Emma Flodberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 53 Läs vad Emma Flodberg

• Lydia G sålde sitt hus med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-17

Smedjebacken - Lund Södra
    Emma hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Lund. Hon tog hand om oss och försäljningen på ett proffsigt och engagerat sätt. Vi är så nöjda med allt och kan verkligen rekommendera henne. Hon visade stort tålamod och var alltid tillgänglig för undringar. Hon gjorde vår försäljning till en positiv upplevelse. Läs mer
  • Sture Torbjörn G sålde sitt hus med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-06

Smedjebacken - Lund Södra
    När vi värderade fastigheten för ett år sedan träffade vi Emma. Hennes sätt att bemöta oss då, gjorde att vi bestämde oss för att Emma skulle sköta även försäljningen av fastigheten. Detta skötte hon föredömligt! Korrekt, vänligt och realistiskt. Om alla mäklare sköter sina uppdrag,som Emma skötte vår försäljning, skulle hela branschen få bättre rykte! Läs mer
  • Jimmy B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-05

Sålt en 1:a i Lund.
    Smidigt och proffsigt på alla vis. Läs mer
  • Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-26

Centrum
    Utmärkt. Tydlig. Snabba svar och snabb återkoppling. Tillgänglig. Enastående! Läs mer
  • Anna A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-24

Centrum
    Bra information, lättillgänglig för frågor och snabba svar. Uppskattade flexibiliteten. Läs mer
  • Tore H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-09

Planetstaden/stampelyckan
    Köp av insatslägenhet i Lund. Emma var effektiv och pålitlig, med fint kundbemötande. Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • Gabriella N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-07

Mycket hjälpsam och ärlig! Ingav mycket stort förtroende! Läs mer
  • Anja N
    Anja N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-26

Möllevången/Sofiaparken
    Sålt vår lägenhet !
    Emma fixade allt till oss, vi behövde inte tänka på något sådan service önskar man att det hade funnits överallt, vi är tacksamma för Emmas service vilken tid vi än ringde och undrade fanns hon tillgänglig! Nu ser vi bara framemot överlämningen . Läs mer
    Emma F gillar detta
  • Niclas B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-14

Arenaparken
    Pålitlig, trevlig och har inget att anmärka på min försäljning. Läs mer
  • Matilda M köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-01

Arenaparken
    Vi fick hjälp att köpa en lägenhet i Lund och det gick smidigt och bra. Vi fick svar på alla frågor och det som hon inte kunde svara på direkt tog hon snabbt reda på och återkopplade. Det var ett trevligt bemötande och jag är mycket nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin