Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Bardia Ghasemi
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 27 kunder tycker om Bardia Ghasemi

• Hedieh M sålde sin bostad med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag bor i en annan stad och sålde min lägenhet via Bardia och är väldigt nöjd. Han hjälpte mig genom hela prossessen och gjorde allt, det gick jätte smidigt. Läs mer
  • Susanna E köpte sin bostad med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har köpt en 2:a, markplanslägenhet, i Lund. Bardia har genom hela affären känts rättvis i sin relation till både säljare och köpare. Jag har upplevt att han har förmedlat en lojalitet till båda parter och varit lyhörd, samt skött uppföljning mycket bra. Som köpare önskade jag få se lägenheten innan den första visningen och detta önskemål blev nästan omgående tillgodosett. Under hela affären har jag upplevt en god kontakt och tillgänglighet från min mäklare, jag är därför i det stora hela mycket nöjd med Bardias insats. Läs mer
  • Yücel Y köpte sin bostad med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt hjälpsam och förstående för att hitta en lösning som passade både parterna. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Christina Elisabeth E köpte sin bostad med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har både köpt och sålt via Bardia och vi jättenöjda! Det gick smidigt och snabbt utan någon nervositet. Han är trevlig, ambitiös och målinriktad. Han jobbar snabbt och är lätt att få tag på. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Sarajeh O skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia har varit en fantastisk mäklare, där han både är insatt och kunnig, och dessutom har han varit väldigt hjälpsam och trevlig mot oss båda. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Irene A skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi köpte en bostadsrätt åt vår dotter som nu börjat studera i Lund.Vi blev mycket professionellt bemötta av Bardia. Eftersom vi bor i Stockholm så tog han i princip hand om allt. Han ordnade t.o.m så att vi kunde köpa en del av stylingen vilket underlättade för att få till en fin hemkänsla och sparade tid åt oss. Vi fick många bra förslag och han var verkligt engagerad. Jag kan varmt rekommendera Bardia till den som funderar på en bostadsaffär. Läs mer
  • Eva Amanda Josefin O skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi köpte en tvåa som Bardia var mäklare för. Han har gett ett mycket positivt intryck ända från början och är mycket trevlig. Jag hade inte så mycket förväntningar innan processen startade mer än att jag ville slippa en mäklare som var ”sliskigt säljig”. Jag upplevde ej Bardia som detta vilket känns bra. Läs mer
  • Sara G skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt trevlig!
    På riktigt verkligen super personlighet. Men...
    Men min granne är också trevlig och jag skulle inte köpa lgh av honom för det...
    Rörig. Lämnar över till assistent som inte svarar på mejl på en vecka. Blandar ihop banker. Ger inte nödvändig information utan att man ber om det.
    Det känns snabba cash och tack-å-hej.
    Dessutom blir man smått irriterad över dessa j@vla utskick om vad vi tycker om Fastighetsbyrpn och dess mäklare. Vi har inte ens fått/köpt vår lägenhet än och detta är 5 utskicket...?!? Ja då får man svar därefter. Läs mer
  • Olinda Viola Karin F skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kontaktade honom då jag var intresserad av en lägenhet. Han ordnade en privat visning samma dag. Trevlig, tillmötesgående och noggrann i sina arbetsuppgifter. Läs mer
  • Rebecka S skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt min 2 rums lägenhet på parternas gränd. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Är mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin