Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Emma Lindbäck
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 93 Läs vad Emma Lindbäck

• Margareta H köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-06-17

Vi har köpt en sommarstuga. Vi såg den "på gång". Vi bad att få se den så fort vi fick det och det ordnades smidigt.
    Allt vi har undrat har vi snabbt fått svar på.
    Affären gick smidigt, vi ville ha den så fort som det gick och allt ordnades till det bästa för oss.
    Vi har fått vårt sommarparadis 😊 vi är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Alf J sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-06-02

Kallkällan
    Vi har sålt 4 rumslägenhet. Proffsigt på alla sätt och vis Läs mer
  • Maria J
    Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-31

Kallkällan
    Vi har sålt en fyra rums bostadsrättslägenhet.
    Var proffsigt, rationell och tydlig i sitt sätt att bemöta oss och när hon gav oss information vilket gjorde att vi direkt kände förtroende för henne.
    Denna mäklare har mer än väl uppfyllt våra förväntningar och vi sålde vår lägenhet på drygt en vecka. Rekordsnabbt!
    Snabb, korrekt och saklig mäklare som vi kommer att rekommendera andra att anlita:-) Läs mer
  • Monica F sålde sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-30

Jag har sålt ett fritidshus. Jag har fått ett bra och trevligt bemötande av Emma Lindbäck. Jättebra helt enkelt! Läs mer
  • Henrik M sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-29

Lövskatan
    Mycket nöjd med Emmas arbete med försäljningen av min lägenhet Läs mer
  • Bäckström C köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-24

Centrum
    Emma ordnade snabb visning vilket passa oss väldigt bra. Läs mer
  • Carl-Martin J
    Carl-Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-22

Svartöstaden
    Köpte en bostadsrätt i Luleå. Jag tycker jag fick ett proffsigt och bra bemötande. Hon levde absolut upp till förväntningarna och hjälpte till och meddelade snabbt kring frågor jag hade. Tyvärr blev hon sjuk och inhopparen visste inte nog om utrymmen som hörde till lägenheten utan visade till och med fel. Sånt som händer kanske? Där kanske det går att förbättra något hos er men jag är annars väldigt nöjd. 5/5 - skulle anlitat själv om jag ville sälja :) Läs mer
  • Carina H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-19

Lövskatan
    Emma, har varit proffsig och hjälpsam Läs mer
  • Helena L sålde sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-13

Porsöberget
    Personlig och professionell rådgivning genom en försäljningsprocess som avslutades på ett spännande sätt. Läs mer
  • Ulf K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-13

Centrum/Varvet