Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Emma Flodberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 27 Läs vad Emma Flodberg

• Ana N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-17

Galjevången
    Vi sålde en bostadsrätt och Emma gjorde ett utmärkt jobb. Var väl förberedd varje gång vi sågs och var tillgänglig för alla frågor vi hade. Skulle mer än gärna rekommendera henne till nästa person Som behöver en mäklare. Läs mer
  • Sören S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-08

Bra bemötande. Ok arbete. Trevlig i kontakten med oss och köpare. Läs mer
  • Catharina D sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-31

Nilstorp
    Bra service från en seriös mäklare. Läs mer
  • Michael T sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-31

Centrum
    bra bemötande av mäklaren och lyckades få ett bra pris på min lägenhet Läs mer
  • Karin B
    Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-24

Planetstaden/Stampelyckan
    Vi har köpt en lägenhet. Emmavar snabb, trevlig och professionell. Läs mer
  • Sara L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-12

Galjevången
    Emma har varit en fantastiskt bra mäklare. Trevlig och duktig.
    Det var tack vare henne som jag fick en förhandsvisning på lägenheten som jag sedan köpte. Tror att både jag som köpare och säljaren tycker att allt fungerade utmärkt. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-25

Klostergården
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet tillsammans med Emma. Av Emma fick vi ett bra och kompetent bemötande och vi uppskattade hennes lösningsorienterade approach. Läs mer
  • Lisa S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-25

Klostergården
    Emma var super trevlig. Men det blev inte Emma som mäklade mitt ärende utan kollegan Rasmus som var lika trevlig. Läs mer
  • Agnes B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-24

Galjevången
    Emma är väldigt inkännande och tillmötesgående utan att för den delen sluta vara affärsmässig. Är väldigt nöjd med hennes insats som innebar en snabb affär med ett bra pris. En mäklare med både IQ och EQ! Läs mer
  • Malin M köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-13

Järnåkra
    Köpte en lägenhet i Lund och fick bra information om lägenheten vid visning.
    Fick även bra svar på frågor som behövde kollas med säljaren.

Mycket trevligt bemötande inför och vid kontraktskrivning mm. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin