en del av Fastighetsbyrån Luleå

4.8 / 5 i betyg — 30 rekommendationer

Läs vad 30 användare tycker om Emma Lindbäck

• Maria B
    Maria B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Positiv. Skicklig. Driven och vänlig.
  • Pär A
    Pär A skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hade ingen tidigare erfarenhet av att sälja bostadsrätt så jag har således inget att jämföra med men kontakten med Emma fungerade väldigt bra trots strul med en avhoppad köpare som tyvärr påverkade slutpriset till vår nackdel.
  • Emilia Ä
    Emilia Ä skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi både köpte och sålde vår bostad via Emma. Fick ett mycket gott intryck redan då vi köpte och därför kändes det självklart att kontakta Emma igen. Trevlig, proffesionell och framför allt ett mycket stort engagemang var det som var avgörande för oss. Affären gick otroligt smidigt och Emma lyckades sälja redan under VIP visningen till en summa som vi kände oss väldigt nöjda med. Lämnar våra allra varmaste rekommendationer.
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Trevlig och kunnig. Kunde svara på alla frågor som man har när man ska sälja. Hörde av sig med sms och mail. Även ringde när det var dags för extra visningar. Jag är mycket nöjd.
  • Lena S
    Lena S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra mäklare. Snabb och effektiv.Vår försäljning blev precis som vi önskade enkel och smidig. Ger Emma dom bästa rekomendationerna.
  • Anders B
    Anders B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Det bemötande var hjärtligt, och mäklaren levde väldigt upp till förväntan, man möttes av en mjukhet och påläst och proffsig, som kan sitt jobb. Min upplevelse var att man fick en tilltro, att helt enkelt lita på henne, Det var enkelt att prata med henne, hon förklarade allt så bra och förstående utan några som helst konstigheter vad som skulle komma att hända, så blir det något mer försäljande av fastighet så anlitar jag Emma direkt, eller utan tvekan så skulle jag rekommendera henne till mina vänner, nu gick det bara att ge 5 poäng, skulle kunna mera
  • Anders L
    Anders L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Proffsig, bra återkoppling, bra support genom hela affären!
  • Jim Ove H
    Jim Ove H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi fick ett bra bemötande.
    Positiv, engagerad bra kommunikation
  • Lars L
    Lars L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra bemötande, Emma kunde sin sak. Och det gick snabbt att sälja vår stuga.
    Bra kontakt fast vi var utomlands på semester.
  • Calle P
    Calle P skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma tog sig alltid tid trots kvällar och helg. Snabb uppföljning och en driven mäklare som jag tror både uppskattas av säljare och köpare. Alltid glad, trevlig och professionell och skulle varmt rekommendera henne till bekanta när mäklare önskas.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Enma har varit mycket bra som mäklare. Snabb feedback om jag sökt henne om något. Försäljningen av våran bostad kunde inte gått bättre.
  • Alexander C
    Alexander C skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Påläst och kunnig. Stort kontaktnät och oerhört tillmötesgående.
  • Liselotte W
    Liselotte W skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    En proffsig och kunnig mäklare!
  • Hans L
    Hans L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra och trevligt bemötande.............................................................
  • Kurt S
    Kurt S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma är en professionell och kunnig mäklare, Hon tog hand om våran försäljning på ett snabbt och effektivt sätt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Anna-maria Catharina B
    Anna-maria Catharina B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket professionell och effektiv.
    Kunde inte fått en bättre mäklare,som förstod mej och allt gick smidigt och lätt.
    Kände mej väl bemött och i trygga händer.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    ..............................................................
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Allt fungerade kanon, blev precis så enkelt som vi hade tänkt oss.
    Emma skötte affären bra, det var bara för oss att skriva under så var det klart i stort sett allt gick så smidigt.
  • Per Gunnar L
