Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Emma Lindbäck
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 73 kunder tycker om Emma Lindbäck

• Mikael P sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-18

1:a
    34.5m²
    Bergviken
    Vi var väldigt nöjda med Emma.vi hade förtroende för henne. Läs mer
  • Ingemar L sålde sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-16

137m²
    Björkskatan
    Allt med husförsäljningen skulle ske så snabbt, fel info om när vinstskatten ska betalas, kollade detta med Skatteverket. Vi känner att vi har många frågor obesvarade. Annars, en glad försäljare är hon. Läs mer
    2019-02-17 Emma L svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, vad tråkigt att du kände att det gick för snabbt, jag trodde att den lösningen passade er perfekt, det var därför jag la fram det alternativet. Och självklart kan du ringa mig när du vill om du har några obesvarade frågor, jag är i princip alltid på telefonen! /Emma
  • Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

94.5m²
    Centrum
    Hade vissa synpunkter på fotograferingen, missnöje när fel bilder hamnade på nätet. I övrigt OK. Läs mer
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

6:a
    120m²
    Råneå
    Jag köpte ett hus genom emma och de ledde till att hon också fick sälja ett annat hus som jag hade. Hon aggerar mycket professionellt och är en gedigen duktig mäklare. Kommer i framtiden rekommendera emma. Läs mer
  • Rahim T köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

137m²
    Björkskatan
    Hej vi har köpt radhus på blid vägen 3 vi tycker att har blivit jätte bra bemötande av Emma Lindbäck hon är mycket vänlig och ärligt och trävllig vi är jätte mycket nöjda glada.vi tackar Emma Lindbäck. Läs mer
  • Maria W köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

3:a
    75.5m²
    Vi köpte bostad.
    Hon var tydlig rak och ingav förtroende. Inga konstigheter. Läs mer
  • Joackim A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-11

2:a
    55.5m²
    Centrum
    Smidig affär som köpare av bostadsrätt, bra bemötande och hjälpsam vid frågor. Läs mer
  • Malin N köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-08

5:a
    120m²
    Hertsön
    Seriös och proffsig, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Gunnar S köpte sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-01-07

Köpte en bostadsrätt i centrala Luleå med speciella förutsättningar. Köpet gick utmärkt, enkelt och snabbt. Emma förstod förutsättningarna och säkrade lugnt så att allt fungerade. Seriös, glad och effektiv i alla felar av affär3n. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Eva S sålde sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-12-29

Proffsigt och snabb affär , från besök till färdig annons på Hemnet . Bra bemötande och snabb respons på mail och telefon . Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Ida Simonsson