21 rekommendationer

Bardia Ghasemi
en del av Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8
223 51 Lund — Visa karta

Vad tror Bardia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Bardia Ghasemi

• Eva Amanda Josefin O
    Eva Amanda Josefin O skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi köpte en tvåa som Bardia var mäklare för. Han har gett ett mycket positivt intryck ända från början och är mycket trevlig. Jag hade inte så mycket förväntningar innan processen startade mer än att jag ville slippa en mäklare som var ”sliskigt säljig”. Jag upplevde ej Bardia som detta vilket känns bra. Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt trevlig!
    På riktigt verkligen super personlighet. Men...
    Men min granne är också trevlig och jag skulle inte köpa lgh av honom för det...
    Rörig. Lämnar över till assistent som inte svarar på mejl på en vecka. Blandar ihop banker. Ger inte nödvändig information utan att man ber om det.
    Det känns snabba cash och tack-å-hej.
    Dessutom blir man smått irriterad över dessa j@vla utskick om vad vi tycker om Fastighetsbyrpn och dess mäklare. Vi har inte ens fått/köpt vår lägenhet än och detta är 5 utskicket...?!? Ja då får man svar därefter. Läs mer
  • Olinda Viola Karin F
    Olinda Viola Karin F skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kontaktade honom då jag var intresserad av en lägenhet. Han ordnade en privat visning samma dag. Trevlig, tillmötesgående och noggrann i sina arbetsuppgifter. Läs mer
  • Rebecka S
    Rebecka S skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt min 2 rums lägenhet på parternas gränd. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Är mycket nöjd! Läs mer
  • Rawaa M
    Rawaa M skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Pålitlig och seriös mäklare som lyssnar på kunderna och bryr sig. kändes välförbered. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket positiv och drivande. Arbetade snabbt och effektivt. Efter att ha jämfört mäklaren med många andra på marknaden märker man stor skillnad.
    Bardia är Lunds bästa mäklare utan tvekan! Läs mer
  • Svante
    Svante skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia var mycket driven och engagerad, vi hölls uppdaterade och var engagerade i hela processen. Han överträffade även slutpriset med bra marginaler. Han hade koll på marknaden och överlag väldigt påläst och duktigt.

Rekommenderar denna mäklare starkt, väldigt lyhörd och lätt att handskas med. Läs mer
  • Barbara B
    Barbara B skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    I had an excellent experience with Bardia. He is well organized and extremely responsive. You will be in capable hands working with Bardia. He organized the process and selling the apartment in the most efficient manner and his follow-up was great. He assisted in the walk through before closing to ensure that everything was in well working order. I highly recommend working with Bardia. Läs mer
  • Madjid M
    Madjid M skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag träffade Bardia för första gången på en visning. Jag fick ett bra första intryck eftersom han var så varm i sitt bemötande och hade världens smile. Jag bad honom värdera min lägenhet och trots att jag bara kunde träffas sent så ställde han upp och svarade tålmodigt på alla mina frågor. Detta gjorde han på ett flertal tillfällen när jag ringde honom på kvällar/helger.

Bardia var inte bara en serviceinriktad mäklare utan även en stöttande och genuint trevlig medmänniska. Eftersom han överträffade mina förväntningar rekommenderar jag honom starkt till andra som letar efter en hungrig, professionell och grymt duktig säljare. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fungerade utmärkt med Bardia som mäklare när vi köpte lägenhet i Lund. Rak, tydlig och hjälpsam. Tyvärr kunde Bardia inte vara med i sista fasen vid tillträdet utan lämnade över till en kollega som inte levde upp till vad man kan förvänta sig. Så den smolket i bägaren drar ner betyget. I övrigt allt gott. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var väldigt nöjda
    Bardia gjorde ett mycket bra jobb Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag tycker Bardia gjorde ett bera jobb. Väldigt drivande och på, med ett bra resultat. Jag tror även han fick bra betalt för sitt jobb, men välförtjänt. :) Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt bemötande och effektiv. Ordnade också så vi fick tillgång till lögenheten en vecka tidigare än planerat. Vilket uppskattas mycket. Läs mer
  • Solmaz H
    Solmaz H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har hög energi och socialt kompetent Läs mer
  • Reza K
    Reza K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad och korrekt med lugn approach som underlättar och skapar en trygghet när man göra sin bostads affär Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffesionell från start till slut, allt gick snabbt och smidigt så som man vill ha det!! Läs mer
  • Nima G
    Nima G skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia har hela tiden agerat otroligt professionellt och jag har känt extremt stor tillit till honom, då jag märkt att han alltid pratat ärligt och från hjärtat. Exempel vad det gäller det uppskattade försäljningsresultatet.
    Bardia har skött sig exceptionellt och jag kunde verkligen inte varit mer nöjd med min mäklare, allting har flutit på precis som det ska och jag är synnerligen mäkta imponerad hur allt har spelats ut. Bardia är en Mirakelmäklare som har förtjänat att vara på toppen. Läs mer
  • Markus F
    Markus F skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Badia bjuder på ett stort engagemang och härlig entusiasm. Går alltid att nå för att svara på frågor och har säljarens bästa för ögonen. Ger verkligen det lilla extra för en så bra och smidig försäljning som möjligt. Läs mer
  • Angelika L
    Angelika L skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Återkoppling var sådär................. Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Korrekt,pålitlig och visar på god säljförnåga.
    Drivs av nöjda kunder. Gör allt för att kunden ska bli nöjd! Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Bardia och han sköter allt fantastiskt professionellt. Han förmedlar en trygghet till dig som känns otroligt viktig vid bostadsaffärer. Genom sitt stora kundregister hjälper han dig hitta köpare som kanske inte letar aktivt ute på nätet, men som har visat intresse för liknande objekt tidigare. Bardia går alltid att nå och hjälper till med alla frågor, stora som små som man har under försäljningen och även långt efter ifall man kommer på något som man behöver hjälp med. Att han även är fantastiskt trevlig och kul att prata med gör ju bara livet lite roligare. Läs mer
Rickard Saltin
Sara Gustavsson