en del av Fastighetsbyrån Luleå

4.6 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Emma Lindbäck

• Fredrik S
    Fredrik S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Allt fungerade kanon, blev precis så enkelt som vi hade tänkt oss.
    Emma skötte affären bra, det var bara för oss att skriva under så var det klart i stort sett allt gick så smidigt.
  • Per Gunnar L
    Per Gunnar L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Redan vid första kontakten med Emma L fick jag uppfattningen att vi mött en person
    som var både kunnig och kompetent för sitt uppdrag. För oss var det mycket bra
    att även mäklaren hade erfarenhet av objekt ute i skärgården. Vid alla kontakter med Emma har vi fått besked på de frågor vi har ställt, Därutöver att mötet med
    köparna lyckades så bra.Vi rekommenderar henne på det bäsyta.
  • Stig J
    Stig J skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Väldigt bra bemötande
    Smidig o snabb affär precis som jag önskade
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma fungerade väldigt bra, alert och på under hela processen.
  • Maria L
    Maria L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma levde upp till mina förväntningar. Fint bemötande och bra service alla dagar i veckan. Då jag var en lite annorlunda kund blev processen lite omständig men Emma löste det väldigt bra.
  • Britt-mari B
    Britt-mari B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra , trevligt bemötande och alltid glad kändes positivt och tryggt , svarade alltid snabbt om man lämnade meddelanden . Vi hade fullt förtroende för henne.
  • Anna-lisa G
    Anna-lisa G skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kunnig, hade svar på allt vi undrade över. Tog reda på det hon var osäker på.
    Lätt att få kontakt med.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi fick ett positivt intryck av Emma redan då hon steg in genom dörren. Hon vekade väldigt proffsig, det visade senare att hon var det. Engagerande och verkade veta vad hon talade om. Kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
  • Sven-olof H
    Sven-olof H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vänligt och glatt bemötande och trots sin ungdom kunnig och duktig att kommunicera. Vi kom överens om ett utgångspris som i slutändan blev något högre.
    Så jag är mycket nöjd och har gärna eventuella samarbeten i framtiden.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare. Hon var alltid tillgänglig och vi kände aldrig att vi störde fast att vi kontaktade henne på kvällen. Allt funkade jättebra och affären avslutas på ett snabbt och smidigt sätt. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare till andra.
  • Lars Olof S
    Lars Olof S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Grymt bra, proffsig och duktig mäklare. Stenkoll på allt, självsäker och stabil. Precis det man behöver vid en miljonaffär. Bästa rekommendationer!
  • Linda S
    Linda S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma har hanterat vår fastighetsaffär på ett mycket bra sätt. Professionellt, snabbt och effektivt lyckades hon hitta köpare till vårt radhus. Emma har hela tiden varit tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål, vi är mycket nöjda med både processen och utfallet. Vi kan varmt rekommendera henne till den som skq sälja sin bostad!
  • Emma H
    Emma H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren, både som säljare och köpare. Både i Luleå och i Stockholm. Jag har aldrig upplevt en så oseriös mäklare som Emma. Annonsen på objektet var oärlig (stod att det är renoveringsobjekt, men när jag kontaktar henne skriver hon att huset är angripet av baggar och det måste rivas så det är tomten man köper och det stod det inget om i annonsen, utan det annonseras som fritidshus, inte tomt). Massor av information saknades och mycket som hon inte ville svara på/ta reda på som jag fick ta reda på själv. Ingen service någonstans. Läser inte mailen ordentligt som man skickar. Vid frågan om visning sa hon att hon inte har nycklar. Vid förfrågan om en tomtkarta, så hade hon ingen. Det är bara några exempel på allt som hände. Det var minimala ansträngningar. Denna tjej har mycket kvar att lära och jag skulle aldrig anlita henne som mäklare. Och hon borde gå en avancerad och lång servicekurs. Kommer varna alla jag känner som går i sälj/köp tankar att inte anlita denna tjej.

Ska ringa hennes chef och jag hoppas han säger att jag varit med i dolda kameran, för det här var så dåligt och absurt oseriöst.

Och sist men inte minst, vem har utbildat stackarn? Hon verkar inte veta vad hon håller på med. Och vem godkände den här tjejens mäklarlicens? Gör om, gör rätt. Ge tjejen den utbildning, träning & förutsättningar som krävs för att bli en riktigt bra mäklare så hon klarar av att representera en av Sveriges största mäklarfirmor, på ett bra och säljande sätt.
Daniel Tillstam
Magnus Wikland