Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Emma Flodberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 35 Läs vad Emma Flodberg

• Muriel d sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-10

Smedjebacken - Lund Södra
    Jag har sålt min bostadsrätt lägenhet(3:a) i Lund. Jag blev väl bemött av Emma. Först lades min lägenhet i "snart till salu" i ett par veckor (det blev ingen kandidat) och sedan lades den till salu på hemnet. Då gick försäljningen rätt så snabbt och jag accepterade ett bud från köparen innan visning så det blev ingen budgivning. Jag är nöjd med utgången. Som förbättring input så hade jag velat se mer proaktivitet från Emma. Det var mer jag som ringde för att höra hur det hade gått och även om det inte händer något så är det uppskattat att mäklaren tar initiativ att hålla regelbunden kontakt med kunden. Läs mer
  • Berit S köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-27

Kobjer
    Köpt lägenhet i Lund.
    Trevligt och vänligt bemötande. Snabb och korrekt återkoppling.
    Engagerad utan att vara påstridig.
    Mycket nöjd med Emmas insats! Läs mer
  • Miria U köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-18

Centrum
    Köpte en enrumslägenhet till min dotter i Lund.
    Emma var trevlig, effektiv och förstod verkligen vad jag och min dotter sökte för lägenhet. Emma har ett varmt och trevligt bemötande. Tog reda på saker direkt och gav gensvar. Jag kan bara gratulera Fastighetsbyrån över att ha en så bra medarbetare. Läs mer
  • Ginette F sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-16

Nilstorp/Järnåkra
    Jag fick kontakt med Emma Flodberg när jag var på visning i samma bostadsrättsförening som jag själv bor i. Det kändes som om jag hade hittat min mäklare med en gång. Vi träffades och hon hade koll på prisläget och området.

Emma är lyhörd för sina kunders önskemål och vi kom fram till lösningar tillsammans. Vi är jättenöjda!

G&G i Lund Läs mer
  • Isac S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-16

Väster
    Emma hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Lund. Väldigt trevligt bemött vid första mötet och det kändes som hon lyssnade på vad man hade och säga om objektet. Den fortsatta kontakten med uppdateringar om försäljningen var proffsig och hon var alltid snabb på att ge svar på frågor man hade.
    Våra förväntningar av försäljningen var lite väl höga med tanke på hur marknaden såg ut för studen men trots det så lyckades Emma se till att vi fick en slutsumma som vi var väldigt nöjda med!
    Bra ordnat med stylist och fotograf som var väldigt duktiga. Helt nöjda med försäljningen och bemötandet som helhet, 5/5! Rekommenderas! Läs mer
  • Alva E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-05

Klostergården
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Emma! Det gick snabbt, smidigt och lätt. Emma hade koll på områden och kändes väldigt professionell. Hon bemöter en på ett väldigt bra sätt och ser till att man är informerad om allt som händer under hela vägen och finns till hjälp vilken fråga du än har. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-26

Nilstorp/Järnåkra
    Köpare av bostadsrätt i Lund. Emma var tillgänglig och kunnig. Svarade alltid upp på mail och sms. Kändes tryggt att ha henne som mäklare! Läs mer
  • Simon W köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-26

Arenaparken
    Engagerad i försäljningen och väldigt serviceinriktad. Hjälpte till med att ta reda på svar och var snabb med återkoppling. Gillas skarp! Läs mer
  • Ana N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-17

Galjevången
    Vi sålde en bostadsrätt och Emma gjorde ett utmärkt jobb. Var väl förberedd varje gång vi sågs och var tillgänglig för alla frågor vi hade. Skulle mer än gärna rekommendera henne till nästa person Som behöver en mäklare. Läs mer
  • Sören S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-08

Klostergården