Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Elvira Henriksson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 35 kunder tycker om Elvira Henriksson

• Kent L sålde sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira har sålt en bostadsrätt åt oss och vi kan bara strö beröm över hennes agerande i processen. Saklighet, professionalism och ett trevligt bemötande skapade tillit.
    Hon fyllde alla våra förväntningar som vi har på en mäklare. Läs mer
  • Ann-Catrin L sålde sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira Henriksson hsr sålt våran lägenhet. Proffsig i sitt bemötande. Trevlig. Bra information under hela försäljningen. Vi är jättenöjd med hela affären. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålde min lägenhet i februari - en tid då alla sa åt mig att ha is i magen för att försäljningen kommer att ta tid.
    Två veckor efter att Elvira tagit över försäljningen (första mäklaren flyttade) så var den såld!
    Kunde inte vara mer nöjd, trots ett gupp på vägen som dock fixades galant.
    Så otroligt proffsig och drivande, jag har rekommenderat henne åt alla jag känner och kommer definitivt att anlita henne om jag skulle sälja igen :) Läs mer
    2018-12-03 Elvira H svarar Anneli M
    Tack så mycket anneli för din fina reco. Det var så himla lyckat att jag fick ta över din affär och att det blev så himla bra. Hoppas allt är bra och att ni trivs i ert nya hem.
  • Nicklas J sålde sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt en lägenhet, bra bemötande, fick inte riktigt begärt pris men den vart såld rätt fort. Läs mer
  • Linda F köpte sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra och trevlig service, god återkoppling på dåvarande och senare uppkomna frågor. Läs mer
    2018-12-03 Elvira H svarar Linda F
    Tack Linda. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem och välkommen tillbaka till Luleå!
  • Sven-Erik L sålde sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira är närvarande, sympatisk, tydlig och seriös. Det känns som om hon verkligen är MIN mäklare och att alla regler följs. Läs mer
    2018-11-12 Elvira H svarar Sven-Erik L
    Tackar så hjärtligt för din fina reco Sven-Erik. Det har varit så roligt att hjälpa dig med din försäljning. Tack för ditt förtroende!
  • Jonas S köpte sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira har med sitt engagemang o drog bidragit till en snabb o smidig affär för båda parter. Läs mer
    2018-11-12 Elvira H svarar Jonas S
    Tack Jonas! Hoppas du trivs i ditt nya hem.
  • Anna Greta J sålde sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var nog trevlig men verkade alltid jäktad. Vi blev lite avsnästa när vi hade frågor. Fick ej heller någon upplysning om överlåtelseavtal tex. Mäklaren verkade som sagt var mycket stressad och vi hann inte alltid uppfatta allt som vi behövde få veta. Läs mer
    2018-11-12 Elvira H svarar Anna Greta J
    Hej. Ber om ursäkt om ni uppfattat mig som det och att jag varit stressad. Ska tänka på det i framtiden.
  • Eva W köpte sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Nu var bostaden som jag har köpt så perfekt för mig, så det var aldrig komplicerat. Jag upplevde att Elvira H. gjorde precis det hon skulle. Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Eva W
    Tack Eva för din reco! Vi ses på tillträdet.
  • Christina S köpte sin bostad med hjälp av Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi har köpt lägenhet på V Varvsgatan i Luleå och Elvira var vår mäklare. Elvira har varit mycket tillmötesgående och hjälpt oss med ett antal visningar innan vi bestämde oss. Dessutom ställde hon upp under sommaren och visade kollegors objekt.
    Elvira är glad och trevlig och har en positiv attityd - ingenting är omöjligt!
    Eftersom vi bor i Södertälje så kontaktade hon Fastighetsbyrån och vi kunde skriva på kontrakt på vår hemort. Det tycker vi var supersmidigt och flexibelt.
    Vi är jättenöjda med hur vi har blivit bemött av Elvira. Hon ställde verkligen upp för oss och vår son som nu stormtrivs som student på LTU.
    Med vänlig hälsning,
    Christina och Mats Svensson Läs mer
    2018-09-27 Elvira H svarar Christina S
    Tusen tack Christina och Mats, eran reco värmer verkligen. Var det minsta jag kunnat göra, vill alltid att det ska bli så bra som möjligt för er som kunder. Och härligt att höra att Kalle trivs.
    Ha det fortsatt bra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå