Alexandra Ernberg

Alexandra Ernberg

Alexandra Ernberg är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Alexandra Ernberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-02. Alexandra Ernberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexandra Ernberg har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att jag verkligen brinner för mitt arbete och för att driva processerna framåt. Försäljning är så otroligt kul!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en mycket engagerad mäklare. Jag ger alltid 110% i alla uppdrag jag åtar mig så att mina kunder ska bli helt nöjda.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är ett modernt hus i betong. Huset får gärna gå i färgskalan grå, grått och grått.

38 omdömen om Alexandra Ernberg

Sedan starten hos Reco 2015
Lars D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Med Alexandra blev försäljningen supersmidig och vi uppskattade all hjälp vi fick under försäljningen

Svar från Alexandra Ernberg

Tack för de fina orden, de värmer i hjärtat Och kul att få följa er på er resa inom familjen!

Marika B
Centrum

Alexandra är väldigt proffsig och det märks att hon har många års erfarenhet av fastighetsmäkleri! Hon är öppen, ärlig och håller en nära dialog med sina kunder så att alla känner sig väl omhändertagna och uppmärksammade. Jag kan varmt rekommendera Alexandra till alla som ska köpa eller sälja sin bostad.

Svar från Alexandra Ernberg

Vilka fina ord Marika, stort tack, de värmer i hjärtat! Och jag vill tacka er för att ni gjorde lägenheten så fin åt mig inför försäljningen, det var en fröjd att vara där och visa den för intressenterna. Stort tack för det fina samarbetet säger jag!

Lotta N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Kompetent och snabb. Kändes påläst, pålitlig och engagerad.

Svar från Alexandra Ernberg

Stort tack Lotta, det var så kul att få hjälpa er. Hoppas nu att allt blir bra för alla i familjen och att ni får njuta av den fina lägenheten länge! Mvh Alexandra Ernberg

Patrik N
Centrum

Proffsig ! Rak, ärlig och effektiv genom hela processen. 5 solar!

Svar från Alexandra Ernberg

Stort tack Patrik! Så kul att få hjälpa er att hitta rätt lägenhet i Lund, ett jättekul möte. Stort tack och hoppas ni ska trivas i den fina lägenheten! Mvh Alexandra Ernberg

Joakim B
Planetstaden/stampelyckan

En kombination av erfarenhet, engagemang och stor kunskap gjorde att hela försäljningen kändes trygg från start till mål!

Svar från Alexandra Ernberg

Stort tack Joakim, din lägenhet var så kul att sälja. Stort tack för förtroendet!

Michele C
Planetstaden/stampelyckan

Professionell och kompetent, välkomnande och trevlig. Tydlig och noggrann.

Svar från Alexandra Ernberg

Vilka trevliga ord, Michele! Stort tack för ert förtroende och jag ser fram mot att följa er i hela processen fram till tillträdet. Och även efteråt såklart. Är det något är det bara att ringa mig! Igen, tack för att ni tog er tid att svara här!

Amanda R
Planetstaden/stampelyckan

Alexandra är fantastisk och alltid ett nöje att arbeta med. Hon är professionell och kommunikativ. Definitivt den person du vill ha i ditt team under en transaktion.

Svar från Alexandra Ernberg

Stort tack, Amanda! Jag är så tacksam för ditt förtroende att förmedla din jättefina lägenhet. Så roligt att jobba med dig. Hoppas vi ses snart igen!!!

Sigge F
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund

Påläst, driftig = kommer till avslut, förtroendeingivande och trevligt bemötande

Svar från Alexandra Ernberg

Vilka trevliga ord, Sigge! Alltid lätt att var trevlig när ens kunder är världens bästa. Stort tack för ditt förtroende!

Karin E
Planetstaden/stampelyckan

Kunnig, snabb och trevlig mäklare. Smidig affär så här långt. Vi gör gärna fastighetsaffär med Alexandra igen, om det blir aktuellt.

Svar från Alexandra Ernberg

Stort tack Karin, så kul att ni är nöjda. Det är alltid lätt att göra ett bra jobb när man jobbar med de bästa kunderna, stort tack för att ni gör mitt jobb så kul och jag ser fram mot att få se lägenheten "stylad" någon gång!

Maria D
Planetstaden/Stampelyckan

Alexandra bemötte oss Vänligt och det är lätt att få förtroende för henne. När vi hade någon fundering eller något problem så hjälpte hon oss att hitta lösningar. Alexandra är en lösningsfokuserad person med mycket energi. Vi kände förtroende för henne direkt och vi har fortfarande stort förtroende för henne.