Läs vad 56 Läs vad Ville Wallmark

• 2020-12-18
    Our house has been sold with Ville's help. Tusen Tack!
    Jing L
    • 120.0 m²
    • Brändön
  • 2020-12-08
    Jag köpte en stor lägenhet i Luleå. Mäklaren bemötte mig professionellt och med respekt. Ville gjorde ett jättebra jobb och krävde minimal involvering ifrån min sida. Han överträffade alla mina förväntningar. Sammanfattningsvis så var det en utmärkt upplevelse och jag hade inte kunnat begära mer.
    Rafael P
    • 4:a
    • 108.0 m²
  • 2020-10-31
    Svår att få tag på. Ringer ej tillbaka när han uppgett att han ska. Mycket dålig återkoppling. Åker ifrån fastigheten när spekulanter fortfarande går runt på tomten.
    Karin C
    • 196.0 m²
    • Gammelstad
  • 2020-10-08
    Sålde en etta på Burströmsvägen som min dotter har bott i under tiden hon studerade på universitet i Luleå.

Det var lättsamt och enkelt att ha med Ville att göra, rak kommunikation och bra information som levde upp till mina förväntningar
    Tomas E
    • 45.5 m²
    • Burströmska Gärdan
  • 2020-10-07
    Sålt huset, Ville var trevlig och lättsam men lite glömsk men en mycket bra mäklare.
    Skulle jag rekommendera en mäklare så kommer jag att rekommendera Ville
    Lena K
    • 120.0 m²
    • Hertsön
  • 2020-10-02
    Sålt en bostadsrätt. Ville var både positiv och entusiastisk till att sälja våran lägenhet.
    Min upplevelse är att mäklarbyrån skött det åtagande som jag förväntade mig.
    // Roger
    Roger B
    Roger B
    • 4:a
    • 108.0 m²
  • 2020-09-21
    Köpte bostadsrätt.
    På visningen var han välkommande och köpet gick snabbt.
    Carl R
    • 33.5 m²
    • Mjölkudden/munkeberg
  • 2020-09-21
    Jag köpte min första lägenhet, på Varvet i Luleå. Då jag var väldigt intresserad fick jag komma på en privat visning innan den utsatta visningen var. Blev väl bemött, Ville var väldigt framåt och positiv. Fick en känsla av trygghet, ännu viktigare med tanke på att jag inte köpt bostad tidigare.

Mina förväntningar på Ville var att få mina behov tillfredatällda. Jag ville bli sedd som intressent, känna trygghet och kunna ta kontakt när jag hade frågor. Han var alltid anträffbar och hörde av sig. Han hade härlig "vibe", man fick en härlig och inbjudande känsla. Han var med hela vägen, det uppskattades.
    Angelica H
    • 2:a
    • 52.0 m²
  • 2020-08-26
    Sålde en lägenhet, blev väl bemött och kunde lämna över lägenhetsförsäljningen helt och få uppdateringar under försäljningens gång. Kan varmt rekommendera.
    Lisa L
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Mjölkudden/munkeberg
  • 2020-08-26
    Sålde min bostadsrätt. Blev mycket bra bemött av min mäklaren som är lösningsorienterad. Min förväntningar var att få såld lägenheten snabbare och till ett bättre pris men detta påverkades av pandemin och kan inte skyllas på mäklaren, han gjorde det han kunde. Sammanfattningsvis har jag haft en mycket bra upplevelse.
    Richard G
    • 33.0 m²
    • Bergviken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte