Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Emma Lindbäck
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 63 kunder tycker om Emma Lindbäck

• Roger H
    Roger H sålde sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ett väldigt trevligt och trovärdigt ”förstabemötande”som varade under hela säljprocessen.. Läs mer
  • Annica H
    Annica H sålde sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi sålde vår bostadsrätt efter VIP-visningen. Emma har väldigt god erfarenhet av att sälja den typ av bostadsrätt vi hade och det visade sig ge gott resultat. Hon är glad och rakt på sak, är påläst och tydlig. Vi valde Fastighetsbyrån när vi sålde vår villa för ett antal år sedan och skulle vi komma på tanken att vi vill sälja igen skulle vi välja Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • Hans N sålde sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hjälpt till med försäljningen och varit proaktiv. Läs mer
  • Cajsa A köpte sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har av Emma köpt en lägenhet på varvet, ett riktigt renoveringsprojekt! Men Emma fick mig att se denna lägenhets stora potential! Emma har varit ärlig men väldigt proffsig genom hela processen!
    Så jag är mycket nöjd med min affär! Läs mer
  • Jakob T
    Jakob T sålde sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi sålde en lägenhet med 3 rum och kök nära universitetet i Luleå. Emma kändes som det självklara valet som mäklare för att hon känner till området och har sålt andra lägenheter i närheten.

Hon är glad och positiv och kunde driva på oss och spekulanter på ett bra sätt. Läs mer
  • Mikael K köpte sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Snabbt, enkelt och mycket bra respons på telefonsamtalen även de som ej direkt gick fram👍 Läs mer
  • Halldòr H sålde sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma hanterade försäljningen professionellt och smidigt, med en personlig touch. Läs mer
  • Siv H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Inget att klaga hon kan sitt jobb Läs mer
  • Åsa R köpte sin bostad med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren, trevlig och proffesionell. I kontraktet fanns det fel gällande köpeskillingen. Läs mer
  • Peter B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålde 5 st lägenheter, Emma agerade proffsig o seriöst. Läs mer