    Per Gunnar L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Redan vid första kontakten med Emma L fick jag uppfattningen att vi mött en person
    som var både kunnig och kompetent för sitt uppdrag. För oss var det mycket bra
    att även mäklaren hade erfarenhet av objekt ute i skärgården. Vid alla kontakter med Emma har vi fått besked på de frågor vi har ställt, Därutöver att mötet med
    köparna lyckades så bra.Vi rekommenderar henne på det bäsyta.
  • Stig J
    Stig J skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Väldigt bra bemötande
    Smidig o snabb affär precis som jag önskade
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma fungerade väldigt bra, alert och på under hela processen.
  • Maria L
    Maria L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma levde upp till mina förväntningar. Fint bemötande och bra service alla dagar i veckan. Då jag var en lite annorlunda kund blev processen lite omständig men Emma löste det väldigt bra.
  • Britt-mari B
    Britt-mari B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra , trevligt bemötande och alltid glad kändes positivt och tryggt , svarade alltid snabbt om man lämnade meddelanden . Vi hade fullt förtroende för henne.
  • Anna-lisa G
    Anna-lisa G skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kunnig, hade svar på allt vi undrade över. Tog reda på det hon var osäker på.
    Lätt att få kontakt med.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi fick ett positivt intryck av Emma redan då hon steg in genom dörren. Hon vekade väldigt proffsig, det visade senare att hon var det. Engagerande och verkade veta vad hon talade om. Kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
  • Sven-olof H
    Sven-olof H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vänligt och glatt bemötande och trots sin ungdom kunnig och duktig att kommunicera. Vi kom överens om ett utgångspris som i slutändan blev något högre.
    Så jag är mycket nöjd och har gärna eventuella samarbeten i framtiden.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare. Hon var alltid tillgänglig och vi kände aldrig att vi störde fast att vi kontaktade henne på kvällen. Allt funkade jättebra och affären avslutas på ett snabbt och smidigt sätt. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare till andra.
  • Lars Olof S
    Lars Olof S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Grymt bra, proffsig och duktig mäklare. Stenkoll på allt, självsäker och stabil. Precis det man behöver vid en miljonaffär. Bästa rekommendationer!
  • Linda S
    Linda S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma har hanterat vår fastighetsaffär på ett mycket bra sätt. Professionellt, snabbt och effektivt lyckades hon hitta köpare till vårt radhus. Emma har hela tiden varit tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål, vi är mycket nöjda med både processen och utfallet. Vi kan varmt rekommendera henne till den som skq sälja sin bostad!
  • Emma H
    Emma H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren, både som säljare och köpare. Både i Luleå och i Stockholm. Jag har aldrig upplevt en så oseriös mäklare som Emma. Annonsen på objektet var oärlig (stod att det är renoveringsobjekt, men när jag kontaktar henne skriver hon att huset är angripet av baggar och det måste rivas så det är tomten man köper och det stod det inget om i annonsen, utan det annonseras som fritidshus, inte tomt). Massor av information saknades och mycket som hon inte ville svara på/ta reda på som jag fick ta reda på själv. Ingen service någonstans. Läser inte mailen ordentligt som man skickar. Vid frågan om visning sa hon att hon inte har nycklar. Vid förfrågan om en tomtkarta, så hade hon ingen. Det är bara några exempel på allt som hände. Det var minimala ansträngningar. Denna tjej har mycket kvar att lära och jag skulle aldrig anlita henne som mäklare. Och hon borde gå en avancerad och lång servicekurs. Kommer varna alla jag känner som går i sälj/köp tankar att inte anlita denna tjej.

Ska ringa hennes chef och jag hoppas han säger att jag varit med i dolda kameran, för det här var så dåligt och absurt oseriöst.

Och sist men inte minst, vem har utbildat stackarn? Hon verkar inte veta vad hon håller på med. Och vem godkände den här tjejens mäklarlicens? Gör om, gör rätt. Ge tjejen den utbildning, träning & förutsättningar som krävs för att bli en riktigt bra mäklare så hon klarar av att representera en av Sveriges största mäklarfirmor, på ett bra och säljande sätt.
Daniel Tillstam
Magnus Wikland