Magnus Wikland

Magnus Wikland

Magnus Wikland är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Magnus Wikland har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Magnus Wikland har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 322 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Wikland har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

322 omdömen om Magnus Wikland

Sedan starten hos Reco 2015
Robert S
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
Centrum

Bra ordning och reda. Bra kommunikation. Plockar fram uppgifter som saknas.

Helena N
Skogsvallen

Seriös, erfaren och trygg mäklare som ger kloka råd utan att vara för pådrivande, men ändå alert. En perfekt "speaking partner" i alla frågor rörande försäljningen.

Per N
Skogsvallen

Superbt bemötande och passade oss väldigt bra på alla sätt Glad att vi fick Magnus

Åsa E
Bergviken

Snabbt o smidigt! Bra med info om alla steg, även stor hjälp av checklista i appen. Lyhörd på hur man vill ha info. Rutinerad.

Sofie V
Charlottendal

Tack Magnus för ännu ett väl utfört jobb av dig. Vi är super nöjda med försäljningen av tidigare bostad. Magnus är en rak och trygg mäklare att ha att göra med. Kommer vi anlita någon mäklare i Luleå igen så vet vi vem vi vänder oss till. Bara massor med plus och varma rekommendationer /Sofie & Henrik

Niklas W
Kronan

Proffsig, avslappnad, erfaren. Tillgänglig och engagerad. Rekommenderar att alla använder Magnus.

Ida E
Kronan

Superbra bemötande och skapar trygghet i försäljningen med anledning av kontinuerlig återkoppling!

Andreas P
Södra Sunderbyn

Proffsig, tillgänglig, till stor hjälp i processen, självklart val när vi skulle sälja igen

Åsa F
Centrum/Varvet

Magnus är jättebra. Vi är så nöjda med honom!👍

Annika E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
Centrum/Varvet

Magnus bemötande är trevligt och han är lätt att prata med. Jag fick all information jag ville ha och han är engagerad med snabb återkoppling när jag hade frågor. Allt har vart proffsigt på ett avslappnat sätt vilket jag uppskattar.