Elvira Henriksson
en del av Fastighetsbyrån Luleå

Smedjegatan 14
972 33 Luleå — Visa karta

Vad tror Elvira att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Elvira Henriksson

• Eva W skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Nu var bostaden som jag har köpt så perfekt för mig, så det var aldrig komplicerat. Jag upplevde att Elvira H. gjorde precis det hon skulle. Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Eva W
    Tack Eva för din reco! Vi ses på tillträdet.
  • Christina S skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi har köpt lägenhet på V Varvsgatan i Luleå och Elvira var vår mäklare. Elvira har varit mycket tillmötesgående och hjälpt oss med ett antal visningar innan vi bestämde oss. Dessutom ställde hon upp under sommaren och visade kollegors objekt.
    Elvira är glad och trevlig och har en positiv attityd - ingenting är omöjligt!
    Eftersom vi bor i Södertälje så kontaktade hon Fastighetsbyrån och vi kunde skriva på kontrakt på vår hemort. Det tycker vi var supersmidigt och flexibelt.
    Vi är jättenöjda med hur vi har blivit bemött av Elvira. Hon ställde verkligen upp för oss och vår son som nu stormtrivs som student på LTU.
    Med vänlig hälsning,
    Christina och Mats Svensson Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Christina S
    Tusen tack Christina och Mats, eran reco värmer verkligen. Var det minsta jag kunnat göra, vill alltid att det ska bli så bra som möjligt för er som kunder. Och härligt att höra att Kalle trivs.
    Ha det fortsatt bra!
  • Hanna B skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Otroligt proffsig i sitt bemötande. En kunnig tjej med positiv attityd. Luleås bästa mäklare utan tvekan! Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Hanna B
    Tack så himla mycket Hanna och tack för ert förtroende i försäljningen av er bostadsrätt!

Ha det fint!
  • Tommy Ö skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt hus! Bra bemötande, proffesionell tydlig och trevlig. Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Tommy Ö
    Tack Tommy. Hoppas ni fortsätter trivas i ert nya!
  • Maria W skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som alltid har ett leende på läpparna! Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Maria W
    Maria! Tack. Jag kan inte annat än bli så himla glad över att läsa din reco.
    Lycka till med renoveringen och jag ser så fram emot att få se resultatet.
  • Filip A skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bäst i stan! Smidig affär, bra kommunikation, bra bemötande. 10/10 Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Filip A
    Tack Filip! Hoppas du kommer trivas finfint i din nya lägenhet!
  • Herman K skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpte en bostadsrätt i Luleå. Elvira var jättetrevlig och väldigt tillmötesgående, och fanns alltid tillgänglig och ställde upp för mig som köpare! Det fanns dock vissa frågor som hon inte hade svar på eller inte lyckades ta fram svaren på. Detta berodde dock delvis på att det var svårt att få tag på ordföranden till bostadsrättsföreningen. Över lag var hon dock kanon, och skulle rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Herman K
    Tack Herman! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!
  • Britt-Inger M skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt lgh.Mycket klar och tydlig. Super service!!! Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Britt-Inger M
    Tackar så hjärtligt Britt-Inger, det har varit ett rent nöje att jobba tillsammans med dig.
    Även jättetacksam för ditt förtroende i försäljningen och jag hoppas att vi kan samarbeta i framtiden också.

Ha det bäst!
  • Jonna A skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    En bostadsrätt på 78m2 (3:a)
    Elvira blev den nya mäklaren då den andra flyttade så jag ringde upp henne ist.
    Jo hon var mycket trevlig och profitionell, vi fick ett bra bemötande och det gick smidigt genom köpet.
    Då de var första lägenheten man köper var allt nytt och oklart men över de hela så gick det väldigt bra tillslut. Läs mer
  • Gunvor P
    Gunvor P skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi har köpt en lägenhet och håller på med att sälja vårt hus.
    Elvira är energisk och agera snabbt och bra Läs mer
  • E Marianne B
    E Marianne B skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Snabb i återkoppling
    Kunnig
    Lätt att arbeta med Läs mer
  • Ingrid E skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Lägenhet,energisk och enveten tjej som var bra att samarbeta med,som la hela sin själ i uppgiften att nå vårt slutmål. Våra förväntningar blev uppfyllda,hon var lyhörd inför våra önskemål. Läs mer
  • Lennart E skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira Henrikssons entusiasm, tjänstvillighet och noggrannhet var värdefulla egenskaper som vi uppskattade mycket.
    Vi önskar henne lycka till i den fortsatta yrkesutövningen!
    Vår bedömning av Fastighetsbyrån Luleå var inte lika odelat positiv. Vi menar att byråns marknadsföring var mindre effektiv och heltäckande när man varken annonserade i lokaltidning eller hade en fungerande display ut mot Smedjegatan. Displayidén är tilltalande men förutsätter fungerande teknologi. Vi är dock helt nöjda med försäljningsresultatet. Läs mer
  • Robert V skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jättebra upplevelse och gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • Viktor C
    Viktor C skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    + Trevligt bemötande
    + Mycket kontaktbar, svarar snabbt
    + Sakkunnig
    + Anpassar sig utefter kundens behov

