandet av Olle Löfberg har alltid varit utmärkt på de visningar vi varit på. Våra förväntningar var att det skulle gå fort att köpa, och det levde mäklaren upp till med råge.

Per J
Hagge

Vi upplevde kontakten med Emil Ströberg som väldigt seriös och även bemötandet var seriöst. Vi hade inte förväntat oss att det skulle gå så fort att sälja huset i dessa tider med stigande räntor och hög inflation.

Inger S
Söderbärke

Kunnig och proffsig Förtroendeingivande

Britt-louise A
Gubbo

Trevligt bemötande. En aning stressande att slutföra försäljning Lite högt värderat säljs till underpris

Stefan S
Centrum

Snabb & bra hjälp kväll som helg!

Terese R
Klenshyttan

Emil har varit otroligt snabb på återkoppling och har mycket god tillgänglighet. Han gav oss flertalet möjligheter till visning av objektet vi var intresserad av. Tydlig och mycket informationsrik kommunikation, har varit skicklig att skapa ett gott samarbete mellan oss och säljarna. Upplevdes som en väldigt trygg process! Ger min allra bästa rekommendationer till Emil som mäklare.

Peter Y
Högberget

Bra och proffsigt bemötande, snabbt och smidigt

Morten Hellsing S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ludvika & Smedjebacken

Han var trevlig till en början med svär att komma i kontakt med och ingen uppfölning äfter visningen som lovad.

Per F
Högberget

Vi valde Carl då många i vår närhet rekommenderade honom och det ångrar vi inte! En riktigt bra mäklare med båda fötterna på jorden. Väldigt trevlig och bra svar på våra frågor. Vi kommer rekommendera honom till andra som skall sälja.

Stefan S
Klenshyttan

Bra service dag som kväll. God flexibilitet och snabba svar! Mycket nöjda!

Marika F
Björsbo

Trevligt bemötande, kunnig mäklare som gav råd och lyssnade in våra synpunkter.