Emma Flodberg
Registrerad mäklare sedan 2017-04-19
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 59 Läs vad Emma Flodberg

• Anna N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-01

Nilstorp
    Tydlig, snabb och trevlig affär. Inga konstigheter, allt bra. Emma var enkel och snabb att få kontakt med via så väl telefonsamtal som mail.
    Som sagt allt bara bra, tack för den här gången. Läs mer
  • Paul N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-27

Nilstorp/Järnåkra
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Snabba, korrekta och snabba svar och handläggning. Klart godkänd i sitt arbete/profession. Läs mer
  • Björn N köpte sitt hus med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-16

Planetstaden/Stampelyckan
    Vi köpte ett hus på merkuriusgatan. Läs mer
  • Andrea S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-15

Jättetrevlig och professionell! Läs mer
  • Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-10

Nilstorp
    Sålde lägenhet (2 rok) i Lund. Utmärkt mäklare - trevlig, kunnig, smidig och lätt att samarbeta med. Har bara positivt att säga! Läs mer
  • Love C
    Love C sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-08

4:a
    Klostergården
    Bättre mäklare får man leta efter , vi sålde vår bostadsrätt i Lund med hjälp av Emma. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Emma Flodberg Fastighetsbyrån i Lund. Läs mer
    Emma F gillar detta
  • Lydia G sålde sitt hus med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-17

Smedjebacken - Lund Södra
    Emma hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Lund. Hon tog hand om oss och försäljningen på ett proffsigt och engagerat sätt. Vi är så nöjda med allt och kan verkligen rekommendera henne. Hon visade stort tålamod och var alltid tillgänglig för undringar. Hon gjorde vår försäljning till en positiv upplevelse. Läs mer
  • Sture Torbjörn G sålde sitt hus med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-06

Smedjebacken - Lund Södra
    När vi värderade fastigheten för ett år sedan träffade vi Emma. Hennes sätt att bemöta oss då, gjorde att vi bestämde oss för att Emma skulle sköta även försäljningen av fastigheten. Detta skötte hon föredömligt! Korrekt, vänligt och realistiskt. Om alla mäklare sköter sina uppdrag,som Emma skötte vår försäljning, skulle hela branschen få bättre rykte! Läs mer
  • Jimmy B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-05

Centrum
    Sålt en 1:a i Lund.
    Smidigt och proffsigt på alla vis. Läs mer
  • Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-26

3:a
    Centrum
    Utmärkt. Tydlig. Snabba svar och snabb återkoppling. Tillgänglig. Enastående! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin