Ville Wallmark

Ville Wallmark

Ville Wallmark är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Ville Wallmark har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Ville Wallmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.4. Ville Wallmark har haft 18 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 62 Läs vad Ville Wallmark

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Centrum/varvet
    2021-07-25
    Jättebra, seriös och tydlig att ha att göra med. Bra och snabb information. Affären gick snabbt att göra och det var bra. Fick hela tiden info om vad som gällde. Tryggt och superbra! Trevlig och proffsigt bemötande!
    • Östermalm
    2021-07-03
    Hej. Vi fick ett väldigt bra bemötande och Ville levde upp till våra förväntningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Gammelstad
    2021-06-14
    Bra, kunnig och supertrevlig mäklare. Vi är så nöjda med allt.
    • Kronan
    2021-06-12
    Snabb och rak vid kommunikation!
    Inget vel eller andra oklarheter.

Smidig och enkel affär som köpare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Centrum
    2021-06-07
    Sålde min lägenhet i centrala Luleå på 63 kvm. Tog in tre mäklare för värdering av bostaden. Ville hade stenkoll på föreningen, återkopplade direkt och kom med material och offert skriftligt på mejl. Väldigt proffsig men också personlig! Rak och tydlig i kommunikationen, bra bollplank. Kan varmt rekommendera!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Rörbäck
    2021-03-16
    Ville var bara med vid överlämningen.
    I övrigt sköttes min kontakt av Fredrik Schön och han gjorde ett mycket bra jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Brändön
    2020-12-18
    Our house has been sold with Ville's help. Tusen Tack!
    • Centrum
    2020-12-08
    Jag köpte en stor lägenhet i Luleå. Mäklaren bemötte mig professionellt och med respekt. Ville gjorde ett jättebra jobb och krävde minimal involvering ifrån min sida. Han överträffade alla mina förväntningar. Sammanfattningsvis så var det en utmärkt upplevelse och jag hade inte kunnat begära mer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Gammelstad
    2020-10-31
    Svår att få tag på. Ringer ej tillbaka när han uppgett att han ska. Mycket dålig återkoppling. Åker ifrån fastigheten när spekulanter fortfarande går runt på tomten.
    • Burströmska Gärdan
    2020-10-08
    Sålde en etta på Burströmsvägen som min dotter har bott i under tiden hon studerade på universitet i Luleå.

Det var lättsamt och enkelt att ha med Ville att göra, rak kommunikation och bra information som levde upp till mina förväntningar