- Gav missvisande information

Min upplevelse var i helhet bra och jag tar gärna kontakt med samma mäklare vid framtida försäljning av min bostad. Det som hindrar ett toppbetyg är skötseln av slutet på budgivningen. Mäklaren satte ett datum för budstopp, en fredag, men trots detta fortsatte budgivningen över helgen, fram till nästa måndag. Fick därför betala ganska mycket mer för lägenheten än vad jag först förväntat mig. Är medveten om att det är säljaren som har sista ordet, men känner att budstopp är budstopp och menar man inte det ska man inte säga det. Det skapar mycket frustration hos köparna samt får märklaren att verka oseriös och icke-professionel.

Skulle ge betyget 3.5/5 om det var möjligt. Läs mer
  • Anna L skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi har köpt en bostadsrätt. Hanteringen var ok men budgivningen bara till säljarens fördel trots löfte om avslut vid angivna tidpunkter. Annars helt ok hantering. Läs mer
  • Elma L skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi har köpt en trea Bra mäklare, kunnig, lyhörd, trevlig, svarar alltid i telefon annars ringer hon upp. Ville ändra tillträdesdag inga problem. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-05-25 Elvira H svarar Elma L
    Tack! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • Stina A skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt bostadsrätt. Blivit mycket bra bemött både med information före och under försäljning.Hon återkommer när hon lovat det, och har både jobbat för säljare och köpare då att det ska bli en bra affär för bägge parter. Läs mer
    2018-05-25 Elvira H svarar Stina A
    Tack så hemskt mycket Stina för ett trevligt samarbete. Ha det fortsatt fint!
  • Mats T skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Tydlig, tillgänglig och ett trevligt bemötande Läs mer
    2018-05-25 Elvira H svarar Mats T
    Tack! Hoppas du ska trivas i din nya hemstad!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    En ung, positiv och väldigt engagerad mäklare som och tar sitt jobb på största allvar. Väldigt tillmötesgående och ordnade extra visningar och dessutom svarar i telefonen dygnet alla timmar. Väldigt duktig på att återkoppla efter visning. Med ännu mer erfarenhet kommer hon att bli en av Luleås bästa mäklare. Läs mer
    2018-03-19 Elvira H svarar Gustav S
    Tack för ett bra samarbete och tack till ditt förtroende till mig i försäljningen av din lägenhet! Ha det fint!
  • Maj-lis D skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira var glad,trevlig, lättsam,duktig och väldigt engagerad i sitt jobb.hon skötte allt på allra bästa sätt är så nöjd med allt och med Elvira 😊 Läs mer
  • Linnea W
    Linnea W skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har ingen erfarenhet av mäklare och jag har bara träffat Elvira Henriksson två ggr. Hon ordnade en egen visning åt mig eftersom jag var på föreläsning på kvällen. Detta ledde till ett köp för min del och allt gick mycket smidigt till.

Elvira är vänlig och hjälpsam och passar perfekt till sitt jobb. Vi kommer även att samarbeta när vi börjar sälja min lägenhet.

Med vänlig hälsning
    Linnéa Wanhatalo Läs mer
  • Gun T skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra och trevligt bemötande och god service från min mäklare Elvira Henriksson. Läs mer
  • Torben K
    Torben K skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Försäljningen av vår fastighet med hjälp av Elvira har fungerat strålande... jag upplevde att hon var intresserad och entusiastisk från första stund, lyhörd för våra synpunkter/önskemål och sedan väldigt kommunikativ under resans gång, vilket var mycket uppskattat.
    Jag är mycket nöjd med vårt val av mäklare ! Läs mer
    2017-11-30 Elvira H svarar Torben K
    Tack för ert fötroende! Det har varit en mycket rolig försäljning. Blir glad att läsa din reco och blir glad över att veta att ni är nöjda med mitt jobb! Ha det fortsatt bra.
  • Sven E
    Sven E skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Engagerad och bra service, bra kännedom om den lokala marknaden och det specifika området. Läs mer
    2017-11-21 Elvira H svarar Sven E
    Tack Sven, för ditt förtroende och för ett mycket gott samarbete.
  • Berith S skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hon är jätteduktig och trevlig. Läs mer
    2017-11-21 Elvira H svarar Berith S
    Tack Berith, vad glad jag blir!
  • Larry L skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira har enligt min mening skött affären bra, har inte varit några oklarheter.
    Elvira kan nog känna av när och var man skall vara till hjälp, bra egenskap Läs mer
    2017-10-27 Elvira H svarar Larry L
    Tusen tack Larry. Hoppas du ska komma att trivas i din nya lägenhet!
Ida Simonsson
Magnus Wikland