Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Bardia Ghasemi
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 41 Läs vad Bardia Ghasemi

• Ralph S köpte sin lägenhet med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-03

Norra Fäladen
    Vi köpte och sålde vår bostadsrätt i Lund via Bardia. Redan från första möte kände vi att Bardia är en mycket engagerad, transparent och snabbt agerande mäklare som kände området mycket väl.
    Kommunikationen mellan Bardia och oss fungerade utmärkt och vi fick snabbt och kompetent svar på alla våra frågorna.
    Hans känsla och bedömningar har varit helt korrekta och han lyckades överträffar våra förväntningar. Hela processen är inte avlutat än men vi kan absolut rekommendera Bardia. Läs mer
  • Hafiz X sålde sin lägenhet med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-25

Centrum
    Sålde en lägenhet i Lund och han var mycket angagerat och professionell . Läs mer
  • Ali N sålde sin lägenhet med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-24

Norra Fäladen
    Grym, kunnig, ambitiös och massa till.
    Inte nog med att mäklaren sålde vår bostad till det pris vi hade hoppats på, så hjälpte mäklaren även med tips mm vilket ledde till köp av vår nya bostad. Läs mer
  • Rasmus L sålde sin lägenhet med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-21

Gunnesbo
    Vi har både köpt ett radhus samt sålt en lägenhet via Fastighetsbyrån Lund med hjälp av vår mäklare Bardia Ghasemi. Han är väldigt trevlig och energisk i sitt bemötande. Kunnig på sin sak och förtroendeingivande. Ska jag någonsin sälja vårt hus kontaktar jag garanterat honom igen. Vi är väldigt nöjda och glada kunder! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Jill Regina J sålde sin lägenhet med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-20

Norra Fäladen
    Bardia hjälpte oss att sälja vår lgh.
    Trevligt bemötande, väl påläst och lätt att prata med. Detta var vår första lgh som vi sålt, så vet inte riktigt vad vi förväntade oss. Men vi är väldigt nöjda. Trevligt med en mäklare som verkligen ger allt. Läs mer
  • Fortesa B
    Fortesa B sålde sin lägenhet med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-05

Klostergården
    Lyhörd, engagerad och mycket social! Läs mer
  • Philip O
    Philip O sålde sin bostad med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-04

Vi träffade några olika mäklare för försäljning av vår bostad och vi valde att Bardia skulle få uppdraget. Ett val som vi aldrig kommer att ångra. Bardia är en engagerad och lyhörd mäklare med proffsigt bemötande och var alltid tillgänglig för frågor. Han satte rätt förväntningar och levererade ett mycket gott resultat. Snabbt, smidigt och tryggt. Skulle vi sälja bostad igen är valet av mäklare givet, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Håkan J köpte sin bostad med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-01-30

Han lyssnade på oss och återkopplade som lovat. Han är mycket trevlig och tar han om sina kunder(både köpare och säljare). Han ger ett intryck av förtroende. Läs mer
  • Haitham Z sålde sin lägenhet med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-01-14

Östra Torn
    Väldigt duktig och kunnig. Jobbar gärna med honom igen! Läs mer
  • Nils Emanuel H sålde sin bostad med hjälp av Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-12-20

Bardia var mycket engagerad och gjorde ett bra jobb vid försäljning av vår lägenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin