Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Emma Flodberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 15 kunder tycker om Emma Flodberg

• Pia F köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-19

4:a
    102m²
    Klostergården
    Köpt en bostadsrätt. Emma är professionell och trevlig, tillgänglig och kom tillbaka med svar snabbt.
    Inga anmärkningar på något i processen. Läs mer
  • Simon Rinnan G köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-02

3:a
    90m²
    Klostergården
    3 rok. Blev en mycket god upplevelse. Lätt att kommunicera med. Trevlig. Professionell. Jag blev direkt lättad av att hon inte var så hetsig och stel, sådär som jag upplevt många mäklare tidigare. Mycket nöjd. Läs mer
  • Ajit Y köpte sin bostad med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-01-29

I came in contact with Emma for buying an apartment in Lund, Sweden. I contacted her after seeing the ad on Hemnet . Since the very first interaction with her while viewing the apartment, she was very helping . She explained overall the process and helped to bid and even close the process in record time. Throughout the process, she was truely professional and helping me as I was new to Sweden to understand overall process. I will give 100/ 100 points for the work she excels in ! Läs mer
  • Anna B köpte sin bostad med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-01-23

Smidig affär. Hjälpsam och snabb återkoppling. Bra på att tillgodose både säljare och köpares behov. Läs mer
  • Cecilia G sålde sin bostad med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-12-06

Vi har sålt en lägenhet i Lund. Emma på Fastighetsbyrån har hjälpt oss på ett professionellt, trevligt och smidigt sätt. Tillgänglig för hjälp på alla sätt. Läs mer
    Emma F gillar detta
  • Johan N sålde sin bostad med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-12-05

Emma hjälpt mig att sälja min lägenhet i Lund och jag blev supernöjd med resultatet. Hon var väldigt hjälpsam genom hela processen och var alltid lätt att få tag i.
    Skulle jag sälj min lägenhet igen så skulle jag självklart kontaktat henne. Läs mer
    Emma F gillar detta
  • Maria L sålde sin bostad med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-11-11

Updraget förmedlades bra av Emma, som dessvärre fick hoppas in mitt i affären då ordinarie mäklare blivit akut sjukskriven. Läs mer
    Emma F gillar detta
  • Johan B sålde sin bostad med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-11-10

Mycket bra. Emma skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt och med stort engagemang. Speciellt nöjd var jag med den goda kommunikationen och hur Emma ansträngde sig för att affären skulle gå så smidigt som möjligt för mig. Läs mer
  • Jessica L skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-09-20

Emma är en mäklare som skapar trygghet, tillit och har hög känsla fö service. Detta levereras utan att tappa fokus för en bra affär.
    Noggrann, strukturerad och personlig är honnörsorden o alltid med ett leende!
    Top score på Emma! :) Läs mer
    Emma F, Johanna N gillar detta
  • Linus O skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-09-20

Köpte en trea utav Emma i centrala lund, hon gav en hög servicegrad då hon alltid var tillgänglig vilket skapade en snabb och smidig affär.
    En väldigt bra mäklare som värnar om sina kunder! Läs mer
    Johanna N, Emma F gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund